Currys - Medway Bewertungen 

62
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Unit A Horsted Retail Park, ME5 9SQ Chatham, Kent, GB

•

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Once we located an asssistant it was easy to check laptop spec matched our needs. Replaced older device - self set up and data transfer very simple. Have had one software update glitch since that wa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgusting service in the horstead retail park store. Staff incompetent and could not deal with a basic situation. Ellen and henna giggling amongst themselves and claimed they were being talked to in... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very patient member of staff (Sophie?) took me through buying a new PC in great detail (12 years since I've last purchased one!) - excellent service!!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Computer replacement My old computer is several years old and not performing well so I decieded that I needed to buy a new one. The guy at Curry;s Rochester (Grant) was very helpful and clear in hs... Mehr ansehen


Unternehmensdetails

  1. Fachgeschäft für Haushaltsgeräte
  2. auch in
  3. Computer- und Zubehörgeschäft
  4. Elektrofachmarkt
  5. Fachhandel für Küchenbedarf
  6. Fernsehgeschäft
  7. Mobiltelefongeschäft

Über Currys - Medway

Vom Unternehmen geschrieben

Currys is one of the largest electronics retailers and repair stores in the UK. We help everyone enjoy amazing technology. Visit us in-store or head online to browse our huge range of products, shop great deals and chat to our experts.

We stock all the biggest brands and the best new tech, with flexible credit options available. From TVs, phones, games consoles, laptops, and computers to kitchen appliances like washing machines, dishwashers, tumble dryers and fridge freezers. We can even help to install them.


Stores

We’ve got shops all over the UK and inside you’ll find the largest range around of new tech to play with. So, pop in store and get hands-on with the latest and greatest tech before you buy.

Epic Range

We have tons of top tech from the biggest brands out there – online and in-store. Plus, we’ve got plenty of exclusive products that you won’t find anywhere else. And if you want to save a few quid? Then make sure you check out our range of pre-loved, refurbished tech.

Price promise

You won’t get it cheaper. Full stop. We’ll price match against any other UK retailer, online or in-store. So, if you’ve found a bit of tech elsewhere for less, just let us know. We won’t be beaten on price. Excludes ink, airtime & 3rd party sellers. Visit currys.co.uk for price promise details. Claim within 7 days.

Tech experts

You won’t get it cheaper. Full stop. We’ll price match against any other UK retailer, online or in-store. So, if you’ve found a bit of tech elsewhere for less, just let us know. We won’t be beaten on price. Excludes ink, airtime & 3rd party sellers. Visit currys.co.uk for price promise details. Claim within 7 days.

Delivery

We make it incredibly easy to get hold of your tech. You pick it up. Or we deliver. Simple! Come and collect it from your local store or book a delivery slot at a time that suits you. It’s never been quicker or easier. And if you really can’t wait, we offer free next day delivery in most areas on loads of products as well.

Longer life

We help tech live on and on, and on average safely recycle almost 60,000 tons of e-waste every single year. Our team of experts work their magic too – and can repair most of your old tech if it breaks down or goes wrong. Plus, with trade-in and recycling, they’ll help your tech to find a new life, while you upgrade to something even better. That way, we’re helping the planet and your pocket.

Cash for Trash

Through our Cash for Trash recycling scheme, we’ll take any of your unwanted electronics and give you at least £5 off your next eligible purchase, and it doesn’t matter whether you bought that old gadget from us or not either. Just bring it down to your local shop and save on a new bit of tech. Simple. UK 18+ only. Redeem voucher against your next qualifying purchase of £25 or more. Redemption window printed on voucher. Exclusions and full T&Cs apply.

Services

Nobody is better at getting gadgets working, and then making sure they stay working. From setting up a new laptop or installing a washing machine when we deliver, with us you’ll be able to enjoy your tech to the max. We’ll get your tech ticking.

Issue resolution

Tech problem? No problem. We make it easy for you to sort out any issues with your tech. Give us a call, fire up our web chat or head in-store and we’ll give you a hand.


Thanks for leaving a review with us - we read every single bit of feedback we get, both positive and negative. We try to reply to negative reviews and help with any problems within 48 hours too. So, we’ll get back to you soon.


Kontaktinformationen

  • Unit A Horsted Retail Park, ME5 9SQ, Chatham, Kent, Vereinigtes Königreich

  • 03445610000

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

62 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(62)

138.545 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Face to face customer service

Personal service in a bright welcoming store by assistants who know what they are talking about.
Although the product was out of stock until the following day, we received it the day after.

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I visited the Currys Midway store on…

I visited the Currys Midway store on Sunday to purchase a high-value bundle, including a laptop, a TV, and a few other items. While I am happy with the items, the post-purchase experience and the attitude of the staff were absolutely shocking.
When paying, I was told they could not print a physical receipt due to a "printer error." Because I need the receipt to protect my product warranties, I asked for an explanation. I was promised that a digital copy would be emailed to me within 24 hours.
It has now been 3 days and I still have not received my receipt.
To make matters worse, when my family and I tried to get answers and figure out what was happening before leaving, the staff started laughing at us. They looked down on us and treated us like we were some kind of joke or beneath them, rather than paying customers spending a lot of money in their store.
This level of incompetence and utter disrespect is unacceptable. I have no proof of purchase for thousands of pounds worth of electronics, no warranty protection, and I was mocked by the employees. I want this resolved immediately and my receipt sent to me. Do not shop at this branch if you expect to be treated with basic human decency.

30. September 2026
Currys  - Medway-Logo

Antwort von Currys - Medway

Hi Vladut,

Thank you for sharing the experience you had in one of our stores. Clearly this is not the service you should expect and we’re really sorry for any disappointment caused as a result. 

We have sent you an email from contactsocial@currys.co.uk so that we can assist you further with your issue.

Thanks - Rich

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Computer replacement

Computer replacement
My old computer is several years old and not performing well so I decieded that I needed to buy a new one. The guy at Curry;s Rochester (Grant) was very helpful and clear in hs explanations and questions as to what I required. He made the whole purchase easy and straightforward which was much appreciated

20. September 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really bad service for delivery

Not happy, took a day off work for delivery, nobody arrived and no call to let me know they wasn’t coming! I had to call to try to find out why? then they just rearranged it for the Friday when I was working so I had to make another call to arrange a time as I was working. She informed me after already paying a delivery charge that if I wanted a time slot they wanted another £45 from me. And the only way I could get a refund on my first delivery charge is to go back in store… ? Why when the store wasn’t to blame for it not being delivered! Why is the customer expected to do all the running around to put there mistake right??? 😤

25. September 2026
Currys  - Medway-Logo

Antwort von Currys - Medway

Hi, We are truly sorry to hear that you were left with this impression, and we appreciate you taking the time to share your feedback. Your experience matters to us, and we hope that we will have the opportunity to welcome you back and provide you with a much more positive experience in the future. - Shauna

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst experience ever

Worst experience ever, I experienced Racial discrimination at the Curry’s store in Maidstone Road Chatham. I have raise an official complaint and awaiting a response. I will never ever visit any Curry’s store until they ensure customers are not racially profiled and treated unfairly because of their skin colour.

28. September 2026
Currys  - Medway-Logo

Antwort von Currys - Medway

Hi Oluwasinmibo,
I am sorry you were left with that opinion, it is really disappointing to hear.   We have sent you an email from contactsocial@currys.co.uk so that we can assist you further with your issue.   Please note, due to current processing times, email responses may take a little longer than usual. However, please be assured your email shall be answered as soon as possible. Thanks - Margo

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I really great service from the store…

I really great service from the store to delivery, took all the packaging away, so we did not have to worry about it, placed the items we brought near to where we wanted them, so a great help, would highly recommend

27. September 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vax lift away steam cleaner

I went to Curry’s store in Chatham undecided as to which steam cleaner to purchase. Staff Hollie came to my rescue to explain the products they had, how to use them and the benefits. She was excellent in her knowledge, very thorough, patient and helpful. Thank you again Hollie.

29. September 2026
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Delivery issues.

I went to buy a washing machine and was dealt with by Grant who was very helpful. My machine was delivered on the 26th September and the people who delivered it were quick, efficient and polite. What I was extremely dissatisfied with was the delivery day. I had paid for it to be delivered on the 25th between 09.00 and 13.00. I went on the tracking app and it was out for delivery and I was drop 6. Not a problem. One o'clock came and went but I thought maybe the driver had been held up somewhere.Two o'clock came and went. I checked the tracking app and my drop had disappeared. I rang the helpline number and was told I was down for delivery on the 26th. I told her I had been on the tracker and it had been out for delivery but she was adamant my delivery was the 26th even though my paperwork had said 25th and so did the text that been sent to my mobile. Strangely, about 5 or 10 minutes after I spoke to her I had a text saying it would be delivered on the 26th. Two things I would say for future reference; if the delivery will fail let the customer know, not just leaving them sitting waiting aimlessly. Secondly, do something with the tracking app so it can be tracked. All it did was say it was out and what drop number I was. It didn't update to give me some idea how long the delivery would be. On a positive note, when we went to Curry's to complain the person at the help desk returned our delivery charge without any quibbles.

26. September 2026
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I went to Curry's to collect an under…

I went to Curry's to collect an under the counter freezer, I stood at the desk for a couple of minutes, there were 4 members of staff standing close by just chatting away, think it was the supervisor who asked one of them to serve me, dont think he wanted to cause he said let someone else do it, anyway cut a long story short, he did adventualy take me to the desk, and proceeded to check my details on computer. The young chap who loaded it into my car was really helpful, lovely chap very polite. I have mobility issues, he was very pleasant. All in all very satisfied thank you

26. September 2026
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Given bad advice in store

Given bad advice in store. The purchased double was not connected by Currys as paid for. Their salesman our connection point was suitable but Engineer said is was not. He said their only interested in the sale and tell you what you want to hear to get the sale.
Had to arrange connection by an electrician myself. I was able to get my connection costs back by going back to the Horsted Park store.

8. September 2026
Currys  - Medway-Logo

Antwort von Currys - Medway

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, please accept our apologies that we have not met yours and our expectations on this occasion. We value this information, and it will assist us in our efforts to improve our services. We hope you will consider shopping with us again in the future.

CUR74741

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr