hjh-office.co.uk Bewertungen 

232
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My HJH chair arrived and took 5 mins only to assemble, The quality of the materials is top notch, even the cantilever base stand came pre-fabricated as one peice. . solid and sturdy. I'm impressed y... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The well packaged box arrived promptly from Germany and the contents were easy to assemble with enclosed instructions. The components are well engineered and nicely finished. The seat does not tilt bu... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Ordered a chair on Nov 23rd. Took 10 days to come, so average in these times. I have knocked stars off because of the delivery driver who point blank refused to bring an 18kg box 3 metres into my hall... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality "premium" chair... Spent £300 on what is advertised as a "premium" office chair. Some screws did not fit into the relevant threads, one of the armrests was not adjustable and fa... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Büromöbelhändler

Vom Unternehmen geschrieben

WHO IS BEHIND HJH OFFICE? We are Germany’s online market leaders in office chairs. At hjh OFFICE, you will find an extensive range of office chairs, executive chairs, XXL swivel chairs, children’s desk chairs and guest chairs as well as ergonomic desks and computer tables. Our selection also covers a variety of lounge furniture such as bar stools and lounge chairs. With hundreds of options, you are guaranteed to find the right product for your taste and budget. PHILOSOPHY A substantial part of our business philosophy is offering our customers the fastest delivery possible. Generally we deliver all ready-to-go items on the day of their order. As a result, delivery is often carried out in less than 24 hours. QUALITY ADVICE IS OUR PRIORITY For years, we have used Trusted Shops buyer protection with great success. The key element in our customer relations, however, is telephone advice from our friendly and customer-oriented Support Team. Of course, you can also receive our quality advice through email enquiry. Our homepage contains further information to comprehensively inform you about office chairs and office furniture, and to help you find the right office chair. You will learn to correctly adjust your office chair to your needs, which will significantly improve your comfort at work.


Kontaktinformationen

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

232 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(232)

2 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great product delivered on time with terrible instructions

Quality of delivery = good
Quality of product = excellent
Quality of instruction = terrible

14. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Dear Mr. Coletti,

thank you very much for your evaluation.
We very much regret that the quality of the assemly manual could not satisfy you.
We take every reclamation very serious and will forward your evaluation to our product management.
If you have any questions or requests, please do not hesitate to contact us via email, phone or live chat.
Your hjh-office team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

PRIORITY II

PRIORITY II - GUEST CHAIR CONFERENCE CHAIR BLACK
Needing a folding office chair, I found this chair and decided to go for it. However I am very disappointed with the build quality and assembly of the chair.
The instructions are poor, no written details and the photos are difficult to follow. Screwing the seat base, arms and back was difficult as the holes for the screws do not line up. Even now we can't screw the arm rests securely.
Although comfy enough to sit on, with hindsight I would not have bought this particular model.

14. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,

thank you very much for your evaluation.
We very much regret that you have reason to complain and wish to settle this matter quikly.
Please write an email to service@hjh-office.co.uk including a picture and your order number and we will send you the necessary spare parts as soon as possible.
If you have any questions or requests, please contact us via mail to service@hjh-office.co.uk, via phone to +44 (0) 203 318 5230 or via live chat.

Your hjh-team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Chair supplied without advertised castors. Eventually corrected, but only after review posted!

I exceeded my budget recently, to buy a chair with weight-activated castors, as my current one is not safe for my disability. This was the main criteria and, as advertised by HJH on their UK website I chose to buy from them for this reason.

Despite this, ITS OWN INSTRUCTIONS state that the castors supplied are not suitable for hard floors, but for 'carpet only' and no mention of the safety castor.

When I contacted the Company to ask for the castors they advertised I received this dismissive response.

'thank you for your e-mail.
I can confirm you that the chair you bought was correctly delivered with "multi-purpose castors" as stated on our website. The phrase you have on the assembly instructions is infortunately [sic] a standard phrase. We are working on let it be cancelled as like in this case it can cause some confusions.
Thank you for your understanding.
Do not hesitate to recontact us in case of any other questions.
Best Regards,
Mit freundlichen Grüßen / Regards / Cordialement / Cordiali saluti / Cordial saludo
Carola XXX

It goes without saying that this 'standard phrase' excuse cuts no ice with a disabled person who has just spent £185 on a 'safe' chair, with 'weight activated castors' only to receive one without.
(Photographs of which were even supplied to the Customer Service Manager!) for them to simply ignore!

EDIT: Customer service eventually supplied the castors advertised free of charge, but not without a total of 5 email and photos to 'prove' my chair did not have them. It really shouldn't be this difficult.

11. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,

thank you very much for your evaluation.
Unfortunately, all of our assembly instrucions do have this standart phrase informing about castors for carpets, even if this is not true in all cases. We do appologise for this and will forward the case to our manufacturer to change the assembly instructions.

Of course, you will receive a new set of castors for hard floors or be able to return the chair if you prefer to. Please stay in contact with our customer service and we will surely solve this case to your satisfaction.

Again, please accept our appologies for the faulty assembly instruction.

Your hjh-office team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a chair

I ordered a chair, needed to cancel. Refused to cancel the delivery. Told me the only way to cancel now was to refuse delivery, they then delivered to my neighbour so I couldn’t refuse. And not have ignored all my emails to arrange for someone to come and collect the chair and send me a full refund.

11. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Dear Mr. Boyd,
thank you very much for your evaluation.
Unfortunately, it is not possible for us to cancel or change an order after it has been handed over to the shipping agency.
Anyway, of course you are allowed to return the chair and get a full refund.
However, due to the actual crisis situation, please allow 3 work days to pass for an answer mail.
We now organised a return of the goods for you.
If you have further questions, please contact us via life chat, e-mail or telephone.

Your hjh-team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Exceptional bad customer service

Exceptional bad customer service. I recently bought some products from hjh to my homeoffice. I accidentally put in my company name in one of the boxes for info. Since I am a sole proprietor and alone in my small business and are use to make purchases to my company. Only because the option was given. I however put in my home adress and didn’t give the my VAT number. Which should be enough to show that the buy was made as a private person. I also made it clear to customer service that the company name shouldn’t be there because it is a private buy. They not only choose to not listen to what I had to say and give me the benefit of a doubt; anyone can make a mistake. But also found it so hilarious that I did so that the girl on the phone straight out laughed at me and said that, well mistake is in you, now you have to pay for the freight back to refund yourself. I got so mad about their treatment that I can’t even begin to explain. I live in Sweden and if I want my money back for the return I have to pay for the freight to Germany for something that I bought for 489 SEK. It is outrageous and no where near right. Especially since other companies like HJH always give the customer an option on beforehand (before the buy) if one is there on their site as a private person or in a business. So there is no doubt.

Don’t buy anything from this company especially if you don’t live in Germany and easily can return products. It’s simple not worth to deal with their customer service.

5. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Dear Customer,
Thank you very much for your evaluation and your critical but very useful point of view.
We would like to sincerily apologise for your experience.
This should not happen, and we are very sorry if you felt not well treated.
As compensation for this misunderstanding, we would be happy to offer you a full refund for the order in question.
Please contact us by e-mail with your order number so that we can find a satisfactory solution for both parties.
Thank you very much for your understanding and cooperation.
Best Regards,
The hjh OFFICE Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service

I ordered the PRADO Leather - Luxury Executive Chair in Black. Quality is absolutely superb and delivery was quicker than I expected (ordered late Monday evening, arrived in UK Saturday morning). Highly recommended product and supplier.

29. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very quick service

Very quick service, item seems exactly as described. The seat is firm but comfortable. Easy to assemble in just a few minutes. Take care not to mark the arm rests against the desk.

26. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good stuff

Chair arrived in less than a week. Very well made quality chair for the price and fairly easy to assemble with the simple instructions provided. Customer support very friendly and helpful too!

25. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customerservice

The products is okay but the customer service is really poor. It is a real hussle to return things despite what they say on their website. Not worth all problems and better buy items elsewhere.

Update: despite HJH polite answer, my opinion has changed from poor customer service to terrible customer service. This after my phone call with them last week.

24. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,
thank you very much for your evaluation. We very much regret that you have reason to complain.
We usually organise a collection of the chair either at your home or another place you want us to.
Unfortunately, we do not have a direct influence on the shipping agencies, but we take every review very serious and try hard to improve the cooperation between the shipping angency and us.
Anyway, we appologize for the inconveniences.
If you have any questions or suggestions, please contact us via mail, live chat or phone.

Your hjh team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality "premium" chair...

Poor quality "premium" chair...

Spent £300 on what is advertised as a "premium" office chair.

Some screws did not fit into the relevant threads, one of the armrests was not adjustable and faulty. The provided manual is forgettable (and useless without a good magnifying glass).

Overall feel of the Venus "premium" office chair is cheap and nasty.

Update 26/07: 2 emails sent to service at HJH-Office were never replied to...

22. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,
thank you for your evaluation.
We regret that you have reason to complain and wish to settle this matter.
Please contact us by email to service@hjh-office.co.uk or by calling us (phone nuber: +44 (0) 203 318 5230). We will surely find a possibility to selltle this matter.

Your hjh-Team

Due to the very high level of mails we get at the moment, it may take up to three days until you get an answer.
We appologize for this delay.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Build quality of chairs not as…

Build quality of chairs not as advertised. Castors don’t fit. Poor instructions that need a magnifying glass. Service staff that send removal video whem you are asking for installation instructions. Weird.

9. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,
thank you very much for your evaluation. We very much regret that you have reason to complain.
We would be happy to send you the instructions via mail or post. And, of course we will send you the spare parts needed so you have a perfectly functioning chair.
Please contact us via mail or phone. We will then surely find a solution for the problems.
Your hjh-office team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Double check returns policy!

The office chair was uncomfortable and so I needed to return for a refund (within 2 days of receipt) . Despite being listed as .co.uk they are Germany based and because I purchased through my company we were expected to dismantle, repack and return at our cost. Returning a fully assembled chair to Germany is more expensive than the value of the chair so it shall be gathering dust until I can dispose of it somehow. I am sure if you are a not a business then they are fine but I would avoid if buying for a small business or home office via your company.

7. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,
thank you very much for your evaluation.
As a matter of fact, we comply with european law. This does not provide a right of withdrawal for corporate customers. As a gesture of goodwill we take the chairs back, but the return costs have to be beared by the corporate customer.
Of course, all details of our return policy as well as the adress of our company can be read on our homepage.
If you have any questions or requests, we'll be happy to assist you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product, service & delivery

I ordered an office chair saranto camel brown on Monday & I recieved today Friday. Excellent service & super fast delivery. The chair is beautiful really pleased with the quality & style of it. I would definately use HJH again. Delivery was via dpd so I was able to see clearly where it was & when it reached uk.

3. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good Company, Great afterservice.

Purchased a chair from HJH about 9 months ago, there was an issue with it after 8 months and the support persons were very helpful in resolving the issue with repalcements parts. Great company to deal with.

1. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False Delivery Times / Bad Customer Service

I cannot recommend ordering at HJH-Chairs. On their site they tell you that an item is ready to be delivered and when you order it they change it to 2 months. The customer service takes 3 days to react to to your emails. Don't know why furniture manufacturers believe we live a communist planned economy. What a joke.

28. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
hjh-office.co.uk-Logo

Antwort von hjh-office.co.uk

Good day,
thank you very much for your evaluation.
We are very sorry that you have reason to complain.
Due to the momentary crisis situation, our delivery times can change. We apologize for this inconvenience.
Due to the same reason, our customer service department was overrun with email.
But still, every email will be answered.
We would like to help you solve the situation to your satisfaction.
Please contact our service team by e-mail or by phone from Monday to Friday from 9 am - 6 pm.,
Your hjh Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exceptional service

Exceptional service. Very friendly helpline. Love the chair, has all hallmarks of German engineering. It arrived in the UK in no time at all (3 days), other UK suppliers had little or no stock.

26. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

VENUS BASE chair

I ordered a VENUS BASE - HIGH END OFFICE BLACK just based on the information on the website, buying a chair by just looking at it online is scary :P.
The chair turned to be excellent as well as the service I received from the company so far.

26. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr