Onze twee honden laten wassen knippen en ontwollen mijn honden zijn een kruising Friese stabij en golden retrever allebij een dikke volle vacht , ze zijn heerlijk fris en zo veel minder haren in huis... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Wij leasen Beo nu bijna één jaar en drie maanden. Het contact gaat super fijn! Ze wilt je altijd helpen als je het nodig hebt en ze is altijd super aardig en enthousiast. Het Sophiebella paradise... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
We staan hier nu 5 maanden met onze Haflinger maar hadden we hier maar vanaf dag 1 gestaan... ons paardje zit hier zo goed in zijn vel. Ze leven hier in een kudde van zo'n 25 tot 30 paarden. Er is... Mehr ansehen
Enorm fijne plek om te komen en fijne mensen ! Ze heeft leuke pony's staan , maar ook een geweldige paddock Paradise waar mijn twee volle lease pony's gestald staan! Ik ben dus zeer tevreden voor mi... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
SophieBella Paddock Paradise pension stalling en leasepony's/ leasepaarden
Kontaktinformationen
Mosselweg 19 , 8256RA, Biddinghuizen, Niederlande
- 06- 40320471
- info@sophiebella.nl
- www.sophiebella.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Wij willen hier niet meer weg!
We staan hier nu 5 maanden met onze Haflinger maar hadden we hier maar vanaf dag 1 gestaan... ons paardje zit hier zo goed in zijn vel. Ze leven hier in een kudde van zo'n 25 tot 30 paarden. Er is echt ruimte genoeg , zo ook om je paard zijn eigen vrienden te laten kiezen. Het is een hele relaxte groep met paarden. Er heerst veel rust in de groep. Dat gaf voor ons ook de doorslag om hier te gaan staan. Ze hebben een grote binnenstal waar ze gewoon lekker vrij in en uit kunnen lopen en slapen.
Ons paardje ging hier al snel liggen wat voor ons echt een heel goed teken was. Hij voelde zich hier al heel snel veilig. Daarnaast is er een grote paddock met water en een heel ruim voerplein met verschillende eetplekken. De bak ligt er eigenlijk altijd goed bij, wordt zeer regelmatig gesleept en is fijn om in te rijden. Binnen no time kan je met je paard ook in het bos zijn.
Er zijn ruime kasten voor je spullen en er zijn verschillende appgroepen waar dagelijks foto's en filmpjes worden gedeeld van de paarden en gewoon gezellige klets onderling. Het is hier ook altijd opgeruimd en schoon wat wij zelf heel fijn vinden.
Wij willen hier iig niet meer weg. We voelen ons hier echt thuis en wat het belangrijkste is.. ons paard ook!
Onze twee honden laten wassen knippen…
Onze twee honden laten wassen knippen en ontwollen mijn honden zijn een kruising Friese stabij en golden retrever allebij een dikke volle vacht , ze zijn heerlijk fris en zo veel minder haren in huis echt wat een kwaliteit!! Bedankt Sophie .
Wij hebben onze prachtige en lieve…
Wij hebben onze prachtige en lieve Duitse herder pup Kyara gekocht bij Sophiebella, en we zijn ontzettend blij met deze keuze. Vanaf het eerste contact hebben we ons enorm welkom gevoeld. Sophie is een hele vriendelijke, betrokken en deskundige vrouw die echt de tijd voor ons nam.
Ze gaf ons duidelijke uitleg over het karakter en de behoeften van herders, iets wat we erg waardeerden. We mochten rustig kennismaken met de pups en kregen alle ruimte om een weloverwogen keuze te maken. Geen haast, geen druk – gewoon oprecht en eerlijk advies.
Dankzij Sophie hebben wij Kyara gevonden, en ze past perfect bij ons gezin. Ze is lief, slim, en inmiddels al niet meer weg te denken uit ons leven. We zijn haar heel dankbaar voor de goede begeleiding en het vertrouwen dat ze ons gaf.
Wij raden Sophiebella van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare fokker met liefde voor haar dieren!
Familie Van Tongeren
Pensioenplekje
Mijn pony heeft heerlijk kunnen genieten van zijn pensioen bij Sophie, lekker in de kudde spelen en genieten.
Nu een plekje dichterbij huis.
Een goede start…
Na een zoektocht voor het beste plekje van ons veulen, wist ik gelijk dat Sophiebella de juiste was! Ons veulen heeft mogen groeien in deze kudde van jong tot oud en klein tot groot. Ze is mee terug gekomen als een sociaal paardje. Dankbaar voor deze plek waarbij met hart en ziel keihard gewerkt wordt.
Mijn paard staat hier in pension en kan…
Mijn paard staat hier in pension en kan niks dan goeds er over zeggen. Ben enorm tevreden en nog veel belangrijker mijn paard is te vreden.
Tinker gekocht, topper!
Hier een geweldige tinker gekocht die terug kwam van lease. Super leuk en lief dier. Ik heb mijn maatje gevonden. Enige minpuntje was achterstallige verzorging maar dat komt omdat de leasers dat niet bijgehouden hebben, haken aan de kiezen, mok in de sokken waarschijnlijk niet ontwormd en niet ingeent maar het inenten is op hun kosten alsnog gedaan. Heel netjes. De prijs was zeer schappelijk dus ik vond die kosten niet erg.
“Holloween” rit 😍
Gisteren een “Holloween” rit gereden in de namiddag met super weer erbij.
Genoten van een prachtige zonsondergang en met het donker terug.
Sophie begeleidt haar groep zelf met heel veel enthousiasme en zoekt haar paarden met zorg uit om passende combinaties te krijgen.
Hetgeen super lukte ondanks dat zij de paarden wel maar de personen niet kent.
De paarden zijn vlot maar niet wild en hadden er ook echt zin in.
Het was erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten 🤩
Halloween rit
Mijn dochter heeft samen met haar vriendin gisteren een super leuke buiten rit gemaakt. Het was een Halloween rit met leuke puzzels tussendoor!
Er is echt werk van gemaakt en de meiden hebben genoten, en komen graag nog een keer terug!
Wauw wat doet Sophie de buitenritten…
Wauw wat doet Sophie de buitenritten leuk. Wij hebben echt genoten! Sophie doet het met zoveel enthousiasme en zorgt voor een fijne sfeer!
Een aanrader voor een goede Duitse Herder!
Een aanrader voor als je op zoek bent naar een goede Duitse Herder! Pup goed gesocialiseerd en constant op de hoogte gehouden hoe het met de pup gaat! Bij vragen etc. krijg je direct een goede reactie.
Prachtige plek!
Wat een geweldige plek is dit toch! Met heel veel plezier hebben mijn 2 schatten gestaan bij Sophiebella paradise! Iedereen is aardig en zorgen geweldig voor de paarden. Lekker de ruimte en ze kunnen gewoon heerlijk paard zijn! Niks is teveel en staan altijd open voor tips en overleg. Kortom dikke aanrader en een geweldige plek!
Aardige mensen en leuke paarden
Aardige mensen en leuke paarden! Super mooi terrein!
hartelijk en heel gastvrij ontvangen
hartelijk en heel gastvrij ontvangen
en overal netjes Topstallen
Ook vriendelijk voor personeel en hulpen
Sophiebella!
Wij leasen Beo nu bijna één jaar en drie maanden. Het contact gaat super fijn! Ze wilt je altijd helpen als je het nodig hebt en ze is altijd super aardig en enthousiast. Het Sophiebella paradise is super mooi en als we dichterbij zouden wonen hadden we Beo daar zeker neergezet. Het leaseproces gaat soepel en Sophie helpt je goed om je voor te bereiden op je keuze.
Sophie werkt super hard en zorgt goed voor al haar dieren ( en leasebaasjes ).
Dankjewel Sophie voor alles!
Groetjes,
Lieke, Renske, Nienke & Beo!

Antwort von Sophiebella
Ik en mijn 26 jarige KWPN’er hebben het…
Ik en mijn 26 jarige KWPN’er hebben het enorm naar ons zin als pension klant bij Sophiebella. Hij heeft de hele dag onbeperkt ruwvoer en sociaal contact en kan vrij rondlopen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en Sophie en Jerremy zijn constant bezig met verbeteringen aan het terrein. De vaste stalhulpen zijn aardig en behulpzaam en er hangt een fijne sfeer op stal. De stal ligt op rij afstand van het bos en via onze groepsapp of Facebook pagina worden regelmatig ritjes afgesproken. Als er iets is met je paard kun je altijd op hulp rekenen van Sophie, het personeel of de stamgenoten en als je speciale wensen hebt dan zijn ze altijd bespreekbaar. Ik kijk uit naar volgende week wanneer de paarden weer de wei op gaan. Dit wordt rustig aan opgebouwd en mocht je je paard niet de wei op willen dan is dit ook mogelijk. Nieuwe paarden worden rustig geïntroduceerd in de groep en krijgen in het begin een box in de kudde zodat iedereen rustig kan wennen. Al met al een hele fijne stal.
Respect
Ben zelf nooit op stal geweest.
Na aanleiding dat me dochter en ik zelf ruiter zijn. Het verhaal wat me vader over sophiebella vertelde ben ik gaan kijken op de pagina en site. Wat ik zag aan filmpjes en foto,s gewoon geweldig. Zoals de paarden en pony,s gaan en staan waar ze willen, zo gezond er uit zien en dat ze op natuurlijke wijze gewoon in hun habbitat leven is gewoon super. Ook wat geweldig is dat een persoon die zo graag een paardje of pony willen maar net niet de middelen heb dat er de kans word geboden om te leasen. Ja geen woorden voor. Daar kunnen de stallen hier in brabant een voorbeeld aan nemen. Dus ga zo door.....en me dochter en ik komen snel een keer kijken met ons pap.
Groetjes Anneke ( dochter van Frans)
Fijne plek!
Ik rij hier nu bijna een jaar als bijrijder op een van de pony's van Sophie.
Sophie is vriendelijk en ik bewonder haar ondernemersschap.
Zij en haar personeel denken mee en helpen mee als je ergens tegen aan loopt, dat is echt heel erg fijn!
Ik hoop hier nog een hele tijd te kunnen rijden.

Antwort von Sophiebella
Gezellige stal
Ons paard staat nu bijna een jaar bij SophieBella en ik ben alleen maar positief. Ik heb vooral bewondering voor de 2 jonge eigenaren. Ze zijn altijd druk bezig en je kan merken dat ze echt veel liefde voor de paarden hebben en alle andere leuke dieren die er staan. Je kan er fijn je eigen ding doen. Mocht er iets zijn met je paard dan wordt er met je meegedacht.
Ik vind het een hele gezellige stal.

Antwort von Sophiebella
Leuke paarden, onduidelijke communicatie
Leuke en wel opgevoede paarden. Mooi dat ze bitloos gereden worden. Alleen de communicatie had nog veel te wensen over, veel onduidelijkheden. Hopelijk is dat nu anders.
***
Jammer genoeg kan ik niet meer reageren als het bedrijf heeft gereageerd. Met wat je zegt op mijn recensie ben ik het niet mee eens. In mijn ogen is dit niet hoe het gegaan is. Je vraagt om eerlijke recensies en deze schrijf ik dan. Het voorval waar het om gaat is niet het enige voorval, als dat het enige voorval was dan had ik dit niet geschreven. Het is mijn mening en hoe ik het ervaren heb.
Wel wens ik je veel succes, het is een hele gave stal geworden.

Antwort von Sophiebella
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.






