Bot Shop Bewertungen 486

TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg bestilte en pakke, og så efter bestilling at den ene ting der skulle være, ikke var i pakken. Jeg kontakter dem, for at annullerer ordren, så jeg kan bestille det samlet. Får aldrig svar, o... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En helt igennem suveræn service. Havde bestilt et dækken mm. lørdag, og søndag kommer så nogle super gode tilbud op på Facebook. De bestilles søndag aften og jeg skriver, jeg gerne vil ændre den ordr... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bestilte 2 Kentucky hønet (Hay Bag). Indenfor ½ døgn efter de, efter anvisningen, var opsat i hestenes bokse sad begge heste fast i nettet. Hønettene ser smarte ud, men er ikke sikkerhedsmæssigt fo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tøvede ikke mht. garanti Havde et insektdækken som desværre gik i stykker i en syning. BOT-Shop oprettede fragtlabel så jeg kunne returnere produktet hvorefter de vurderede at det ikke kunne lave... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Reitgeschäft
  2. Zoohandlung
  3. Geschäft für Heimtierbedarf

Vom Unternehmen geschrieben

Bot-shop er Nordens største forhandler af Horseware og Danmarks absolut største forhandler af Back on Track. Vi er specialister på de 2 brands. Vi har udover det et bredt sortiment af udstyr til hest og hund. Bot-shop har 1600 m2 lager fyldt med dækkener og rideudstyr. Vi sender 95 % af vores ordrer med 1 dags leveringstid og er kendt for vores viden og gode kundeservice. Vi ønsker at være din foretrukne butik på nettet.


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

486 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unddrager sig reklamationssager

Webshoppen er fantastisk så længe det handler om at købe dækkener til skarpe priser og hurtig levering.

Hvis man mod forventning får brug for hjælp til reklamation eller garanti, så er kundeservice så godt som ikke-eksisterende, og det er dét min bedømmelse er baseret på. For når man køber dyre Rambo dækkener, så forventes der et vist niveau af kvalitet, hvilket producenten også formidler at kunderne kan og skal forvente.
Horseware udtrykte tydeligt at vores dækken var reklamationsberettiget og alligevel nægtede BOT-shop at tage sig af sagen.

Så hvis man ønsker at investere i gode dækkener, hvor garantien for kvalitet er væsentlig - fordi producenten gerne vil stå inde for det, og velvilligt håndterer reklamationer, så skal man ikke handle hos BOT-shop, for de ønsker ikke at tage sig af reklamationer.

Besparelsen i forhold til andre forhandlere bliver pludselig til en merudgift, hvis man er nødt til at købe et nyt dækken som erstatning for dét, de ikke vil ombytte i en reklamationssag.

5. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bot Shop-Logo

Antwort von Bot Shop

Hej Sanne,

Vi er frygtelig kede af, at din reklamationssag blev så bøvlet. Vi forsøger altid at yde den bedste service, da vi lever af og for glade kunder. Desværre går tingene ikke altid, som planlagt. Vi har haft din sag oppe at vende i teamet og vi har på baggrund af denne ændret nogle procedurer, så vi ikke ender i samme situation en anden gang.

Normalt henvender vores kunder sig direkte hos os, når det gælder en reklamation. Da du i første omgang går til Horseware, og du har dialog med en anden afdeling, end dem vi har kontakt med, så går sagen desværre lidt skævt. Vi misforstår sagens sammenhæng og åbenlyst situationen. Det er vi kede af.

Vi har taget ved lære af processen og er kede af, at det fik din sag til at trække ud og gå skævt.

Vi håber du bliver glad for dit nye produkt :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

FORFÆRDELIG kundeservice

FORFÆRDELIG kundeservice! Købte et Amigo dækken for 4 måneder siden og det er utæt. Jeg skrev derfor til dem og de bad mig om at lave en vand test, jeg sendte billeder der dokumenteret at dækkenet var utæt og sendte det ind til dem. Jeg fik derefter tilsendt en mail hvor i der stod at dækkenet ikke var utæt, selvom jeg har flere beviser på det er utæt og får en våd hest ind fra folden hvis det har regnet. Jeg skriver så til dem at jeg jo har taget vand testen og sendt billederne ind der tyder på alt andet end at det er tæt. De svarer så tilbage at nu havde de sendt det retur så måtte jeg sende det ind igen hvis det stadig var utæt. Aldrig nogensinde har jeg oplevet noget lignede! Står nu med et dækken jeg ikke kan bruge på nogen måde. IKKE BESTIL DERFRA!!

27. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bot Shop-Logo

Antwort von Bot Shop

Hej Julia,

Vi er rigtig kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med vores kundeservice.

Vi tager reklamationssager meget alvorligt og går langt for vores kunder. Når vi får at vide, at der er tale om et utæt dækken, så kan utætheder eller en våd hest skyldes flere faktorer: Vandet kan glide ind ved skulderen, hvis det regner voldsomt og hesten ikke har hals på, der kan opstå kondens eller hesten kan svede.

Vi har en fast procedure for at lave vandtest på dækkenerne, som vi altid foretager, derudover kigger vi efter huller og revner for at finde ud af, hvor vandet eventuelt kan komme igennem. Vi har testet dit dækken efter alle forskrifter og fandt det ikke utæt - derfor tog vi kontakt til dig for at finde ud af, hvor du oplevede utætheden, så vi kunne teste det samme sted, som dig. Vi udførte flere vandtests for at være sikker på, om vi stod med et utæt dækken. Dette kunne vi desværre ikke konstatere.

Når vi ikke kan finde nogen utæthed på produktet, er vores tanke, at vandet må være kommet igennem dækkenet på anden vis end på grund af utæthed i dækkenet. Hvis dette er tilfældet, vil et nyt produkt ikke løse problemet, da det har samme vandtæthed.

Vi har holdt din sag åben, da vi har bedt dig om at vende tilbage, hvis du oplever samme problem igen. Denne gang har vi opfordret dig til at markere på dækkenet, hvor det er utæt. Dette vil gøre det lettere for os, at konstatere samme fejl.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super service!

Service ud over det sædvanlige i forbindelse med ombytning til anden vare. Tak til Jenny 😊
De bedste anbefalinger herfra.

21. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Varmt anbefaledes også via Facebook!

Jeg hader at købe ting på nettet! Men jeg købte nogle dækner til mine heste via et Facebook opslag. Og under det hele var jeg nervøs uden grund!
Skulle købe via et tilbud 2 forkskellige dækner. Jeg valgte at skrive om søndagen osv. og selv om jeg skriv først forkert størrelse og derefter det rigtig har jeg fået min pakke om tirsdagen og det helt rigtige! 😍 De var søde til at hjælpe osv. og det er helt klart ikke sidste gang jeg køber der og via deres Facebook side!

9. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kundeservice i top!

Kundeservice i top!
Hurtig og nem betjening - også i forbindelse med en vare som skulle returneres.

1. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid en god oplevelse at købe hos dem

Altid en god oplevelse at købe hos dem!
Jeg har mange gange købt dækkener, gamacher og lignende hos bot shop og oplever altid hurtig levering og service.
Mest fornyligt købte jeg et dækken igennem deres facebook side da der var ekstra rabat på. Denne fik jeg sendt sammen med et regndækken jeg købte igennem webshoppen. (Mega fedt at sådan noget kan lade sig gøre især i så travl en tid). Da jeg fik dækkenerne var der desværre ingen halestrop med til det ene, men det blev sendt dagen efter jeg skrev til dem. Utrolig hurtig service!

2. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ingen garanti!

I august købte jeg et Amigo Bravo 12 Plus Lite dækken. Efter et par uger gik der hul, fordi stoffet var stærkt nok og sener gik også halestroppen op. Dækkenet skulle være noget at det bedste og have god garanti, men Bot-shop kundeservice påstår at det ikke er et problem med produkted, og tilbyder at jeg kan købe noget tape på deres hjemmeside... Meget skuffende service!

14. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bot Shop-Logo

Antwort von Bot Shop

Hej Emma.
Dækkenet er et over middel dækken. Der er flået hul i materialet - og som du selv skriver, kunne det stamme fra en gren, der har revet hul i materialet. Det kan man ikke forvente at nogen dækkener holder til - og da det er en påført skade, så er dækkenet ikke omfattet af nogen garanti. Halestroppen har vi tilbudt at erstatte og forslaget om tape er fordi du så stadig kan bruge dækkenet.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Amigo bravo, super dårlig kvalitet

Dårlig oplevelse herfra…….

Jeg købte et Amiga bravo dækken november 2021 og nåede ikke at bruge det den sæson, men først 2022, dvs det kun er brugt en sæson.

Jeg oplever allerede første sæson at en gjordstrop knækker, der hvor spændet sidder.
De to sidste knækker præcis samme sted en uge efter det er taget i brug i år.

Jeg vil lave en reklamation på dækkenet, da jeg mener det må være en fejl på dækkenet.

Jeg ved min hest aldrig før har ødelagt et dækken og det er naturligvis vasket efter alle kunstens regler.

Herfra vil Botshop ikke engang overveje at se på min sag som en reklamation og mener at det er almindeligt slid og naturligt at det ikke holder længere.

Øv at betale så mange penge for noget der kun holder en sæson 🤷🏽‍♀️.

27. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bot Shop-Logo

Antwort von Bot Shop

Hej Mille. Du har købt et dækken i nov. 2021 - du reklamerer over det nu 1 år og 11 måneder efter, på en del af varen der der anses for en sliddel ( gjorde). Da du ringer ind, forklarer vi at det ikke anses som en reklamation efter så lang tid og derfor ønsker vi ikke at se på billeder - det ville ikke ændre noget. Efterfølgende har du været utilfreds over at vi ikke henviste dig til at du kunne skifte gjordene, men personen du talte i tlf med oplevede ikke det var det du efterspurgte. Vi har så skrevet sammen og vi har oplyst at der for en fornuftig pris kan sættes nye gjorde på Hvis din vare går i stykker, så skal man stoppe med at bruge det og reklamere - Vi har ingen mulighed for at reagere på noget der er sket for 1 år siden, og de andre gjorde ødelægges måske netop fordi den ene er gået i stykker.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr