Cecere's Music Bewertungen 157

TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered a peavey guitar amp 12 months ago and it was out of stock and it was a battle to get a refund, but recently I dealt with Pete who told me the last manager isn't there anymore and he was te... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent us a cade we couldn't use and would only refund if we paid the return postage AND reimbursed them for the postage out. The guy was really offensive and asked if I was sure I had the right instrum... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We purchased a Tombone online in March. Still NO trombone. Everytime we contact the response is pretty much the same response, the only difference is the delivery date, first July, then November and t... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Almost a fortnight since I placed the order and it’s still sitting pending in ZipPay. The only communication I’ve received is this “rate your service” email. And, amazingly an email asking me to rate... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Musikinstrumentengeschäft
  2. Musikschule
  3. Musikinstrumentenverleih
  4. Musikinstrumenten-Reparaturdienst

Vom Unternehmen geschrieben

For 50+ years Cecere's Music has been servicing the music industry. Bringing high-quality instruments to Australia with the lowest prices and high-end service. Our Mission is to source and supply Australia with the best instrument on the market and we have been doing just that since the '70s! No matter what instrument you play, Cecere's Music has the right instrument for you. We have meticulously sourced the best instruments and music gear from around the globe, some from Japan, some from Spain, Italy, even from Australia. This is what makes us stand out from the rest. Focusing on quality is our number one goal. When shopping with us you'll find the lowest prices, free shipping and the best service in the industry. Whether you're a beginner, buying for someone else or a high-end professional we can help you with anything you might need. We know music gear inside and out, that's why Cecere's is the first choice, without a doubt.


Kontaktinformationen

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

157 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Pete and Dora were awesome to deal with

I ordered a peavey guitar amp 12 months ago and it was out of stock and it was a battle to get a refund, but recently I dealt with Pete who told me the last manager isn't there anymore and he was terrific in getting my credit and I ordered a takamine acoustic bass and Peterson strobe tuning pedal with my store credit and both have come quickly with shipping updates. Had a phone call from Dora letting me know the pedal was out of stock and I got an upgrade for the same price

I think they were battling with bad management in the past, but I have been super happy with my order and customer experience with them now

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheap & nasty goods with no service.

Sent us a cade we couldn't use and would only refund if we paid the return postage AND reimbursed them for the postage out. The guy was really offensive and asked if I was sure I had the right instrument, made excuses that it was the right description with the wrong photo etc. I sent several photos showing our saxophone just did NOT fit into case and he was less than helpful. Dodgy products, dodgy service. It's a wonder they're still in business.

13. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They took my money, didn’t deliver and refuse refund

I ordered a Mapex Tom holder from these guys nearly a month ago. I was given no shipping information so I tried to contact them twice by the chat bot on their website and twice by email and nobody ever responded. I called and was told the item was not in stock which is why it was taking a while. I asked for a refund and was told by the staff member that he would inform the sales team. A week later still nothing refund so I called again and was told the same thing but I asked the guy to stay on the phone and process the refund immediately. He said he had done it and that it would take 2 - 3 days to come through but it has been nearly two weeks and I still have no refund. I followed up twice via email but still nobody has got back to me.

20. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waiting still for item now gone passed…

Waiting still for item now gone passed 6 weeks. Lots of promises that at some point I might get it. Severely regretting purchasing through Cecere's and recommend others try elsewhere as it is looking like a trend since they became online only store. Avoid this shop

12. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Online with a customer car park?

I went down there, saw the car park, signs for "Cecere's customer parking", and the sign on the door says online orders only! I've been trying for an hour to navigate the website and can't find what I want.

14. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Hi there.
Unfortunately, we are an online-only business now. We only moved from that location 2 weeks ago and we are still in the process of removing the signage. You may have noticed the tradespeople working on site.
Furthermore, what product were you looking for? I may be able to help you. There is a chat window on our site where you can chat directly to us if you ever need assistance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t

Bought two packs of alto sax reeds in September. Still hasn’t come. Sent multiple emails which they haven’t replied to. I don’t even know what to do anymore.

10. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item hasn't been received after 9months from the purchase date.

We purchased a Tombone online in March. Still NO trombone. Everytime we contact the response is pretty much the same response, the only difference is the delivery date, first July, then November and then finally before Christmas. Now they say can't promise we will recieve until after Christmas. We asked for refund as now we have lost total faith in the store. The store has refused to give us a full refund. We have contacted ACCC and Fair Trading. Very disappointed!

2. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nothing came

I ordered 2 packs of alto sax reeds about a month ago. Still hasn't come and I didnt recieve a tracking number of it.

23. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Hi Sean,
I'm sorry to hear that you felt you had a poor shopping experience with us.
I wanted to notify you that our team had been attempting to contact you since September 29th to confirm that you had purchased reeds that were only available for pre-order. This was stated on the product page of our website. We understand that this can be confusing to some, but we are pleased to inform you that we should receive the items soon and your order will be prioritised as soon as they arrive.
Thanks for your understanding.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Website deceptive

Great communication and amp was delivered quickly once they got it in stock. I was disappointed that the website said they had the amp in stock when they actually didn’t. I only ordered from them for this reason as I needed it quickly and they were the only ones showing it in stock. So if you need something quickly I would double check it is actually in store as the website is deceptive. Otherwise a good experience

22. September 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Hi there, I'd like to sincerely apologise for this experience you had with us. I've made a few enquiries into this issue and I would like to take a moment to explain the unfortunate circumstances. We are constantly updating our website to create a more secure and streamlined shopping experience for our customers. During the process, our stock quantity information had to reset and repopulate itself. Unfortunately, this coincided with the time you purchased with us online. I'm happy to say that this issue has since been resolved and our small team are working hard to ensure these issues are resolved promptly.
I am glad we provided you with a good experience besides that and I'd like to thank you for leaving a review. It helps us grow and it helps our customers understand a little more about us.
Cheers,
Cecere's Music

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Foot pedal

Very happy with the purchase and also with the supplier, bought my son a foot pedal for his guitar and he loves it.
The pedal makes a difference and it sounds really good I recommend it
Thank you

17. September 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Thanks for the review Gary! We're stoked you're happy with it. The Boss DS-1 is an awesome pedal!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Selmer Saxaphone

Great Service, fast turn around, excellent quality product.

7. September 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Hey Justin, thanks for the review. So happy to hear that you're please with it. Come back soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thin/high guitar strings.

It's great to have a source that supplies bulk single gauge guitar strings. Good to not have to buy sets of strings all of the time when the high strings obviously break more often. Certainly gives you a sense of security knowing you have a good supply of those thin strings on board. Selecting and purchasing was very easy and straight forward on Cecere's online site. Delivery was very quick via express package. Thanks Cecere's Music.

31. August 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Thanks for the review, John. We pride ourselves on our range!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't respond to there emails poor…

Don't respond to there emails poor customer relations poor service

29. August 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

It's company policy to not reply to rude emails. However we did speak to you by phone on 2 occasions and we feel all your needs were met.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing

Amazing service and quick delivery! Very happy with the quality of the product.

25. August 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Thanks Lisa! We pride ourselves on quality.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Don't know if I'm actually getting anything

I ordered a 5 pack of Vandoren Strenght 3 Baritone Reeds, I've been invoiced, money has been taken, and I was sent a tracking number for AusPost. Auspost tracking says the package hasn't even been entered into their system and then the first email since the invoice was asking me to review, so here I am without any idea of if I even have my sax reeds coming

6. August 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Hi Josh,

Thanks for your review, though i don't understand why as your package is trackable via the Austpost tracking system with the tracking code we sent you. I'll send you another email with a direct link to the tracking. You'll be happy to know that it is in Brisbane last scanned.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great communication

Great communication! Great price! Only issue was it said in store and it wasnt. However, the team made sure I got the item in time for my gig

2. August 2022
Cecere's Music-Logo

Antwort von Cecere's Music

Thanks for the review, Bune. The feedback is great and we are working on resolving all of these issues. Thanks again.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr