iGB Merch Bewertungen 

53
•
TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My jersey came with misspelled words in big bold letters and I asked for a refund and was told all I could get back is $15!!! I sent them the picture of the jersey, they admitted their incompetency b... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Ordering was easy. The reason for 3 stars is that none of the email communication includes the order number which is required to look up tracking information. I bought this as a gift, but have no way... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I order the Bjj Sherpa blanket for my partner, he was ecstatic. Great quality, feels lovely and soft. Did not disappoint and shipping time was very reasonable. Definitely recommend and will order aga... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Have waited over 3 months for a $130 dollar piece of wall art to be shipped out. The Tracking information was never updated as they said it would be 2 months in. still says “waiting for shipment”. I... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für T-Shirt-Druck
  2. auch in
  3. Fachgeschäft für Bettwaren
  4. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung
  5. Geschenkeladen

Vom Unternehmen geschrieben

We capture and create value by helping our customers personalize their own items. Express love and affection your way!


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

53 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,4

Alle Bewertungen

(53)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The product did not look like the…

The product did not look like the website

26. August 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Lynette,

I'm sorry to hear that the item did not meet your expectations. Please send us a photo of the item to support@igbmerch.com so that we can look into it and assist you.

Thanks for your time in this matter.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bjj Sherpa blanket

I order the Bjj Sherpa blanket for my partner, he was ecstatic. Great quality, feels lovely and soft.
Did not disappoint and shipping time was very reasonable. Definitely recommend and will order again from in the future.

31. Juli 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Tanya,

Thank you for taking the time to express your thoughts. We enjoy assisting customers, and I am glad to hear you enjoy our items. Please feel free to contact us as needed, and we hope to see you soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Joyce,

Thank you for your feedback; it's wonderful to know you enjoy our blanket. We are overjoyed that we were able to complete your request to perfection. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointed in the quality of…

Very disappointed in the quality of fabric used, so thin I could see through it. The picture of the Panda was disturbingly ugly.wont do business with your Co.again

18. Juli 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Anna,

Thank you for taking the time to review your purchase! We're so sorry that the quality of the items you ordered didn't meet your expectations. We do mention the material of the item in item description on our website, in addition, a member of our team has contacted you directly in hopes of assisting further!

If you have any additional questions or concerns please feel free to respond to our email and we'll gladly help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Katy,

I am sorry to hear that you have not received the item. I have told an agent to contact you privately via email and keep you posted with the delivery status. Please check and get back to us if you need any further assistance.

Thank you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Kathy,

Thank you for your feedback, it's great to hear that you love our blanket. We are so thrilled that we achieve the perfection in your order. We value your business and hope to see you again soon!

Best wishes,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy fast shipping and communication…

Happy fast shipping and communication arrived on time thanks.I will order again love the product A+

1. Juli 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

HI Octavio,

Thank you for taking the time to share such kind words. We love being helpful and I am delighted to hear you are in love with our products. Please continue to reach out to us as needed, and love to see you again soon!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

No order number provided so can't lookup tracking info

Ordering was easy. The reason for 3 stars is that none of the email communication includes the order number which is required to look up tracking information. I bought this as a gift, but have no way to tell them when it should arrive. Just have to hope it gets there.

29. Juni 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi there,

I am so sorry that you have not been updated with the delivery status. The item was delivered on June 30th and I have told an agent to send you the information. Usually, emails updating with shipping information are sent out automatically by our system. We will check it again to ensure this issue would not occur in the future.

Thanks so much for your feedback!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Too small

I love the material and the look of the blanket I bought, but I feel like I paid too much money for a blanket that doesn’t even cover my legs. All in all these blankets need to be offered in a bigger size.

28. Juni 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi there,

I regret that the item did not match your expectation. You ordered the blanket in 30x40 inch, which is our smallest size. We do offer 2 larger sizes and you can check again on our website if necessary.

Thank you!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Still waiting for the order but the…

Still waiting for the order but the communication is good! 5 stars once i get my order later

22. Juni 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Esteban,

Thanks for your reviews. I regret that your package experiences a delay in shipping. Please be advised that this does not normally happen and we are trying our best to work with the carrier to ensure the item will arrive as early as possible.

Thanks for your patience in this process. If you have any question, please do not hesitate to contact your customer service team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am very pleased-my blanket arrived…

I am very pleased-my blanket arrived way ahead of schedule and for that I'm very grateful. It's a birthday gift I needed for the end of the month.

12. Juni 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Weneva,

Thank you for your feedback, it's great to hear that you love our blanket. We are so thrilled that this in need will be getting an awesome gift from a very caring person. We value your business and hope to see you again soon!

Best wishes,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When I had a question on my order you…

When I had a question on my order you on it about getting right to me

22. Mai 2021
iGB Merch-Logo

Antwort von iGB Merch

Hi Layton,

Thanks for leaving us a review. We have contacted you several times about order customization but neve heard back. Please check your email and reply to us so we can proceed with your order.

Love to hear from you soon.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr