HIRESTREET Bewertungen 770

TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give 0 stars if I could, When I ordered from here before it was really good as they put a tag on and any unworn items you got a refund. However on my most recent purchase I ordered three dr... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So easy to use and navigate. Much better than buying a dress for an invent and only wearing it once. Found the perfect outfit for a wedding. Delivered swiftly and easy return system. Would definitely... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was sceptical about ordering at first after reading some of the negative reviews but honestly this rental site is amazing 🤩 I opted to go for the subscription and I had trouble at the checkout... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I used Hirestreet for a wedding guest dress. They have a massive variety available and all super affordable. I couldn't believe how quickly my order arrived. Their customer service team is great. I co... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Damenmodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Hirestreet exists to give you access to gorgeous outfits in a financially and environmentally sustainable way. Rent outfits from your favourite brands for a fraction of the retail price and save money to spend on making memories.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

770 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was sceptical about ordering at first…

I was sceptical about ordering at first after reading some of the negative reviews but honestly this rental site is amazing 🤩
I opted to go for the subscription and I had trouble at the checkout, contacted customer service and they was so fast at responding and making sure I received my dresses the next day.
The dress I chose to wear for a wedding had a little pull on it and I contacted them again and they immediately replied and sent a replacement out free of charge.

Literally the best customer service I’ve had from an online company. Can not recommend them enough.
Can’t wait to order more.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Emma
This is exactly what we love to hear!
We understand that trust is everything when it comes to rentals, and we’re so happy we could resolve the checkout and the dress replacement quickly for you.
It’s customers like you that make what we do so rewarding. See you soon!

Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Massive variety & so affordable

I used Hirestreet for a wedding guest dress. They have a massive variety available and all super affordable. I couldn't believe how quickly my order arrived. Their customer service team is great. I contacted them about adding accidental damage cover to my order after it arrived and Charlotte managed it super quickly for me. I'm definitely considering the subscription service next.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Thank you so much for this amazing review!
We are thrilled to hear that you found the perfect wedding guest dress and that our delivery speed caught you by surprise - in the best way possible!

We’ve made sure to pass your kind words along to Charlotte. She was delighted to hear that she could get your accidental damage cover sorted so quickly for you. We know how much peace of mind that extra layer of protection brings when you're out on the dance floor!

It’s wonderful to hear you're eyeing our subscription service next. It’s a game-changer for keeping your wardrobe fresh and sustainable without the commitment.

We can’t wait to help you get ready for your next event!
Hirestreet xx

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could,
When I ordered from here before it was really good as they put a tag on and any unworn items you got a refund. However on my most recent purchase I ordered three dresses and two do not fit out of the three even though I did check the size measurements beforehand. Contacted customer service who do not do refunds and TAKE a “small fee”of £10 to exchange even though I’ve spent £80 on nothing already and then expect you to pay express delivery (more money to exchange) might as well of chucked £80 on a new wardrobe.
Forcing myself to wear one of the dresses even though I do not feel comfortable in it just purely so I don’t waste all my money, pure scam. Do not buy from here, what an absolute joke. Laughable actually and disappointed in myself from even ordering from here and have learnt the hard way. I should be able to get my money back on the ones I have not worn.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Siobhan,

We’re sorry to hear the dresses didn't work out.
To clarify for our customers, we moved to an exchange-only policy over a two years ago to ensure we can continue providing unique styles at our current price points.
We are a small business trying to help bring sustainable fashion rental to our UK community.
The exchange £10 fee covers the processing and restocking of returned items which our team were happy to offer and even extend to more than one item as a goodwill gesture.. However, we hate to hear you're unhappy with this solution.
Our support team have reached out today so we can discuss your options further.
Many thanks,
Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brill customer service

I found a gorgeous dress but when it arrived it was more an evening dress than a day dress (which I was after)so I contacted Hirestreet and they were really understanding and gave me a great discount on another dress hire. Amazing customer service from a brilliant company!

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Stephanie,
Thank you for the 5-star review!
We know that finding the right 'fit' for an occasion can be tricky, which is why our customer service team is always on hand to help with swaps on single items orders.

We're so glad you enjoyed the Hirestreet experience!
Best wishes,
Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So easy to use and navigate

So easy to use and navigate. Much better than buying a dress for an invent and only wearing it once. Found the perfect outfit for a wedding. Delivered swiftly and easy return system. Would definitely recommend and will be using again for any events!

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hey Becky,

Thank you for your recommendation.
We’re so happy we could help you find the perfect wedding guest outfit while keeping your wardrobe sustainable. It’s great to hear about your experience renting with us.
Did you know we also offer more casual wear and everyday wardrobe staples - not just occasionwear. We even have accessories such as bags and shoes!

Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hirestreet Newbie

Although new to Hirestreet, I have been very impressed so far. Great choice of clothing, very fast delivery and great customer service. I have subscribed and received one order so far, all beautiful pieces, two of which I may buy at a bargain price! Love the philosophy and everything about it so far, so let's see where it goes!

21. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Nicky
Thanks so much for the 5-star review. We’re thrilled to hear your first subscription order was a hit and that you’re loving the 'rent to buy' perks!

Welcome to the Hirestreet community - we’re so glad to have you with us on our mission to make fashion more sustainable.

Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love love love!

Amazing experience from start to finish! Great customer service

24. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hey Zoe,
Thank you so much for your review!
We are thrilled to hear that you had an amazing experience with us from start to finish. Knowing we hit the mark for you truly makes our team's day - we can't wait to see what you rent next,

Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely fabulous service

Absolutely fabulous service! £39 per month for basically an endless wardrobe! Or you can also do one-off on demand orders too. I've went with the monthly subscription...simply because there's SO MUCH on the website I want to try :D

You get to choose new things every month...wear them as much as you want during that time...then send them back, or buy them if you find something you love :) Perfect all year round...but this will come in particularly handy when going on holiday, or occasions like Christmas and New Year, when you might need an extra special outfit, but don't want to splurge too much on something you might not wear again! Or for weddings, christenings....and on and on. Or like me, just for a monthly wardrobe refresh or new holiday clothes.

I've recently received my first rental and I'm over the moon with it. The clothes are beautiful quality from an amazing brand....all brand new with tags!! But the items I selected were from the "new in" section, so that might explain why they've arrived brand new.
I'll take them on holiday and return them when I get back (you get a month with your rentals) I'm actually thinking of keeping a couple of the items....which are heavily discounted if you decide to buy them.

Wish I'd have found Hirestreet sooner :) It's going to be amazing. Can't recommend enough.

26. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi there!
Thank you so much for such a glowing review. We are absolutely thrilled to hear you're enjoying your first monthly subscription!
It sounds like you’ve already mastered the 'endless wardrobe' life - we think it really is a game-changer for holiday packing and wedding season too!
So glad you loved the quality of our latest new in items, and if you do decide to keep a few, enjoy that cheeky discount! We can't wait to see what you pick for your next rotation.

See you back renting really soon!
Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service! Excellent products… just wish I’d tried this sooner!

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hey Lynn,
So glad you finally came to find out all about our rental offer! Thanks for the kind words about our service and products, we look forward to seeing you again soon.

Best wishes,
Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helpful team!

I’ve been using Hirestreet for several years and recently returned to update my subscription to their latest model. I needed to cancel my existing subscription first, and the team were extremely supportive throughout the process, including helping me secure a refund. They are always quick to reply and resolve any issues I have. Great customer service and a very helpful team.

23. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi!

Thank you for the wonderful review.
At Hirestreet, we want the entire experience to be stress-free, from the first click to the final return. It’s great to know our team was able to support you through the subscription update process.
We value your long-term loyalty and look forward to styling you again soon.

Best wishes,
Hirestreet x

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve had such a brilliant experience…

I’ve had such a brilliant experience with Hirestreet UK and honestly can’t recommend them enough. The whole process is so easy from start to finish – browsing, selecting sizes, and arranging delivery is completely seamless.

The quality of the clothes really exceeded my expectations. Everything arrives beautifully packaged, clean, and in perfect condition – it genuinely feels like opening something brand new. I love being able to wear outfits I wouldn’t usually buy, especially for occasions, without the commitment or cost.

I now order every month and genuinely love having a constant “new wardrobe” to choose from – it keeps things fresh and means I always have something different to wear without overspending.

Delivery and returns are super convenient, which makes the whole experience completely stress-free. My new favorite time of month is receiving my order box.

Thank you to Charlotte for fantastic customer service always.

24. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Emma,

We are blushing! Thank you so much for such a glowing review. It’s wonderful to hear that Hirestreet has become your go-to for keeping your wardrobe fresh - nothing beats that "new box" feeling every month!

We’ve made sure to pass your kind words along to Charlotte; she was absolutely delighted to hear she’s made your experience so positive. Our goal is always to make high-end fashion accessible and stress-free, so knowing the process feels seamless for you means the world to us.

We can’t wait to see what you pick for next month!
Hirestreet xxx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value and great service

Great value and great service

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Thanks for sharing your feedback. We're pleased to hear you had a good experience with us. Looking forward to seeing what you rent with us next!
Hirestreet xx

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Hirestreet also sell discounted clothes…

Hirestreet also sell discounted clothes however they will not give a refund or exchange. At no point was I informed that items that are not the size stated in the size chart could not be exchanged. I recommended this company to others however I will be informing them of the issues and poor customer service.

As Described online Guarantee: If the item was labeled a size 10 but measures as a size 8, it is not "as described" under the Consumer Rights Act 2015. In this case, you are entitled to a refund, even in-store

Online/Distance Sales: Under the Consumer Contracts Regulations 2013, you have a legal right to cancel for any reason, including wrong size, within 14 days of receiving the item. You have another 14 days to send it back after notifying the seller.

Update…After writing this review I was offered a partial refund which I accepted (due to time, effort and energy) told to keep the items which I will donate to a charity shop. Sadly before this happened I was impressed with the speed of delivery and service. Asked politely via email to remove this content. For this reason I have upgraded the stars in the interest of fairness but just want to make other service users aware of non return policy accepted when buying discounted clothing from Hirestreet. A bargain isn’t a bargain if you are left with clothes that can’t be returned and out of pocket.

17. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Carolinbe,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the fit of these items wasn't as expected.

While we are confident our policies remain in full compliance with our T&Cs and consumer rights, we understand that sizing can vary significantly between the different brands we stock which can be disappointing.

If the physical label on the garment does not match the size you ordered, this is certainly an error we will resolve for you immediately and our team have reached out now to contact you and resolve if this is the case.

To clarify how our 'final sale' policy applies to discounted items, all conditions are cited in our T&Cs and FAQs to help customers understand these details.
We look forward to hearing back from you so your experience can be improved.
Best wishes
Hirestreet x

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Late delivery no customer service response

New to Hirestreet, found them online and seemed like a great concept. Had a black tie event on Thursday 15 Jan, so I ordered 2 dresses on the Sunday as the website said I would have the dresses from Tuesday 13 Jan to 13 Feb. The order confirmation email then said delivery would be Wednesday 14th Feb (which would still have been fine) however the items did not arrive. I contacted hirestreet by logging a ticket on their website (theres no telephone number) to cancel the order and request a refund as I would now not have any need for the dresses I had to scramble to find and buy a new dress on Thursday, the same day as the event.

The dresses arrived on Friday morning and I still didn’t receive a response from customer service. Overall very dissatisfied with this company and their lack of customer service. If you’re looking for something for an even I’d recommend you don’t waste your time or money with Hirestreet.

11. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

We’re really sorry to hear about your experience and understand how stressful this must have been, especially with a black-tie event on the same day.

Your order was dispatched on time from our warehouse in line with the delivery timeframe shown at checkout. Unfortunately, the delay occurred while the parcel was with Royal Mail, which is sadly outside of our control. That said, we completely appreciate how disappointing this was and that the dresses arrived too late to be useful.

Our customer service team did respond to your support ticket promptly, however our reply was unfortunately blocked and did not reach you. As soon as we became aware of this, we also attempted to contact you via WhatsApp to ensure you were supported.

Once contact was established, the issue was resolved quickly and a full refund was provided. We’re genuinely sorry that the delay and communication issues impacted your first experience with Hirestreet.

Thank you for taking the time to share your feedback, and once again, our sincere apologies for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't bother with the clearance sale

Bought £70 worth of items in the clearance sale. The items were cheaply made and didn't fit as shown on pictures but I was told that they couldn't accept returns due to being a small business and they'd be out of pocket if they accepted a return.

When I first submitted a complaint about this due to having a legal right to return, it was completely brushed over. I then had to write a second email before it was taken seriously and even then, I was only offered a £35 refund and told to keep the items. This doesn't really make up for the fact that I've lost out on money and the business isn't following consumer rights, however, I accepted for ease as I don't have the time for seeking legal advice right now.

Policies cannot override a persons rights so this needs addressing by the company, and I certainly won't be purchasing or hiring from them again.

29. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Thank you for taking the time to leave a review and for sharing your experience. We’re sorry to hear that you felt disappointed with your items.

We’d like to kindly clarify our position - all items purchased as part of our clearance or sale events are clearly marked as non-refundable under our Terms & Conditions.

This is explained on our website at multiple points, including our FAQs and refund policy, so all customers can make an informed decision before purchasing.
As a small independent business, this policy allows us to offer heavily reduced prices while remaining sustainable.

Although we were not obligated to do so under our sale policy, we offered a goodwill partial refund and allowed you to keep the items, as we genuinely wanted to help resolve the situation in a way that felt as reasonable as possible.

We’re always happy to answer any questions before purchase to avoid disappointment later on.

Thank you again for your feedback
Hirestreet 💛

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They are always super helpful

They are always super helpful, dresses are always great quality and condition. I’ve never waited longer than a couple hours for a reply to my emails. They are now the only hire company I use as so much better than any of the others. So easy to use.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Kirstie

Thank you so much for this lovely review! We’re so happy to hear how helpful you’ve found our team and that the dresses and service have consistently met your expectations. It truly means a lot to be your go-to hire company.

Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Oh my gosh FAB FAB FAB!

Oh my gosh! Fab fab fab! Excellent clothes. The Best Ever Customer Service. Found the most amazing dresses for a Wedding. Just order and don’t forget their £10 sales (my guilty secret no more) - just run don’t walk!
Thanks again x

8. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Lisa-Jayne,
Thanks so much for your fab review and we are thrilled to hear you've loved shopping our £10 End of Year sale
Love, Hirestreet xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love Hirestreet!

Initially tried Hirestreet for a wedding as I was sick of buying news dresses to only wear them once. Have since used them several times and even bought 5 outfits to rotate over the Christmas holidays and parties. It takes the stress out and means can try different styles. Any time I have had an issue or a query, Customer service get right back to me. Obviously, make sure to read the instructions about not taking off the black ribbon until you have checked it over. Some really unique pieces that I have ended up paying to keep too.

9. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hey there,
Thanks so much for your lovely words and review, we are so pleased to hear you've enjoyed renting and often opting to keep your choices!

Looking forward to seeing what you choose next!
BW Hirestreet xx

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn’t arrive on time, no refund

I’ve ordered through HireStreet a few times and have never had any issues, so I’m quite disappointed to write this review. I ordered two dresses for an event on the 20th November, in the tracking it mentioned that it had been dispatched and ready to be delivered on that morning, which would have been fine. However, it wasn’t delivered until the next day and I no longer needed the items of course. When I contacted the team to explain for even a partial refund, they just sent a link to their T&Cs which mentioned no refunds. My point is that people rent items for a particular occasion, if they don’t arrive in time, it’s such a waste of time and money. I then had to rush out and buy a new dress to wear for my occasion, so the entire experience was disappointing. I haven’t heard back from them since, but this is just something to make note of.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re genuinely sorry for the disappointment caused. We completely understand how frustrating it is when an order doesn’t arrive in time for a specific event — especially when you’ve previously had positive experiences with us.

While we dispatch all orders on time, we unfortunately can’t be held accountable for delays caused by Royal Mail once a parcel has been handed over to them. That said, we never want our customers to feel unsupported in situations like this. Our team has been in touch with you to offer alternative compensation as a gesture of goodwill, despite this falling outside of our standard refund policy outlined in our T&Cs.

We truly value your past custom and appreciate you bringing this to our attention. Feedback like yours helps us continue improving our service and communication.

Best,
Hirestreet xx

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great concept but don't accept returns

Was excited to use Hirestreet as a way of limiting my spend on 'black tie' outfits to only be worn once, and with sustainability in mind. Unfortunately I didn't fully read the T&C's, and when the dress arrived and was too big, I was advised there was no refund or credit note permitted on the return of unworn items. I was offered a £10 discount off a replacement, however if that was unsuitable I'd then be looking at being £45 down already before finding an alternative elsewhere. It's a great concept but just make sure you're confident the outfit will fit before going ahead. And speedy customer service from Charlotte too!

8. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
HIRESTREET-Logo

Antwort von HIRESTREET

Hi Lucy,

Thank you for taking the time to share your feedback and highlighting the positives of our company values and our customer service — I’ll be sure to pass your kind words on to Charlotte!

We completely understand that fit can sometimes be tricky when ordering online, which is why we do offer exchanges wherever possible. As a rental business, we do have to some fees on returns to help cover the costs involved in postage, cleaning, quality checks, and storage, even when an item is unworn.
These costs allow us to continue offering a wide range of designer pieces at a more accessible price point.

We appreciate your comments and understand how important it is to feel confident in sizing before placing an order. We’re always happy to help with sizing advice ahead of time to minimise this risk.

Thank you again for your honest review — it’s genuinely helpful as we continue to improve our service.
Love, Hirestreet x

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr