Interiorenvy Bewertungen 

84
•
TrustScore 3.5 von 5

3,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We’ve had such a fantastic experience with Interior Envy from start to finish. The customer service has been amazing throughout, and Taf, the owner, was absolutely brilliant. He went above and bey... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love my new cabinet! Very solid excellent quality. And looks good. It came assembled with me only needing to fit the shelves. And prompt delivery.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We placed a large order for a number of items , the first part was delivered although it took lots of chasing. The second part of the order which was a sofa had a leg which had broken off. We notif... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Despite a long wait beyond the estimated 8-10 weeks for delivery my Aimee sofabed finally arrived today. I am delighted with the product that was meticulously unpacked and installed by the two man te... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

3,6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

84 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 64 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,6

Alle Bewertungen

(84)

77 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love my new cabinet

I love my new cabinet! Very solid excellent quality. And looks good. It came assembled with me only needing to fit the shelves.
And prompt delivery.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you love your new cabinet and are pleased with the quality, appearance, and delivery. It’s great to know that the pre-assembled design made things nice and easy for you too. We really appreciate your support and hope you enjoy your cabinet for many years to come! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We’ve had such a fantastic experience…

We’ve had such a fantastic experience with Interior Envy from start to finish. The customer service has been amazing throughout, and Taf, the owner, was absolutely brilliant. He went above and beyond for us and even kindly stored our sofa as we weren’t quite ready for the keys when it arrived.

The sofa arrived exactly when promised and the whole process was smooth and stress-free. And as for the sofa itself — it’s absolutely stunning, and we absolutely love it! ❤️

Would definitely recommend Interior Envy to anyone looking for beautiful furniture and excellent customer service. Thank you so much, Taf! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review! ❤️ It genuinely means the world to us to hear about your experience with Interior Envy.

It was an absolute pleasure looking after you, and I’m so pleased we could make the process as smooth and stress-free as possible. I’m especially delighted to hear that you’re loving your new sofa — it looks fantastic in your home! 🛋️✨

Thank you again for choosing Interior Envy and for taking the time to share your kind words. Your recommendation means so much to us, and we hope you enjoy your beautiful sofa for many years to come! ❤️

Warmest wishes,
Taf & The Interior Envy Team ⭐️

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service with taf and sue over…

Great service with taf and sue over email and got my order immediately

11. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your lovely feedback! 😊 We’re delighted to hear that Taf and Sue were able to help you so quickly and that you received your order immediately. We really appreciate your kind words and hope to assist you again soon!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Not willing to resolve problems but happy to take your money.

Poor experience. When I initially ordered the chairs the website stated they were in stock. If I was ordering one chair it was free delivery, but bizarrely if you ordered four chairs they wanted to charge £99 delivery. I contacted them about this pointing out that if placed four separate orders I wouldn’t have to pay any delivery and they said they would do the delivery at half price. So I agreed as I didn’t want to have four separate deliveries. They did then actually refund half of the delivery cost. More than two weeks later they arranged “delivery” with FedEx - with me even receiving tracking details. Then on the day no delivery. I was then informed there would be an eight week wait for delivery. I was really annoyed that they’d waited two weeks after taking my money to basically bother to check if these chairs were actually available or not (they obviously drop ship which is fine - but they should have been upfront about that)
The chairs eventually arrived but unfortunately one of the chairs was poorly made with the seat fabric baggy and wrinkly. I contacted them about this by email with a video to clearly show the issue, and almost immediately received a phone call from a guy who I assumed was the owner or manager. He said he would contact the manufacturer and it would be sorted. This was on July 30th. I received one random email a couple of weeks later when I’d chased them up asking if I still had the original delivery box. Unfortunately nothing has been sorted out regarding the issue with the chair and they have now stopped replying to my emails.
The measure of a decent company is surely how they deal with problems. Ignoring the customer is not the answer.
Would not recommend unless you are prepared to risk a problem that won’t be resolved

*UPDATE*
I stand by my review and I believe it to be fair and honest. Your phone call to me just now saying that you were “picking up all 4 chairs and refunding me” and informing me that the manufacturer doesn’t want to deal with “customers like me” is frankly outrageous. At no time did I ever want anything except a sensible response regarding the one dodgy chair which you ultimately did not provide. Until today, during your inappropriate phone call to me, because you don’t like the review I have written. Please do not contact me again.

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry that your experience did not meet your expectations, although we do feel it is important to clarify some of the points raised.

At the time your order was placed, the chairs were showing as available through our supply chain, and we arranged delivery as soon as we were able to. Unfortunately, availability subsequently changed, resulting in an unexpected delay. We appreciate that this was frustrating, but it was not a case of us deliberately waiting two weeks before checking whether the chairs were available.

Regarding delivery, we were also happy to accommodate your request for a reduced delivery charge. As you have acknowledged in your review, we subsequently refunded 50% of the delivery cost.

When you contacted us regarding the condition of one of the chairs, we responded promptly and discussed the issue with you. We also contacted the manufacturer/supplier to seek a resolution. As this was a manufacturing issue rather than damage caused during delivery, we needed to work with the manufacturer to determine the appropriate remedy. We appreciate that this process has taken longer than either you or we would have liked.

We do, however, strongly disagree with the suggestion that we have simply ignored you or that we have no intention of resolving the matter. We have been working to address the issue and would much rather resolve this directly with you than have the situation continue through a public review.

We are sorry that you have been disappointed with the overall experience, but we believe your review gives an incomplete impression of the steps we have taken to assist you. We remain committed to resolving the outstanding issue with the chair and would encourage you to contact us directly so that we can bring this matter to a satisfactory conclusion.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

2x 3 seater sofas

Ordered 2x 3 seater sofas they are lovely am very happy with them for the money they are a very good quality and comfortable the delivery men were great they unpacked the sofas and attached the feet they took all the packing away with them talking to taff was lovely he is a very funny friendly man and very helpful

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review! 🥰 We’re absolutely delighted to hear that you’re so happy with your two 3-seater sofas and that you’re finding them both comfortable and great quality for the price.

It’s also fantastic to hear that our delivery team looked after you so well and took care of everything, including unpacking the sofas, attaching the feet and taking all the packaging away.

And we’ll definitely pass your lovely comments on to Taff! He’ll be so pleased to hear that you found him friendly, helpful and funny — that will certainly make him smile! 😊

Thank you again for choosing us and for taking the time to share your experience. We really appreciate your support and hope you enjoy your beautiful new sofas for many years to come! ❤️

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Damaged cheap furniture

I bought a sofa and footstool from this company. It took 16weeks to deliver and when it arrived the sofa was damaged and the footstool was the wrong material. I sent photos of the damage and was told by Taf their sofa tech guy had to confirm the damage so I waited over a month for his visit and months later they still have not refunded my sofa and are manipulating me into having a repair do not use this company they are poor quality goods often damaged and delivery times are appalling and I still have not had a replacement footstool so I have a broken sofa and a footstool I can’t use as it’s going back. Do not use them

4. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

We are sorry to read this review and regret that Ms Cox has been dissatisfied with her experience.

We have been in communication with Ms Cox regarding the condition of her sofa following delivery and have arranged for the reported damage to be inspected by an independent technician. Following that inspection, we offered a replacement remedy based upon the technician's assessment.

We are continuing to communicate directly with Ms Cox regarding her concerns and are reviewing the matters raised in her correspondence. We have also requested clarification regarding an alleged telephone recording referred to by Ms Cox so that we can establish the precise chronology of events.

We do not believe it would be appropriate to discuss the full details of an individual customer's complaint publicly. We remain willing to resolve the matter directly and are continuing to deal with the complaint through the appropriate channels.

Kind regards,
Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service quick delivery very…

Great service quick delivery very pleased with my purchase good quality thank you

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’re pleased with your purchase, the quality, and our quick delivery. We really appreciate your support and hope to serve you again soon! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a shelving unit and it was perfect

I ordered a shelving unit and it was delivered within a week. The delivery was tracked so I had a delivery window which was accurate. The unit was really well packaged and looks amazing. Couldn’t be happier with the quality and customer service.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re happy with your shelving unit and that the delivery, packaging, quality, and customer service all met your expectations. We really appreciate your support and hope you enjoy your new shelving unit for many years to come! 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We placed a large order for a number of…

We placed a large order for a number of items , the first part was delivered although it took lots of chasing. The second part of the order which was a sofa had a leg which had broken off.
We notified immediately of the damage and whilst initial communication was around repairing the item, 6 weeks later with no further messaging we had to contact the credit card company to return the funds.
Would not recommend buying from Interior envy as the Customer service is shocking.

26. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience, however, we feel it is important to clarify that this review does not accurately reflect the efforts made by our team to resolve the issue.

We responded to the reported damage and worked with you regarding the broken sofa leg, with the intention of finding a suitable resolution. We were actively trying to assist rather than ignoring the matter, and we are therefore disappointed to read that our customer service has been described as “shocking”.

We always do our best to resolve issues fairly and efficiently, and we regret that on this occasion the customer felt dissatisfied with the process. We remain committed to providing good customer service and resolving any genuine issues our customers experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely staff and very accommodating I…

Lovely staff and very accommodating I went on Sunday and my sofas were delivered next day. It was a really nice experience and I am so happy with my new sofa. Thank you

23. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our team and that your new sofa arrived so quickly. We hope you enjoy your beautiful new sofa for many years to come! 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrendous experience with online order..

I ordered a console table on 22 April 2026 with a promise of a 4 to 6 week delivery time. After nearly 13 weeks it had not been delivered. I contacted the company from week 5 and I was given various excuses for the delay, which may or may not be true. The worst part of my dealings with this business, and particularly the manager/owner, was the lack of communication and the endless empty promises to call me back and keep me updated. Over a 5 or 6 day period (prior to cancelling the order) I left around 12 voicemail messages and sent 2 emails and had no response. I therefore notified them that I was cancelling the order and contacted my credit card company to recover my payment. I had no response from the manager in respect of my cancellation notice (not unexpected) but the credit card company refunded my payment within 4 days. I have no problem with a delay for a genuine reason but in this instance the reasons given were contradictory to say the least i.e. it has not arrived in the UK, it has arrived, it hasn’t, it's in Wolverhampton, it's being moved to Sheffield, it's not in Sheffield and may be still in Wolverhampton, I am going to the warehouse, I am going to Wolverhampton to find it myself etc. Then nothing. At around week 6, the manager did offer a refund, but he guaranteed that the item was in the UK so I gave him the benefit of the doubt on the basis he would keep me updated so I did not cancel at that point. I had to constantly chase for an update, when on the odd occasion I did speak to a member of staff they knew nothing and on the odd occasion I spoke to the manager (with the very few times he did call me) it was just empty promises as mentioned above. I regret ever coming across this business as it has been the worst experience I have had ordering anything online. If I could give no stars I would but unfortunately, I have to give one, which they don't deserve. Fortunately, I found a great business online (Furniture World) where I was able to order a similar console table and it was delivered in 9 days well within the promised delivery timeline. Based on reviews given for Interior Envy there appears to be the same issue for most orders made online – with the manager/owner making grovelling apologies for delays (I expect the same to this review with some distortions of the truth!). If someone asked me whether I would recommend Interior Envy for an online order I would definitely say NO. Save yourself the hassle, the stress - look elsewhere for a business that actually deserves your hard-earned money.

20. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're genuinely sorry that your experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to clarify a few points.

Firstly, we completely understand your frustration with the extended delay. During the period of your order, we experienced significant supplier delays alongside a planned warehouse relocation, which unfortunately impacted a number of deliveries. While these circumstances were beyond our control, we accept that they affected your order and apologise for the inconvenience caused.

However, we do feel it is important to address some inaccuracies in your review. As you mention yourself, we offered you a full refund around week six of your order. This offer was made on multiple occasions thereafter, but you chose to continue waiting because you wished to receive the console table after being advised it was progressing through our supply chain. We respected your decision and continued trying to fulfil your order.

We also acknowledge that our communication was not at the standard we strive for during this exceptionally busy period. While we did make efforts to provide updates based on the information available to us, the situation changed frequently as shipments were delayed and moved between warehouses. This unfortunately resulted in conflicting information being passed on, for which we sincerely apologise.

Once you informed us that you wished to cancel the order, your credit card provider processed your refund directly. We are pleased you received your money back promptly.

We never want any customer to leave feeling disappointed, and we are genuinely sorry that this experience has led you to such a negative view of our business. Since this period, we have made significant improvements to our warehouse operations, stock management and customer communication processes to help ensure situations like this are avoided in the future.

We wish you all the best and hope you enjoy your new console table.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I waited for many weeks for my purchase…

I waited for many weeks for my purchase with no communication from Interior Envy about delivery times, until I gave up and cancelled my order and then received further deafening silence other than the standard “we are experiencing high volumes….delay delay” response emails, and no refund.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My delivery cane on time

My delivery came on time, customer service was great and I like my sofa. Great design and quality. What you see is what you get.

26. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that your delivery arrived on time, our customer service met your expectations, and that you're loving your new sofa. It's especially great to know that the design and quality lived up to what you saw online. We truly appreciate your support and hope you enjoy your sofa for many years to come! 😊

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Had a really good experience

Had a really good experience, ordered dinning table arrived promptly as expected, very good quality I recommend.

4. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear you had a great experience and that your dining table arrived promptly and met your expectations. It's fantastic to know you're happy with the quality. We really appreciate your recommendation and hope you enjoy your new table for many years to come. Thank you for choosing Interior Envy!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Got there in the end …

Despite a long wait beyond the estimated 8-10 weeks for delivery my Aimee sofabed finally arrived today. I am delighted with the product that was meticulously unpacked and installed by the two man team. Taf of Interior Envy did his best to keep us informed and bore my frustration at the delay with humour and fortitude!
All in all, it was worth waiting for.

4. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your wonderful review and for your patience throughout the process. We really appreciate your understanding while we worked through the unexpected delays, and I'm so pleased to hear that you feel the wait was worthwhile. It was a pleasure keeping you updated, and I'll be sure to pass your kind words on to our delivery team—they'll be delighted to hear how happy you are with their service. We hope you enjoy your new Aimee Sofa Bed for many years to come. Thank you again for choosing Interior Envy! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just ordered a set of dining chairs…

I just ordered a set of dining chairs from these guys online, and I must say, the quality is on point. The delivery time was not too bad, and the communication was good. My mate really liked them as they suit our interior design.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you're pleased with the quality of your dining chairs and that the delivery and communication met your expectations. It's even better to know they fit in so well with your interior and that your mate loves them too! We really appreciate your support and hope you enjoy your new chairs for many years to come. 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely poor service

I ordered a TV stand, but two months later it still had not arrived and I had received no updates. This was despite multiple attempts to contact the company by phone or email, mostly ignored until I said I would recover my money via my credit card company, which is what I have had to do.

18. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Hi,

We're very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it must have been to wait so long without receiving your TV stand or the level of communication you expected.

Unfortunately, your order was affected by unexpected supplier delays, and we accept that we should have kept you updated throughout the process. We sincerely apologise for the lack of communication and any frustration this caused.

We respect your decision to recover the payment through your card provider and will cooperate fully with the process if required. We appreciate your feedback, as it highlights areas where we need to improve our communication and customer service.

We are genuinely sorry that we let you down on this occasion and wish you all the best moving forward.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered 3 side takes from Taz at…

Ordered 3 side takes from Taz at Interior envy. He checked they were all available before I actually went online and made my purchase, I’d been let down previously by an online website.
I was kept up to date regarding dispatch and then delivery. Delivery was stated as up to 14 days, my order arrived within 7 .
This was followed up by an email checking everything was ok with my order, which it was.
Thanks Taz and Bea

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you so much for your kind review. We're delighted to hear that you were happy with both the service and the delivery of your side tables.

We know how frustrating it can be to be let down by stock availability elsewhere, so we're pleased Taz was able to confirm everything before you placed your order and keep you updated throughout the process. It's also great to hear your order arrived much sooner than expected.

Thank you for choosing Interior Envy and for taking the time to share your experience. We really appreciate your support and hope you enjoy your new side tables for many years to come.

Best wishes,

Bea
Interior Envy

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered table & chairs from this store

Ordered table & chairs from this store. Despite a delay due to manufacturer creating problems, I was kept informed on a regular basis by the store manager. Who organised a delivery on the day they received it & quickly rectified problem over the chairs. Good helpful service from beginning to end

9. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Interiorenvy-Logo

Antwort von Interiorenvy

Thank you for your kind review. We really appreciate your patience and understanding during the manufacturer delay. Keeping our customers informed throughout the process is very important to us, and we're pleased that we were able to arrange delivery promptly and resolve the chair issue quickly. We hope you enjoy your new table and chairs, and thank you for choosing us. We look forward to helping you again in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling Customer service

Appalling Customer service.
Placed an order on 4th May and have had no update service from them about my delivery.
I will be taking this further to obtain a refund

4. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr