NeighborWho Bewertungen 

60
•
TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Well it's pretty good at getting property ownership correct but when it comes to getting all of the information about people completely correct they're not completely there yet. They seem to have more... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's decent for researching property ownership and basic contact info for many homeowners, however a lot of that contact info is years old and therefore not valid. The worst part is they've gotten gre... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I went on their website to check it out and seen the absurd rates they were charging and never went any further. I then was charges almost $50 for what reason I don't know. I can't call because it kee... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

NeighborWho helps me reconnect with folks who have lost touch with me. And the service is probably 85 to 90% accurate, which is better than what I had which was nothing, or those very costly services... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

60 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,0

Alle Bewertungen

(60)

13 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great for finding out information

great for finding out information

7. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Shannon,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review!

We are glad you enjoyed your experience using our service to discover helpful information.

If you have additional questions, please feel free to email us at support@Neighborwho.com.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It's a good website

Well it's pretty good at getting property ownership correct but when it comes to getting all of the information about people completely correct they're not completely there yet. They seem to have more than 1 persons information mixed together with another person or sometimes more than 1 per. The same goes for email addresses and phone numbers. I just listed a few examples. I send feedback constantly about what they have incorrect about myself and about the people I know about like myself, my husband, my family members, etc. But otherwise it's a pretty decent paid information website.

3. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Michelle,

I'm sorry to hear you ran into any inaccurate information in your reports.

Please know that we are constantly updating and expanding our database to provide the most accurate and current information we possibly can.

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@Neighborwho.com.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This app has proved to be very useful…

This app has proved to be very useful for my real estate business. I call it my "Francie Drew" app. I highly recommend this product.

Frances K
Vestavia Hills, AL

2. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Frances,

Thank you for your wonderful recommendation and for sharing your positive experience with us!

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@Neighborwho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's a ripoff charging per report or search!!!

It's decent for researching property ownership and basic contact info for many homeowners, however a lot of that contact info is years old and therefore not valid. The worst part is they've gotten greedy and base their monthly subscription fee on how many reports or searches you do - $44.86 per month was great when it was unlimited, now that will only get you 50 reports - just NOT worth it and a complete ripoff. Property Shark is better and costs far less...

22. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Michelle,

I'm sorry to hear you ran into any inaccurate information in your reports.

Please know that we are constantly updating and expanding our database to provide the most accurate and current information we possibly can.

Additionally, we understand that pricing is an important factor when considering a subscription. Our pricing reflects the value and extensive resources we provide to ensure accurate and comprehensive background reports.

We strive to offer competitive pricing while maintaining the integrity and reliability of our services. We also provide various subscription options to cater to different needs and budget considerations.

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@Neighborwho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!!! I went on their website to check it out…

I went on their website to check it out and seen the absurd rates they were charging and never went any further. I then was charges almost $50 for what reason I don't know. I can't call because it keeps saying it's unavailable. 7 emails later, it's the same automated reply over and over. I never even downloaded their app. I want my money back. Horrible in every department. Do not be tucked into the scam.

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Donna,

Thank you for taking the time to share your concerns with us.

When signing up for our background reports, the subscription does outline that it will auto-renew until elected to cancel. You can contact us to cancel at any time, and will not be billed for your next billing cycle.

We would like to investigate further on this matter however we could not locate your account using the information provided.

For further assistance, please provide us the details of your account by emailing us at support@Neighborwho.com. We are more than glad to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

CoolPads.app It's accurate!

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi there,

Thank you for taking the time to share your great feedback with us. .

We're glad to hear that our app provides accurate information.

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@Neighborwho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I never signed up for this company…

I never signed up for this company “neighbor-who” but they weaseled their way into my bank account Via Venmo. I had never heard of them. I noticed charges every month coming out of my checking. Several hundred dollars later with the help of my bank and Venmo we were able to stop it, But I had to close my Venmo account. It took 6 months for my bank and Venmo to investigate. I was able to retrieve some of the money. Do not do business with this company. I do not know How they wormed into my accounts.. as I only used Venmo between family, and rarely at all. They were very evasive and unhelpful.

13. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Dina,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
I sincerely apologize for any confusion or inconvenience this may have caused.

When signing up for our background reports, the subscription does outline that it will auto-renew until elected to cancel. You can contact us to cancel at any time, and will not be billed for your next billing cycle.

We would like to investigate further on this matter however we cannot locate an account under the information provided.

Please email us at support@NeighborWho.com.com ATTENTION: CUSTOMER CARE TEAM so we can assist you immediately with your concern.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found everything I needed and more

I found everything I needed and more

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Jesus,

Thank you for your positive feedback!

We appreciate you sharing your experience and are pleased our service provided everything you needed.

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@NeighborWho.com.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My Personal opinion

My Personal opinion, this is a great full tool.

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi there,

Thank you for your kind words!

We are glad you find our service great and useful tool.

If we can provide any further assistance, please feel free to email us at support@NeighborWho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My autistic young son inadvertently…

My autistic young son inadvertently signed up for this Ludacris service completely unknowing what he was doing. I’ve tried to call email chat with these people and they don’t respond to anything. They keep sending the same response saying it wasn’t canceled on time. Terrible customer service because you can’t even get through to anybody. I would not recommend this at all.

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Jacob,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We do apologize for any confusion or inconvenience this may have caused.

When signing up for our background reports, the subscription does outline that it will auto-renew until elected to cancel. You can contact us to cancel at any time, and will not be billed for your next billing cycle.

We offer multiple hassle-free ways to cancel your account. You are able to cancel online, through email or via live chat.

We have located the account and please be assured that you were only charged for $1.00 as the charge attempt on 08/07/26 was unsuccessful due to an error with the payment method on file.
The account was already canceled and you will not be billed moving forward.

If you have further questions, please email us at support@NeighborWho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I DID NOT RECEIVE WHAT I NEEDED

I did not receive what I really wanted: an address for my nephew who has not communicated with me for 10 years.
The NeighborWho plan is now only 7 day trial -- not 30 days as stated above.
The day after selecting the plan I tried to cancel out of an abundance of caution. INCREDIBLY the company wants $21+ to cancel immediately. WTF?
I had already written down the support email and CS phone number when I started the plan.
Notice the great reviews (not). Does the company and its personnel have NO pride of ownership? It probably isn't worth asking them since I am sure they are so lame they don't care to be ethical and honest.
Bye bye!

25. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Marcia,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are sorry to hear that you weren't able to locate the information you are looking for.

The information in our reports comes from aggregated public records and publicly available data. Property sales data can come from the municipal office responsible for recording real estate transactions in the area. Parcel information may come from county records. The report may also contain tax assessment, mortgage data, and much more. We are dependent upon the data that has been made digitally available by county records and other public sources.

If we are missing data on a property, please know that we are constantly updating and expanding our database to provide the most accurate and comprehensive reports we can.

If you are seeing no results for your property search, please first check to see that you have entered the address correctly. If you were trying to search an apartment or suite, please try searching without the apartment number to return any data we have about the building. If we do not have any results for a property, we do not currently have any data for the address you searched. We are continuously adding to our database to be able to return data on more properties and improve the information we provide.

Nonetheless, please be assured that your account was canceled and you will no longer be billed moving forward.

If you have additional questions, please don't hesitate to contact us at support@NeighborWho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam - AVOID

My mother clicked to look at something in her neighborhood and was initially charged $1.00 on September 13, 2025. She didn't notice that they immediately started charging her $44.86 a month. $315.02 later, I caught it. They hid behind their T&Cs. It's a scam. Everyone knows scammers charge a small amount to see if you notice (i.e. $1), then hit harder. Customer Service was not helpful. Avoid this at all costs. In fact, the whole thing should be shut down.

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Ali,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
I sincerely apologize for any confusion or inconvenience this may have caused.

When signing up for our background reports, the subscription does outline that it will auto-renew until elected to cancel. You can contact us to cancel at any time, and will not be billed for your next billing cycle.

We would like to investigate further on this matter however we cannot locate an account under the information provided.

Please email us at support@NeighborWho.com.com ATTENTION: CUSTOMER CARE TEAM so we can assist you immediately with your concern.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Beware

Beware - this site charges hidden fees - $50 monthly !!

5. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We do apologize for any confusion or inconvenience this may have caused.

When signing up for our background reports, the subscription does outline that it will auto-renew until elected to cancel. You can contact us to cancel at any time, and will not be billed for your next billing cycle.

We were able to locate your account using the information provided. Your account was closed on 01/02/26 because it appears you disputed our charges with your bank. Please be assured the account is canceled and closed. We are locked out of any further transactions. You would need to follow up with your bank regarding the resolution of the dispute and the return of any funds to your account.

If you have any questions please feel free to contact us at support@NeighborWho.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam

This is a scam, I have reported it to the police, the better business bureau as well as my credit card company. How they managed to charge my account for the past 3 years is beyond me. I have never been interested in a property nor have i tired to purchase a property in the USA. At no point did i agree to a monthly charge, at no point did i give my info. What is also fishy is if you call them the first option is "would you like to cancel your account". The website is fishy. I dont even have an account i can log into to cancel the "subscription"

3. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi Aj,

Thank you for bringing this to our attention.

NeighborWho can help you learn more about your neighbors and properties in your neighborhood. You can get property details on houses on your street, current and past owners, and public records on people living nearby. We aggregate public records such as deeds and assessments to compile in-depth reports on properties & people, which may include more information than you find on sites like Zillow® or Trulia®.

All searches are run by you in your account, once you sign up for an account.

To further investigate this for you, please email us at support@NeighborWho.com ATTENTION: CUSTOMER CARE TEAM so we can assist you immediately with your concern.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Firstly, don’t waste time or money

Firstly, those five star reviews were probably the owners of the company’s cousins. The information I received was horrendously a hot mess. It was inaccurate, it was wrong, not up to date. In fact I distinctly asked for certain dates and they only went up to 2009. The rep tried to make me feel I didn’t understand. Plus, I’m not even sure if I was chatting with a real person. Supposedly, I was told I was sent over to a human. Their Al was so brutal it couldn’t understand anything. I asked for a second tier person and they were not available.
So, their customer service is untrained. Their customer service is taught to say I apologize but then that could be their only English. The person I spoke to gave me I apologize 4 times.
Second, the info I did read does not coincide with their so called site information presented, false advertising.
Thirdly, they are just a bunch of scammers who I bet, and I am a betting person, that they are a bunch of scamming thieves. They better not bill me.
Fourthly, I am going to send snail mail to GA’s attorney general. They need to be shut down. They are awful. DO NOT WASTE YOUR MONEY! But don’t listen to me. Read their reviews. The retorts from the company probably generated from a top notch AI program. I am going to see who owns this mess.

22. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hi there Mary,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Providing excellent service is very important to us, and we take concerns like yours seriously.

NeighborWho's public records are collected through official government records such as mortgage deeds and court records, and through sources such as magazine subscriptions, warranty cards and utility bills.

As you just experienced, sometimes the information they collect is not always 100% correct.

However, we can only work with the information provided to us within public data.

Please know that we continuously strive to update and expand our databases in order to provide you with the most current and accurate information we possibly can.

We were able to locate your account and can confirm that your account was cancelled as requested.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

opportunistic SCAMMERS

This company is a huge opportunistic scam. They need to be shut down. I never agreed to ANY payment whatsoever and they are charging me 89$ per month. Now I have to waste my whole day fighting charges I didn’t even approve or know about. Total jerks.

Update - this company tries to absolve itself of any wrong doing by constantly responding with “we would be happy to look into this for you” BS. As per your suggestion, NeighborWho, I have
“reached out” many many times to try getting to the bottom of this scam. Not only do you have me going in circles,
conveniently, but your customer service agents are not trained. They are reading from a script so as to avoid any direct communication regarding an actual issue. I feel bad for all your employees, and again - if anyone is reading this - AVOID NEIGHBORWHO

11. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hello There,
We are saddened to hear you had a negative experience. At the time of sign up we do have terms that have to be agreed to prior to an account being created. One of those terms outline that this is a subscription plan and will auto renew until elected to cancel. We would be happy to look into your account for you, but do require a bit of additional information. Please feel free to contact us at support@neighborwho.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It’s a scam to get your email & phone number

paid $5.00 for the free trial thinking I could get a list of owners for a historical property in VA built in 1899. The original owners Baker Chocolate family wasn’t t listed. ZERO OWNERS listed. HAHA FUNNY WEBSITE GOOD FOR ZERO I basically just sold my info to this website for $5.00. They may refund the money upon cancelling but it doesn’t matter. The website owners got what they were after.

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hello Paige,
Please be assured that we do not sell your personal information. Additionally, if you would like to opt out your information, please feel free to contact us at support@neighborwho.com and we would be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I took the $5 7 day trial

I took the $5 7 day trial. Almost every piece of info I got was wrong. When I tried to cancel the email provided was a website. There was no email. After the holiday weekend I called to cancel but was already charged.i wouldn't trust any info they have.

25. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hello Carleen,
I was able to locate your account and issue you a refund of the monthly charge. Please feel free to let us know if you require any additional assistance at this time and we would be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I do not recall subscribing to this…

I do not recall subscribing to this product, nor do I recall a 7-day trial! I saw a payment of &44 come across my account but it was declined by Navy Federal. I tried to call the phone number on the charge but the number was a busy signal. Cancel this subscription.

8. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hello Rochelle,
We would be happy to look into this for you, but do require a bit of additional information. Could you please contact us at support@neighborwho.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worthy of negative stars.

If I could assign negative stars, I would. I was searching an address, the system “ran the information,” indicated that I would be able to access it and made me pay to do so. After I paid, it said “property not found”. This screams of a scam and if the company is actually monitoring this - do better and I want a refund.

2. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
NeighborWho-Logo

Antwort von NeighborWho

Hello Meaghan, We apologize for any problems you have had with the account. Please be assured that the account was canceled and you were issued a refund of $5.00. The refund was processed immediately on our end, however, please note that it may take up to 10 days for the refund to reflect on your bank statement depending on your financial institution. The information in our reports comes from aggregated public records and publicly available data. Property sales data can come from the municipal office responsible for recording real estate transactions in the area. Parcel information may come from county records. The report may also contain tax assessment, mortgage data, and much more. We are dependent upon the data that has been made digitally available by county records and other public sources.

If we are missing data on a property, please know that we are constantly updating and expanding our database to provide the most accurate and comprehensive reports we can.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr