Vi spiste en gertruds burger udenfor i dag. Det var en virkelig trist oplevelse - alt det den gamle “Café Skt Gertrud “ stod for findes desværre ikke mere. Burgeren så mere trist ud end en happy meal... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Hjertevarm modtagelse så snart vi trådte ind i caféen. Opmærksomt personale, med stor viden om mad og drikke. Vi fik 3 retter med tilhørende vin og kaffe til desserten. Maden perfekt tilberedt, flot... Mehr ansehen
Vi havde en rigtig god oplevelse med nytårsarrangementet på et fuldt udsolgt Gertruds. Supervenlig og kompetent betjening, herunder god viden om de vine, der blev serveret. En fint sammensat nytårsme... Mehr ansehen
Jeres modnet skinke på jeres charcuteri bræt var desværre svær at tykke igennem(meget sej og intetsigende) og jeres kogte skinke gav ikke rigtig nogen god stemning eller mening. Alt manglede lige at d... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
GERTRUDS is dining and drinking, socialising and working
Kontaktinformationen
Dänemark
- www.gertruds.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Vi spiste en gertruds burger udenfor i…
Vi spiste en gertruds burger udenfor i dag. Det var en virkelig trist oplevelse - alt det den gamle “Café Skt Gertrud “ stod for findes desværre ikke mere. Burgeren så mere trist ud end en happy meal fra Maccen. 500 kroner for 2 burgermenuer og 2 x 500 ml Pepsi Max!
2 gode kopper Cappuccino med min gamle…
2 gode kopper Cappuccino med min gamle veninde - altid den dejlige summende stemning - og sød og venlig betjening !
Bare en hyggelig Cafe 👌
vellykket nytårsaften-arrangement
Vi havde en rigtig god oplevelse med nytårsarrangementet på et fuldt udsolgt Gertruds. Supervenlig og kompetent betjening, herunder god viden om de vine, der blev serveret. En fint sammensat nytårsmenu og en rigtig god stemning. Når vi ikke lander på 5 stjerner skyldes det støjniveauet, som var pænt højt efterhånden som stemningen blev bedre i løbet af aftenen;-)
Det var hverken første eller sidste gang vi fejrer nytår på Gertruds.....
Meget skuffende brunch i forhold til prisen
Havde bestilt brunchmenuen til to personer, men mængdevar meget lille.Pandekagen var tør, pølsehornet virkede som om det var varmet i mikroovn, brødet var gummiagtigt, og halloumien var stenhård. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.
Hyggeligt dog trist brunchtallerken
Hyggelig og fin atmosfære. Dog var jeg jævnt skuffet over deres brunchtallerken. Kedelig anretning, lille portion ift prisen- DET kan I gøre bedre?
Bad service with 0 level of hospitality
Bad service with 0 level of hospitality
Jeg fik en neget kedelig moules frites
Jeg fik en meget kedelig moules frites. Smagløs sovs, blåmuslingerne smagte ikke friske og 1/3 af skalderne var tomme. Jeg er mildes talt meget skuffet. At man så ikke får tilbudt en gratis desert eller drikkevarer eller kan få nogen former for rabat når man giver udtryk for man ikke er tilfreds. Det er ganske enkelt ringe service. Vi kommer ikke igen!
alt for lidt i forhold til prisen
Spiste frokost fik en salat med laks, den smagte godt med der var alt for lidt laks i forhold til prisen
Sublim aften på Gertruds
Hjertevarm modtagelse så snart vi trådte ind i caféen. Opmærksomt personale, med stor viden om mad og drikke. Vi fik 3 retter med tilhørende vin og kaffe til desserten. Maden perfekt tilberedt, flot anrettet og tiden mellem retterne sad lige i skabet. Betjeningen høflig og helt i top.
Vi kommer helt sikkert igen.
Ja tænker vi stadig ville sidde udenfor…
Ja tænker vi stadig ville sidde udenfor og vente på noget at drikke...det opgav vi dog til sidst og gik
Maksimal udnyttelse af beliggenhed
Rigtig sødt personale, deres arbejdsgivere er desvære ikke med dem, og har på ingen måde styr på mad, arbejdsgange eller prissætninger.
Bestil en burger og en cola uden is, så slipper du hæderligt fra besøget.
Jeg havde glædet mig til at nyde en…
Jeg havde glædet mig til at nyde en vodka Martini, som jeg fik i marts måned, men først fik jeg at vide, at de ikke kunne lave den!? Lidt efter var det alligevel muligt, men det var dog den dårligste vodka Martini jeg nogensinde har fået. Man havde valgt at hælde lidt olivenolie på, ingen citron eller oliven!!?? Jeg undlod at drikke det. Til gengæld spiste jeg AL min mad, jeg er ellers typen som sjældent kan spise op, men hovedretten Moule fritte var simpelthen skrumpet og var iøvrigt uden smag. Der var desuden skåret små brødstykker ud over muslingerne hvilket bare ikke fungerede. Jeg foretrækker helt klart brødet ved siden af. Jeg valgte det dyreste glas hvidvin, der på ingen måde var prangende.
Det eneste positive ved vores besøg på Gertruds var tjenerne, de var søde og imødekommende, men jeg kommer primært for at få en god madoplevelse, det skete bare slet ikke. Det er lidt vemodigt at skulle afskrive Gertruds, når jeg har besøgt caféen gennem snart 40 år, men oplevelsen var ganske enkelt ikke pengene værd.
Vi ville gerne give 0 stjerner.
Vi ville gerne give 0 stjerner.
Vi ventede 30 minutter udendørs. Vi gjorde opmærksom på, vi gerne ville bestille og bestilte nachos uden ost pga allergi. Det kunne vi godt ifølge den ene tjener. Senere kom en anden tjener og sagde, at det kunne de ikke lave. Vi spurgte, om de ikke bare kunne lade være at putte osten på. De kunne de desværre ikke pga. kutyme, var svaret - vi fandt et andet sted at spise.
Tak til Gertruds for at tage positivt…
Tak til Gertruds for at tage positivt imod min anmeldelse og love kompensation.
Skuffende oplevelse på Valentinsdag
Jeg besøgte restauranten på Valentinsdag og valgte at bestille en Steak Frites i håb om en lækker smagsoplevelse. Desværre blev jeg dybt skuffet. Bøffen manglede tydeligt salt, og resten af måltidet smagte helt enkelt af ingenting. At betale 398 kroner for denne ret føltes som en stor overpris, især når man forventer en vis kvalitet.
Jeg forventede, at en restaurant, der opkræver sådan en pris, ville levere en kulinarisk oplevelse. Desværre var min oplevelse præget af manglende smag og opmærksomhed på detaljerne. Det er frustrerende at betale for noget, der ikke lever op til ens forventninger, især på en speciel dag som Valentinsdag.
Ugyldigt gavekort
Jeg havde et gavekort, udstedt 3 måneder forinden. Efter at have spist og skulle betale med mit gavekort, så blev det afvist. Jeg blev nød til at betalt kontant i stedet. Senere får jeg fortalt, at der er sket en fejl i deres interne kommunikation og at gavekortet vil virke næste gang. Jeg kunne ikke få pengene returneret og trukket fra gavekortet. Super dårlig kundeservice.
Trist og grå oplevelse på en søndag
Jeres modnet skinke på jeres charcuteri bræt var desværre svær at tykke igennem(meget sej og intetsigende) og jeres kogte skinke gav ikke rigtig nogen god stemning eller mening. Alt manglede lige at det var lidt lækker. Det var bare kedeligt og ærgeligt... Og syltet kirsebær ved siden af? De fleste ville nok forvente oliven. Nå. Jeres tun tartar var ok og vinen var fin. Espresso Martini er min favorit cocktail. Jeres smagte af gammel sur kaffe. Kæmpe skuffelse..
Virkelig ordenlig behandling af Mark
Virkelig ordenlig behandling af Mark, det er en fornøjelse at møde en virksomhed som opfører sig ordenligt! :)
Odenses bedste café!
Fantastisk service og mega hyggelig atmosfære. Fik 3-retters menu, og alle retterne smagte vidunderligt, så smageligt. En 10/10 oplevelse, vil klart komme igen. Helt klart Odenses bedste café!
Rigtig lækker mad
Rigtig lækker mad, fantastisk service, lækre drinks og hyggelig stemning.
Kan bestemt anbefales.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








