Barnfamilj hyra bil
Är ni en barnfamilj som ska hyra bil så rekommenderar jag verkligen inte att hyra av dessa. De har lokal inne på Doryssa seaside hotel där det är mycket barnfamiljer. Vi hyrde en 7 stols bil med två bilstolar. Ingen av bilstolarna gick att sätta fast i bilen. Delar saknades i bilstolarna o flera av bältena fungerade inte så man hade inte kunnat sitta 7 vuxna säkert heller. Bilbarnstolarna var inte på plats utan vi fick dem i handen o det tog 1 timme innan vi insåg att det inte gick få fast dem. Hela proceduren tog en hel förmiddag. Nu ska vi hitta någon seriösare biluthyrare. Bilbarnstolarna var otroligt gamla och slitna.
