Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
På plus siden personale nok. Menuen meget overskuelig - de var undgået for jomfru hummer og deres ovn var død, hvilket fjernede halvdelen af deres retter. Der blev valgt Pariser bøf, som var pæn stor.... Mehr ansehen
Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩 Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det... Mehr ansehen
En fantastisk madoplevelse. Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fi... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Lækkert vesterhavshotel i højeste klasse.
Kontaktinformationen
havstokken 6 , 7700, Nr. Vorupør , Dänemark
- 49402050
- info@havbadet.dk
- hotelhavbadet.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Ikke pengene værd...
Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut ingen wow effekt og burde overhovedet ikke kaldes en suite. Maden i restauranten var ok men ikke mere, og man gider i hvert fald ikke have veganere på besøg. Min datter er veganer, og kunne vælge mellem en enkelt ret. Ingen forret og 2 skefulde sorbet med et par skiver frugt til dessert. Morgenmaden var pivringe. Jeg har aldrig nogensinde været på hotel og fået SÅ skrabet morgenmad, og da slet ikke til 125 kr. pr. person. Nogle drys og yoghurt. En enkelt slags franskbrød og pålæg, der så ud som om det var købt i Netto. Et par marmelader (ribs og solbær). Små pakker med honning. Brie af den billige slags. Papjuice af den allerværste skuffe, og der var hverken rundstykker eller f.eks wienerbrød. Der stod et lille bitte fad med noget røræg, der smagte som om det var indkøbt færdiglavet, og ovenpå var drysset nogle få halvtørre cocktailpølser. Det udgjorde det lune (selvom det ikke engang var lunt). Nogle mikrosmå stykker frugt. Og selvfølgelig ingen vegansk smør eller plantemælk.
Pinlig og skuffende morgenmad for et hotel i den prisklasse!
Men et plus er selvfølgelig, at man er tæt på havet. Og det er man.
En fantastisk madoplevelse.
En fantastisk madoplevelse.
Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fik , alt maden var lavet fra bunden og der var kredset om hver ret , personalet var søde leverede en super service på trods af at der var fuldt hus. Efter den gode oplevelse skulle vi da lige prøve at spise der igen 2 dage efter og igen gik vi derfra med et stort smil. Kan på det kraftigste anbefaledes.
Øv vi kun kan give dem 5 stjerner når de nu har fortjent 10 stjerner.
Ligger godt
Ligger godt. Sød og venlig personale med smil på læben. Fine værelser og lækkert mad
Skønt hotel i fiskerbyen Nørre Vorupør
Skønt hotel i fiskerbyen Nørre Vorupør. Lækker mad. Gør dig en tjeneste og vælg værelse med havudsigt. Værtsparret Lene og Thomas gør det så godt. Dette var fjerde men ikke sidste ophold.
Vi kommer gerne igen.
Lækre værelser, hyggelig stemning og god mad. God central beliggenhed med en fantastisk udsigt. Serviceminded personale som ikke er bange for at komme med en frisk bemærkning, hvilket medvirker til en afslappet atmosfære.
Vi kommer gerne igen.
Larmende omgivelser
Omgivelserne er desværre præget af råben, leben, til tider aggressiv adfærd og alkoholmisbrug. Og det er ikke nok blot at lukke vinduet, når naboerne fester igen. Det larmer alt for meget.
Dårlig service og mad
Vi bookede et 2 nætters ophold her i september, på Hotel Havbadet i starten af januar.
Opholdet inkluderede 2-retters menu på ankomstdagen.
Aftenen før ankomst, modtager vi en mail med besked om at de har rykket vores mad til andendagen, grundet et arrangement. Vi svarer at det er vi bestemt ikke tilfredse med at få at vide så sent og hvad de så kan anbefale.
Morgenen efter modtager vi et svar, der anbefaler 2 restauranter, hvoraf den ene ligger 25 km væk og på den anden starter menuerne på omkring 1000,- + drikkelse for 2 personer . Udover det skriver de at vi er da velkomne til at aflyse vores ophold. Dette er temmelig flabet svar at modtage på ankomstdagen for et ophold der er bestilt 9 måneder før.
Ved ankomst påtaler vi igen at vi er trætte af den sene udmelding, men det bliver overhovedet ikke modtaget eller kommenteret. Det kunne have klædt værtsparret at sige "det beklager vi".
Angående maden søndag aften, så fik vi en lækker hummerbisque til forret. Derudover fik vi to forskellige hovedretter, hvor den ene var en vegetarret, som skulle indeholde to vegetarbøffer, dagens salat og små stegte, krydrede kartofler, samt en dip. Der ankom en tallerken med de to bøffer, salatblade fra en pose uden nogen form for dressing. Kartoflerne var alm. kogte kartofler og dippen glemte de. Så det blev en tør og nærmest uspiselig omgang. Vi konfronterede værtinden med det og blev mødt med et "jeg hører hvad du siger" Der kom ikke nogen form for det er vi kede af eller anden undskyldning, tværtimod følte man sig til besvær og ignoreret. Så til trods for et super lækkert værelse, er det ikke et sted vi kommer til at anbefale eller besøge en anden gang.
Tak for et skønt ophold på Havbadet
Tak for et skønt ophold på Havbadet. En bedre beliggenhed findes ikke. Dejlig solidt mad der ikke er "krukket". Et super skønt personale, med masser af go energi, og smil på læberne. Vi kommer igen!!
Dejlig atmosfære
Skøn beliggenhed. Dejlige rummelige værelser. Og ikke mindst dejlig morgenmad med friskbagt brød, hjemmebagt kringle og små æggekager. Værten havde styr på det og var med til at skabe en hyggelig stemning
Ærgerlig oplevelse
Der var kun få valgmuligheder på menukortet til frokost, hvilket egentlig er okay. Vi var 4 ud af 7 som bestilt moules fristes, og først efter at vi havde modtaget vores drikkevarer, blev vi informeret om, at det var udsolgt og vi måtte derfor bestille noget andet fra det sparsomme menukort. Vi undrede os over, at man i en fiskerby, med hele to fiske forretninger, ikke kunne fremskaffelse blåmuslinger. Det ville også ha' været på sin plads at informere om det inden man tog imod bestillinger, så havde vi, på ordentlig vis, kunne vælge et andet sted.
God beliggenhed med udsigt havet
God beliggenhed med udsigt havet, værelset var fint, 2 lænestole, TV med Chromecast
Dejlige værter.
Morgenbuffet rigelig og god.
Middagsretter store og mættende.
Vi havde 3 overnatninger.
Vi kommer gerne igen, og medbringer kuvertlagen.
Tusind tak for en fantastisk…
Tusind tak for en fantastisk mortensaften sikke noget dejlig mad , personalet var helt i top , kan kun anbefales.
Skønt ophold på hotel havbadet
Skønt ophold på hotel havbadet. Skønneste havudsigt fra terassen. En lille fejlved ankomst blev løst fornemt sammen med ejeren på professionel og serviceminded vis. Så vi kørte tilfredse hjem og kommer gerne igen.
Endnu et super ophold
Endnu et super ophold. Altid god og glad betjening. Dejlig mad ved hvert måltid. Skønne værelser med perfekte senge.
Glæder os til at vende tilbage.
Stor tak til hele teamet.
Fremragende
Har lige sat mig i sofaen efter et enestående ophold på Hotelhavbadet.
Suveræn service,enestående køkken, fremragende værelser.
Kan virkelig anbefale dette dejlige sted, og kommer gerne igen👍
En rigtig dejlig weekend skulle det…
En rigtig dejlig weekend skulle det havde været !!!
Men da vi ankom fik vi besked om at deres restaurant var lukket både fredag og lørdag! Deres besked til os var, i finder nok et andet sted i byen og spise???
Det er super dårlig service at i ikke sender denne information til os inden, så vi havde en mulighed for at ændre datoen.
Kent Mikkelsen
3. dages ferieophold
Endnu engang har vi haft et dejligt 3 dages ophold, med et dejligt værelse ( nr. 4 ) med den skønneste udsigt over Vesterhavet. Fik 3 skønne middage serveret af et meget venligt og smilende personale og til sidst en stor ros til værtparret, som forstår at hygge omkring deres gæster. Dette var 3. gang vi var der og vi kommer helt sikker igen til næste år.
Hygge og god atmosfære
Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩
Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det hele tilsat hyggelige drillerier fra værtsparret var en skøn start på sidste dagen.
Vil bestemt ikke udelukke at vi vender tilbage.
Glade hilsner fra Jens og Gitte fra Aalborg 😎
På gensyn!!
På gensyn, det bliver ikke sidste gang vi besøger Hotel Havbadet og deres restaurant!
Her strømmer af hygge og gennemførlighed, med et imødekommende og venligt personale!
Stor ros for maden fra slagteren ;-)
Imødekomme og opmærksomt personale
Imødekomme og opmærksomt personale - skøn mad og dejligt værelse. Kan kun anbefale dette skønne sted. Et godt valg hvor benene skulle hviles. Super valg BikeWhitUs - tak for det
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








