S-verkkokauppa ajaa itsensä alas
Uuden verkkokaupan myötä toiminta heikentynyt. Tuotteita puuttuu ja siitä ei tule ilmoitusta etukäteen, jotta voisi korvata vastaavalla. Valikoima on myös suppeampi. Olen luopunut autosta ja ajatellut, että saahan verkkokaupasta kaiken. Mutta ei, nyt täytyy yksittäisiä tuotteita erikseen käydä julkisilla hakemassa.
Huono juttu ja harmittaa. Täytyy kokeilla muita toimittajia.








