Vi var to som besøgte badehotellet torsdag d. 13.nov 2025. Maden var i top. Vi fik det lækreste mad , super velsmagende som var flot anrettet. Som altid nød vi de skønne omgivelser. Vi har været der f... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
To overnatninger med familien, 6 voksne og 4 meget livlige tøser, blev en absolut succes, takket være utroligt venlig personale og meget dygtige folk i køkkenet. Vi fik den ene aften en 5-retters men... Mehr ansehen
Vi var 8 personer, som boede på Henne Mølle Å Badehotel, og man skal lede længe efter at finde et bedre sted at fejre sin fødselsdag på. Skøn beliggenhed lige ud til Vesterhavet, gode værelser, bet... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Spiste på Henne Mølleå badehotel d. 29 nov.2024 og det var en super fin oplevelse. Fik krondyr, var stegt helt perfekt, mørt som smør og en fantastisk smag. Dessert var en osteanretning med nogle læk... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Henne Mølle Å Badehotel er et hyggeligt lille badehotel ved Vesterhavet bygget af arkitekten Poul Henningsen (PH).
Kontaktinformationen
Hennemølleåvej 6, 6854, Henne, Dänemark
- +4576524000
- mail@hennemoelleaa.dk
- hennemoelleaa.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Vi var to som besøgte badehotellet…
Vi var to som besøgte badehotellet torsdag d. 13.nov 2025. Maden var i top. Vi fik det lækreste mad , super velsmagende som var flot anrettet. Som altid nød vi de skønne omgivelser. Vi har været der før og kommer igen . Betjeningen var fisk og venlig.
To overnatninger med familien
To overnatninger med familien, 6 voksne og 4 meget livlige tøser, blev en absolut succes, takket være utroligt venlig personale og meget dygtige folk i køkkenet. Vi fik den ene aften en 5-retters menu med vinmenu. Fantastik oplevelse.
Alt i alt de helt rigtige rammer for vores lille fest, så stedet anbefales varmt.
Spiste på Henne Mølleå badehotel d
Spiste på Henne Mølleå badehotel d. 29 nov.2024 og det var en super fin oplevelse. Fik krondyr, var stegt helt perfekt, mørt som smør og en fantastisk smag. Dessert var en osteanretning med nogle lækre velsmagende oste, kan varmt anbefales. Hyggelige lokale og en god stemning. Betjeningen var helt i top.
Ikke første gang vi besøger badehotellet og heller ikke sidste gang.
Fantastisk hotel – mad, stemning og omgivelser i SÆRKLASSE
Min ægtefælle og jeg har netop haft et dejligt weekendophold på Hennemølleå Badehotel med gourmetmad – skøn oplevelse.
Lækker og veltilberedt mad, som smagte virkelig lækkert. Spændende retter med friske og gode råvarer. Helt igennem meget perfekt tilberedt og serveret.
Morgenmad serveret ved bordet var en ny udsøgt oplevelse. Dejligt at være fri for trængsel ved en overrendt buffet, og i stedet få serveret perfekt blødkogt æg, lækkert hjemmebagt brød, dejligt pålæg og skøn variation af oste. Oveni den lille ingefær-havtorn shot. Himmelsk.
Stemningsfulde lokaler med opmærksomt personale, der leverede top-service med smil og interesse for gæsternes velbefindende.
De fine rene værelser og den fantastiske uspolerede natur lige uden for døren var se’følig prikken over i’et.
Tak for en skøn oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen :-)
For dyrt i forhold til kvalitet og…
For dyrt i forhold til kvalitet og smag.
Maden fejlede ikke noget, men var heller ikke fantastisk. Jævn smagsoplevelse uden noget Wow (på nær brødet… det var dæleme godt). Så alt i alt en lidt kedelig madoplevelse som er alt for dyr. Fedt sted iøvrigt.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Ekstremt usikker oplevelse
Gourmet dinner: i TOPKLASSE - Mad og betjening i absolut topklasse. Gode vine, behagelig konversation og etikette.
Hotellet: Spændende, små rene værelser og fin vedligeholdelse. Tv-stue etcetera
"Morgenmad": En katastrofe efter enhver standard, mavesure personaler, der fnyser og vender øjne af gæsterne. Gæsterne er sat under direkte administration, du modtager en "skovturs papirpose" med minimalt og trekvart dårligt / uspiselig brød. Specielt den ene bolle, var uspiselig, både tænder og savkniv måtte give op.
Ingen mælk, ingen rigtig yogurt, to gram smør pr næse (sure miner og EN micro mere, frossen!), 2 slags pålæg, men sørme kun en skive af hver, på samme måde hele vejen igennem denne bræk efterligning af et morgenbord.
Et lille glas pulver juice til hver og sandeligt også kun et æg! Ingen røræg, bacon eller andet RENESTE morgenmads fa-isme nogensinde set!
Peronale, uvillig, fjendtlig, nedladende (træder et skridt nærmere og kikker direkte ned på dig)
Så morgenmaden ER dårlig, spartansk,nærig, selv "kaffen en kønsløs sort væske uden smag og med masser af grums i stempelkanden.
INGEN - mælk, havregryn, cornflakes, yougurt, havregrød OG SLET INGEN VALGMULIGHEDER, DIREKTE RÅDDENT!
Betjeningen, uvenlig, irettesættende, nedladen og arrogant, kort sagt sjofel efter enhver ordentlig standard.
Gør som dem ved nabobordet, kør til et af hotellerne i Henne by og køb morgenmaden der.
Eller som en ligeledes utilfreds tredje morgenmads spiser, kør til mac d og få en latte der.
Samlende: Dette sted har potentiale, men misbruger det lodret. Dårlig ledelse og for få krav fra den betalende myndighed. Musene danser på bordet når chefen er ude af syne, mismanagement i fase tre.
O tempora o mores

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Ganske udmærket
+++. Hyggelige omgivelser, gode vine.
---. Lidt pebrede priser i forhold til kvaliteten af maden.
Jeg forventer det er mere frisk og nylavet til de priser.
Jeg bestilte et glas bobler til min crustade og jeg nåede kun halvvejs i det glas inden jeg havde fået både crustaden, forret og hovedret.
Det gik simpelthen for hurtigt.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Kedeligt og meget dyrt mad
En crustade med creme angiveligt med jomfruhummer uden smag til 98kr. En helleflynder stegt i smør som desværre var branket, og som desværre var helt tør. Og med beurre blanc som var sød. Og et par rødspætter der var tørstegt og helt uden smag med kedelig sauce.
Dette serveret ved et firemandsbord, hvor vi sad seks og måtte skiftes til spise for ikke at støde ind i hinanden.
Vinen var god. Og omgivelserne og interiøret meget smukt.
Regningen var voldsom. Der kommer vi ikke igen.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Wauw - Sikke en fantastisk oplevelse
Vores 4 dages ophold har været helt perfekt, dejligt værelse og et køkken der i den grad ved hvad de laver. Vi fik som vanligt, en fantastisk god mad oplevelse, og vi vil gerne give en kæmpestor ros til køkkenet og serveringen - "Fra køkken til tjener det køre".
Kan stærkt anbefales og "Henne Mølle Å Badehotel" er stærkt vanedannende.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Fødselsdagsfejring 1.-2. juni 2024
Vi var 8 personer, som boede på Henne Mølle Å Badehotel, og man skal lede længe efter at finde et bedre sted at fejre sin fødselsdag på.
Skøn beliggenhed lige ud til Vesterhavet, gode værelser, betjening i topklasse og helt fantastisk lækker mad, som var en kulinarisk oplevelse og til rimelige priser.
Jeg kan varmt anbefale denne lille oase, og vi kommer helt sikkert tilbage hertil.
Else Thordal Jensen

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Badehotellet kan anbefales
Badehotellet er med et blik langs åen, klitterne og stranden ud til Vesterhavet et besøg værdigt. Maden er også god og personalet behagelige. Af den grund er det en varm anbefaling.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
En skøn lille oase gemt i klitterne
Vi har efterhånden besøgt Henne Mølle Å Badehotel af flere omgange. Og det skuffer aldrig!
Det lille badehotel ligger godt gemt i klitterne, og er en lille perle for dem, der søger fred og ro i smukke omgivelser. Beliggenheden er simpelthen uovertruffen!
Atmosfæren er afslappet, præcis som den skal være på et badehotel.
Personalet er venligt og opmærksomt, og madoplevelsen er en sand fornøjelse! Der er kræset for detaljen i både smag og sanseindtryk.
Vi kommer igen og deler gerne vores anbefaling !
: )

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Vi kom forbi badehotellet en dejlig…
Vi kom forbi badehotellet en dejlig solskinseftermiddag i Kristihimmelfartferien for at nyde en kop kaffe.
Restauranten var åben, men personalet holdt synlig fælles pause og stemningen var ikke særlig gæstfri og specielt imødekommende.
Men vi fik to kopper god kaffe derfor 2 stjerner

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Fantastisk sted
Fantastisk sted!
Uhøjtidelig og afslappende. Lækkert mad og humørfyldt personale! :-)

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Lutter Lækkerier - Forkælelsesophold
Det kan være svært at beskrive alle de fine indtryk - stedet klitterne , og havet har givet os .
Det kan være svært at sætte ord på de mange fine smagsoplevelser vi fik - fuldstændig fantastisk -
Og når det hele er omgærdet af et dygtigt og virkelig hyggeligt personale - så er det bedste nydning .
Vi kommer tilbage .
Mette Langmach

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Fremragende og hyggeligt
Vi blev mødt af et venligt personale som gjorde at vi følte os godt tilpas fra starten.
Vi fik en menu bestående af perfekt bagt torsk, fennikelsalat, sauce og smagfuldt brød til.
Hovedretten var perfekt braiseret andebryst og lår, brunede kartofler og tilbehør.
Desserten var citronfromage og sorbet-is.
Alle retterne var pyntet efter alle kunstens regler og de forskellige vine passede fint til retterne - fulgt op med personalets fortælling om maden og vinen.
Vi nød aftenen i fulde drag - en aften som sikkert ligger på linje med en nærliggende 2-stjernes Michelin-restautant.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Mangel på flexibilitet…
En oplevelse af manglende flexibilitet i forhold til et glemt/udløbet gavekort. Der var intet at stille op ud over, at vi kunne få lidt rabat på et ophold inden for en bestemt periode. Sammenlignet med et andet badehotel med samme historik - der blev gavekortet blot forlænget.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Sjældent har jeg dog følt mig så snydt
Sjældent har jeg dog følt mig så snydt. En forret så lille at den på andre restauranter ville bliv kaldt en snack. En anorektisk rødspætte med en tilhørende persillesovs lavet på dehydrerede persille blade, ingen smag af persille i sovsen overhovedet udelukkende smag af kogt mælk. Desserten tålelig med en mazarin et par cremer fra en sprøjtepose. Kaffen var bitter. Prissætningen helt og aldeles overdreven i forhold til oplevelsen der på alle måder var skuffende og en hån overfor os som gæster.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
En stor skuffelse
Vi har været på badehotellet mange gang. Tidligere har det været en udsøgt fornøjelse både hvad angår betjening og maden. Men denne gang var det en stor skuffelse. Kaffen var bitter. Maden var dænget til med majonæse, som om den var en delikatesse i sig selv og æblegrøden smagte som moste abrikoser.
Det var slet ikke pengene værd. Tjeneren var letterefeaværende - og vi plejer at føles os forkælede

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
Stor skuffelse og dårlig betjening
Vi havde glædet os til at genopleve den skønne oplevelse vi havde forrige sommer (2022). Desværre levede restauranten slet ikke op til det vi havde håbet. Tjeneneren havde generelt en ligegyldig og lettere arrogant attitude og spurgte hverken ind til madoplevelsen eller ønske om dessert/kaffe. Vi måtte selv opsøge service og endte med at gå derfra meget skuffede og med en følelse af at have spildt en masse penge. Vi kommer ikke tilbage foreløbigt.

Antwort von Henne Mølleå Badehotel
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







