bettaliving.co.uk Bewertungen 

2.049
•
TrustScore 1 von 5

1,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Had a new kitchen fitted by Betta Living in 2015 gave us a 10 year guarantee after 3 years had problem with appliances was told that the company had folded. Company that took over said the guarantee w... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Is this the same company that owe us £1427 a deposit paid before they went into liquidation in 2016? taken while they were setting up We Fit Any Furniture! Cannot believe this sneaky twisting compa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We had two bedrooms fitted by Betta Living, the designer and especially the carpenter were great. Our children were delighted with how their small bedrooms were utilised. We are about 5yrs into th... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I too purchased 3bedrooms from this company in 2015 with 15 year guarantee giving me peace of mind .. however the glass laminate covering has come away from most of the doors and some drawers..company... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Badezimmerrenovierung
  2. auch in
  3. Fachhandel für Küchenbedarf
  4. Schlafzimmermöbelgeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

A huge range of beautifully crafted fitted kitchens and bespoke bedrooms to complement your home. Designed and built to your specification with all the quality care and attention you should expect.


Kontaktinformationen

1,0

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

2049 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,0

Alle Bewertungen

(2.049)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Kitchen

Our kitchen overall is very good. It is very impressive and very well made. Darren the Kirchen fitter did an excellent job

3. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for your feedback - This is really good to hear, I will ensure your comments are passed over to the fitters. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Badly measured and poor customer service

The dishwasher door doesn't open fully as it hits the fridge. Piping behind sink for the dishwasher is covered by the back of the cupboard with no thought to cut holes in it either.

Called in to complain and was promised a call back, two weeks later no call back received. Call in again and told that they can't promise me a call back.

3. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Sorry to read this, it’s very disappointing to read. I have asked your installations manager to contact you. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

KITCHEN AND BEDROOM FURNITURE

I HAVE BOTH A NEW KITCHEN AND SLIDING BEDROOM WARDROBES FITTED.

THE KITCHEN FITTING WAS DELAYED AFTER TIME HAD BEEN TAKEN OFF WORK TO BE THERE, THERE WERE ITEMS MISSING LIKE THE TAP AND FRONT PANEL OF THE INTEGRATED WASHING MACHINE AND THESE TOOK OVER 10 DAYS TO ARRIVE AND BE FITTED. THE KITCHEN WAS COMPLETED ON 13/10/2016 AND WE HAVE STILL NOT RECEIVED THE COMPLETION GUARANTEE OR A COMPENSATION CLAIMS FORM THAT WAS PROMISED.

THE BEDROOM WARDROBES WERE STARTED ON TIME BUT THE FITTERS DECIDED TO DO ALL THE CUTTING IN THE BEDROOM AND COVERED EVERYTHING IN SAWDUST. THEY HAD TO BE CALLED BACK AS 2 OF THE SOFT CLOSE DID NOT OPERATE CORRECTLY AND WE ARE STILL WAITING FOR ONE OF THEM TO BE REPLACED.

3. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good Morning, Thank you for your feedback - We appreciate your comments, I will speak to the Bedroom & Kitchen installations department and ask them to resolve your issues. Many thanks Laura Customer Service Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy customer

Second time I have ordered from Betta living . fantastic customer service . quality fitted furniture .

3. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good Morning, Brilliant to hear thank you for choosing Betta Living, Enjoy your Furniture. Kind regards Laura Customer Service Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick and Easy!

Having the Kitchen designed was simple and quick, installation didn't take long and the fitters were friendly.

3. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for taking the time out to post this review, I will pass your comments over to all involved. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

pleased with finished product.

Lovely fitted wardrobes, the materials were delivered several weeks before fitter was due so this
Could be planned better. Also the job took a little longer than anticipated, we were asked if we would mind the fitter working late to get the job done in one day, which may run over to the following day. The fit actually took 3 days, however the finished result is excellent. All staff were polite and helpful. Would recommend this company to friends and family.

2. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for your great comments. We are thrilled to hear of your experience! I will pass your comments over to all involved I’m sure they will be very happy to hear. Thank you for choosing Betta Living.Just to inform you if you were to go ahead recommending us you can receive a voucher up to the value of £250 to spend on our accessories also if you were to take any further projects with Betta Living then you would be entitled to an additional 10% loyalty discount. We look forward to seeing you in the future. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bettaliving-true to their brand name

We found the product and importantly it's installation were carried out to a very high standard. All staff from beginning to completion were extremely professional, totally helpful, polite and punctual.
All this while offering a reasonable price when a 70% was applied.

2. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you very much for your feedback, I will be sure to pass your comments over to all involved. Many thanks Laura Customer Service team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID at all costs

Email sent to Betta Living Director today (01.11.16) from my husband.
If you wish to contact us it's spam at fedder dot Co dot uk.

It's disappointing to say the least that we are still waiting for a response from the email yesterday and the emails sent last week.

We are still missing doors and shelves for the tall unit - meaning our kitchen installation is now several weeks overdue.

Considering you were aware that we had a fitter in this weekend to finish the worktop and tall unit I cannot understand how your company failed to deliver these items despite the assurance that this was all confirmed with Jake and Andy.

2. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good Morning, Please accept our sincere apologies. I will pass your comments over to the installations director. who i know is currently dealing with your complaint. Kind regards Laura Customer Services.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedroom and study fit in our new home

From sales, design to fitting excellent service.
The sale and Design was undertaken in Warrington Cheshire (Gemini store) the sales staff, designer and area manager were totally customer focused and nothing was to much trouble.
The designer worked with ourselves and the builder of our new home in Cardiff to create the bedroom and study.
The fitter Chris was on time worked professionally and in cooperation with our builder whilst work was still ongoing in our new build and he created two beautiful rooms in our new home.
We have used the company for over twenty years fitting bedrooms and study's. First class company would recommend.

1. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for your great comments. We are thrilled to hear of your experience! I will pass your comments over to all involved I’m sure they will be very happy to hear. Thank you for choosing Betta Living.Just to inform you if you were to go ahead recommending us you can receive a voucher up to the value of £250 to spend on our accessories also if you were to take any further projects with Betta Living then you would be entitled to an additional 10% loyalty discount. We look forward to seeing you in the future. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

BETTALIVING BEDROOM

Negotiated on price. Found the payment / invoicing system concerning but at the end of the day a quality value for money bedroom was expertly fitted by Kevin Marshall. Communication issues with the company, not Kevin, meant that he worked 2 long days rather than the three days he had allowed. Saleman, surveyor and fitter were all good people, the company needs to address communication issues, but I would recommend them.

31. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for your feedback Mr Wragg, I’m sorry that you feel we have a communication issues i will look into this. Great to hear of your positive experience with the sales man, surveyor and the fitter i will let them know how happy you were with them just to inform you if you were to go ahead recommending us you can receive a voucher up to the value of £250 to spend on our accessories also if you were to take any further projects with Betta Living then you would be entitled to an additional 10% loyalty discount. We look forward to seeing you in the future. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good service

Good service and excellent fitting by Malcolm.

31. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for choosing Betta Living, We're glad that you are pleased with the overall service. Kind regards, Laura Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fitted bedroom furniture

All round support was well done the joiner did excellent job and
finished well on time and looks fantastic in bright airey bedroom.
All clothes and support rails worked well with hinged access doors.

many Thanks
Carol & Trevor

31. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for taking your time to give us your feedback. We are very happy to hear of your experience. I will make sure your comments are passed over to the fitter dean. Hope you enjoy your lovely new furniture. Kind regards Laura customer services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shambles!

Had a kitchen fitted in august. When you book the date you are told it can't be moved. However this doesn't apply to them as they don't show. No phone call nothing. Handles fall off and the pull out doesn't work. Surveyor got the dimensions wrong so had to cut the unit down! I have odd shaped units around my fridge. Offered £50 quid in compensation! On a £10k kitchen! Told numerous times they would be back to fix it, the "very latest" being the 17th October! Didn't show then found out they did not even order the part - which arrived 2 weeks ago. Still no date of when it will be fitted despite me contacting their installations manager several times - they just ignore your calls and emails. AVOID THIS COMPANY LIKE THE PLAGUE. You will be left with nothing but heartache and days booked off work when they never show

31. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good morning, sorry to read this and we will certainly look at putting things right for you. I have asked your Installation Manager to work through this to see what has happened here. I am sure that he would like to speak with you about this and will be in touch soon. Please accept my sincerest apologies, Kind regards Laura Customer Services.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

KEITH FROM ENFIELD

Bettaliving Brent cross sales team were great and listened to our requirements and the fitting team were first class our bedroom now looks fantastic thank you very much our experience was stress free and the people involved were excellent

28. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good Morning, we are very pleased to hear that we could meet your requirements. I will ensure your kind comments are passed over to the Brent cross team. Thanks again Mr Dadd regards Laura Customer Service team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Fitted wardrobe

Adam was very efficient, gave good advice and was approachable. Arrived early and left bedroom clean and tidy. Lots of friends have also remarked on what a good job he has done.

28. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Mrs Hutchison thank you very much for your lovey comments about Adam - I’m sure he'll be very happy to hear this 😊 . We hope your enjoy your new bedroom furniture. Kind regards Laura’s Customer services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Better than expected!

The service was good and well organised/communicated. The product is robust and better than others I've seen. The price is still high, even though it's a great product and service - although a lot more reasonable than the quote I had from another company.

28. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thank you for choosing Betta Living, We're glad that you are pleased with the overall service. Kind regards, Laura Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great service and product

From start to finish of our bedroom refurbishment betta living staff from home design team, customer serices, surveying and fitting were first class, a couple of adjustments had to be made between design and survey but dealt with extremely well and a credit to betta livings care.

27. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Great feedback! We are glad we managed to turn things around for you. Regards Laura Customer Services.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product and fitting

Fantastic product which was fitted with minimal disruption and always cleaned up after. Would use again

27. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Thanks for your feedback - Lovely comments just to inform you if you were to go ahead recommending us you can receive a voucher up to the value of £250 to spend on our accessories also if you were to take any further projects with Betta Living then you would be entitled to an additional 10% loyalty discount. We look forward to seeing you in the future. Kind regards Laura Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My kitchen looks amazing

I'm not one for writing reviews but I had to write this one about Betta living. I have just had my dream kitchen fitted and would like to say that not only am I pleased with end result but was very impressed with everyone involved from start to finish sales people, customer service, delivery guys & kitchen fitters. All were fantastic & I would highly recommend this company to anyone. Well done Betta living x

27. Oktober 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
bettaliving.co.uk-Logo

Antwort von bettaliving.co.uk

Good Morning Mrs Freeman, Thank you for this fantastic review - We really appreciate your comments and i will be more than happy to pass them over to all involved. Enjoy your new furniture. Just to remind you if you were to go ahead recommending us you can receive a voucher up to the value of £250 to spend on our accessories also if you were to take any further projects with Betta Living then you would be entitled to an additional 10% loyalty discount. We look forward to seeing you in the future. Kind regards Laura Customer Services

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr