Drie jaar in bezit, 2 X FirstLady. Wat een heerlijke fietsen. Wij gebruiken ze vooral als we met de caravan weg zijn om knooppuntroutes te rijden. Vooral de automatische versnelling is ideaal, je h... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Drie jaar in bezit, 2 X FirstLady. Wat een heerlijke fietsen. Wij gebruiken ze vooral als we met de caravan weg zijn om knooppuntroutes te rijden. Vooral de automatische versnelling is ideaal, je h... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wat een geweldige fietsen, ben nu al enige tijd trotse eigenaar van een First Lady en wil deze absoluut niet meer kwijt. Heerlijke fiets en kwalitatief erg hoogwaardig. Kortom kan deze fiets iedereen... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Na bestellen in januari, zijn onze fietsen (heren en dames model) in juli geleverd. In grijs met zwarte afwerking (handvatten/zadel/rekje) en gekozen voor de wat bredere banden. De fietsen war... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Vandaag volgens afspraak mijn Imove President in gebruik mogen nemen. De fiets werd keurig afgeleverd in doos, het enige wat gedaan moest worden was de trappers monteren en het stuur recht zetten. De... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Oer-Nederlandse design e-bikes met oog voor detail. Bij iMove zijn we al jaren fietsgek. Met de benen op de pedalen en gaan. In de stad, op vakantie of in het buitenland. Het maakt niet uit waar. Geen rekening houden met waar je je auto moet parkeren. Fietsen geeft ons energie en vrijheid! Join us!
Darwinstraat 9H, 6718XR, EDE, Niederlande
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 24 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Drie jaar in bezit, 2 X FirstLady.
Wat een heerlijke fietsen. Wij gebruiken ze vooral als we met de caravan weg zijn om knooppuntroutes te rijden. Vooral de automatische versnelling is ideaal, je hoeft nergens bij na te denken zoals terugschakelen voor een kruising.
We zoeven over de fietspaden. Nog een groot voordeel is dat de fietsen (vooral als je de accu eruit haalt) heel erg licht zijn. Twee fietsen op de dissel is geen probleem! Nu zijn er ook meer servicepunten dus dat is ook top!
Vijf sterren van ons!

Antwort von iMove e-bikes
Wat een geweldige fietsen, ben nu al enige tijd trotse eigenaar van een First Lady en wil deze absoluut niet meer kwijt. Heerlijke fiets en kwalitatief erg hoogwaardig. Kortom kan deze fiets iedereen aanbevelen!

Antwort von iMove e-bikes
Na drie jaar in het bezit van de Imove president (1e generatie) kan ik een aardig beeld geven van plussen en minnen. Te beginnen bij de positieve aspecten: het design is mooi en tijdloos, heerlijk minimalistisch. Krijg er regelmatig complimenten over. De lakkwaliteit is bijzonder goed. Ook na drie jaar en 4000 kilometer ziet de fiets nog helemaal top uit. De lak kan zeker tegen een stootje. Ook ben ik grotendeels positief over de service: na een jaar is de elektrische aansluiting van de batterij onder garantie vervangen. Je moet dan wel naar Ede. Dat is meteen het grootste nadeel van dit merk, de distributie in winkels wil maar niet echt van de grond komen.
Dan de aandrijflijn: de fiets fietst heel makkelijk en soepel en er zijn niet echt problemen, behalve af en toe en knakken in de trapas bij stevig optrekken. Het frame geeft geen krimp en de afwerking is op de spaken na goed te noemen.
Dan de mindere punten: de accu heeft in de laagste ondersteuning een maximum bereik van 60 kilometer. Die beloofde 100 plus is echt onzin. Ik woon nu in Brussel, de stad is heuvelachtig, ik haal hier amper 50 kilometer. In het vlakke Den Haag was het dus 60. De remmen slijten extreem snel, om de vier maanden moeten ze opnieuw ingesteld worden en elk jaar nieuwe blokken. Wat ik ronduit slecht vind is de kwaliteit van de spaken: al vijf keer knapte een spaak eruit. Mijn locale fietsenmaker zei dat de kwaliteit daarvan zeer matig is. Imove wilde de eerste reparatie na anderhalf jaar daarvoor niet vergoeden. Had ik maar weer naar Ede moeten komen, tja. De volgende keren dat spaken knapten heb ik niet eens meer gevraagd. Kost elke keer bijna 100 euro omdat het hele achterwiel eruit moet en alle spaken opnieuw ingesteld moeten worden.
En tenslotte, waarom geen hydraulische remmen, die zijn zo veel beter en nauwelijks duurder voor een fabrikant. Hier is op beknibbeld.
Al met al helaas niet meer dan drie sterren, terwijl ik echt wel in het bedrijf geloof en het merk sympathiek vind.
Mijn volgende wordt een Riese en Müller. Over twee jaar, als ik weer met het fietsenplan fiscaal vriendelijk kan kopen. Kost meer maar dan hoef je geen compromis te sluiten met de kwaliteit.

Antwort von iMove e-bikes
Al eerder vermeld dat de proefritten erg prettig waren, alle tijd wordt genomen, is vriendelijk en denkt mee.
Nu fiets ik 2 maanden met veel plezier , fiets is en blijft een eyecather. Fietst heerlijk, heel even moeten wennen aan het automatisch schakelen. Al met al het fietsen op deze fiets is een feestje!

Antwort von iMove e-bikes
De fiets leg je gemakkelijk in de achterbak van de auto. De instructies van i Move waren duidelijk

Antwort von iMove e-bikes
Hele goede fiets, 2 x gaan testen ( dus 2 weekendjes Nederland😊) maar wilde echt zeker zijn. Ik heb nl erge artrose en kan dus niet meer schakelen of een zware fiets ( door batterij) verzetten. Hij voldoet op elk vlak. Heel blij mee. Enige minpunt dat ik een zadel kreeg wat ik niet wou, had dit de eerste keer duidelijk gezegd maar bij het bestellen blijkbaar stond dit niet gespecifieerd en ik kreeg dus een retro achtig ( wat niet mijn smaak is) .
Voor de rest heb ik hem helemaal naar mijn smaak gezet en heel blij mee.
Grtjs Sofie

Antwort von iMove e-bikes
Echt hele fijne fiets. Modern, licht dus makkelijk op te tillen of verplaatsen, heel makkelijk qua versnellingen etc en kan lekker scheuren. Echt nog heel blij mee na ongeveer 6 maanden!

Antwort von iMove e-bikes
Omdat de communicatie tussen de verkopers en de eigenaar zeer goed was!!Met de levering van de E-Bike de President ging vlekkeloos ik heb de E-Bike vorig jaar 2025 gekocht en ik heb daar geen spijt van!!Het fiets heerlijk kan niet anders zeggen.Mijn zonen fietsen er ook op dat is dan wel jammer😃beste koop van het jaar zeggen ze!!
Met vriendelijke groet,
Eugene Kepel

Antwort von iMove e-bikes
Waanzinnige fiets, lang op zoek geweest naar een passende e-bike en ben uiteindelijk positief verrast door het merk iMove. Inmiddels de 1e kilometers kunnen fietsen en wil de fiets nu al niet meer missen.

Antwort von iMove e-bikes
Deskundig advies, ook over mogelijke aanpassingen op de lengte van m’n man

Antwort von iMove e-bikes
Ik ben geholpen op een zeer plezierige en constructieve manier. De fiets is uitvoerig getest en we hebben uitgebreid gesproken over accessoires.
De fietsmotor maakt een zacht zoem geluid in de laagste versnelling. Aangezien ik nu een middenmotor heb, kende ik dit verschijnsel niet. We hebben afgesp

Antwort von iMove e-bikes
Wat een heerlijke fiets om mee te rijden en de fiets ziet er ook fantastisch uit!

Antwort von iMove e-bikes
Mijn eerste gratis servicebeurt! Ik was sceptisch maar echt zo onder de indruk!
I.v.m tijd ben ik er bij gebleven en jemig zo secuur dat alles gecontroleerd werd! Echt helemaal aansluitend bij mijn o zo ontzettende tevredenheid over mijn Imove fiets!

Antwort von iMove e-bikes
Dit is mijn tweede iMove President. De eerste was al uitstekend, maar iMove heeft de fiets op een aantal punten nog weten te verbeteren 👍.

Antwort von iMove e-bikes
Super blij met onze iMove design e-bikes, de President en zijn First Lady. Allebei in mat zwart en bruine accenten. De iMove e-bikes ogen puur en simpel. Aan het stuur alleen de remgrepen en een belletje. Verder niks! Maar de fietsen zitten vol met techniek. Een geweldige fietservaring door de trapsensor en de automatische versnelling. Deze lichtgewicht e-bike (19 kg) verdient 5 sterren, mede door de fantastische aandacht en service van alle enthousiaste iMove medewerkers. Zij doen er echt alles aan om de klant tevreden te stellen. En dat is bij ons zeker gelukt !!

Antwort von iMove e-bikes
Het is een verademing om bij telefonisch contact een medewerker aan de lijn te hebben. Ik ben echt niet vies van een 'bot' maar soms weet je pas wat je mist, als je iets wèl krijgt.

Antwort von iMove e-bikes
Al lange tijd op zoek naar een mooie electrische fiets. Zo kwam ook de iMove voorbij. Er bleven nog 2 fietsen in de strijd. Dus bij beide een testrit geboekt. Als laatste in Ede bij iMove. Direct een gezellig onthaal, met een uitgebreid verhaal over het ontstaan van de iMove. Samen met een vriendin een testrit gemaakt. Wat een heerlijke fiets, voorzien van veel comfort en luxe. Prachtig design. Het werd gewoon een dagje uit. Na de rit alles rustig doorgenomen onder het genot van een kop thee en wat lekkers. Toen de fiets binnen kwam was ik niet zo handig om de telefoon zelf te verbinden met de fiets...gebeld en er werd alle tijd genomen tot ik verbonden was. Inmiddels rij ik al lekker rond op de mooie zwarte retro First lady met heel veel plezier. Dus als je nog op zoek bent...een echte eye catcher...en een echte aanrader. Dikke pluim en bedankt voor jullie geduld. Lieve groet Wendeline Udink 🤗

Antwort von iMove e-bikes
Mooie zaak met vriendelijk personeel.
Vanwege de langere wachttijd kreeg ik gratis snelbinders op de fiets.

Antwort von iMove e-bikes
Reservering verliep soepel en daarna bleek de fiets heel goed te fietsen. Heel solide en stevig. Goede remmen en een mooi ontwerp. Ik heb de fiets meteen besteld.

Antwort von iMove e-bikes
Mooie en lekkere fietsen en (minstens net zo belangrijk) goede en snelle service! Zeker aan te raden!

Antwort von iMove e-bikes
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.