Go Airport Parking Bewertungen 

124
•
TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this company at all costs, you pay for meet & greet service then they meet you at the holiday inn hotel and expect you to walk 20 mins to the terminal. You then pay an Extra £15 each way for dro... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick, efficient and well priced service! Made easier by keeping in contact via WhatsApp which meant we waited only 5 minutes for our pick up - very much appreciated when you’ve came off of a long... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

3rd time we have used this company. Excellent communication & price. Efficient pick up & drop off, no waiting around like other companies we have used! Will definitely be using next time we fly... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good friendly service, speedy transfer to the airport from the car park (found easily with postcode given on email, signage small but present). Nice not to have to wait like at a big car park where yo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Preisvergleichsseite
  2. auch in
  3. Flughafentransferservice
  4. Öffentlicher Parkplatz
  5. Parkhaus
  6. Parkservice

Vom Unternehmen geschrieben

Go Airport Parking LTD is an independent airport-parking comparison platform, helping travellers find and compare secure parking options across England and Europe with real-time availability, transparent pricing, and 24/7 customer support


Kontaktinformationen

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

124 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 35 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,2

Alle Bewertungen

(124)

124 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Excellent, efficient service ,making travelling with kids seamless and nice price too.

8. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for your wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that you had a great experience with Go Airport Parking.

We look forward to serving you again on your next journey. ✈️

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Experience!

We had a great experience with the company at Glasgow airport, they were very efficient with both drop off and pick up as well as friendly. They drive your car to the airport to hand it back to you, which was much more convenient for us than another shuttle bus. Yes you then have to pay your exit fee from airport at £7 but this is stated on their email when you book. It still works out cheaper than the other parking nearby.
It could be better signposted as we had a bit of trouble locating them-there is no sign/advert on the street but when i called they answered and guided us there.

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you so much for your amazing feedback! We’re really glad to hear that you were satisfied with our service.

Your support means a lot to us, and we look forward to assisting you again in the future. Safe travels! 🚗✈️

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a great experience parking here…

I had a great experience parking here for a week-long trip. It is super close to the Glasgow airport, which made the transition to the terminal fast and easy. My car was exactly as I left it, and the whole process was smooth and hassle-free. I’ll definitely be using this service again for my next flight!

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for choosing Go Airport Parking and for your fantastic review! We’re pleased to know that our service met your expectations.

We look forward to welcoming you again soon and providing the same reliable and hassle-free experience.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Decent enough service

Decent enough service, but having to pay £14 extra to get my car out of the drop off point at Glasgow is a bit of a con

5. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Thank you for your feedback. We’re glad you found the service satisfactory.

The £14 charge is set by the airport and is outlined in our terms & conditions, as well as in the booking confirmation email. We always aim to keep all charges transparent.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent company 😀 Friendly staff

The Staff were very friendly and helpful and i had peace of mind knowing my car was safe for the duration of my holiday. I would highly recomend and definately use them if needed again 5 ☆☆☆☆☆

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Thank you for your 5-star review! We’re glad you had a great experience with Go Airport Parking and hope to serve you again soon.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Manchester airport Efficient and pleasant service with…

Efficient and pleasant service with good communication re pick up and return Only criticism is that perhaps you could print the address /information for payment for the airport charge on your web site or paper car receipt as we seem to have two different payment receipts and hope we haven’t incorrectly paid the airport drop off car park charge .

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for your excellent review! We’re delighted that you had a positive experience with us.

We truly value your support and look forward to assisting you with your future travel plans.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professional and well organised

Hi, Just used their service at Manchester airport and it was excellent especially the guy named abdullah was so nice and very professional. Will be use next time very soon!
Thank you

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Thank you so much for your amazing feedback! We’re really glad to hear that you were satisfied with our service.

Your support means a lot to us, and we look forward to assisting you again in the future. Safe travels!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service! Recommended

Great communication, simple friendly service.

5. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for your wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that you had a great experience with Go Airport Parking.

We look forward to serving you again on your next journey.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication

Great communication
Easy instructions for collection and pick up
Cheapest option in the area, especially for short stays

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for choosing Go Airport Parking and for your fantastic review! We’re pleased to know that our service met your expectations.

We look forward to welcoming you again soon and providing the same reliable and hassle-free experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service is quite simple and smooth!

The service is quite simple and straightforward to use. These guys have never let me down and even if prices vary, I happily pay the extra few quid because the service is always on point. Highly recommend and always encourage my friends to use this service

28. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for your excellent review! We’re delighted that you had a positive experience with us.

We truly value your support and look forward to assisting you with your future travel plans.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid for parking at Stansted airport

I paid for parking at Stansted airport
With your company
On arrival at maple parking I was told I don’t have a booking as Go parking have not paid or sent the booking over
Luckily for me the man said don’t worry we will sort it out for you
On my return I was told that they did not get no response from use so basically you took my £ and didn’t book my car in for parking
I had to then pay for my parking and was told to email go parking I sent 2 emails and still no response
Go to there web chat and told email support as I said I already sent emails then get told we have no emails from you this company go parking is a joke and basically robbing people
I now have taken this up with credit card company to get my £ back hopefully
Avoid this company at all cost

20. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused, this is not the level of service we aim to provide.

As a booking agent, we work with third-party service providers, and it appears there may have been an issue at the service provider’s end in this case. We are taking this matter seriously and will investigate it further.

Please be assured that if you have been charged, we will issue a full refund.

Kindly contact us at support@goairportparking.com
with your booking details so we can review your case urgently.

We truly regret your experience and appreciate the opportunity to resolve this.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

3rd time we have used this company, excellent service

3rd time we have used this company.
Excellent communication & price.
Efficient pick up & drop off, no waiting around like other companies we have used!
Will definitely be using next time we fly from Manchester.

14. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Thank you for your 5-star review! We’re glad you had a great experience with Go Airport Parking and hope to serve you again soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Strongly advise NOT to use this parking…

Strongly advise NOT to use this parking service, unless you want to be stranded late at night at the airport after your holiday, worrying that they've stolen your car and none of the "24/7" numbers or online chat or emails respond to you. We had to find our own accommodation, pay for an expensive taxi and have a sleepless night worrying. Fortunately one of the managers resolved the issue the next morning but they've lost my trust forever.
Also, when you park your car in their yard, the "shuttle bus service" is nothing more than a small scruffy car which didn't fit our luggage. They asked us to drive our own car to the airport (Holiday Inn), had the audacity to ask for an additional £7 exit charge (not required from Holiday Inn), and hand over our car keys. It was incredibly unprofessional from start to finish.
They agreed to refund our parking but not all the additional expenses (taxi, accommodation, charges) nor any goodwill gesture given the disruption to our holiday. I will never use a meet and greet service again thanks to these guys.
I can provide evidence of all the unanswered calls and messages that I sent to try to resolve this.

21. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

GO Glasgow Meet and Greet

Arranged meet and greet at Glasgow Airport. Dropped car off and driver advised how to arrange pick up. After collecting luggage called GO who advised there would be no pick up as their driver was unavailable until morning (this is at 10:30pm) as arranged. We also have a 2 year old and luggage. We were told to get a taxi to the parking facility (an hour waiting in freezing cold with a toddler and luggage). On eventual arrival at car park, my daughters car is left with key on tyre and we are given code for gate (so anyone who has gate code can help themselves) still waiting for refund of taxi fare. The service and attitude is the worst thing I’ve ever experienced. No offer of refund for not meeting and greeting. I’ll be claiming back through my bank as the service was not provided that I paid for. Don’t use them!!!!! They are total scammers. They have ONE driver who obviously can’t work 24/7.. no intention of picking you up. DO NOT DO IT… you’ve been warned.

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

We sincerely apologise for the distress and inconvenience caused during your experience, especially given the circumstances you described. This is certainly not the level of service we expect for our customers.

As a booking agent, we work with third-party service providers, and unfortunately, on this occasion the service provider did not deliver the expected standard of service. We fully acknowledge your concerns regarding the handling, communication, and overall experience.

Please be assured that we have since reviewed our operations at Glasgow and are now working with a more professional and reliable team to ensure a much smoother and efficient service for all customers.

We appreciate your feedback and the opportunity to improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AVOID AVOID RUDE UNPROFESSIONAL COMPANY

Avoid at all costs. Booked this company for Glasgow airport 2 weeks before flying out. I was due to leave the car at 8am and received a text message the night before at 23:45 advising that my booking was cancelled due to "an unfortunate incident in the parking yard" they offered no alternative and I'm still waiting on a refund 2 weeks later. Called the company and was told by a rude man on the phone that continuously spoke over me that my refund is in a queue?! He then hung up the phone and won't answer now when I try call back. They seem to have blocked my number as my phone won't connect. When I withhold my number, it rings but they won't answer. AVOID

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

We sincerely apologise for the inconvenience caused and the experience you had with your booking at Glasgow. We completely understand how frustrating a last-minute cancellation can be, especially with such short notice.

As a booking agent, we work with third-party service providers, and on this occasion the issue arose due to an unexpected situation at the parking facility. However, we acknowledge that the communication and customer service you received fell below our expected standards.

We also apologise for the delay and any confusion regarding your refund. Please note that your refund has now been processed successfully.

We have since reviewed our operations in Glasgow and are now working with a more professional and reliable team to ensure a better experience for our customers going forward.

Thank you for your feedback, as it helps us improve our service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BE CAREFUL WITH THIS COMPANY

BE CAREFUL WITH THIS COMPANY - I booked Meet and Greet with them. We were asked to give 15 minutes notice on our return. We called at 9:00pm and we were told that the driver was 'on his way'. He didn't come so we phoned back about 10 times before he finally arrived at 10:30pm. 1.5 hours wait for a 'Meet and Greet' service!! When I realised I was being lied to about the driver being 'on his way' I offered to get a taxi to the location but was told not to. The last few times I phoned the operator just ignored my call and when I phoned from a different phone he answered. When the driver arrived he told me they had staff shortages. Terrible service and no remorse for the poor service on their part. I WILL NEVER OOK WITH THEM AGAIN.

8. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgraceful service, hidden charges, zero response

1★ – Disgraceful service, hidden charges, zero response

Absolutely unacceptable experience.

I cancelled my booking almost immediately after receiving additional information that was not made clear at the time of booking. The initial details were vague and, misleading.

I was then hit with a £15 “admin fee” that was not clearly disclosed before payment. When I asked them to confirm exactly where this charge is communicated to customers prior to booking, I received no response whatsoever.

What is even worse is the complete lack of communication. Multiple emails have been ignored. No acknowledgement, no confirmation of refund status, nothing.

This is not how a legitimate business operates. Transparency is clearly not a priority here, and customer service is non-existent.

It feels like a very “cowboy” setup quick to take your money, but impossible to deal with when you have questions .

I would strongly warn others not to book through this company. There are far more professional and trustworthy options available.

Not trusted - not worth the hassle guys. Always trust your guts!

Follow up on the reply

Dear Sir/Madam,

Thank you for your response.

However, I must formally challenge several statements made, as they do not accurately reflect my experience.

Firstly, your claim that all relevant charges and information were clearly presented prior to booking is not consistent with what I encountered. The positioning and visibility of this information were not sufficiently clear or transparent at the point of purchase. This was, in fact, the core of my original query, which remains inadequately addressed in your reply.

Secondly, your statement that my correspondence was responded to is misleading. I have sent a total of three emails and have only received a response to my initial contact. My follow-up queries—specifically requesting clarification—have not been addressed, which reflects a clear breakdown in communication.

More broadly, the overall level of customer service has been extremely disappointing. Key concerns have either been overlooked or answered in a generic manner, leaving several areas vague and unresolved. This has only added to the frustration of the situation.

To be clear, my issue is not simply with the charges themselves, but with the lack of transparency, poor communication, and failure to directly address legitimate customer questions.

I would appreciate a clear and direct response to the outstanding points, particularly regarding:
The exact positioning and visibility of all charges prior to booking
Why my follow-up emails were not responded to
Clarification on the areas that remain unclear within your process

I trust this matter will now be handled with the attention and professionalism it requires.

Kind regards,

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

We would like to clarify a few important points regarding your booking:

Airport levy charges: These charges are clearly mentioned in the procedure section. When selecting the product, customers can click on “More Info”, where full details—including any applicable airport levy charges—are provided before confirming the booking. As a booking agent, we display all information supplied by the service provider within these sections.

Admin fee (£15): This fee is transparently outlined in our Terms and Conditions, which are available to review prior to completing the booking. By proceeding, customers agree to these terms.

Cancellation and refund: We have confirmed with our support team that your email was responded to, your booking was successfully cancelled, and the refund has already been processed. If the refund is not yet visible, we recommend checking with your payment provider, as processing times may vary.

We regret that you felt the information was unclear and that communication did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we will continue working to improve clarity across all stages of the booking process.

If you have any further concerns, please don’t hesitate to get in touch—we’re here to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Smooth experience!

Smooth experience while parking. Would go for it again n again.

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for choosing Go Airport Parking and for your fantastic review! We’re pleased to know that our service met your expectations.

We look forward to welcoming you again soon and providing the same reliable and hassle-free experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very efficient service !

Very efficient service !
We arrived and were parked within 10 mins and were on the bus 10 mins later, 20 min drive to airport.
Coming back, as soon as we were in the coach park we rang the no provided and waited less than 15 mins for shuttle to arrive
Great service will use this in future Thanks

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you so much for your amazing feedback! We’re really glad to hear that you were satisfied with our service.

Your support means a lot to us, and we look forward to assisting you again in the future. Safe travels!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

i was completely satisfied with the…

i was completely satisfied with the parking service they provided the booking process was super easy and the pricing was very affordable definitely a lifesaver before my trip

3. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Go Airport Parking-Logo

Antwort von Go Airport Parking

Dear Customer,

Thank you for your excellent review! We’re delighted that you had a positive experience with us.

We truly value your support and look forward to assisting you with your future travel plans.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr