Vi er meget tilfredse
Vi er meget tilfredse. Vi bestilte et brændetårn fredag, og mandag blev det leveret som vi havde bedt om bagest i vores carport. De ringede i forvejen, og kom til den tid der var aftalt. Meget fin service.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Vi er meget tilfredse. Vi bestilte et brændetårn fredag, og mandag blev det leveret som vi havde bedt om bagest i vores carport. De ringede i forvejen, og kom til den tid der var aftalt. Meget fin service.
Vi får leveret brænde 1,5 uge efter vi har bestilt det.. Det er hvad det er. Da det så endelig kommer, har de ikke sat det på det aftalte sted… Da jeg ringer og gør dem opmærksomme på dette, får jeg mildest talt en ubehøvlet dame i røret, hun var så ubehøvlet at hun midt i samtalen valgte at ligge på! Vil bestemt ikke anbefale dem til andre. Vi finder et andet sted af få brænde fremover.
Nemt at bestille brænde over nettet
Behagelige og hjælpsomme i telefonen
Chaufføren var utrolig hjælpsom og smilende
en rigtig god oplevelse og dejligt at få leveret brænde til kolonihaven uden problemer.
Leverer brænde forkert adresse. Når de bliver gjort opmærksom på problemet. Får man en direkte uforskammet behandling i telefonen
Skandale - leverer råddent træ og kommer med søforklaringer om at syge børn derhjemme lige gør, at man ikke kan bytte det og komme med noget nyt. Jeg har nu selv kørt alt træet væk, da 80 % af var defekt. Jeg kan på det kraftigste ikke anbefale dem.
Jeg ringede til Nordstrøm for at bestille brænde og fik en meget serviceminded mand i røret (tror endda det var ejeren) som tog sig god tid til at rådgive mig om hvilket brænde som var bedst i min situation.
Jeg bestilte et par paller og han lovede at ringe når de skulle et smut forbi Rungsted.... Det skete ikke så langtid efter, og som aftalt kom der en Lettisk gut som med gaffeltruck og palleløfter fik bugseret vores bænde ind i carporten. Det viste sig ikke at være helt let, da der kun var få cm's fri højde, Den flinke Lette gav dog ikke op, og til sidst lykkes det. Han fik en kop kaffe og vi fik et smil og noget fint brænde til en god pris.
Da vi ikke havde kontanter til at afregne fik vi bare en regning og lov til at overføre pengene senere - Det gjorde vi fluks sammen dag, men alligevel rart at se den tillid de viser folk med den gestus.
Jeg er yderst tilfreds - super service - vil klart anvende dem fremover.
Købte i feb. 2011 - 9 tårne brænde
(6 bl. løv + 3 eg) - fik 100% garanti for at de 6 bl. løv var tørt og opbevaret under presenning. Udenpå så de fint ud, men det midterste lag var fugtigt - sort - med grå belægning af svampe/mug og lugtede meget rådent.
Da jeg bestilte træet hos Gunnar på Nordstrøm lovede han at det var OK og helt tørt og ikke som sidste år 2010, hvor træet var vådt og skulle tøres i 5-6 uger - inden det kunne bruges.
Efter levering her i 2011 talte jeg med Gunnar (ejer af Nordstrøm) i telefon og han lovede at se på sagen - jeg har efterflg. sendt 2 mails med billeder af træet og bedt om deres svar. - det er nu 1 måned siden jeg fik leveret det og har STADIG ikke hørt noget fra ham. Jeg ved at mailen er nået frem (har fået et autosvar for modtagelse af mailen på deres server)
og om det er fordi de ikke vil svare eller er totalt ligeglade ved jeg ikke, men jeg vil se mig om efter en anden leverandør - det kan godt være de er billige, men når varen er "fordærvet" og stinker så man ikke kan have det inde og de ikke reagerer på klager, så kan det være nok.
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.