HKUK Bewertungen 

94
•
TrustScore 5 von 5

4,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delighted to have found HKUK when sourcing new taps for our kitchen. There were not many stockists of this particular tap but HKUK were able to order them and I was kept informed by Marie throughout t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I only needed 2 lengths of cornice to attach to my existing kitchen prior to a professional respray, but HKUK couldn't have been more helpful. I don't live too far away, but couldn't collect as the 3m... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Honestly, ten stars rather than five! We’ve had such a great experience with HKUK, and particularly with Toby, who looked after us from beginning to end. We were trying to find replacement d... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding company...very pleased with service. When one of our kitchen hinges got wrenched off during an over zealous biscuit mission, getting a new one to match in an outdated kitchen was always go... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf
  2. auch in
  3. Küchenstudio

Vom Unternehmen geschrieben

On-line reseller of made to measure kitchen cupboard doors, handles, hinges and kitchen accessories.


Kontaktinformationen

4,9

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

94 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,9

Alle Bewertungen

(94)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Total simplicity & Quality

Total simplicity, from ordering items up to & including delivery. 1st class. Top quality product. 100% all round. Highly recommend. Very fast service.🤩

9. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We are very happy when our customers are happy.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super easy website and ordering…

Super easy website and ordering process. Excellent communications and v well packaged products.

6. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you for your review. We hoe you will recommend us to friends and family.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professional and attentive

Recently dealt with this company who are very professional and helpful in every way. They go the extra mile and the correspondence, attention to detail and handling of my enquiry and purchase was extremely well handled. Definitely recommend.

6. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated. We are trying to grow our website and it's great for morale to know we are doing a good job so far.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prompt responses , very helpful

Prompt responses and were able to get me a part i spent ages on with my actual manufacturer trying to source (and they kept suggesting the wrong piece).

HKUK have sourced and are having directly delivered to me. I hope its the right one, but if it is, great service!

10. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found HKUK 100% efficient

I found HKUK 100% efficient, very helpful, through their site and on the telephone. HKUK went out of their way to help and delivered on time. Excellent.

8. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We aim to provide an excellent service and we appreciate your positive feedback very much.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and product

Excellent service and product, sent me colour samples which I matched then I received excellent product in good time. Would recommend.

1. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you for your positive feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a few parts for my Elica…

Ordered a few parts for my Elica extractor, arrived quickly and well packaged. Would happily order from them again.

14. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you for your positive feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What a change to actually deal with a…

What a change to actually deal with a company that cares! Hannah my special thanks to you for giving me first class service and support in processing my order and all the little oops along the way ( mostly mine I'm afraid) note to self: buy a better tape. Will have no hesitation in using you again and would thoroughly recommend your excellent services. All the very best for the future.

30. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We appreciate your review very much.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would recommend this company to family…

Would recommend this company to family and friends.Found them to be very professional,helpful and courteous from my initial visit to ordering,delivery.Kept me informed and updated at all times would like to take the opportunity to thank the whole team kind regards JB

30. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We are happy that you are happy - both with the quality of your kitchen doors and the service you have received. Thank you for your positive review.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product and service

I found the website excellent - easy to follow and complete an order. The promised delivery date was met and the doors arrived in good condition and were exactly as described and ordered. The quality of the doors were better than expected and the instructions on preping them for painting were spot on.

On my second order one door suffered slight damage in transit and it was replaced without quibble, again on the promised delivery date. Excellent customer service.

31. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We really appreciate your honest and positive feedback, thank you for taking the time to leave a review.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Door and drawer front arrived today and both exactly what I had ordered. They were well priced without a huge delivery fee that some companies were quoting.
I was kept up to date via email and they were delivered by a friendly driver. Would recommend and use again.

10. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you Nat, for your positive feedback. Come back soon !

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service

Fantastic service from start to finish! Great communication from placing my order through to delivery, always kept up to date on order progress.
A brilliant company to deal with.

21. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful customer service - still waiting for delivery!!

If I could leave no stars I would. Do not recommend ordering from this company. Was told delivery would be 2-3 days, still waiting over a week later and when queried with customer services, they blamed courier company and haven't tried to help us at all or even refund the delivery charge. They are now ignoring emails.

20. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Dear Mr Burton

We thank you for your feedback, and we apologise for the delay in your parcel being delivered. Unfortunately, as you are aware, your parcel was delayed at a delivery depot as described in tracking details provided to you. You placed your order with us at 10:38 of 12th September, and we responded with a tracking number appox. 1.5hrs later 11.58 the same day. Tracking details show that the delivery company received your parcel on the same day as ordering.

As soon as you informed us that there was a problem, we chased down the delivery company. Unfortunately, the delivery companies do not confirm to us whether deliveries have been completed, and any delivery issue, once reported, goes through their internal system which in this case stipulates a minimum 48hr response to that enquiry. This was done with immediate effect and highlighted to the delivery company that parcel was missing. Your delivery was made on 21st September, approx. 7 working days after placing your order.

I’m sure you can appreciate that ourselves as well as numerous other companies rely on nationally recognised delivery companies to move parcels and products around the country, and we are reliant on the services provided by the delivery company, as expressed in our T’s & C’s, and provide estimated delivery times.

The above situation is very rare, and our record of delivering on-time is extremely high, if not exceeding stated manufacture and delivery times.

In respect of your other complaints about our “not trying to help you”, and “now ignoring your emails”. We have spoken to our colleague who managed your order, and the delay to you order and cannot see how we could have done more, as expressed above. Our call logs show that you have called us, and we have called you. Again, we have looked into your emails (2) and on both accounts were answered within 15 minutes of receiving them.

Unfortunately, this is frustrating for both parties, where you have had a delay in your product arriving, and in turn, we have received a negative review when we strive to excel at all that we do.

HKUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service, I can’t praise them enough. I had a problem which wasn’t caused by them but they went above and beyond to sort the problem for me.

7. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We do our best to be helpful. Thank you for the positive feedback.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Ordered online and the wrong door was…

Ordered online and the wrong door was supplied
Apologies made by the company but this error created a delay in getting the door fitted for a meter store

27. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

With the best intentions and endeavour, mistakes sometimes happen. We rectified the mistake, re-ordered and re-sent the correct door. We apologise for the inconvenience this caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hannah provided amazing customer…

Hannah provided amazing customer service. I was really stuck for a small part that was potentially going to br holding up my whole build and Hannah saved the day by helping me place an order for the last piece and checking stock for me etc so quickly.

Shes sending it via post today and had saved us so much trouble.

Thanks Hannah!

18. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you Siobhan for your very positive review. We aim to provide good customer service and it means a lot to know when we have done a good job.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Range and Service

I found the hinge I needed and at a competitive price. The order was received within the timescale quoted and all worked out fine. Website has been earmarked for future orders.

15. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service.

Excellent website, extremely comprehensive information re Hettich hinges, fast delivery, and great customer service. Highly recommended.

30. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

We appreciate your positive feedback - we are always here to help - by phone or email.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional customer service…

I was initially disappointed with my purchase due to a misunderstanding of what was on the web site. However, after contacting the company it soon became apparent that they place a high importance on customer satisfaction and my issue was resoved to my satisfaction. I would not hesitate to buy from this company again. Truly exceptional customer service.

21. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you for taking the time to leave us a review. We really do appreciate it.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and support from HKUK

Great service and support from HKUK.
In a short space of time the hinges on two of our kitchen cupboards needed replacing. As the installers were no longer in business I had to source these myself.
Having identified HKUK as suppliers I needed their advice on which of the range I needed to order. Not only did they quickly point me in the right direction they also advised me what to order and volunteered that I did not need to order hinge plates which I could easily have done otherwise.
They went the extra mile by sending one out late in the day on a Thursday so that I got it before the weekend and they did this entirely on their own initiative.
Further, not being very much of a "DIYer" I also received some incredibly patient help from one of the team (Scott?) with how to install one of the hinges.
All in all an exceptional example of customer service all too often missing these days.

18. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HKUK-Logo

Antwort von HKUK

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. We are very pleased to hear that you are satisfied with our service and our products

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr