Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Hubo Oud-beijerland kan absoluut beter. Er is vakkennis aanwezig. We hebben een nieuwe voordeur besteld en laten plaatsen. Dat ging best goed alleen moesten ze een keer na het.plaatsen terugkomen omd... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Erg slechte ervaring met Hubo in Asten. Met het bestellen van een erg duur behang van Arte heb ik niet de volledige informatie over het behang gekregen waardoor ik nu ontevreden ben. Medewerker in de... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ik ben ontzettend tevreden met het werk dat HUBO uit Gieten heeft geleverd. Ze hebben de klus voortreffelijk uitgevoerd; alles verliep soepel en volgens afspraak. Hun vakmanschap en vriendelijke servi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ja ook slechte ervaring met kwaliteit en service van Hubo Hengelo Overijssel. Kledingkast is niet symetrisch gemonteerd, lades kunnen niet open (omdat schuifdeur er deels voor blijft), veel schades... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Online-Marketing-Unternehmen
  2. Online-Marketing-Agentur

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Landelijke keten van doe-het-zelfzaken. Op de site vindt u een overzicht van de 230 vestigingen, aanbiedingen en doe-het-zelftips.


Kontaktinformationen

  • Koninginneweg 1, 3871 JZ, Hoevelaken, Niederlande

  • hubo.nl

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

126 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo Gennep

Ik kwam voor een klein universeel onderdeel voor een deur. Ik stelde de vraag of ze dit onderdeel hadden. De man die ons hielp was kortaf, wilde niet kijken naar het onderdeel, bood geen alternatieve en nam geen moeite om ons verder te helpen. Uiterst asociaal geholpen. Ik kom hier nooit meer.

12. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top geholpen met een nieuwe voordeur door Hubo Hoevelaken

Top geholpen door Hubo Hoevelaken met een nieuwe voordeur! Zoals bij elke klus kan er iets mis gaan, dit was ook bij ons het geval. Maar er is een monteur terug gekomen en ook een schilder en nu is het perfect.
Wij zijn zeer te spreken over de service van Hubo en zullen zeker weten nogmaals voor Hubo kiezen. Complimenten!

12. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo gennep

Hubo gennep. 20% korting op 1 artikel. Ik ging 3 dezelfde planken halen, krijg ik maar op 1 plank korting. Ik zei dat het normaal was om die korting te krijgen op al de planken omdat het hetzelfde artikel was. Zegt de vrouw aan de kassa dat ze dat onredelijk van mij vindt.

6. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo verkoopt via de website producten…

Hubo verkoopt via de website producten die niet geleverd kunnen worden! Een week geleden 34 losse klinkers besteld en betaald voor afhaling bij Hubo Sint-Oedenrode. Ik word net gebeld dat dit niet kan. Waarom kun je het dan wel bestellen en betalen? En bel dan meteen, en stort meteen het betaalde bedrag terug ipv "een dezer dagen"!

30. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vandaag een parketschuurmachine…

Vandaag een parketschuurmachine gereserveerd bij hubo Maasdam.Toen ik vanmorgen de schuurmachine kwam halen begon het al verkeerd,het meisje wat mij hielp had geen idee welke machine het was, ik moest hem zelf aanwijzen.daarna de schuurrol bleek dat ze alleen grove schuurrollen in voorraad hadden. Nadat dit meisje er iemand bij had gehaald bleek dat ook deze dame er geen verstand van had. Dus alles maar afgeblazen en elders gehuurd. Was niet de eerste keer bij Hubo Maasdam, voor ons dus geen Hubo meer.

15. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hubo Rotterdam-Lombardijen is een zeer prettige vestiging!

Wat is Hubo Rotterdam-Lombardijen toch een zeer prettige vestiging! Afgelopen vrijdag werden bij ons 5 nieuwe deuren door Kevin en Vincent gemonteerd, en dat hebben ze heel goed gedaan. Ze werkten nauwkeurig en hield rekening met de kleine kinderen die bij ons waren. De kinderen waren bang voor het geluid van het zagen en de twee mannen kondigden steeds aan wanneer ze weer lawaai gingen maken. Heel lief! En niet te vergeten Ruud bij wie wij de bestelling hadden gedaan, heel vriendelijk en informatief bij het bezoek en later in het proces per email. Trouwens, als wij in de winkel komen voor andere dingen, worden wij ook altijd door iedereen vriendelijk te woord gestaan.

Familie Tjoa

31. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ik was bijna 1 jaar bezig met… zonder resultaat

Ik ben uiteindelijk bijna 1 jaar bezig geweest met de bestelling van een hor (Hubo Berkel-Enschot) en uiteindelijk zonder resultaat. Ik moest ZELF constant actie ondernemen en NOG gebeurde er niets. Het inmeten, leveren en inbouwen zou allemaal geregeld worden. Echter na bijna 1 jaar heb ik de koop maar ontbonden, want na herhaaldelijk bellen, emailen en zelfs bij hen persoonlijk ter plekke navragen, gebeurde er niets.

Mijn email op 26-nov-2021:
Goede morgen dames / heren,

Als ik me niet vergis (een precieze datum weet ik niet meer, zo lang is het geleden), is een medewerker van u in juni of juli bij mij langs geweest om een nieuwe hor in te meten.

Het zou 5-6-7 weken duren (gezien de aanstaande zomervakantie) voordat deze geleverd zou worden.

Ik had op zich geen haast, dus ik heb uw bedrijf vooral niet lastiggevallen, ook niet toen het al 10-12 weken later was.

De hor is een cadeautje van mijn ouders aan mij en mijn vader vond het uiteindelijk toch wel erg lang duren. Toen hij toch bij u moest zijn om zelf iets te halen, kreeg hij te horen dat uw bedrijf de inmeetgegevens kwijt was! Tja... 2-3 maanden later en daar moest mijn vader zelf om gaan vragen! Er zou opnieuw ingemeten worden. Ongeveer een week later, bleek dat de gegevens toch weer boven water waren.

Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder, denk ik. In totaal in ieder geval minimaal 5 tot 6 maanden. Het is natuurlijk winter en dus heb ik de achterdeur niet open staan, da's in ieder geval een geluk, maar ik hoop toch dat er schot in de zaak gaat komen.

Kunt u mij meer vertellen?

Over 25 jaar heeft het geen zin meer, om hem te leveren. Dan kunt u beter 6 planken leveren 😉

Antwoord dezelfde dag:
Ik heb net met Ad overlegt en de hor zou met een 2 weken hier binnen moeten komen.

Hopelijk heb je zo voldoende informatie.

Met vriendelijke groet Anton

Mijn antwoord op 31 december:
Helaas! Weer niet gehaald.

Krijg zojuist antwoord, dat ze er volgende week op terug komen, echter dat gebeurde natuurlijk niet.

Ik heb geschreven dat ik hen niet meer vertrouw en van de koop af wil zien (na bijna 1 jaar).
Hun antwoord was uitermate laconiek en dat de koop dan ontbonden is (ik denk dat ze blij waren dat ik de koop niet meer wilde).

Kennlijk hebben ze klanten genoeg en zitten ze niet op een zeur te wachten, die na meer dan 1 jaar (daar zou het op uit komen) te lang vindt. Ik moet blij zijn en in mijn handjes wrijven, dat ik bij hen klant mag zijn en na meer dan 1 jaar geholpen wordt (ALS dat al zou zijn gebeurd).

Enige excuses werden natuurlijk niet aangeboden.

Dus bijna 1 jaar wachten, je mag overal zelf achteraan gaan en uiteindelijk geen resultaat.
Echt heel, heel, heel, heel slecht.
Dat zulke bedrijven nog uberhaupt bestaan, is mij een raadsel.

31. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hubo helpt

Hubo helpt, ook bij DHL problemen. In deze ladtige Coronatijd, geduldig en vakkundig geholpen door een Hubomedewerket met het inboeken van een pakketje voor DHL.
Dank je wel.

30. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

De slogan is 'Hubo helpt' en dit klopt helemaal!

Tijdens het parkeren op weg naar de Hubo (Hengelo) kreeg ik een klapband. Jamie, een van de medewerkers van de Hubo, heeft dit in een halfuurtje voor mij geregeld en ervoor gezorgd dat ik weer de weg op kon. Heel fijn dat het personeel van de Hubo zo ontzettend behulpzaam en handig is, zelfs met dingen die strict genomen niet onder hun takenpakket vallen!

24. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Installatie rolluik

Vandaag hebben Ron en Ad, van Hubo Maasdam, ons rolluik geïnstalleerd. Ron, al eerder (3 keer) bij ons voor de zonwering in huis en Ad zijn zonder meer vaklui. Netjes, goed werk, kennis van zaken. Sowieso is Hubo Maasdam voorzien van adequaat personeel en ik kom er graag.

23. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Schandelig

Vooraleer we onze grasmachine, die we aankochten op 12 juni, in gang staken hebben wel wel 10 keer de handleiding gelezen. We hebben zeker 5 maal gecontroleerd of er olie inzat. Na ongeveer twee weken is onze grasmachine, waar we goed zorg voor dragen, kapot?! En wordt er beweert dat wij er geen olie ingedaan hebben? Aangezien wij dit zeker gecontroleerd hebben weten wij dat dit geen waar is. Wij vroegen onze grasmachine terug, aangezien deze nog maar twee weken oud is, maar dan kregen we te horen dat we €25 moeten betalen voor onze eigen grasmachine terug te krijgen?

7. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo Ijsselstein bizar

Hubo Ijsselstein
Bizar Ik koop een artikel staat 11,75 In het vak.
Bij de kassa bleek het artikel 12,05.
De ongeïnteresseerde jongeman zegt ja de kassa heeft altijd gelijk. Serieus dus als een emmer verf 20 euro kost en de kassa zegt 30 dan is het zo hihihi hilarisch. Ik naar dacht ik serieuze werknemer zegt hij ja dat klopt betaal nou maar huhhhhh😳 daar kom ik dus nooit meer.

23. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Service en vakmanschap gaan hier nog prima samen!

Je komt met een tekening en een idee.We hebben 10 jaar geleden op die manier een dressoir in de kamer laten bouwen;uniek,passend ronduit geweldig.De prijs was ook uitstekend en conform afspraak.De overkapping voor de plantentafel buiten deze maand dito.Vakmanschap en uistekende service!!Toon ook begrip voor hun drukte i.v.m.de Covid Crisis.Ze geven ook een uitstekende planning.We gaan alweer voor een volgend project!.

4. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo hengelo boekeloeseweg

Hubo hengelo
Mensen met uitzondering voor mondkapjesplicht worden gewoon geweigerd te helpen .men krijgt te horen ik help u niet wat een waardeloze zaak niks geen menselijkheid te vinden daar

23. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Waardeloze website, dat werkt niet anno 2021

De website is waardeloos als je artikelen moet zoeken.
Door de maatregelen met COVID19 zijn de bouwmarkten dicht en is meer behoefte online te bestellen.
Des te vervelender is het omdat de site vreselijk traag is.
Dat ze duurder zijn dan doorsnee is niet erg want daar staat goede service tegenover.
Maar doe iets aan die website.
Zet een paar goede mensen eraan zodat er filtermogelijkheden worden toegevoegd.

21. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hubo noordwijk

Vandaag iets gehaald maar een begroeting bij binnenkomst ho maar en later bij afrekenen bij een oudere medewerker die er blijkbaar moeite mee dat ik iets bij de action had gehaald en behoorlijk demonstratief geïrriteerd keek wat ik ik bij action had gehaald tijdens het afrekenen.Een fijne dag of iets dergelijks kon er niet meer vanaf....kinderachtig
Wat een hork die nog wel een cursus klantvriendelijk nodig heeft en volgens mij blij mag zijn met iedere klant.
Nee hubo noordwijk is minder klantvriendelijk dan de action heb ik vandaag ondervonden.
Jammer en triest dat je zo als klant wordt behandeld!

10. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze service

Waardeloze service, geen enkele kennis bij het personeel, onprofessioneel.
Laat bij deze winkel nooit iets specifieks op maat maken/bestellen.
Zelfs een sleutel bijmaken lukt ze niet!

7. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aanrechtblad en vlonderplanken besteld

Aanrechtblad en vlonderplanken besteld. Hier en daar wat aanpassingen aan de afmetingen van de vlonderplanken en wat extra latten per mail bijbestellen was geen enkel probleem. Ook latere levering op mijn verzoek van het aanrechtblad deden ze niet moeilijk over. Top service in IJsselstein

15. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

onbeleefd personeel

Ik had persoonlijk contact met de incompetente en onbeleefde medewerker van deze winkel in Rheden. Ik was er voor het laatst.

1. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr