EzLicence Bewertungen 

458
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I booked and paid for a lesson on Tue 15 Sep. My instructor moved it to Thu 17 Sep as a new booking, so I paid twice for one lesson. The 15 Sep lesson never happened, and the instructor confirmed th... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EzLicence were excellent from start to finish. So convenient to browse instructors on the app, and to easily book lessons and pay for them. My son’s instructor was excellent (B Cheema in Perth). She w... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really happy with my experience with EZLicence! The booking process was super easy, and their support team was always helpful and quick to respond. They made everything really simple and stress-free,... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Leon, We are incredibly grateful for the time, care, patience, and encouragement you invested in Sienna. Your calm approach and belief in her abilities helped build the confidence she needed be... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrschule
  2. auch in
  3. Führerscheinausbildung

Vom Unternehmen geschrieben

EzLicence: The modern solution for connecting instructors with eager learners. Offering top-rated instructors, transparent pricing, and seamless scheduling, we make driving dreams a reality, effortlessly.


Kontaktinformationen

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

458 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 86 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(458)

92 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

not good,

not good,
I purchased it in 48 hours, i tried to get a refund, but I got rejected.
bad service. cannot trust

29. Juli 2026
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Hongqin,
Thank you for taking the time to leave a review. 😊 We’re sorry that you initially experienced some difficulty contacting your instructor, and we truly appreciate you reaching out so we could help.

After speaking with you, we contacted your instructor on your behalf and helped reconnect you. We’re delighted that the matter was resolved and that your instructor responded to your call. ✅

Please be assured that our team is always here to support you throughout your learning journey. If you need any further assistance, we’ll be more than happy to help. 🚗

Thank you again for giving us the opportunity to resolve your concern. We’re pleased everything worked out and wish you a positive, safe, and successful driving journey! 🌟

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A disappointing experience when things went wrong

I rarely leave negative reviews, but after making every reasonable effort to resolve this directly with EzLicence, I feel it’s important to share my experience.

I booked driving lessons through EzLicence in good faith. Before I received any tuition, my original instructor cancelled both of my booked lessons. I attempted to contact the instructor afterwards but received no response.

EzLicence’s own Refund Policy states that refunds may be available where a learner has experienced repeated cancellations or service disruptions that have prevented them from successfully completing a lesson. Based on that policy, I believed I had reasonable grounds to request a refund.

Instead, I was advised that an exception would be considered if I provided evidence relating to my move to the United States and was specifically told that “any redacted document will suffice.” I provided exactly what was requested.

I was then informed that my request would be reviewed within 1–2 business days. After waiting considerably longer with no update, I had to follow up myself. Only then was I was told that the document I had been asked to provide was no longer sufficient and that a flight itinerary was now required instead.

From my perspective, the requirements changed after I had already complied with the original request, making the process unnecessarily frustrating and inconsistent.

Despite doing everything asked of me and trying to resolve the matter amicably, I was unable to reach a resolution and have now had to escalate the matter to PayPal for an independent review.

If your learning journey goes smoothly, EzLicence may be a convenient platform. However, in my experience, the true measure of a company is how it responds when things don’t go to plan. Sadly, this is where I feel EzLicence fell short.

I sincerely hope EzLicence reviews its complaint handling and refund process so that future customers have a more transparent and consistent experience than I have had.

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Nubian Queen,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry that your experience did not meet your expectations and understand how frustrating this process must have been.

At EzLicence, we’re committed to supporting learners when unexpected circumstances arise. While our Refund Policy outlines the circumstances in which refunds may be available, requests outside the policy can be reviewed individually. Supporting documentation may be requested to help our team fully understand the circumstances and determine whether an exception can be made.

We recognise that being asked for additional information after you had already provided the requested documentation may have felt inconsistent and caused further frustration. Please be assured that your concerns are being taken seriously. Our intention is to ensure every request receives a fair and thorough assessment based on all available information.

We respect your decision to seek an independent review through PayPal and will cooperate fully with that process. We also appreciate your feedback regarding the communication and handling of your request, as it helps us improve the transparency, clarity, and consistency of our refund review process.

Thank you again for bringing this to our attention. We remain available to review any further information and are committed to working toward the most appropriate outcome wherever possible.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic experience for my daughter

Everyone has been easy to deal with and the online/email responses extremely fast and helpful. The Instructor my daughter had was absolutely lovely and had so much confidence in her from the first turn of the key! She ended up passing her test first time and is feeling prepared to take to the road. Highly recommend Liz.

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you, Katie! 😊 We’re thrilled your daughter had such a fantastic experience with Liz and passed her test on the first try! 🎉🚗 It’s wonderful to know she now feels confident and prepared to take to the road. We truly appreciate your recommendation! 🌟👏

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

TERRIBLE

TERRIBLE - I would recommend looking for a local instructor over using this company. The EZlicence instructor (Ash) cancelled a lesson and use of the car for the driving test in less than 45 minutes before the test leaving my son in a really difficult position trying to source another car and still get to the test on time. We then sought a refund for the cancellation from EZlicence, which has been unnecessarily painful. We provided the text message from the instructor cancelling within 45mins before the test and are still arguing with them. It looks like we now have to report them to Consumer Affairs to get the refund (it is very clear cut including their own refund policy outlines situations where the instructor cancels).

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Nat,
We’re very sorry for the stress and inconvenience caused when the instructor cancelled your son’s lesson and vehicle booking shortly before his driving test. We understand how difficult this situation would have been, particularly when trying to arrange another vehicle and reach the test on time.

We’re pleased that we were able to speak with you directly and confirm that the refund has now been processed. We also recognise that the review took longer than expected and appreciate your patience while our team assessed the circumstances.

Thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is important and will help us improve how we handle urgent cancellations and refund requests in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refunds are almost impossible to get despite poor service.

The platform has fine print in their terms and conditions that makes it almost impossible to get a refund of any sort. The driving instructors we had were not suitable however still got paid despite an ongoing dispute that took 3 weeks for the platform to investigate

My grandaughters instructor arrived 35 minutes late for every lesson. The first lesson only lasted 35 minutes. On commencement of the second lesson, the instructor refused to accept a digital licence and cancelled the lesson. We were charged for a full hour for each lesson and then when I cancelled the next days lesson, the platform paid the instructor for the third lesson because we gave less than 24hours cancellation notice. Buyers beware! Once they have your money, it's gone

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Jo-ann,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry that this experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to discuss your concerns with you directly.

We understand how important it is for your granddaughter to feel comfortable, supported, and confident during her driving lessons. After carefully investigating the circumstances, we explained our findings and the reasons for the outcome as clearly and transparently as possible.

Please be assured that our priority throughout this process has been to support your granddaughter’s continued learning. We were pleased to assist her in finding a new instructor who may be better suited to her individual needs so that she can move forward with confidence.

We recognise that refund outcomes can be disappointing, particularly when they differ from what was hoped for. Every request is carefully reviewed against our policies and the available information to ensure the circumstances are considered fairly and thoroughly.

We sincerely appreciate your feedback and the time you took to work through this matter with us. It will help us identify opportunities to strengthen our service and support. We wish your granddaughter every success and a positive experience throughout the rest of her driving journey.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service, comms and resolution


Instructors repeatedly cancel and you will be asked to change and potentially required to pay a higher fee than what you originally booked. Be careful before purchasing with these guys.

10. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Pruthvi,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry that your experience did not meet your expectations.

We understand how frustrating and disruptive unexpected lesson cancellations can be, and we appreciate the opportunity to work through the situation with you.

Our priority was to find a fair and practical solution that would allow you to continue your driving journey with minimal disruption. After discussing the available options, we helped you secure a new instructor whose usual lesson rate was higher than that of your original instructor, without requiring you to pay the difference. We were pleased to make this arrangement so you could continue your lessons and remain on track toward your driving goals.

Please be assured that we remain committed to supporting our learners when unforeseen circumstances arise. We aim to approach every situation fairly and transparently while finding solutions that best support each learner’s progress.

Thank you again for your patience and feedback. We genuinely appreciate the opportunity to assist you and wish you every success with the remainder of your driving journey.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam, Fraudulent and Unprofessional

back that is sitting in the untouched wallet.

I was then asked by the support team to provide EVIDENCE OF FINANCIAL HARDSHIP. Reluctantly I did so, however this did not effect the outcome in any capacity. Now feeling not only embarrassed by EzLicense, I have also been left with my money stolen.

I have initiated a charge back with my bank account and will be getting my money back due to a false advertisement of service. I have not used the wallet money therefor I haven't received a service for said money.

I highly suggest for anyone to avoid EzLicense and look elsewhere; they do not hire professional instructors but fake instructors and the company just wants to take your money and steal it. GO SOMEWHERE ELSE

17. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Joseph,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry that this experience has caused you frustration.

Please be assured that we’re ready to assist you and remain committed to reviewing your request fairly and thoroughly. As discussed during our most recent conversation, we’re currently awaiting the supporting documentation needed to complete the assessment.

As soon as we receive the requested documents, our team will prioritise the review and contact you with an update as quickly as possible. You won’t need to restart the process—we’ll continue from where we left off and work with you toward a resolution.

Thank you for your patience and cooperation. We look forward to receiving the documentation and assisting you further.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great platform to connect with…

great platform to connect with instructors around your area

28. Juni 2026
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you for your feedback, Rita! 😊 We’re glad you found our platform helpful for connecting with local driving instructors. We’d love to know how we could improve your experience and earn five stars next time! 🚗⭐

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very simple to use

Very simple to use, service was fantastic, booking was easy and the refund I needed (due to my error, not theirs) was smooth and effortless to organise.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Sonia, thank you so much for your wonderful feedback! 😊 We're delighted to hear that you found EzLicence easy to use and that both the booking and refund processes were smooth and hassle-free. We really appreciate you taking the time to share your experience and wish you all the best with your driving journey! 🚗✨

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible customer service

I had a few successful lessons with an instructor and booked more in advance. Then the actions of my instructor caused a safety incident so I cancelled that and following lessons and reported it to Ezlicence. They contacted the instructor but she denied my account - which is, of course, a "she said he said" situation. The situation was not documented by a camera or anything else.

I could no longer study with her as it wasn't safe and decided to try another instructor. Even two, and it didn't work out with either of them. After that I asked Ezlicence to refund my remaining balance but they refused. In their refund policy there is a clause that they're not returning the balance in your wallet after two weeks - even though on the wallet page itself it's called "fully refundable". This is intentionally misleading.

Don't repeat my mistake, there are plenty of other ways to find an instructor that also provide accountability.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Alexandra ,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your concerns.

We take reports regarding instructor safety seriously and understand why feeling safe and comfortable with your instructor is important when learning to drive.

We also understand your concerns regarding the remaining wallet balance and the information provided about refunds. Refund requests are reviewed in line with our Refund Policy and the individual circumstances of each case.

If you have any additional information that may assist with reviewing your concerns, please continue working with our support team through your existing request.

Thank you for sharing your feedback with us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cancelation by the instructor on the eve of practical test

My son booked the instructor (Mr. Ken) two (2) weeks in advance for his practical test (driving test car with the instructor) and on the eve of his test the instructor (Ken) texted and canceled his already paid services for the test.
Very unethical driving instructors.
Not at all satisfied with the services provided.
Advise to other parents to take thier services elsewhere.

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Shadaab,

We’re very sorry to hear about your son’s experience, especially with the cancellation occurring the day before his practical driving test. We understand how stressful and disruptive a last-minute cancellation can be when a learner has been preparing for such an important day.

We take feedback regarding instructor reliability seriously and appreciate you bringing this experience to our attention. We’d like the opportunity to review the booking and circumstances surrounding the cancellation.

Please submit a request via https://support.ezlicence.com.au/hc/en-au/requests/new with the booking details so our team can investigate and assist further.

Thank you for sharing your feedback, Shadaab.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic Instructor Leon

Leon,

We are incredibly grateful for the time, care, patience, and encouragement you invested in Sienna. Your calm approach and belief in her abilities helped build the confidence she needed behind the wheel, and that confidence truly shone through on test day.

Thank you for being such a positive influence and for helping her reach this important milestone. We couldn’t be happier with the outcome passing with flying colours on her first go! We truly appreciate your support on the test day & everything you’ve done.

Sienna + Family

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Chelsea, thank you so much for sharing this wonderful feedback! 😊 We’re delighted to hear how Leon’s patience, encouragement, and calm approach helped Sienna build her confidence behind the wheel.

A huge congratulations to Sienna on passing her test with flying colours on her first attempt! 🎉🚗 What an amazing achievement!

Thank you to you and your family for choosing EzLicence. We’ll be sure to pass your kind words on to Leon. Wishing Sienna many safe and happy journeys ahead! 💙

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Experience

Instructor was great, passed first time.

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Hi Claudette, congratulations on passing your test on your first attempt! 🎉🚗 We’re so happy to hear you had a great experience with your instructor. Thank you for choosing EzLicence, and we wish you many safe and happy journeys ahead! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you, Obed Owusu Mensah! 😊 We're delighted to hear that you found the instructor very good. 👏 Your feedback means a lot to us, and we'll be sure to pass your kind words on to the instructor. 🚗✨ We appreciate you choosing us and wish you all the best on your driving journey! 😊🎉

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you, Franco Cima! 😊 We're so pleased to hear that you received good service from your teacher. 👏🚗 Your positive feedback is greatly appreciated and will be shared with the instructor. 🌟 Thank you for choosing us, and we wish you continued success and safe driving on your journey! 🎉😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Your website states that all support…

Your website states that all support requests receive a response within 2 hours. I submitted a request well beyond that window and have yet to receive any reply.

The experience has been disappointing on multiple counts. There was no acknowledgment email, no ticket reference number, and no confirmation of any kind sent to the email address I provided. There is also no published phone number, so customers have no fallback channel when the email queue is unresponsive.

Could you please look into my request as a priority and confirm a ticket number along with an expected resolution timeline?

19. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you for bringing your concerns to our attention.

We have reviewed our records and can confirm that responses have been sent to all support tickets submitted under the details provided. As such, it appears that our replies may not have reached your inbox successfully. We recommend checking your spam/junk folder and any email filtering settings that may have redirected our messages.

Please note that each support request submitted through our system is responded to by our support team, and we have no outstanding unanswered tickets associated with your enquiry at this time.

If you are still unable to locate our responses, please reply with an alternative email address, and we will be happy to resend the information and assist further.

Thank you for your patience and understanding. We look forward to helping resolve any remaining concerns and ensuring you have a positive experience with our service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad experience

Bad experience

14. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you for your feedback, Saad Hussain. 😊

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take all customer feedback seriously and are always looking for ways to improve our service. 🙏

Upon reviewing your case, we can confirm that our support team has responded to your support ticket and provided the relevant information regarding your enquiry. 📧✅ If you have not received our response, we kindly recommend checking your spam/junk folder or any email filters that may have redirected our message.

Should you require any further assistance or have additional questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help and would be happy to assist further. 🤝✨

Thank you for your patience and understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad quality instructors

Bad quality instructors. Would recommend going with a proper driving school.

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, Sheri. We always aim to connect learners with independent instructors who provide quality support, and we take concerns like this seriously.

If you’re open to it, we’d really appreciate it if you could share a bit more detail about your experience so we can look into this further and help improve things going forward 🚗

We’re here to help and would love the opportunity to make things right. You can submit a support ticket here:https://support.ezlicence.com.au/hc/en-au/requests/new

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Passing Driving Test

My instructor Phongseng was the best and always making sure I have covered what would be in my test

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you so much for your great feedback, Krishna 😊💛 We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with Phongseng. It’s wonderful to know that he made sure you were well prepared and confident for your driving test 🙌🚗

We’ll be sure to pass along your kind words to him — he’ll really appreciate it! Congratulations on your achievement, and thank you again for choosing EzLicence 🌟👏 We wish you all the very best and safe driving ahead 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EzLicence is very easy to use

EzLicence is very easy to use. I completed over 20 hours of driving practice through the platform. I accidentally made an extra payment, but the refund process was quick and easy. Thank you so much!

4. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
EzLicence-Logo

Antwort von EzLicence

Thank you so much for your wonderful feedback, Zaya 😊💛 We’re so glad to hear that you found EzLicence easy to use and that you were able to complete over 20 hours of driving practice through our platform 🙌🚗

We’re also happy that the refund process for the extra payment was quick and smooth for you. Our team always aims to make things as easy and stress-free as possible for our students 😊

Thank you again for your kind words and for choosing EzLicence. We wish you all the very best on your driving journey and safe driving ahead 🌟🚘

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr