Drie jaar in bezit, 2 X FirstLady. Wat een heerlijke fietsen. Wij gebruiken ze vooral als we met de caravan weg zijn om knooppuntroutes te rijden. Vooral de automatische versnelling is ideaal, je h... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Drie jaar in bezit, 2 X FirstLady. Wat een heerlijke fietsen. Wij gebruiken ze vooral als we met de caravan weg zijn om knooppuntroutes te rijden. Vooral de automatische versnelling is ideaal, je h... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wat een geweldige fietsen, ben nu al enige tijd trotse eigenaar van een First Lady en wil deze absoluut niet meer kwijt. Heerlijke fiets en kwalitatief erg hoogwaardig. Kortom kan deze fiets iedereen... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Na bestellen in januari, zijn onze fietsen (heren en dames model) in juli geleverd. In grijs met zwarte afwerking (handvatten/zadel/rekje) en gekozen voor de wat bredere banden. De fietsen war... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Vandaag volgens afspraak mijn Imove President in gebruik mogen nemen. De fiets werd keurig afgeleverd in doos, het enige wat gedaan moest worden was de trappers monteren en het stuur recht zetten. De... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Oer-Nederlandse design e-bikes met oog voor detail. Bij iMove zijn we al jaren fietsgek. Met de benen op de pedalen en gaan. In de stad, op vakantie of in het buitenland. Het maakt niet uit waar. Geen rekening houden met waar je je auto moet parkeren. Fietsen geeft ons energie en vrijheid! Join us!
Darwinstraat 9H, 6718XR, EDE, Niederlande
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 24 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Ik heb de fiets nu 2 jaar en nog nooit iets aan gehad! Echt een topfiets van topkwaliteit!

Antwort von iMove e-bikes
Vandaag mijn i-move President mogen ontvangen. Ik heb hem 25 mei besteld, en hij zou in de week 1 juli geleverd worden. Hierover kwam een e-mail dat ze iets te enthousiast waren geweest over de levertijd. Ook stond er in te lezen gelieve niet te bellen of te mailen. En toen bleef het even stil... Ondertussen ging VanMoof failliet, en las ik reviews dat er mensen waren die al sinds oktober op hun iMove zaten te wachten. Hier schrok ik van, maar ik denk dat deze mensen hebben gewacht tot de bafang motor erop zou komen. Maar zeker weten doe ik dit niet. Op de site staat 3 week levertijd. Daar kunnen ze wel wat in verbeteren vandaar 4 sterren. De levering geschied via van Hoef. Niks dan lof!! Er kwam een giga doos aan en ik was even bang dat er een tandem in zou zitten, maar daar was ie! Tip: Zorg er wel voor dat je inbus-sleutels hebt, want het is geen ikea, dat gereedschap erbij levert. Trappers erop, stuur recht en fietsen! De 1ste 30 km zitten erop!! En hij gaat als de brandweer! En wat een mooi ding!! Wel moet ik "zitvlees" ontwikkelen want de zadel is een harde. Maar ook heel mooi, dus dat neem ik voor lief. Ik ben voor nu heel erg blij dat ik deze keus gemaakt heb! En ik hoop er nog lang van te kunnen genieten, de fiets voelt in elk geval wel robuust aan. En hij is licht! Als je een design e-bike wilt, dan ga ik graag mee in de test van de ANWB. Ik raad hem ten zeerste aan.

Antwort von iMove e-bikes
Na een uitgebreide proefrit in Ede met de President 2023 in april was ik al enthousiast over de no-nonsens e-bike die er ook nog goed uitziet. Destijds werd aangegeven dat er nog enkele verbeteringen zouden worden doorgevoerd en dat levering pas rond de zomer werd verwacht. Overigens wordt de zaak gerund door echte fietsliefhebbers (hoe anders) en dat bleek ook uit het enthousiasme bij een eerste wederzijdse kennismaking waarbij uitgebreid de tijd werd genomen voor het beantwoorden van vragen. Daarbij kon ik ook verschillende uitvoering testen om een goed beeld te vormen. Ook via de e-mail werd adequaat gereageerd en goed antwoord gegeven op vragen.
Na wat ongeduldige momenten en wereldwijde leveranciersproblematieken vandaag eindelijk de fiets in ontvangst mogen nemen! Toch mooi om te zien dat de aangegeven verbeteringen zijn doorgevoerd. Ook blij verrast over de kwaliteit van het frame dat zichtbaar verbeterd is waarbij meer aandacht is besteed aan de afwerking van lasnaden (had ik in eerste instantie stilzwijgend toch wat bedenkingen over) en de spatbord houders in de juiste kleur meegespoten. De matgrijs met zwarte afwerking ziet er bijzonder fraai uit (let op; bij daglicht iets lichter van kleur dan de brochure) en de eerste keer de fiets in gebruik nemen is een feestje. Weliswaar een eerste e-bike gebruiker en daarom een wat gekleurde ervaring misschien maar toch.
De trapondersteuning op het achterwiel voelt heel natuurlijk aan en de automatische versnelling (2-traps) heeft een trapfrequentie die gewoon goed aanvoelt.
Complimenten voor de logistieke partner; afspraak op aangeven ingepland en vervolgens tot. 10min voor levering keurig op de hoogte gehouden over de status van de bezorging aan huis. Alleen de trappers zelf monteren, het stuur recht zetten en het zadel op de juiste hoogte en you’re good to go. Alleen het voorspatbord vraagt nog fijnafstelling want de stoere Schwalbe banden vullen de ruimte goed om het zo maar te zeggen.
De kans bestaat dat na intensief gebruik van de President 2023 meer (positieve/kritische) aandachtspunten naar boven komen maar voor nu wat mij betreft een schot in de roos en het wachten waard!

Antwort von iMove e-bikes
Na 10 maanden wachten is vorige week maandag dan eindelijk mijn fiets afgeleverd. Bij het uitpakken bleek helaas dat de kleur van de fiets anders was dan de afgesproken kleur tijdens mijn bezoek aan de showroom. Ik heb er direct melding van gemaakt en inmiddels hebben we hier contact over gehad. De eerste rijervaringen zijn positief. Het fietsen gaat erg soepel en het automatisch schakelen is even wennen maar bevalt goed. Ook het design van de fiets is prachtig en ik hoop er de komende jaren veel plezier aan te beleven. Qua communicatie zijn er nog wat aandachtspunten maar deze hebben we inmiddels met elkaar besproken en krijgen de juiste aandacht van het I-Move team

Antwort von iMove e-bikes
Vandaag mijn iMove president ontvangen. 14 maanden wachten in totaal waarvan 7 op deze.(Geen seconde spijt van het annuleren van mijn bestelling bij vanmoof) Heel erg content mee, wat een strakke uitstraling. Ik ben nu een echte zwartrijder😎. Professionele medewerkers bij een topbedrijf. Ik ga veel plezier beleven aan deze fiets dat is zeker.
2 minpuntjes: het voorspatbord loopt aan en dat krijg ik niet gefikst en werkelijk geen idee hoe ik de bafang App op mijn Apple watch krijg.

Antwort von iMove e-bikes
Vanmiddag is mijn fiets bezorgd na 8 maanden.
Trappers gemonteerd stuur recht gezet accu opgeladen.
En daarna de fiets getest en het was het wachten waard hij fietst super.
Ook de communicatie bij I Move was prima.
Ik raad iedereen aan om een keer een fiets te testen.
Hartelijk bedankt en heel succes verder.

Antwort von iMove e-bikes
Heerlijke fiets! Sportief, gemakkelijk in bediening, ideaal met mandje.
2 kleine puntjes die ik jammer vind.
-beetje hard zadel
- champagne kleur was zo,n ontzettend lange levertijd, dus maar wit genomen.
Maar verder heel blij mee!

Antwort von iMove e-bikes
Sinds mei 2023 trotse eigenaresse van de First Lady!
Wat kleine opstart problemen, kon zonder problemen in Ede terecht waar men alle tijd (ruim 2 uur) heeft genomen om mijn fiets naar mijn tevredenheid af te stellen. Ben blij met de fiets en met de heren van IMove.

Antwort von iMove e-bikes
Snelle respons, zowel telefonisch als via de mail. En reservedelen direct verkrijgbaar, juist nu Van Moof speelt in de media.

Antwort von iMove e-bikes
Na bestellen in januari, zijn onze fietsen (heren en dames model) in juli geleverd.
In grijs met zwarte afwerking (handvatten/zadel/rekje) en gekozen voor de wat bredere banden. De fietsen waren compleet afgemonteerd en zien er prachtig uit!
Eerste fiets ervaringen zijn prima. Comfortabel en makkelijk in gebruik. Denk dat vooral de wat bredere banden een prima toevoeging zijn.
Wel zakt de zadelpin steeds naar beneden. Alternatieve schroef is echter al onderweg vanuit iMove. En denk dat het beetje montage paste dat ik heb aangebracht wellicht ook al voor voldoende wrijving zorgt.

Antwort von iMove e-bikes
IMove is gemakkelijk mee weg te rijden. Je hebt niet de app nodig om te starten. De app is een prima support system.
De bediening is easy! Lekker snel, licht van gewicht en een prachtig design.
Heerlijk om mee te fietsen!!

Antwort von iMove e-bikes
We hebben er wel even op moeten wachten maar het was het wachten waard. Fijne fietsen met een mooie uitstraling.
Na bezorging alleen stuur rechtzetten en trappers erop, klaar!

Antwort von iMove e-bikes
Eerst was ik wat sceptisch vanwege de langere levertijd maar dit had echt met de onderdelen te maken.
Toen de fiets kwam was alles heel eenvoudig af te monteren en daarna.... fietsen maar.
Fijne fiets die niet iedereen heeft.

Antwort von iMove e-bikes
Superfijne fiets, ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken, hij voldoet perfect aan de verwachtingen!

Antwort von iMove e-bikes
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangst, goede heldere uitleg over de fiets onder het genot van een lekker bakkie koffie. Zeer prettige ervaring.

Antwort von iMove e-bikes
Wij zijn inmiddels alweer sinds november 2022 eigenaar van een President en een First Lady.
En wat zijn wij nog steeds blij met onze aankoop!
De fiets fietst heerlijk, de unieke automatische versnelling werkt perfect en in combinatie met de trapondersteuning zorgt dit voor een heel fijne fietservaring. Zowel door de stad als een tochtje maken van 25km met de helft tegenwind gaat heel soepel.
We nemen daarom nu veel vaker de fiets dan vroeger.
Support via telefoon en chat vóór onze aanschaf was simpelweg heel goed en snel, en daarna nog slechts één maal contact gehad om toch maar verlichte zadelpin te laten monteren. Verder geen contact meer nodig gehad :-)
En als ik dan toch een minpunt moet noemen: de fiets zit heel snel aan de wettelijk voorgeschreven maximum snelheid ;-)

Antwort von iMove e-bikes
We zijn erg goed geholpen, de verkoper was super aardig. En we gaan er voor!

Antwort von iMove e-bikes
Ontzettend fijne fiets, fietst heerlijk en is niet zwaar, niet onbelangrijk.. hij ziet er prachtig uit!
Het enige wat niet lekker zit is het zadel dat heb ik vervangen.
De service is top, op vragen per mail altijd gelijk duidelijk antwoord.
Levering zoals op aangegeven tijdspad.

Antwort von iMove e-bikes
Ik heb een paar jaar geleden 2 elektrische vouwfietsen gekocht bij Imove. Wij rijden hier zeer intensief mee en zijn meer dan tevreden over deze fietsen. We hebben hier nog nooit problemen mee gehad. Onlangs had ik contact met imove omdat ik een achterlicht kapot had. Ik kreeg direct telefonisch contact en werd direct en duidelijk geholpen. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik ervaar dit bedrijf als klantvriendelijk met goede producten. Zeer aan te bevelen!

Antwort von iMove e-bikes
Ik ben superblij met mijn nieuwe I-move first lady!
Na de testrit in Ede was ik meteen verkocht. De fiets ziet er hartstikke stoer uit (ook niet onbelangrijk ;) en fietst zo relaxt!
Alles regelen via 1 knop, heel gemakkelijk. Ik vind het automatisch schakelen persoonlijk ook top, lekker makkelijk.
I-move is altijd makkelijk bereikbaar en ze reageren snel op een vraag.
Hoop nog lang plezier van mn fiets te hebben!

Antwort von iMove e-bikes
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.