Ørelægerne Fredericia Bewertungen 30

TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg har nu flere gange haft fornøjelsen af Christian. Se det er en mand med ære for sit job! Selv når man kan mærke at der er travlhed, så giver Christian sig altid og uden undtagelse tid til at lyt... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Har været kunde/klient Igennem flere år. Igennem flere år er porten lukket for telefon opkald... utallige forgæves forsøg på at komme igennem til nogle ellers ganske ordentlige og imødekommende fagl... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det kvinde menneske der tager tlf er godt nok den mest følelse kolde og arrogante kvinde. Jeg ringede i dag fordi at min kone har været ved sin egen læge pga svimmelhed . Der får vi besked på at konta... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Endelig bliver vi hørt på! 2 år ved egen læge uden så meget som at nævne ørelæge som en mulighed. 10 min senere ved vi hvorfor vores datter ikke kan høre! Rart personale, og super faciliteter. Vi ha... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

30 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det kvinde menneske der tager tlf er…

Det kvinde menneske der tager tlf er godt nok den mest følelse kolde og arrogante kvinde. Jeg ringede i dag fordi at min kone har været ved sin egen læge pga svimmelhed . Der får vi besked på at kontakte ørelægen fordi at der er mistanke om øresten. Der kunne vi få en tid om næsten 2,5 måned . Det er simpelthen ikke godt nok

19. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ualmindelig dårlig patient service

Virkelig dårligt for jeres patienter at man ikke kan komme igennem på telefonen. Kan se på andre anmeldelser at det åbenbart ikke har jeres interesse at rette op på det.

2. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Magen til ubarmhjertig sekretær

Magen til ubarmhjertig sekretær - Kristina. Sidder med et barn på 1,5 år, der har fastet i de 6 timer, hvorefter vi bliver spurgt, om vi kan lade en komme foran i køen, da der er en tolk, der har misforstået et eller andet ift tiden. Det er jo, hvad der kan ske. Vi spørger hvor meget længere, og vi får at vide, at det drejer sig om 20 minutter - det siger vi ja til, til trods for et barn der allerede har skreget hele venteværelset op. Der går så 50 minutter i stedet, og jeg siger ordret til sekretæren “det er altså ikke for at være p*sse irriterende, men hvor lang tid kan vi forvente der går, da det er ubarmhjertigt med så lille et barn, der nu har fastet i 7 timer”. Svaret er simpelthen: “at vi kunne jo måske prøve at lave noget andet med ham, end at gå rundt og sige, at “ja, det er træls, men du får snart noget at spise””. For derefter i øvrigt også at kalde mig aggressiv…. For at spørge hvor langt tid der går.. ellers nogle rigtig rigtig gode oplevelser med selve ørelægerne, men sikke en flabet og strid sekretær, når man står i så sårbar en position som forældre. Vi har aldrig oplevet noget negativt hernede før - aldrig. Hverken ørelægerne eller sekretærerne.

Da vi kom ind til ørelægen, var både ørelægen, assistenten og narkoselægen SÅ søde og informative. Dét var til gengæld en god oplevelse!

13. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid flinke og klar til at hjælpe

Altid flinke og klar til at hjælpe.
Jeg har haft ørelæge her i nok 6 år og kører fra nordfyn og herover til ørelæge ved Christian.
De er gode til alt.
Det kan være svært at komme igennem på telefonen så kør derop hvis der er noget akut.
Jan klart anbefale denne ørelæge da jeg har haft mange andre i Odense. Men Christian er super flinke og dygtig. Tvivler overhovedet ikke på hvad han siger

7. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ondt i øret ingen behandling

Ondt i øret, men det skal jeg ikke ringe til ørelægen om.Efter første dag hvor jeg forsøgte at ringe hele dagen, men blev bedt om at ringe på andet tidspunkt. Forsøgte jeg at ringe næste dag, ventede i 18 min. Jeg ringede da jeg har ondt i øret og det føles som en klokke og har meget flydende ørevoks. Så kan jeg heller ikke ret godt bruge mit høreapparat. En skarp dame fortalte mig, at jeg måtte have tålmodighed (det har jeg haft, jeg har haft det sådan i 5 dage) nå men så må jeg ringe til egen læge, jamen lægen har bedt mig om at gå til ørelæge. Tak ingenting bortset fra fortsat ørepine.

30. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kompetente

Kompetente, lyttende og søde personale. Tak for hjælpen, god service og smil.
Jeg har været hos jer af flere omgange og er altid blevet taget godt imod og hjulpet på bedste vis. TAK

4. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kompetente og nærværende ørelæger

Kompetente og nærværende ørelæger ; giver sig god tid, kommer hele vejen rundt om problemet man kommer med, idag konsultation ved Niels; som jeg forlod med en videre henvisning, grundig forklaring og helt tryg, tak for det!!!

17. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Niels er den mest fantastiske læge og…

Niels er den mest fantastiske læge og aldrig har jeg følt mig mere tryg både i forbindelse med mig selv og mine børn... han gjorde alt for at min søn fik den rette behandling hos ham og i sygehusvæsenet og holder stadig tæt kontrol.... jeg kan ikke sætte ord på min tilfredshed og kunne jeg give flere stjerner så havde jeg gjort det😉

14. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Dygtige ørelæger, kort telefontid

4 stjerner fordi jeg har en meget dygtig og kompetent ørelæge. Den sidste stjerne er ikke med fordi det er stort set umuligt at komme igennem med den meget korte telefontid og ventetiden til en almindelig mindre akut tid er ekstrem lang.

7. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg ved ik hvor meget konstruktiv…

Jeg ved ik hvor meget konstruktiv feedback jeg kan komme med efter den oplevelse.
Jeg har været igennem læge og sygehus i løbet af de sidste 8 dage grundet meget svimmelhed. Jeg bliver bedt om at kontakte en øre læge for en akut tid, jeg venter i kø på telefonen ved ørelægen i 41 minutter og er den 6. I køen. 41 minutter ! For at få af vide at jeg kan få en tid d 27/11 altså om halvanden måned. Er det en akut tid ? Samtidig tager det telefondamen 4 minutter bare at finde frem til tiden, hvor jeg bare venter i stilhed i telefonen. Hvorfor har i ikke jeres ledige tider stående klar så der ik skal ledes efter sådan noget i 4 minutter, det måske derfor der er en auto svar ved opringning at der er meget lang ventetid. Alt i alt en ekstrem dårlig oplevelse !

11. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Har været kunde/klient Igennem flere…

Har været kunde/klient Igennem flere år. Igennem flere år er porten lukket for telefon opkald... utallige forgæves forsøg på at komme igennem til nogle ellers ganske ordentlige og imødekommende
faglig dygtige mennesker - når man står foran dem. Telefonensystemet er ad helveds til og hvis hver klient gennemsnitlig må ringe forgæves 10-20 gange, så må man se indad og rette op. Jeg er bestemt tilfreds med udført arbejde og service. Men kommer der en anden klinik med et bedre telefon system, så vælger jer fra ad den årsag at I IKKE står til rådighed for jeres kunder. Ikke fordi I ikke er dygtige for det er I. Men I er bare for svære at komme i kontakt med. Selv en mail kan man ikke skrive til jer via jeres hjemmeside.

3. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Afvist med akuttilfælde for et barn

Fuldstændig horribel behandling, da vi møder op i klinikken med vores datter på 1 1/2 år på armen og har fået en akuthenvisning fra egen læge. Begrundelsen: Vores egen læge har ikke ringet og receptionisten kan ikke se henvisningen i systemet, fordi hun angiveligt "ikke har nemID". Vi ringer til vores egen læges sekretariat, som taler med lægen, der sidder med en anden patient og ikke har mulighed for at komme til telefonen. Da sekretæren i receptionen hører dette, konkluderer hun "at så kan det nok ikke være så vigtigt". Og da vi spørger, hvilken forskel det ville gøre, hvis vores læge ringede, er hendes svar: "Jeg synes bare, I skal gå nu". Det rene galskab for borgere, der kommer i nød med sit barn med en stor knude i halsen og beder om blot to minutter til en læges vurdering. Nu er det her sikkert omsonst at skrive, eftersom det sikkert er den uforskammede og fuldstændig situationsforladte receptionist, der sidder og sorterer i henvendelserne. Men der er heldigvis andre kanaler. Og sådan kører vores sundhedssystem altså i Fredericia.

1. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr