EZ Living Furniture - Galway Collection Depot Bewertungen 

44
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Harbour Enterprise Park, New Docks Road, H91 KA48 Galway, Galway, IE

•

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mellisa was brilliant and helpful (as always). We booked a driver ourselves (we couldn’t wait!) through Willie McDonagh who I’d highly recommend as well

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered online and I got an acknowledgement email stating the days and times my order could be collected. I misread the date of collection. I arrived a week early..the lovely young man at receptio... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I always have a lovely experience in ezliving the staff in the Galway branch are supper kind & so helpful. Nothing is to much bother for them even this time of year when it's busy with christmas decor... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a fab footstool to go with couch bought before Christmas. On sale, so great offer. Brilliantly packed & delivered by couriers. Very happy. Same when we got couch, so easy & efficient & deliver... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Barhocker-Lieferant
  4. Matratzengeschäft
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft
  6. Sofageschäft
  7. Spiegelgeschäft

Über EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Vom Unternehmen geschrieben

EZ Living Furniture - The Home You Deserve Starts Here

Sofas - Find Yours

Bed Frames - Find Yours

Mattress - Find Yours

Dining Sets - Find Yours

Home Decor - Find Yours

EZ Living Furniture is Ireland's largest family owned furniture retailer. From humble origins in Galway, it now boasts 22 stores across Ireland and Northern Ireland, with plans for further expansion in the coming months.

Here at EZ Living Furniture we pride ourselves on providing quality furniture at affordable prices along with excellence in customer service. We buy direct from the manufacturer, cutting out the middlemen, meaning whether you are purchasing a new sofa, mattress, dining table or bed, you are getting incredible value for money.

We don't claim to know anything about TV's, laptops, phones or home appliances. But we do know furniture, style and interior trends. We are your furniture and interiors experts. We are EZ Living Furniture.


Kontaktinformationen

  • Harbour Enterprise Park, New Docks Road, H91 KA48, Galway, Galway, Irland

  • 353818222272
Promotion box for EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

EZ Living Furniture - Summer Sale

Absolutely Everything Reduced

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

44 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 56 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(44)

3.370 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to deal with would recommend

Easy to deal with would recommend

9. Oktober 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your lovely review and recommendation! We’re delighted to hear you found us easy to deal with. We really appreciate your support and hope to see you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very kind & helpful

Helpful , kind etc.

4. Oktober 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear you found our team so kind and helpful. We really appreciate you taking the time to share your feedback!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

V good and helpful

3. Oktober 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear you found our team so helpful and had a good experience with us. We really appreciate your feedback!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything was amazing

Everything was amazing, from
The assistance in the store , and delivery the delivery guys, very neat in putting unit together and friendly and happy

16. September 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear everything went so smoothly, from the service in store to the delivery and assembly. We’ll be sure to pass your kind feedback on to the delivery team too!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Met Almira

Met Almira, very helpful

25. September 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear Almira was so helpful during your visit. We’ll be sure to pass your kind feedback on to her!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The main issue I had was that I went to…

The main issue I had was that I went to buy a small bookcase. I assumed something that small would be able to be picked up in the shop, but I had to wait until Tuesday. From going into the shop on Sunday, small items like small bookshelves should be able to be bought in the shop, as opposed to waiting to get in the warehouse.

I was also looking for a small bathroom unit, which I then ordered online. I went in to get two units, and I came out with nothing. The bathroom unit will be delivered in two weeks, which, for such a small unit, isn't great!

20. September 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m sorry that your experience was disappointing, particularly when you were hoping to leave the store with the items you needed.

Our stores don’t have the warehouse space to hold furniture stock on site, so furniture is stored at our warehouse and arranged for collection or delivery from there. We only offer furniture collections from our Galway depot not out Galway store.

I completely understand that waiting for a small bookcase or bathroom unit may not be what you expected, and we’re sorry for the inconvenience this caused. We really appreciate you sharing your feedback, as it helps us explain and improve the customer experience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Staff were not friendly and they did…

Staff were not friendly and they did not even bother to show any of the bed frames

18. August 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Dear Shyam,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you did not feel welcomed by our staff and that you were not shown the bed frames you were interested in. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We would really appreciate the opportunity to understand what happened in more detail. If you could contact us directly and provide some further information about your visit, we would be happy to look into the matter and address it with the team.

Thank you again for bringing this to our attention.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service

4. August 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you received great customer service. We really appreciate your kind feedback and look forward to welcoming you back to EZ Living Furniture again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered online after taking a visit…

I ordered online after taking a visit to the Galway branch .everything is laid out so well it is easy to find thevsection that interests you.once i had decided i went online and ordered .i am due to receive mynorder on Wednesday .

26. Juli 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you so much for your wonderful feedback, Ann!

We're delighted to hear you enjoyed your visit to our Galway branch and found our layout so helpful. It's fantastic that you had a smooth experience transitioning from browsing in-store to ordering online. We're really looking forward to you receiving your order on Wednesday and hope you'll be absolutely thrilled with your new furniture. We appreciate you choosing EZ Living Furniture and hope to welcome you back again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service and excellent quality

Excellent quality and value for money and great customer service

15. Juli 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Hi Mel, thank you so much for your wonderful review!

We’re absolutely delighted to hear that you found our furniture to be of excellent quality and value, and that our customer service met your expectations. It means a lot to us that you had such a positive experience. We look forward to welcoming you back to EZ Living Furniture again soon for more great finds!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What a great store

What a great store, Colin was fantastic. Love EZ Living furniture.

8. Juli 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Hi Mary, thank you so much for your wonderful review and for taking the time to share your experience with us.

We're absolutely delighted to hear you had such a great time in our store and that Colin provided fantastic service. It's always rewarding to know our team is making a difference. We love having you as a customer and hope to see you again soon at EZ Living Furniture!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great selection customer service and display of…

Great selection and display of furniture also very friendly staff

30. Juni 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your kind review. We're delighted to hear that you enjoyed our wide selection and displays of furniture, and that you found our team friendly and welcoming. We really appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to EZ Living Furniture again soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered online and I got an…

I ordered online and I got an acknowledgement email stating the days and times my order could be collected.
I misread the date of collection. I arrived a week early..the lovely young man at reception checked out the details and asked me to wait a few minutes. He arrived back with my order and loaded it in to my car. I really appreciated his customer service, nothing was too much trouble. He saved me another round trip of 60km by being so obliging. I will certainly shop and recommend EZLiving going forward.

16. Juni 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Mags, thank you so much for sharing your wonderful experience with us!

We're delighted to hear that our team member went the extra mile to assist you, especially with your collection. It's fantastic to know his efforts saved you a significant journey. We truly value your kind words and your willingness to recommend EZ Living Furniture. We look forward to welcoming you back again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My chair was a click & collect order…

My chair was a click & collect order but it was packaged well enough and it was in perfect condition.

15. Juni 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your feedback!

We’re delighted to hear that your Click & Collect order was well packaged and arrived in perfect condition. It’s great to know everything met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your new chair!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedroom furniture

Lovely staff

21. März 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Hi Thomas, thank you so much for your wonderful review!

We're absolutely delighted to hear that you found our staff to be lovely. They work hard to ensure every customer has a positive experience, so your feedback means a great deal to us. We hope to see you again at EZ Living Furniture soon for more lovely interactions!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A nice welcoming atmosphere, helpful and knowledgeable staffstaff who can advise

The staff are always helpful and pleasant to deal with. The lay out and presentation of the furniture in the shop.

9. Mai 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your kind feedback!

We’re delighted to hear you consistently find our staff helpful and pleasant to deal with, and that you enjoy the layout and presentation of our furniture in-store. We really appreciate you taking the time to share your experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service given was excellent

The service given was excellent. I had a problem with table and it was dealt with quickly and without any fuss.

9. April 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Thank you for your kind feedback!

We’re delighted to hear you received excellent service and that your issue with the table was resolved quickly and without any fuss. We really appreciate you taking the time to share your experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service. Purchased online, customer service followed up by email to advise about a delay on one item at the Galway depot but arranged for free delivery within a week. Very helpful rep.

29. März 2026
EZ Living Furniture - Galway Collection Depot-Logo

Antwort von EZ Living Furniture - Galway Collection Depot

Hi Ciara,

Thank you so much for your wonderful review!

We're absolutely delighted to hear that you had such a positive experience with our online customer service team.

It's fantastic that we could arrange free delivery for you so quickly.

We genuinely appreciate you choosing EZ Living Furniture and hope to welcome you back again soon!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr