Tag ikke dette selskab
Tag ikke dette selskab, da de uanset de får alle informationer så kan de ikke leverer.
Bookede en taxa til 4 ( 2 voksne og 2 små børn) + 4 kufferter, stor barnevogn og lille klapvogn og så kommer der en alm. bil hvor det ikke kunne være i. De sagde så at vi selv måtte finde en løsning og kørte så, og der stod vi med 2 små og trætte børn og skulle finde en transfer selv, ingen hjælp at hente fra dem. Så DÅRLIG SERVICE
