Hubo Oud-beijerland kan absoluut beter. Er is vakkennis aanwezig. We hebben een nieuwe voordeur besteld en laten plaatsen. Dat ging best goed alleen moesten ze een keer na het.plaatsen terugkomen omd... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Erg slechte ervaring met Hubo in Asten. Met het bestellen van een erg duur behang van Arte heb ik niet de volledige informatie over het behang gekregen waardoor ik nu ontevreden ben. Medewerker in de... Mehr ansehen
Ik ben ontzettend tevreden met het werk dat HUBO uit Gieten heeft geleverd. Ze hebben de klus voortreffelijk uitgevoerd; alles verliep soepel en volgens afspraak. Hun vakmanschap en vriendelijke servi... Mehr ansehen
Ja ook slechte ervaring met kwaliteit en service van Hubo Hengelo Overijssel. Kledingkast is niet symetrisch gemonteerd, lades kunnen niet open (omdat schuifdeur er deels voor blijft), veel schades... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Landelijke keten van doe-het-zelfzaken. Op de site vindt u een overzicht van de 230 vestigingen, aanbiedingen en doe-het-zelftips.
Kontaktinformationen
Koninginneweg 1, 3871 JZ, Hoevelaken, Niederlande
- hubo.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Alleen maar positieve ervaringen bij de…
Alleen maar positieve ervaringen bij de Hubo.
Binnen de winkels wordt ik altijd goed geholpen en het personeel is altijd erg vriendelijk. Hier kunnen andere bedrijven nog iets van leren.
Wanneer een x producten onverhoopt toch niet voorradig is wordt het voor mij besteld en heb ik het alsnog binnen mum van tijd in huis.
Vriendelijkheid en waardering binnen een winkel/bedrijf doet voor mij toch altijd het meeste!!
Lege schappen
Vaak voor niks naar de Hubo in Zuidwolde gereden. Een hoop lege schappen altijd. Was een Hubo XL maar is nu een Hubo Extra Leeg.
Lijkt wel dat de Discus meer prioriteit heeft. Groot gedeelte van de winkel en ligt stampvol.
Rij tegenwoordig maar meteen naar de Praxis of Gamma. Wel iets verder maar daar is altijd alles voorraad.
Geen service
Net bij de Hubo Castricum geweest. Verf, kwasten en ijzerwaren kopen. Verzocht om twee plankjes van een 6 jaar oude tuintafel te zagen. Die had ik niet daar gekocht, dus dat kon niet. Kortom GEEN SERVICE.
Hubo is tevens afhaalpunt voor TNT…
Hubo is tevens afhaalpunt voor TNT post.Vanochtend dd 30 oktober langsgeweest voor het ophalen van mijn postpakket.Deze zou gisteren,dd 29 oktober afgeleverd moeten zijn maar er was een storing in de app waardoor ik geen afhaalcode had.Maar via de track en trace info zag ik wel dat het pakket afgeleverd moest zijn en ik had gelijk! Ondanks de onvriendelijke en niet klantvriendelijke houding van de medewerkster!
Hubo reclame op TV
Hubo reclame op TV. Man zaagt met een zaagmachine houten plaat zonder gebruik te maken beveiliging over het zaagblad.
" Goed voorbeeld doet goed volgen "
Maar niet bij Hubo.
Op maat gemaakte kast
Wij hebben begin juni een kast besteld bij de Hubo. Een kast op maat inclusief montage. Een dure investering. Helaas deze winkel 9x gebeld over de dag van levering en montage. Elke keer het verhaal dat de leveringen vertraging hadden en dat het onmacht is. Na een aantal telefoontjes erg boos geworden, en gezegd dat de communicatie beter moet. Elke keer een excuus en dat ze hier op gaan letten. Helaas dus elke keer niets gehoord en zelf maar weer gebeld. De dag van montage zouden ze om 12:30 uur komen, maar waarschijnlijk eerder zeiden ze aan de telefoon. Ze hebben wederom niet gebeld dat het later werd. Ik had afgesproken dat ze zouden bellen een half uur voor ze kwamen. Uiteindelijk belde ze 5 minuten van te voren dat ze eraan kwamen. Ze waren er om 13:30 uur. De kast is prachtig en goed gemonteerd, daar heb ik geen klachten over. Maar wat een vreselijk bedrijf om afspraken mee te maken. Voor mij geen Hubo Didam meer.
Hubo Vaassen siliconenkit niet klantvriendelijk
Onlangs kocht ik bij de Hubo in Vaassen een zwarte siliconenkit van Bison. Tot mijn verbazing bleek de kit in de ongeopende koker al volledig uitgehard te zijn. Toen ik dit terugbracht naar de winkel, gaf de eigenaar aan dat het volgens hem niet mogelijk is dat kit uithardt zolang de koker niet geopend is. Een inhoudelijke discussie hierover wilde hij niet voeren. Uiteindelijk heb ik mijn aankoopbedrag wel teruggekregen, maar de manier waarop dit gebeurde vond ik weinig klantvriendelijk.
Het is echter wél degelijk mogelijk dat siliconenkit in een dichte koker uithardt. Kit op basis van siliconen hardt namelijk uit door contact met luchtvochtigheid. Als de koker beschadigd is, of de afsluiting niet volledig luchtdicht is (bijvoorbeeld door een fabricagefout), kan er langzaam vocht binnendringen waardoor de inhoud toch verhardt. Daarnaast heeft siliconenkit een beperkte houdbaarheid van doorgaans 12 tot 24 maanden. Wordt de kit te warm of te lang bewaard, dan kan het verouderingsproces versneld optreden, ook in een gesloten koker. Dit is zelfs door Bison zelf bevestigd in hun productinformatie.
Kortom: dat een kit ongebruikt en toch uitgehard kan zijn, is geen uitzondering maar een bekend verschijnsel bij producten die afhankelijk zijn van luchtdichte opslag en beperkte houdbaarheid.
Vandaag nog Calex lamp omgewisseld ivm…
Vandaag nog Calex lamp omgewisseld ivm garantie, en de heer achter de balie (ik weet niet zijn naam helaas), heeft mijn probleem vandaag grandioos opgelost en wij hebben weer licht thuis. Uiteraard na een aantal keer bellen met de fabrikant, is het gelukt om mij te helpen. Een grote chapeau voor hem en zijn team van Hubo!
Nogmaals bedankt vd de goede zorgen en ga zo door
!!!
Hubo Breda raakt je pakketten kwijt!
Hubo Breda;
Deze halfbakken bouwmarkt doet ook dienst als pakketpunt — voor praktisch alle verzenders — maar is daar volstrekt ongeschikt voor. De winkel is één grote chaos vol pakketten die lukraak opgestapeld liggen. Het is er een rommel, zowel qua organisatie als personeel.
De drie aanwezige medewerkers (een man, een vrouw en een jonge meid) lopen er met tegenzin rond. Geen greintje vriendelijkheid, geen professionaliteit. Geen glimlach, geen hulp, alleen chagrijn.
Op dinsdag 5 augustus zou mijn UPS-pakket hier zijn afgeleverd. Diezelfde dag wilde ik het ophalen, maar dat kon niet omdat “de ontvangsten nog niet waren uitgepakt”. Irritant, maar vooruit.
De volgende dag: opnieuw langs, maar het pakket is nergens te vinden. Niet verrassend gezien de troep waarin het daar verkeert. Mijn nummer werd opgeschreven, voor het geval het alsnog op zou duiken. Weer een dag later: nog steeds niks. Geen contact, geen actie. Alleen desinteresse.
Toen ik vertelde dat ik met UPS had gebeld, en zij bevestigden dat het pakket wel degelijk op 5 augustus bij Hubo is afgeleverd aan ‘Hans’, werd ik in mijn gezicht uitgelachen door de norse vrouw achter de balie. Ze beweerde dat “meneer zegt dat ie gebeld heeft”. Nou mevrouw: meneer heeft het gedaan, u onprofessioneel figuur! Haar houding was ronduit schofterig.
Ook beweerde mevrouw vervolgens dat UPS eerst geprobeerd zou hebben het pakket bij ons thuis af te leveren. Dit is simpelweg een leugen. Het pakket stond oorspronkelijk op een ander afhaalpunt (Multibook in Breda) en is door onszelf handmatig aangepast naar Hubo. Er is nooit een bezorgpoging aan huis gedaan. Dat weet UPS, en dat weet zij ook — dus waarom die onzin? Pure misleiding om onder de verantwoordelijkheid uit te komen.
Wat ik ook oprecht vreemd vind: waar is jullie administratie? Horen binnengekomen pakketten niet gewoon gescand te worden? Als dat correct gebeurt, dan zou je toch exact kunnen zien of en wanneer een pakket is ontvangen. Hiermee hadden ze hun eigen verhaal kunnen onderbouwen of ontkrachten. Het feit dat ze dat niet kunnen, of willen, toont hun gebrek aan professionaliteit nog maar eens aan.
Volgens haar was het verder “niet hun probleem”, en lag het pakket “waarschijnlijk ergens anders”. Wat een instelling. Je neemt pakketten aan en als het misgaat, gooi je je handen in de lucht? Geen verantwoordelijkheid, geen klantgerichtheid. Schandalig.
Alsof dat nog niet genoeg zegt: als je de recensies hier leest, zie je dat ik lang niet de enige ben met dit soort klachten. Vermiste pakketten, onvriendelijk personeel, chaos in de winkel — het komt telkens terug. En wat gebeurt er? Helemaal niets. Blijkbaar vindt men het allemaal prima zo. Geen enkele poging tot verbetering.
Dankjewel Hubo, voor het kwijtraken van mijn pakket. En bedankt voor de minachting waarmee je je klanten behandelt. Als je zo met mensen en pakketten omgaat, zou het mij eerlijk gezegd niet verbazen als jullie op een dag failliet gaan. Dit is geen winkel, dit is een grap.
Ik wil graszaad betalen met ecocheque
Ik wil graszaad betalen met ecocheque. Volgens verkoper kan dat niet. Graszaad???
Kocht er een hogedrukreiniger die na 2…
Kocht er een hogedrukreiniger die na 2 jaar stuk gaat en stuurde een mail om te vragen of ze deze kunnen herstellen of dergelijke, krijg gewoonweg geen antwoord!!!
Enkel verkopen telt, ik ga er nooit meer naartoe.
M.L. Belloni, Helmond
Bij Hubo Asten 3 binnendeuren besteld. Vroegen om 2 prijsopgaves n.a.v. onze wensen. Binnen 1 wk beide offertes gekregen. Vanaf het begin t/m afleveren en plaatsen, alleen maar lof. Goede communicatie. Afspraken netjes nagekomen. Keurig afgewerkt mannen!
Van ons 5 sterren.
Slechte communicatie
6 weken geprobeerd om een afspraak te maken voor een hor, elke keer belofte dat ze bellen voor afspraak, dat ze komen. Dat ik teruggebeld word. Helemaal niets.
Vandaag laatste poging, of ik 3 weken kan wachten ivm vakantie.
Had 6 weken geleden gezegd dat jullie geen tijd/ zin hadden in klus.
Slechte reclame dit.
Voor mijn nooit meer Hubo
Zonwering te smal
We hebben 2 jaar gespaard voor zonneschermen.
In Spijkenisse naar de Hubo geweest en een medewerkster heeft onze wensen genoteerd zonnescherm over het gehele balkon van links naar rechts en oude zonwering die wij hadden aan 1 gedeelte zou ook gedemonteerd worden.
Aangegeven dat deze zonwering eigenlijk meer naar de muur moest dus breder en dat we niet wisten hoe
breed het moest worden. In de middag zijn de maten opgenomen voor
de zonneschermen. Toen ze gemonteerd werden was het zonnescherm even breed als het oude zonnescherm dus 20 cm te smal het andere zonnescherm was goed. Omdat er veel wind stond konden ze ook niet goed ingesteld worden je verwacht dan dat ze zelf contact opnemen om dit nog te doen maar nee helaas dat moesten we ook zelf doet en zijn ze geweest om ze af te stellen. Ook in de de winkel geweest om aan te geven dat het ene zonnescherm te smal was en daar werd gezegd we willen het in orde maken maar dat duurt 13 weken en kost u 1000 euro meer. Oké van 2 kanten kan er een communicatie fout zijn. Maar als we hier mee akkoord gingen moest gelijk het zonnescherm van ons balkon af en zouden we een aantal maanden maanden zonder zonnescherm zitten dit was geen optie voor ons ivm zonneallergie en we een oude hond hebben die in de schaduw moet.
Die 1000 euro wilde wel betalen om toch het zonnescherm te krijgen waar we voor ogen hadden Maar dan wel wisselen van het foutieve naar het juiste zonnescherm en niet de zomer zonder zonnescherm zitten. Voortaan maar naar een echte zonwering specialist weer gaan. Nu 4200 euro en een illusie armer
Komen afspraken niet na
Afgelopen donderdag 3 juli wilde ik een nieuwe plissé hordeur bestellen bij Hubo Groenlo, omdat de oude (ook gekocht bij Hubo) stuk was gegaan. Er moest van hen eerst iemand even komen meten. Maar ook de volgende dag niemand gezien of gehoord. Zaterdag weer naar de winkel geweest. Degene die zou komen meten bleek de hele afgelopen week niet aanwezig te zijn, (zeg dat dan meteen) maar men zou maandag (7 juli) meteen contact opnemen. Het is nu 9 juli en we zijn maar naar een ander bedrijf gegaan. De eigenaar van dat bedrijf wist ons te vertellen dat de oude hordeur helemaal geen Hamstra deur was zoals Hubo had verkocht aan ons, maar een merkloos ding. Zo jaag je klanten weg, Hubo!
R. Telgen Groenlo
Ben verbaasd over de vele negatieve…
Ben verbaasd over de vele negatieve reviews. Ben blij dat ik die niet gelezen heb voor we een verzoek voor het plaatsen van een schuifdeur wand onder de schuine kap hebben gedaan. Dat is gewoon vlekkeloos verlopen. Zowel het inmeten als plaatsen. Prettige en vakkundige mensen, die de klus in twee uur klaarden. Dat betreft wel de filialen Leersum en Woudenberg. Jammer dat de kwaliteit schijnbaar per filiaal afwijkt, maar wij blijven daar klant.
Sta netjes in de rij te wachten omdat…
Sta netjes in de rij te wachten omdat scanner het niet doet. 2x kassamedewerker donderdagmorgen 8 mei, 10.45 uur gaat lekker verder met het helpen van de voordringende mensen. Doe je ogen open beste Hubo medewerkers en attendeer mensen op hun onfatsoenlijkheid. M'n artikelen op de balie achtergelaten en vertrokken. Zet geen stap meer in deze ballen tent! Wat een waardeloze service!
Hubo Harlingen weigert bezorging
Hubo Harlingen weigert een artikel te bezorgen, terwijl deze dienst in de webwinkel aangeboden wordt (voor 35,00). Betreffende medewerker zegt 'daar kan ik niet voor rijden' en reageert erg onbeleefd op het feit dat zij deze dienst op de site wel aanbieden.
Na een bon voor mijn verjaardag te…
Na een bon voor mijn verjaardag te hebben gekregen van 15% "op alles" zie ik een reclame dat een kortongsbon van 10 EUR geeft bij aankoop van min. 50 EUR in een weekend. Deze bon kan slechts vanaf de volgende dag bij een volgende aankoop genomen worden en wanneer ik opteer voor 15 % is dit slechts op enkele artikels en niet op alles. Stop met misleidende reclame.
Fiets kopen
Wou een fiets gaan kopen vandaag van de 1ne wisten ze de prijs niet van de andere hadden ze niet de juiste batterij 40 min gestaan om met lege handen naar huis te gaan.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








