Hubo Oud-beijerland kan absoluut beter. Er is vakkennis aanwezig. We hebben een nieuwe voordeur besteld en laten plaatsen. Dat ging best goed alleen moesten ze een keer na het.plaatsen terugkomen omd... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Erg slechte ervaring met Hubo in Asten. Met het bestellen van een erg duur behang van Arte heb ik niet de volledige informatie over het behang gekregen waardoor ik nu ontevreden ben. Medewerker in de... Mehr ansehen
Ik ben ontzettend tevreden met het werk dat HUBO uit Gieten heeft geleverd. Ze hebben de klus voortreffelijk uitgevoerd; alles verliep soepel en volgens afspraak. Hun vakmanschap en vriendelijke servi... Mehr ansehen
Ja ook slechte ervaring met kwaliteit en service van Hubo Hengelo Overijssel. Kledingkast is niet symetrisch gemonteerd, lades kunnen niet open (omdat schuifdeur er deels voor blijft), veel schades... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Landelijke keten van doe-het-zelfzaken. Op de site vindt u een overzicht van de 230 vestigingen, aanbiedingen en doe-het-zelftips.
Kontaktinformationen
Koninginneweg 1, 3871 JZ, Hoevelaken, Niederlande
- hubo.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Kom regelmatig in de winkel
Kom regelmatig in de winkel, is altijd fijn om te komen. mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
Kreeg afgelopen week een cadeautje zaagblad terug van slijpen en er werd niet weinig in rekening gebracht maar gratis !!
Dan voel je je klant toch ??
Slechte service
Slechte service, mooie verhalen eigenwijs na eindelijk herstellen nieuwe luxaflex nog geen een telefoontje van meneer is alles nu in orde waardeloos bedrijf
Nette winkel
Klantgerichte overzichtelijke winkel
Steel van oude schep was vervangen steel schep gebroken en…
Steel van oude schep was gebroken en borg pen zat vast, de medewerkers van hubo Hoevelaken zijn gaan : slijpen , uit boren etc etc uiteindelijk gelukt en hebben ze de steel gemonteerd en goed vast gezet, een compliment, ieder ander had gekozen om een hele nieuwe schep te verkopen . Super service en tegenwoordig bijna uniek !!
Geweldige lieve en behulpzame mensen…
Geweldige lieve en behulpzame mensen bij de Hubo. En steeds weer komen jullie met oplossingen en hulp voor je kan het zo gek niet bedenken. Vanmiddag weer , deze keer door Izaak geholpen met het repareren van een spade. Goed advies, gezellige medewerkers, beleefd en je voelt je echt altijd welkom in deze winkel.
Hartstikke bedankt weer voor de zoveelste keer ook namens mijn vrienden uit Dordrecht. Zij maken dit nooit mee deze klantenservice!
Als je je werk niet leuk vind
Als je je werk niet leuk vind, zoek dan iets anders.. er is werk genoeg. Maar je frustratie botvieren op je klanten gaat je geld kosten. Bedenk even wie jouw rekeningen betalen.. Werd er zojuist zeer klantonvriendelijk behandeld en ze denken totaal niet met je mee. Ik kwam er vaak, maar rij nu wel wat verder naar de Hornbach waar ze je wel normaal te woord staan en met je meedenken.
KLANTEN
KLANTEN
BETALEN
JE SALARIS
Je stereo
Je avondje uit
Je vakantie
Je auto
Je fiets
Je eten
Je ....
Deze poster zou niet misstaan bij HUBO Heeze
Ging altijd voor de service naar de…
Ging altijd voor de service naar de Hubo Woudenberg. Maar ga de volgende keer wel naar de Gamma. Was er vandaag voor een paar gips platen waar de prijs op het schap 6,19 euro stond. Bij de kassa moest ik 7,49 betalen met als reden dat ze de kaartjes op het schap niet snel genoeg konden vervangen. Heb er een misleid gevoel aan over gehouden. Volgens mij horen de juiste prijzen op het schap bij een juiste winkel voering. Heb jaren in een winkel gewerkt volgens mij leiden er meerdere wegen naar Rome en mag dit niet het probleem van de klant zijn en had hier service verleend moeten worden door het product voor de prijs op het schap aan te bieden. Op het product niks aan te merken maar als ik misleid wil worden.....
Verkoopster heeft duidelijk meer…
Verkoopster heeft duidelijk meer interesse in TikTok dan in klant. Bitse cassiere moet even kwijt dat ze niet alles tegelijk kan en dat ik dus maar even geduld moet hebben. Dat was de eerste en gelijk mijn laatste ervaring met Hubo Made.
Info hordeur op maat
Op 30 mei 2023 info gevraagd voor een hordeur op maat . Keurig een mailtje terug ontvangen van Hubo dat ze spoedig contact zouden opnemen . Het contact moet nu nog komen .
Traprenovatie
Joyce L
Traprenovatie laten doen door Hubo Renswoude, is schitterend geworden wat een mooie afwerking top👍👍
Vakmanschap is meesterschap
Voor onze nieuwe woning hadden wij een kledingkast op maat nodig. Hiervoor bij Hubo Made terechtgekomen. We werden zeer goed geholpen door het personeel en samen kwamen tot een perfecte keuze voor onze slaapkamer. De plaatsing van de kast verliep vlekkeloos. De 2 mannen waren deskundig. Er was een probleempje en dat wisten ze perfect op te lossen. Ook al waren ze pas om 18.30 uur klaar en bood ik aan zelf alles te stofzuigen, lieten ze toch de slaapkamer gestofzuigd en netjes achter. Niets dan lovende opmerkingen dus.
Hubo vertelt fabeltjes Aanvulling eerdere review
Ik ga over onderstaande review een vervolg schrijven.
Na alleen goede lovende woorden op fb over Hubo heb ik mijn ervaring gezet. 24-4-2023. Daar wordt dus wel opgereageerd, door hoofdkantoor.
Moest alle correspondentie doorsturen. Men ging uitzoeken
Nu vandaag 11-5-23 kreeg ik antwoord.
Wat ik al had verwacht. Men vertelt sprookjes. Wie vertelt de waarheid.
Heb zwart op wit.
Hubo Didam had hubo hoofdkantoor ingeschakeld. Die had weer leverancier scherm benaderd.
Ik kreeg volgende antwoord vandaag van hoofdkantoor.
Zij konden niets betekenen want Hubo Didam is zelfstandig ondernemer. Dus frainchaise (zijn ze volgens mij allemaal)
Hubo Didam wil nu gaten en kozijn komen herstellen. Zonnescherm is september okt. 2021 Opgehangen en verwijderd febr 2022.
Als we dit willen.
Denk al die tijd aan lijntje gehouden. Jammer. Dacht er komt een voorstel bijv. voor het juiste zonnescherm te leveren.
In 2022 is er een binnendeur door Hubo…
In 2022 is er een binnendeur door Hubo Slochteren bij ons gemonteerd. Deze was ook bij hun besteld (inclusief meetservice en montage). De monteur(vriendelijke man) heeft de deur begin 2022 bij ons gemonteerd. Na de montage bleek de deur scheef te hangen. Dit doorgegeven aan Hubo. De monteur is weer langs geweest en getracht de deur goed op te hangen. Niet perfect maar goed. Na het ophangen is de monteur snel weggegaan. Ik ging de vette vingervlekken van de raampjes van de deur wegvegen. Constateerde een barst in 1 van de raampjes. Dit gemeld bij Hubo. Kreeg onderstaand mail terug: Naar aanleiding van de schade aan de deur kan ik het volgende mededelen:
Allereerst heb ik de leverancier gebeld en het verhaal van het glas uitgelegd. Helaas geven zij aan, dat de termijn te lang is om daar nog iets mee te kunnen.
Daarnaast heb ik G... het verhaal voorgelegd. G... geeft aan, dat hij de deur voordat hij wegging heeft nagekeken en geen schade heeft gezien aan het glas. Aangezien hij jou erg kritisch vond (en dat mag) heeft hij naar zijn zeggen de deur goed nagekeken.
Dat wil niet zeggen, dat hij dit niet heeft kunnen veroorzaken, maar om nu gelijk te zeggen, dat hij dit wel gedaan heeft is te makkelijk. Er zijn immers meerdere mensen in jullie huis die ook zonder het te weten de beschadiging hebben kunnen veroorzaken.
Voor wat betreft de bollingen is dit naar mijn mening weg te werken met het schilderen. Dit is ook een gevolg van het verzetten van de deur.
Wat bij mij wel een raadsel is , is dat de deur in januari gemonteerd is en er toen is opgeleverd zonder opmerkingen. Toch zat de deur scheef en dan is het voor mij een raadsel, dat er een naad ontstaat die er dan bij oplevering niet zat. ( Dat is ook een van de redenen, dat de leverancier de klacht afkeurt. Oftewel zij geven aan, dat er "van alles" gebeurd kan zijn in de tussenperiode.)
Neemt niet weg, dat dit een vervelende zaak is. Aan de ene kant is het te makkelijk om G... de schuld te geven van de beschadiging. Aan de andere kant snap ik ook wel, dat er bij jullie ook de gedachte speelt : wij waren het ook niet.
Kortom ik kan deze klacht helaas niet meer voor je oplossen. Het spijt mij je niet beter te kunnen berichten.
Hubo XL Woudenberg is top!
Hubo Woudenberg is een mooie grote winkel met ruim assortiment en heel vriendelijk personeel. Bij Bison en Toggler beeldschermpjes om het juiste product te vinden. Voor het bevestigen van gordijnrails hierdoor de juiste gipsplaatpluggen van Toggler gevonden (met nog een beetje extra hulp van een deskundige winkelmedewerker 🙂)
6 nieuwe paneeldeuren laten plaatsen door Hubo SUPER
OP 07-03-2023 heben we 6 nieuwe paneel deuren laten plaatsen door Hubo Hengelo aan de Torenlaan. Deze deuren hebben we ook daar gekocht. Ze zijn geweldig goed geplaats, vriendelijke mensen, en veel liefde voor hun vak met plaatsen van de deuren. we zijn erg tevreden hoe dit bij ons is gedaan Dank jullie wel.
Als ervaaring, vriendelijkheid en betrouwbaar met Hubo raad ik iedereen aan om zelf ervaring met Hubo te doen zij nemen alle tijd voor hun klanten. Top en nogmaals bedankt
Ondernemen jaren 60
Een klacht indienen via de Hubo site lukt niet dus dan maar openbaar: ik kon geen onderdeel van het Attema SYSTEEM aanschaffen omdat het er niet was. In de winkel niet. Bestellen kon niet want dan moesten meteen 10 worden besteld en dan zat men met voorraad. Dus kon niet. Klant teleurgesteld naar huis. Wat een complete aanfluiting. Slechte service. Rare smoezen. Klant teleurstellen die nu niet meer voor Hubo kiest maar voor de concurrent. Dat was ook het advies van de Hubo medewerker. Geen service maar wel zelfkennis. Daarom nog één ster. Gefeliciteerd daarmee, Hubo.
Hubo De Westereen …
Hubo De Westereen
Moest meer betalen in de winkel dan op de website stond.
Kwam door dat er te weinig personeel is.
Een uitleg die niet kan kloppen.
Op 11 Maart is er bij ons een hordeur…
Op 11 Maart is er bij ons een hordeur geplaatst door heel vriendelijk personeel. Hordeur kost €558.28 Helaas zijn wij hier niet tevreden over. Onze deur breedte is 90 cm. Dit was geen probleem. Maar de deur is niet zoals in de winkel. Hij maakt veel lawaai en gaat behoorlijk zwaar mijn vrouw heeft er veel moeite mee. Ook is de hordeur schuin gemonteerd. Op 24 Mei hebben wij de eerste klacht gedaan er zou een monteur komen maar deze kwam niet wij moesten weer naar Gennep voor een nieuwe afspraak. Naar 3 weken kwam hij eindelijk maar het probleem bleef. Weer naar de winkel voor nieuwe afspraak is er weer een monteur geweest. Maar nog niets opgelost. Wij zijn 5 keer daar geweest maar een oplossing is er nog steeds niet. Jammer
Niet echt klantgericht werken
Op 21 07 eerste offerte betreffende gordijnen ontvangen. Op 3 augustus laten inmeten . Afspraak stond op 9.30, wat bevestigd werd per mail. Uiteindelijk komt hij pas om 11.30 , winkel weet van niets waarom???. Op 4 augustus geven we door welke stof het moet gaan worden en dat we een definitieve offerte willen. Nu 2 weken later niets ontvangen. Gisteren gebeld maar wordt hierover teruggebeld. Word idd vandaag gebeld en er wordt gemeld dat ze er morgen misschien naar gaan kijken vanwege vakantie en ziekte. Heb daar alle begrip voor dat dit kan , maar dan wil ik wel weten wanneer ik de offerte uiterlijk dan wel kan ontvangen , ik krijg hier geen antwoord op. Dit is iets wat niet acceptabel is en niet echt klantgericht werken is. Jammer Tim, een gemiste kans.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








