Emg Motor Group Bewertungen 

398
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I rang to arrange a repair to my 2 year old KIA Niro car which they had serviced 2 weeks earlier. I was told that no one was available in service reception to take my call but someone would call me ba... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just bought a Polestar 2 from EMG Kings Lynn. It was refreshing to deal with a highly professional company that offered all the support and assistance required without the pressure normally expected w... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great experience in buying a used KIA EV3 from this dealership. The salesperson who looked after us (Cameron Bailey) was very knowledgeable, efficient, friendly and helpful. We were happy with the tra... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Big thanks to James at EMG Duxford! He kept us updated throughout, never applied any pressure, and genuinely didn’t feel like a typical car salesman. The personalised videos were a brilliant touch... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeug & Transport

Vom Unternehmen geschrieben

The home of @Kia, @Mazda, @Nissan & @Mitsubishi. Franchised Service Centre for teh above and #Citroen, #Hyundai, #Fiat & #Ford


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

398 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 56 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(398)

111 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The experience at EMG Kia Kings Lynn…

The experience at EMG Kia Kings Lynn was great because they hold a good selection of cars. Excellent Kia Approved Vehicle package. Interest free, pay monthly service package. Very helpful, knowledgeable and friendly sales staff.

17. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you had such a great experience at EMG Kia King's Lynn. It's wonderful to know you found a great selection of vehicles and that our Kia Approved Used package and interest-free monthly service plan added to your experience. We're especially pleased our team provided helpful, knowledgeable, and friendly service throughout. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your new car. We look forward to welcoming you back again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience from start to finish

EMG MG Ipswich were fantastic throughout the process — Ollie looked after us extremely well and answered all our questions. The car was beautifully presented and professionally valeted. Highly recommended.

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you had such a positive experience at EMG MG Ipswich. It's wonderful to know Ollie looked after you so well, answered all of your questions, and helped make the process an enjoyable one. We're also pleased the presentation of your car met your expectations. Thank you for your recommendation—we hope you enjoy every mile in your new car and look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Felt nice and relaxed from the start

Felt nice and relaxed from the start. A nice smiling welcome and good service. Everything was explained and nothing was pushed on us when we declined some products . A stress free transaction. Alex Minall was a very friendly and pleasant sales man.

14. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear you felt relaxed and welcomed from the moment you arrived. It's great to know everything was explained clearly, you never felt under any pressure, and that Alex provided such a friendly and pleasant service throughout. We're so pleased your purchase was stress-free, and we hope you enjoy your new car. We look forward to welcoming you back again in the future!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a Kia Sportage in October…

I purchased a Kia Sportage in October last year 2025 . I picked the one I wanted and pointed out a couple of scratches that I wanted to be painted before I collected the car , they said it would be done . Also upon my purchase of the car they informed that it only had 6 months MOT , I asked for a year ( which is what any other dealer would supply) but they insisted that it was perfectly legal and that it was within the law , so I thought I’m buying from Kia a main dealer so all will be ok . I picked the car up a few days later and the scratches had not been done. I asked why and a salesman was getting quite angry insisting the paint job wasn’t part of the agreement and kept coming out with excuses. I took the vehicle and persisted with them about the paint job and eventually they paid for it .
In March 26 I took my Kia to my dealership in Rayleigh Essex for an MOT and service , shortly after the car was dropped off the dealership called to say that my front discs and pads were 90% worn and they needed replacing, I thought how is this possible, I’ve done about 7000 miles since buying the car and I’ve never experienced this from any other dealer in my life ever, even stand alone traders , I started thinking this is why Kia Ely have only given 6 months MOT , I contacted them about the situation and was told , “ maybe you break heavy “ , and other excuses , I personally think that their technicians should have spotted this when they inspected it! Eventually they agreed to pay a third of the £462 bill. Whilst I’m happy with my vehicle the service I got from Kia Ely was appalling to say the least and I would not buy from them or recommend them .

3. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are pleased to hear that you are happy with your Kia Sportage, but we are genuinely sorry that the service you received did not meet the standard you expected from us.
We acknowledge that the agreed paintwork should have been clearly documented, communicated and completed before collection. We apologise for the frustration caused by the delay and the conversations that followed.
Although the vehicle was supplied with a valid MOT and approximately six months remaining, we appreciate that this was not what you had expected. We also understand why being advised that the front discs and pads required replacement after approximately 7,000 miles was concerning. Once the matter was reviewed, we agreed to contribute towards the repair invoice as a gesture of goodwill.
Regardless of the individual circumstances, the communication throughout your purchase and afterwards should have been clearer and more professional. We are sorry that this has affected your confidence in Kia Ely and would welcome the opportunity to discuss your experience with you directly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Untrustworthy

I shall try to be as objective as possible for readers of this review as I do not wish to be seen as a difficult customer as I don't believe I am.

When I first enquired about the car, I was told it would be ready on a particular day. The day before pick up, I called to confirm the car was ready and was told by Lee that it was. I made the 3 hour journey and then on arrival the car was not ready.

During the purchase of the vehicle I asked Lee if the MOT had been done as the advert for the car said it would be freshly MOTed. In the days before I had been checking the government MOT site and seen that it hadn't. On the day, he said it had. When I asked to see on the site, it had not been done. He told me it must not have been entered online yet.

Despite all this I decided to proceed with the purchase of the vehicle and it was offered to be delivered. During this time I continued to check the MOT site and could see it hadn't been done so sent an email to ensure it had been done before delivery as I had clearly been lied to on the day.

The car was finally delivered a few days after the agreed delivery date due to unforeseen circumstances on their end, which I was fine with, I had bought the car I could wait a few days, no problem.

During my first weeks with the car, I noticed the mirrors weren't unfolding properly, a known issue with Mazda 3s, so I decided to take my car to my local Mazda garage under the 1 year warranty. During the mirror motor replacement, I was informed that it was actually due to internal corrosion and to come back a week later.

When I returned I learned that EMG Boston would be paying for the replacement of the passenger side mirror rather than it going through warranty. I notified my garage that the driver side was doing the same and they said I would need authorisation from EMG Boston for the replacement of the driver side mirror.

On initially calling EMG, I informed them of a problem and was told I would receive a callback. I waited two days and didn't receive one, I know they're busy and I didn't expect to be a priority, but I was still a customer. This happened twice more. When I finally managed to talk to someone, I explained the situation and received verbal authorisation for the repair. Great, I thought, and booked my car in with my local Mazda garage who told me I would need written authorisation. Having been given verbal authorisation I thought getting it in writing shouldn't be hard.

Once again, I called, was told to expect a callback, wait two days to follow up, rinse and repeat, over two weeks, including an email asking for a simple one line email of the written authorisation as I was trying to make it as easy and stress-free for all.

During those attempts to speak to someone, I managed to speak to Michael, who had given the verbal authorisation, a couple of times. He said the problem was actually covered by warranty and they don't need to pay for it. Understandable, nobody wants extra costs, but my local Mazda garage said it wasn't and I felt like I was going in circles trying to pass messages between the two and I asked Michael to speak to them and sort it out between them. I received a callback where he hadn't managed to speak to them but was told he was on the case and I would receive a callback, twice, which neither came.

I tried my final follow-up the day before my car was supposed to go in and was again met with silence. Finally my local garage called with regards to my appointment, I explained I had verbal authorisation and had been trying for two weeks to get it in writing or for them to speak to each other. I was informed they had in fact spoken and that EMG Boston had declined to give authorisation and pay for the repair nor have they offered to replace it themselves if it is in fact covered by warranty.

This has led to unnecessary stress and frustration from a lack of communication, being lied to by the salesman and seemingly being agreeable to my face and wanting to get the issue revolved for all sides to walk away happy while acting otherwise hence my low rating.

16. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Hi Jason,
Thank you for taking the time to leave your detailed feedback. We're genuinely sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations.
We fully acknowledge that there were delays in preparing your vehicle for collection, including the MOT, and appreciate the inconvenience this caused, particularly given the distance you travelled. To minimise any further disruption, we completed the handover paperwork on the day and arranged to deliver the vehicle to you free of charge once the outstanding work had been completed, including supplying the vehicle with a fresh 12-month MOT as agreed.
Regarding the passenger-side door mirror, although the corrosion was not covered under the manufacturer's warranty, we authorised the repair as a gesture of goodwill as you had only owned the vehicle for a short period.
Following this, you contacted us regarding the driver's side mirror. Before making a decision, we spoke with your local Mazda retailer on more than one occasion. They advised us that they could find no evidence of a fault with the driver's side mirror and recommended that the vehicle be returned for re-inspection if there were any concerns. Based on the information provided by the Mazda retailer, we were unfortunately unable to authorise a replacement for a component that had not been diagnosed as faulty.
We do, however, recognise that the communication throughout this process could have been better. We understand how frustrating it must have been to have to chase for updates, and for that we sincerely apologise. This is not the level of service we strive to provide, and your comments have been shared with the management team so we can improve our communication going forward.
Whilst we're disappointed that your overall impression of us has been affected, we do appreciate your feedback and thank you for bringing these matters to our attention.
Kind regards,
The EMG Mazda Boston Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience at EMG Kia Cambridge was…

My experience at EMG Kia Cambridge was positive because Imti and the other staff were very personable and happy to answer any questions. Imti also helped get a chip I hadn't noticed in the test drive sorted.

6. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear you had such a positive experience at EMG Kia Cambridge. It's fantastic to know Imti and the rest of the team were friendly, approachable, and happy to answer all of your questions. We're also pleased Imti was able to get the chip sorted for you, ensuring everything was just right. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your new car. We look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was looking for a kia sportage andEmg…

Was looking for a kia sportage andEmg Kings Lynn had what I wanted, Dealt with Olly on the sale who was very helpful and knowledgeable and i ended up buying the car big shout out to the valet and service team as car was well prepared for me, also many thanks to Jamie seinor sales manager and big shout out to Olly

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you found the Kia Sportage you were looking for at EMG Kia King's Lynn. It's great to know Olly's helpful and knowledgeable approach made the buying process so enjoyable, and we'll be sure to pass on your kind words to Jamie, as well as our valeting and service teams for preparing your car to such a high standard. We really appreciate your feedback and hope you enjoy every mile in your new Sportage. We look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EMG, Youssif Rahman and my KIA EV3

Had been looking for a KIA EV3 and saw the well priced example listed at EMG C/bridge. I enquired via CarGuru and they came back very quickly which was great.
The salesman Youssif Rahman was great, answering all my novice EV car questions very quickly and comprehensively.
This positive experience experience continued when I actually bought the car with the whole transaction being pretty stress free. Much appreciated.

27. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic 5-star review!

We're delighted to hear that Youssif was able to answer all of your questions and make your first EV purchase such a positive and stress-free experience. Buying a new car should be exciting, and we're so pleased that from your initial enquiry through CarGurus to collecting your Kia EV3, everything went smoothly.

We'll be sure to pass your kind words on to Youssif, who will be thrilled to hear your feedback. Thank you for choosing Grainger Motor Group, and we wish you many happy miles in your new Kia EV3. We look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EMG were very helpful and professional

EMG were very helpful and professional, even though the car was a Toyota trade-in to them and not a Nissan. EMG made the whole process simple to understand, straightforward and easy.

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your wonderful 5-star review!

We're delighted to hear that you found the team helpful and professional, and that we made the process simple, straightforward and easy. It's great to know we could help, regardless of the vehicle's brand.

Thank you for choosing EMG. We hope you enjoy your new Toyota and look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EMG Mazda Boston

My experience at EMG Mazda Boston was cracking because Lee was amazing and went above and beyond for me. He was kind, funny, friendly and gave me time to think. I didn't feel pressured or stresses at all.

13. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic 5-star review!

We're delighted to hear you had such a great experience at EMG Mazda Boston. It's wonderful to know that Lee went above and beyond to make you feel comfortable, giving you the time and support you needed without any pressure.

We'll be sure to pass your kind words on to Lee. Thank you for choosing EMG Mazda Boston, and we hope to welcome you back again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'd suggest EMG Huntingdon to a friend…

I'd suggest EMG Huntingdon to a friend because I had the smoothest transaction from first contact. Tony was exceptionally helpful patient and understanding.

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic 5-star review!

We're delighted to hear you had such a smooth experience from your first contact with EMG Huntingdon. It's wonderful to know that Tony was exceptionally helpful, patient and understanding throughout your journey.

We'll be sure to pass your kind words on to Tony. Thank you for choosing EMG Huntingdon, and we look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and MOT

Great service and MOT. Even gave my car a clean and installed new mats. They are sending a postal copy of a dashcam leaflet.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We’re delighted to hear that you received great service during your MOT visit and that the team went the extra mile by cleaning your car and fitting new mats. It’s also great to know that arrangements have been made to send you a copy of the dashcam leaflet.

We really appreciate your kind comments and look forward to welcoming you again in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS DEALERSHIP AT ALL COST!!

AVOID THIS DEALERSHIP AT ALL COST!!! EMG MOTOR GROUP IPSWICH!!!

I went to view a car at on 25/04/26 and paid a deposit to reserve it. I was told the car would be ready for collection the following weekend. However, the branch manager informed the sales executive, that they do not take payments on weekends and required the full balance to be paid by 30/04/26.

I explained that I was uncomfortable paying the full balance before seeing the completed car, especially as it still needed a service and MOT.
With some reassurance that everything will be sorted, went ahead and paid the deposit.

On 25/04/26 and again on 26/04/26, I emailed the sales executive with several concerns I wanted their mechanics to check before the car was released. During the following week, I received absolutely no update or acknowledgement regarding those emails.

On 29/04/26, only three days before the agreed collection date, my partner called to ask what was happening. His response was that the email had been sitting in the “junk folder” and that the car was currently in the workshop and the issues would be checked.

The next day, my partner called again because the MOT still had not been completed according to the online records. She spoke to the sales executive who assured her the car would go into the garage on 30/04/26 and would still be ready for collection on Saturday 02/05/26.

I then called on Friday to double-check everything with the sales executive, only to be told: “The car won’t be ready for Saturday, you can pick it up next week.”

They give false promises and they have very poor communication.

At that point, we decided not to proceed with the purchase and requested a refund of both the deposit and reservation fee. I also submitted a formal complaint email, which was completely ignored.

Since then, I have spent my time constantly calling and emailing back and forth trying to get my refund, and I still have not received it.

This dealership has shown poor communication, false promises, no accountability, and complete disrespect towards customers.

PLEASE DO NOT GIVE THIS DEALERSHIP YOUR MONEY. Based on experience, they are dishonest, unprofessional, and only interested in taking your money while providing appalling customer service.

25. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Dear Narinder,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations and we appreciate you taking the time to share your concerns.

We acknowledge that there were delays and communication issues during the preparation process for the vehicle, and we understand the frustration this caused. We strive to provide clear and timely updates to all our customers and regret that we fell short in this instance.

We can confirm that your refund has been processed by the team at MG Ipswich. We trust this resolves the outstanding financial matter.

Your comments have been shared with our management team and will be reviewed internally to help us improve our communication and customer service processes.

If there is anything further you would like to discuss, please contact me directly and I will be happy to assist.

Thanks,
James

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from EMG Kings…

Just bought a Polestar 2 from EMG Kings Lynn. It was refreshing to deal with a highly professional company that offered all the support and assistance required without the pressure normally expected when buying a used car. Thanks to Lee who provided our test drive and assisted Olly who looked after us throughout and even interrupted his holiday to pick us up from the station and make sure the handover went smoothly. Great service. Highly recommended. Thank you.

9. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We’re delighted to hear that your experience purchasing your Polestar 2 from EMG King’s Lynn was such a positive one. Providing a professional, supportive, and pressure-free experience is exactly what we strive for, so it’s fantastic to know that this was reflected throughout your journey with us.

It’s especially great to hear your kind comments about Lee and Olly. We’ll be sure to pass your feedback on to them both. It’s wonderful to know that the test drive, handover, and even the station pick-up helped make the experience as smooth and enjoyable as possible.

Thank you for your recommendation and for choosing EMG. We wish you many happy miles in your Polestar 2.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nissan Qashqai from EMG Duxford

I purchased a used Nissan Qashqai from EMG at Duxford. This was the first time I had dealt with EMG. The staff were very friendly and helpful answering all of the many questions that I had. The range of optional added value products available were fully explained whilst no pressure selling was applied. Overall my purchasing experience at EMG Duxford was a very relaxed and pleasant experience,

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We’re delighted to hear that your first experience with EMG Duxford was such a pleasant one. It’s great to know that the team were friendly, helpful, and able to answer all of your questions, while ensuring you felt informed about the optional products available without any pressure.

Providing a relaxed and transparent buying experience is something we pride ourselves on, so we’re pleased this was reflected throughout your purchase of your Nissan Qashqai.

Thank you for choosing EMG, and we hope you enjoy many happy miles in your new car.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

It's somewhere to buy a car

I like my sale person. Disappointed with the trade in price I got. Would like to know more about the app, which wasn't encouraged. I Wanted between 16000 and 17000 but only got 13260, for a mercedes that was only 6 years old, full service history but the sunroof didn't operate.
I have since found out info on the app, currently trying to connect it.

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great staff, great cars.

All the staff were very polite, friendly and helpful. They gave you the necessary time to arrive at your decision and at no time pressurised you. I was served by Ian who made me feel very welcome and answered any questions that I had regardless of the length of the explanation.
The cars were of high quality and I would have no hesitation in recommending to any potential buyer.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We’re delighted to hear that you found all of our staff polite, friendly, and helpful, and that you felt comfortable taking the time you needed to make your decision without any pressure. It’s especially pleasing to know that Ian made you feel welcome and took the time to answer all of your questions thoroughly.

We also appreciate your comments about the quality of our vehicles and your willingness to recommend us to others. Feedback like this means a great deal to the team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had great service to buy our car…

We had great service to buy our car Daren was verry helpful and alot more for us what he don't have to.like pick up from bus station and sort some other things.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear you received great service when purchasing your car.

It’s fantastic to know that Daren went above and beyond to help, including arranging collection from the bus station and assisting with everything throughout the process. Providing that extra level of care is exactly what we strive for.

We truly appreciate your kind feedback and hope you enjoy your new car. If there’s anything else we can help with in the future, please don’t hesitate to get in touch!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My son bought a car from EMG in…

My son bought a car from EMG in Huntingdon and Kirsty was our contact. She was efficient and helpful and no hard sell from her or David. Professional and great people to do business with.

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Emg Motor Group-Logo

Antwort von Emg Motor Group

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that your son had such a positive experience purchasing his car from EMG Huntingdon.

It’s great to know that Kirsty and David provided an efficient, helpful, and professional service without any pressure. Creating a friendly and relaxed experience is exactly what we aim for.

We truly appreciate your kind words and your recommendation, and we hope your son enjoys his new car!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Covered up accident damage

Bought a vehicle from them, had it inspected by a local garage to find been in a major accident and passenger rear chassis was bent. Forced them to return it then they have it on sale before even giving me a refund to the next poor victim reg hv23 wze bmw i4. Buy it at your own risk!

17. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr