Dårlig kundeservice
Dårlig kundeservice. Jeg havde bestilt et par høretelefoner som jeg fik en ordrebekræftigelse på, men to dage senere hvor jeg stadig ikke har har hørt noget om at de er sent, skriver jeg til dem om men får en forsendelsesbesked. Jeg modtager så en mail omkring produktet er udsolgt og der kom først denne besked efter jeg selv kontaktede dem. Dårlig service

