AmericanMuscle.com Bewertungen 3.204

TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was able to find some exterior trim parts for my '07 Mustang GT with quick delivery directly to the shop. Also grabbed a new clockspring to replace while in the steering column with better price than... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick processing, and color matched paint options. Surprising further because my color was only released for 2024. I purchased 3 more items than I had planned simply because Atlas Blue was an availabl... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This rating is based on sales experience alone as the wheels are yet to arrive. The AM help line was professional, personal, and knowledgeable as I had specific requirements. When AM did not have all... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

American Muscle would not honor an advertised price. After talking to a sales agent who said they would transfer me to a customer service rep and I waited 45 minutes and never got connected. Think I'l... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Karosserieteileanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Shop online with AmericanMuscle for the best parts for the muscle car enthusiast. Free shipping is included on orders over $75.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

3204 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 98 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I did a full Coyote swap on my…

I did a full Coyote swap on my 1967f100. I had a shop delete the pats & emissions not needed for this build. I called American Muscle ( big mistake ). I was as told by their tuner person that since pat’s & emissions were deleted already it would be fine and shouldn’t get a codes from pat’s & emissions. So I purchased their SCT live wire tuner an other Big mistake. Now 2 years later I finish my build and get the truck running but codes keep popping up e-vap system failure. Their solution is for me to check code every time I pull over to gas up. They don’t want to do a return nor fix the issue.
My recommendation, don’t waste your money and go to a True professional that knows what they are doing and not to some company that just wants your money!
American muscle 👎

10. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello Froilan,

Thank you for sharing your feedback with AmericanMuscle regarding the issues you are experiencing with the SCT Performance Livewire TS + tuner. We are disappointed to hear that you are experiencing codes after your purchase in November 2024.

After reading your review, we reached out to our Tuning Department and they shared that when you purchased the tuner, it was shared with you via email when the tunes were originally written that you would most likely have a CEL with his set up and we received a response from your to proceed anyway with the tunes. When you contacted us about this situation, you were informed that legally we cannot remove the CEl as requested. We are unable to turn those codes or systems off due to emissions regulations and that the device is not returnable due to its age.

We apologize for this situation and if you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jessee was a huge help

Jessee was a huge help. He worked with my mechanic to make sure the clearances were correct in the wheel wells. There was a question if I had enough room for the back tires and rims. Jessee was very knowledgeable and was willing to spend the time that I needed to get my order correct.

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I can't comment on the items yet…

I can't comment on the items yet because I haven't received them. When I ordered the items a big flashing timer said would be here on Friday, seeing as how they are for a Birthday gift I ordered. Turns out they won't be here until the following week. The items may be perfect but beware if you think you're getting your items when they advertise that you will

8. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello Melissa,

Thank you for taking a moment to share your feedback with AmericanMuscle regarding the delays in receiving your order. It is a goal of ours to have orders shipped to our customer in a timely manner, and this was not your experience, and your frustration is understandable.

We would like to review your order to see why there were delays, but we were unable to locate an order with the information shared in your review. If you could email your order information to Satisfaction@AmericanMuscle.com and a please include a copy of your review, for context, we will be happy to review your order and the reason for the delays.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love my MBRP ARMOR LITE AXEL BACK!!

The product I ordered, MBRP Armor LITE Axle back Exhaust, arrived very quickly. Shipping updates were appreciated and it got delivered to my house right on schedule. My mechanic had no trouble installing with the easy to follow instructions. I will definitely order from American muscle.com again! Thank You!

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This is the second order in a row that…

This is the second order in a row that Fed Ex has failed to deliver my items on time. The first time they were two days past the due date. This time, my item was supposed to be delivered on Saturday, (I live in Illinois) and the item went from Kansas to Ohio. Now it won't arrive until Monday or later. Unless American Muscle changes carriers to someone more reliable and dependable, it's likely I'll take my business elsewhere.

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello David,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanMuscle regarding the delays in receiving your orders. We reviewed your order and your frustration is understandable. It is a goal of ours to have orders shipped quickly to our customers, and it is an inconvenience when there are delays due to the shipping company.

On our order from 4/2/2026, you ordered the Ford Chin Spoiler, this shipped from our inventory, and we show the item was delivered on 4/6/2026. The other item on your order was the Sto N Sho Detachable Front License Plate Bracket. This was being shipped to you directly from the manufacturer. We show that the item shipped out the same day, 4/2/2026, but FedEx is sharing that the order is expected to be delivered on 4/8/2026.

You can view this information via our Customer Portal; you will be able to view the tracking numbers and check the status on Fed Ex's website. You can access the portal by accessing the link below and entering in your order information.

https://orders.americanmuscle.com/order

Due to these delays, we issued a credit to your AmericanMuscle Account. This credit is valid until 7/31/2026 and can be used on a future order.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Real customer service

The phone orders . So easy to make a call and order . Customer service is great they explain everything and help you get the best price . No messing around with AI. Talk to a real person.

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

My recent order indicated a three-day…

My recent order indicated a three-day delivery timeframe at the point of purchase. However, the item was not shipped until after this initial period, resulting in an additional week and a half delay. Furthermore, while I receive numerous daily promotional emails, updates regarding my order status are infrequent. I wont be ordering from them again.

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanMuscle regarding your recent order. We are sorry to hear that you experienced delays in receiving the items you ordered.

We would like to review your order, but we were unable to locate an order with the information shared in your review. If you could kindly email Satisfaction@AmericanMuscle.com and kindly include your order information and a copy of your review for context so we can review this situation.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This will not lead to anything but...

This will not lead to anything but...
I purchased a part last december and it's still on B/O, so I cancelled the part and ordered another on your site and realised after it's not for my ride. So I'll be returning it.

30. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello Robert,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanMuscle. We are sorry to hear that you are not happy with your recent service experience and order.

We would like the opportunity to review your order and see how we can assist and resolve this situation for you. We were unable to locate an order with the information provided in your review. If you would email your order information, and a copy of this review, to Satisfaction@AmericanMuscle.com then we will be happy to review your experience with us.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They deserve zero stars

They deserve zero stars. Sent the wrong parts twice. Charged my daughter's card a second time without permission for there screw up. Still don't have the right parts . 937.00 later no spoiler or right parts. Take money her account account a second without permission. STAY AWAY FROM FROM THIS COMPANY

29. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanMuscle. We are disappointed to hear that your daughter experienced issues with her recent order.

We were unable to locate your daughter's order with the information shared in your review. If your daughter could please send an email to Satisfaction@AmericanMuscle.com and kindly share her order information and the issues she experienced, we will be happy to review her order and resolve these issues for her.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist her.

Thank you,
Amy

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered (2) wheels and only got (1)…

Ordered (2) wheels and only got (1) more than likely a FedEx shipping issue. Trying to talk to customer service was insane. The company policy is to have an investigation into the ordeal and every time I contacted them they gave me a new time frame being 2-3 days, 24-48 hours, 3-5 days. A week goes by and no update and a new time frame. They would not release the replacement wheel until the investigation was complete, which it probably never will at this point. The solution was to issue a full refund and reorder the wheel which I would get quicker which is the most insane thing I can think of as a business. 2 stars because they gave me $20 off my next order on a $500 wheel I never got which I used for my repurchase of.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
AmericanMuscle.com-Logo

Antwort von AmericanMuscle.com

Hello Jake,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanMuscle. We are sorry to hear that you did not have a great experience when your ordered your wheels.

We wanted to review your order, to see how we can assist with this situation, but we were unable to locate an order with the information shared in your review. If you could send an email to Satisfaction@AmericanMuscle.com and kindly provide your order information and a copy of this review for context. Once we receive this email, we will be happy to review your experience and see how we can rectify this situation for you.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr