DG Cars Bewertungen 

470
•
TrustScore 3 von 5

2,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

1st class service, car on time, clean modern, our helpful and knowledgeable driver Amin couldn't do enough for us. Efficient booking staff gave us a fixed rate into Boston on a bank holiday Monday t... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

For 2 mornings on the trot my car that I booked 12 hours in advance was over 10 mins late . So I had on 2 occasions fork out extra to get to work. Not good enough for 0630 in in morning on a weeken... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Their customer support is absolutely top-notch. I lost a watch in a taxi, it isn't really expensive but has immense emotional value for me. The driver delivered it to my door the next day and was very... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked in advance, then at midnight we're left in the rain when the driver cancelled the job, the office staff just say book another (and pay again!) Or mysteriously can't find your booking then hang... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Taxiunternehmen

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Nottingham's Leading Taxi Service. Get our app here: http://bit.ly/DGCAPP For Support please visit: http://bit.ly/DGCHelp


Kontaktinformationen

2,8

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

470 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,8

Alle Bewertungen

(470)

39 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service as usual!

Great service as usual! Very helpful as I was sending a urine sample to the vet as he's poorly and couldn't leave him, thank you.

6. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Thanks for the great feedback, and we hope to see you again soon

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful service

Ordered a taxi to pick us up on there app for a return flight early morning from East Midlands airport. No taxi there even tho we had already paid. Phoned no drivers available but I booked 2 weeks ago! 40 minutes later we get a cab not a DG car and it didn’t smell good .
We won’t be using them again and we always have used them I’ve deleted the app you expect more . Shameful service.

28. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Jacqui,

Thank you for bringing this to our attention. We are sorry about the experience you are reporting. We expect that all drivers maintain their vehicles to a high hygiene standard, ensuring that their cars are cleaned and fresh before each journey and between jobs. We are speaking to the driver about this and will ensure that he is adhering to company hygiene policy and regulations.

Regarding the late arrival, we can see an internal error due to the driver's late arrival. We fully acknowledge our responsibility in this matter and are committed to improving our systems and processes to prevent similar occurrences in the future. We are taking immediate action to enhance our communication methods, ensuring that customers are promptly informed of any potential booking delays or changes.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. Your satisfaction is important to us, and we will use your feedback to improve our service and prevent similar occurrences in the future. Thank you for your understanding and patience. We value your continued support and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Regards,

DG support.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No drivers available

Pre booked taxi for 5am 12 hours before and paid for it. Got confirmation message. Even got a taxi being dispatched message at 4.55am. Then get call at 5am so no drivers available. Very poor service.

25. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Good Morning,

Thank you for reaching out to us with your issue. One of our Core Values as a company is to keep our customers for life. Therefore, we are happy to investigate this and do everything possible to find a resolution.

We apologize for the inconvenience you have experienced with our service. We work towards sending your car on time from the moment we receive your booking. Bookings are sent to the nearest available driver so we can get to you as efficiently as possible.
However, the transport industry has various factors beyond our control, which limit our ability to ensure this 100% of the time. We take every complaint as a learning opportunity to ensure our clients receive excellent service. Rest assured, we will continue to work to provide you with better service going forward and to improve our overall quality.

We have looked into the details and can see that the refund will be processed automatically and should be reflected in your account in the next 3 to 5 business days.
I appreciate your patience in this situation, and please contact us if you have any additional questions.

With regards,

Jamal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not use for airport transfers.

I’ve only ever said good things about DG and always use them but I will never do so again after they left us stranded at the airport at 1:30am in the morning. We pre booked 24 hours in advance and expected it to arrive to collect us. We waited 45 minutes and after 6 calls telling us the driver is here, nearly here, not quite here, still on a job, they decided to tell us they’re not coming now. How Nasir gets 5 stars on his reviews for lying to customers I’ll never know. The app even said we had a driver on the way BV65 XAN but the continual lies from both driver and dispatch are appalling. When I called today the operator said another lie ‘we had no cars available’ even though I said I spoke with the driver whom stayed that he was 5 mins away and to wait in the arrivals lounge. Thankfully, UBER came to the rescue. DG, leaving tired passengers stranded is not acceptable.

4. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Steven,

We understand the frustration and disappointment that resulted from not being picked up as planned and fully acknowledge our responsibility in this matter and are committed to improving our systems and processes to prevent similar occurrences in the future.

We have discussed it with our department which deals with the airport fleet to ensure that pre-allocated drivers are informed in advance to minimize such occurrences in the future. As mentioned previously, the refund is processed for this journey. We do regret the inconvenience this may have caused to our valuable customer and aim to improve our communication methods, ensuring that customers are promptly informed of any potential delays or changes to their bookings. Our service to you is important to us and we are proud to say that most of our customer are left satisfied with their journey but on this occasion, we apologize sincerely that you have not experienced our usual high level of service.
We take each complaint as an opportunity to learn lessons and improve to ensure that our customers are happy with the service. Rest assured, we will continually work to give you a better service in the future and to improve our quality overall. This ticket will now close for you. However, please feel free to get back in contact with any more concerns or queries, and this will reopen the ticket for you.

We look forward to your service in the future.

Kind regards,

Jamal

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A sham !

A sham !
Messed up my booking this morning ! Sent the driver to the wrong address! Took me a whole 30 minutes to get another driver! Booked my taxi under cash payment although the booking had been made by my company and account details were provided! 😡

16. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Esther,

Thank you for reaching us with your issue. One of our Core Values as a company is to keep our customers for life, therefore we are happy to investigate this and do everything we can to find a resolution.
We have checked the details of your booking ID 20287398 and found it was booked on cash from Arnold And District Victory Club Ltd,
If you are referring to another booking kindly provide us the details and we will assist you accordingly.

Thank you

Regards

Hussain

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely shockingly bad service

Absolutely shockingly bad service - airport car booked and paid for and they don’t turn up - a bunch of crooks - do not ever use them.

30. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Matt,

Thank you for reaching out to us with your inquiry.

After reviewing your case, We would like to sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your booking. Your feedback is essential to us, and we appreciate you bringing this matter to our attention.

We deeply regret the miscommunication regarding the appropriate vehicle size for the amount of luggage you had. We have thoroughly reviewed the incident and have already taken steps to provide additional training to our staff to avoid such situations in the future.
I will make sure that you receive a full refund for the taxi fare.

As a gesture of goodwill, we would also like to offer you £15 off your next booking made on the mobile app.

We take each complaint as an opportunity to learn lessons and improve to ensure that our customers are happy with the service. Rest assured, we will continually work to give you a better service in the future and to improve our quality overall.

Kind regards

Anton

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Taxi to airport didnt turn up.

Booked a car for 5.30 pick up to take my niece to the airport. Didnt turn up and DG cancelled st 5.46. Niece almost missed her flight. Apalling service. Do not use.

19. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear David,

Thank you for reaching us with your complaint. Our service to you, is important to us and we are proud to say that most of our customer are left satisfied with their journey but on this occasion, we apologise sincerely that you have not experienced our usual high level of service.

However, we would like to inform you that you have booked a prepaid airport run and have not paid for your journey. Also for the payment confirmation we have tried to contact you 4 times at 05:42 on 19/07/2023 but did not get any response from your side.

Due to this reason your journey was cancelled. We request you in future if you book any airport run so prepay for your journey before the booking date so you will not face such hassle.

This ticket will now close for you, however, please feel free to get back in contact with any more concerns or queries and this will reopen the ticket for you.

Many Thanks,

Kind regards

DG Support

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Always early or too late

Booked taxi for certain time plenty of times before, they always turn up 15/20 early! Making you rush about. Then the drivers always give you attitude! The cab company is ok but some drivers that work for dg cars need sacking.

18. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Jack,

We apologies for the inconvenience you may have experienced in the past. As an established company we always strive to provide best service to our customers. We came across your feedback and find an opportunity to help you. Unfortunately, due to insufficient information we are not able to locate your booking.

I will now close this ticket for you but if you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We appreciate your understanding and look forward to serving you better in the future.

Best regards,

DG Support.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Return trip mayhem - perhaps a hidden agenda!!

Only booked with DG after I did a quick cost comparison for leaving my car at the Airport, and yes you guessed it, marginally cheaper and a lot less hassle - or so I naively dreamt.
Outward trip great, but in common with other reviews, I arrived back at East Midlands this afternoon having booked a car on a 'pay in car' basis, only to find that 'we sent you a link to pre-pay'. However, I was advised that 'a driver is on the way' so sat back and waited for 25mins. I then got an infuriating automated call which announced that 'we are unable to locate a driver, so would you like to cancel?' - too right I would!
However, my only recourse was to take a ride with Arrow Cars at an inflated price, and guess who owns Arrow Cars - DG! Perhaps this is their way of forcing a return trip at a cost which improves their margins dramatically. Won't be doing this again as it soured our return home; it will no doubt generate a wordy apology and justification quoting the fact that I had not included a flight number, but had I been offered that facility at booking, I would gladly have done so. As this appears to be a recurring theme, I will be advising my work colleagues and friends to stay well clear!!!

Martin Devonshire

17. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Good afternoon Mr Devonshire

Thank you for reaching out, we're sorry to hear of the issues you faced
Upon investigation into the matter we can see that there was a number of areas we could certainly improve on, and processes that should have been followed

Firstly, our team should have contacted you ahead of time, and certainly before your original outbound journey, should prepayment have been required on either of your journeys

Our updated policy does state that all airport transfers should be prepaid, however the DG APP allowed you to make this as a cash booking, as we did not make a reasonable time frame to establish contact, we should have sent this booking out, due to our lack of action at the time

We do request Flight numbers upon booking, however again, as this was not actioned in an appropriate time frame, this booking should have been sent in good faith, and should the team not have been able to establish a logical landing time, based on flights coming in around your booking time, then the book time should have been used as your pickup time, and after standard paid waiting time, additional charges could have been requested
Regarding your query regarding Arrow Cars, yes, we do own Arrow Cars, and have a desk at EMA arrivals, however, as you had prebooked a DG Car, which we had cancelled, the correct process should have been to rebook you as your original request, and honour the original price, and we're sorry this was not the case

If you would accept this, we'd be more than happy to a £15 promotion code for use with the DG APP on a future journey, as a gesture of apology and goodwill

We shall be discussing this with any team involved in the decisions on the day, to ensure safeguards are in place to prevent such a issue from occurring in future, and we would again like to apologize for the circumstances that led to your complaint, we assure you we have no intention of causing such

We hope to hear from you again soon so we can resolve this for you in a timely manner

Best regards

DG Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Charged for a trip I did not take.

Ordered a DG car through Uber App. Driver turned up so I went outside to ask him to wait while I gathered my belongings. When I returned a few moment later he had gone and I received a bill for £30. I contacted DG cars and showed them proof that the taxi only did a 1 minute journey then charged me even though I wasn’t in the car. They have agreed to refund me but nearly three weeks later I’m still waiting for a refund for a trip I did not take. Terrible customer service.

29. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Jennie,

Thank you for bringing this to our attention.

You should have received your refund now and we apologise again for any inconvenience caused.

Kind regards,

DG Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Driver was on time and paying on the…

Driver was on time and paying on the app was easy, however I felt unsafe on my journey. Driver approached roundabout in the oncoming traffic lane (it was 3am but still shouldn’t be surprised about a roundabout especially in the local area). The driver seemed either over tired or unsure of the roads. Wouldn’t recommend nor go with them again.

10. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Millie,

Thank you for reaching us with your complaint. Our service to you, is important to us and we are proud to say that most of our customer are left satisfied with their journey but on this occasion, we apologise sincerely that you have not experienced our usual high level of service.

We can assure you that we take this complaint very seriously. It will be forwarded on to management who will discuss it with the driver.
Action that we will take in relation to your complaint:
We will speak to the driver in question and offer further training to make sure that this sort of thing does not happen again
The complaint will be recorded against the driver. It will go against him if any other similar complaints arise.
We will make sure that this driver is not paired with any of your future bookings.

We strive on customer satisfaction and making sure customer feel safe and securing during each journey, is one of our top priorities.
We take each complaint as an opportunity to learn lesson and improve to ensure that our customers are happy with the service. Rest assured, we will continually work to give you a better service in the future and to improve our quality overall.

Kind regards

Hussain

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company fobs u off telling u a…

This company fobs u off telling u a driver is on way then when the driver turns up he takes someone else then they say another driver is on way 5 mins half hour later they haven't got a driver so got a different company and they was there in 5 mins do not use dg taxis they are very unprofessional and no care for there customers DO NOT USE THEM very disappointing to say they are a big company me and my family will not use this company ever again and I suggest u don't if u need to be somewhere

2. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Peter,

As per the email we sent you,

We apologies for the delay in your cab service and do understand how frustrating it can be when you’re relying on a timely pickup, and we deeply regret any inconvenience this may have caused you.

At DG, we strive to provide punctual and reliable transportation services, and we take any deviations from our high standards very seriously. We have reviewed your feedback and have found an opportunity to assist you with your experience. Therefore, to rectify the problem, could you provide us with the details of the journey.

Date and time.
Pickup and drop-off location.
Name and contact number on the booking.
Your satisfaction is of utmost importance to us, and we will do everything we can to regain your trust.

We'll be waiting for your response.

Regards,

DG support.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Airport no show

I was left stranded at the airport in the early hours of the morning having had my pre booked taxi cancelled without any knowledge. They insisted it was because it wasn't prepaid, but gave me no opportunity to pre pay. They made one attempt to contact me at the exact moment I landed, when my phone had not reconnected following my flight. They then made no further attempts to contact me, or tell me what had happened. I only found out when I called to understand where my taxi was, and the phone operator was incredibly rude and showed no evidence of concern or understanding of basic customer service. Their complaints department aren't much better. They seem intent on blaming me as the customer rather than recognising their own failings. I will not be using them again.

12. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Jonathan,

We do understand your concern and we fully acknowledge our responsibility in this matter and are committed to improving our systems and processes to prevent similar occurrences in the future. We are taking immediate action to enhance our communication methods, ensuring that customers are informed of any changes to their bookings or if anything is require regarding the booking.

This might be not the outcome you were expecting but we regret to inform you that we are unable to reimburse the cost of the completed journey. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. Your satisfaction is important to us, and we will use your feedback to improve our service and prevent similar occurrences in the future.
Thank you for your understanding and patience. We value your continued support and hope to have the opportunity to serve you better in the future.
Regards,
DG support.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid £5 for rapid drop off at East…

I paid £5 for rapid drop off at East Midlands Airport and on paying at the exit and moving forward a DG Taxi drove right up behind me and exited with me. Not paying.
DG charge their customers for this service and they don't pay the fee. I have reported the driver and will be taking it further.

11. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Susan,

We have spoken to the driver who has stated that the airport security cameras and barriers recognizes his licence plate as one that does not need to pay for car parking on exiting.

Kind regards

Anton

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad service

Ordered a taxi today from the tram stop, was told to wait at Tesco car park opposite. I was told 1/2 an hour so waited still not with me 1/2 an hour later so rang the operator to see where the taxi was got the automated operator so pressed number 1 on my phone to say I still wanted a taxi and waited, 15 minutes later I received another call from the operator now saying another 1/2 hour, so I told them to forget it quicker to walk already had waited an hour. Won’t be using DG again, and it’s their loss I go abroad 4/5 times a year and use them for my airport run and pickup going away in two weeks time and it will be another taxi firm I use .

29. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Victoria,

Our service to you is important to us. We are proud to say that our drivers arrive on time for 95% of our bookings so we apologise sincerely that you have not experienced our usual high level of service on this occasion.
From the moment we receive your booking we work towards sending your car on time. Bookings are sent to the nearest available driver so we can get to you as efficiently as possible.

However, the transport industry has various factors beyond our control, which limit our ability to ensure this 100% of the time.
We take every complaint as a learning opportunity to ensure that our clients receive excellent service. Rest assured, we will continue to work to provide you with better service going forward and to improve our overall quality.

Thank you for your patience in this situation and please contact us if you have any additional questions.

Kind regards

Hussain

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missed my train

I wondered about the many negative reviews but decided to try DG /Z Cars anyway. First two journeys were OK. Then today it happened. Had booked 2 pm collection from my village to Newark Northgate station. At 2 pm driver called and asked if 25 minutes late was OK. I said no, I have to catch a train. He said he will cancel then and hung up on me immediately. Called dispatcher who was utterly rude and unhelpful. Am warning whole village to avoid Z cars and DG cars (same company).

21. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Guy

Thank you for your patience while we investigated this issue for you.

Our service to you is important to us. We are proud to say that our drivers arrive on time for 95% of our bookings so we apologise sincerely that you have not experienced our usual high level of service on this occasion.

After looking into your query, we found that the taxi was dispatched to a driver 9353 at 13:23 on the afternoon of your booking but due to an unforeseen circumstance, the driver, who had started the job, was unable to complete it and as a result sent it back to us. This meant that we had to wait for another driver to become available to fulfill you're booking. The next driver didn't become available until 13:56. I am assuming that given the distance he was from you, he thought it best to give you a call to make sure you would still be at the pick up address when he arrived. I have listened to the call and there is an obvious misunderstanding between the driver and yourself and as a result the driver cancelled the taxi, thinking that you wanted to proceed down the route of cancellation. I have also listened to the call between you and the call center agent. This call will be forwarded to their manager who will discuss the issues associated with the manner in which the call was handled. We will also be raising discussion around informing customers when a driver is unable to compete a job after he has started it. Currently, if a driver sends a job back, it automatically goes to the next driver but if there are no available drivers then it will sit and wait for one to become available and it will automatically be dispatched to them. I think that this issue could have been avoided if we were alerted to the job being sent back in which case we could have alerted you as the customer.

We apologise again for the experience of this booking and can assure you that these issues are being dealt with to try and prevent similar issues arising in the future. You will receive a full refund for the booking which should reach your account within the next few days, if not already.

From the moment we receive your booking we work towards sending your car on time. Bookings are sent to the nearest available driver so we can get to you as efficiently as possible.

However, the transport industry has various factors beyond our control, which limit our ability to ensure this 100% of the time.

We take each complaint as an opportunity to learn lessons to ensure that our customers are experiencing a great service. Rest assured, we will continually work to give you a better service in the future and to improve our quality overall.

We thank you for your patience in this situation and ask that you please contact us with any other queries you may have.

Kind regards

Anton

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First time user

There are some reviews here that are not complimentary, my experience seems to differ vastly from some of them.
I booked on the phone and was picked up about ten minutes later.
The car was fine and the driver was friendly and cheerful.
The lady drove well.
The fare was 50p more that we were quoted but this was because we were caught in traffic
This was the first time I have used this company and I would use them again

18. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Thanks for the great feedback, and we hope to see you again soon

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DG / Z cars Newark

DG / Z cars Newark, you need to change your booking system and I won’t use you again. Booked my taxi one day early on your automated system which can’t be trusted. My taxi didn’t arrive at 8.15 am and your Automated system told me there was currently no drivers even though I had pre booked!!!!! Luckily yellow cabs picked me up and got me to my train on time

18. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DG Cars-Logo

Antwort von DG Cars

Dear Natalie,

Further to our emails,

One of the core values of our business is that we keep our customers for life, therefore we can assure you that we will try our best to assist you with a best possible resolution.

However, we need some more information in order to check the details including booking ID, date and name on the booking and contact number.
Looking out to your response.

Kind regards,

DG support

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr