Cotswold RAW Bewertungen 

1.938
•
TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Looking for a raw food diet for my puppies. Difficult to find stock available in shops nearby. Cotswold Raw food delivered within 36 hours of placing my order. Delivery good - product packaged t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am a raw feeder and saw a van driving through my locality so thought I would give this company a try. I was extremely pleased with my first experience and order. Struggled to order online (due t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cotswold Raw has the best customer service I’ve ever seen! Millie was super patient with us whilst we sorted out payment today and was really informative regarding any questions we had! We had a probl... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Delivery has recently been delayed by a day for the last few drop offs it’s still just about frozen but not ideal. Also difficulty tweaking your subscription - not an easy to use interface and require... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Futterhandlung
  2. auch in
  3. Fachhandel für Tiefkühlkost
  4. Geschäft für Heimtierbedarf
  5. Lebensmittelproduzent
  6. Tiefkühlkosthersteller
  7. Zoohandlung

Vom Unternehmen geschrieben

Cotswold RAW offers a natural and healthy RAW diet for your dog in easy to handle sausage and mince. Proudly rural. Winner of The Grocer New Pet Product 2017 and PetQuip - Pet Product Innovation Award 2016. Officially achieved certification under UK Pet Food’s Raw Standard Scheme, the new industry leading standard for raw pet food safety and quality in the U.K. This achievement is a testament to our commitment to providing the very best for our customers. Paired with our incredible 97% rating on All About Dog Food, you can be confident that you’re feeding the very best!

Cotswold RAW

Vom Unternehmen geschrieben

Striving for better pet nutrition.
Cotswold RAW offers a natural and healthy RAW diet for your dog in easy to handle sausage and mince. Proudly rural. Winner of PetQuip - Pet Product Innovation Award 2016

Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

1938 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,7

Alle Bewertungen

(1.938)

135 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Dogs love it but couple of improvements could be made

Delivery has recently been delayed by a day for the last few drop offs it’s still just about frozen but not ideal. Also difficulty tweaking your subscription - not an easy to use interface and requires calling them up to try and tweak. Product is great though but could do with improving the subscription model

3. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Bryn for taking the time to review our products and service. Glad the food is going down so well and we take on board the feedback regarding the subscription amendments. Thank you and have a good end to your week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy with the product and…

Very happy with the product and delivery was very quick, very pleasant driver x

29. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Tracy for taking the time to review our products and service. So pleased that your first order went down so well. Have a great week. Very best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our new puppy loves CotswoldRaw and she…

Our new puppy loves CotswoldRaw and she is growing at a a great rate.

Her health is excellent.

1. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Antony, lovely to hear that the food has gone down so well with Viola. Great to hear that she is growing up so well, and so fast. Have a great week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Debra for taking the time to review our products and service. We are so pleased the order was received in such a timely manner and has gone down well. Have a great week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always very accommodating …

Always very accommodating when I need to rearrange / push back subscription and delivery. Food always great quality, my lab loves it! Delivery staff very friendly, only downside is when they outsource delivery to lesser quality driven couriers!!

24. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Fiona for taking the time to review our products and service. So pleased the food is going down so well with Rosa. Thank you for the feedback on the delivery drivers too. We should be using our vehicles for the vast majority of your orders. Kind regards CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service and my dog loves it

Great customer service and my dog loves it so he approves. Enjoy the subscription option, only thing is require top up orders that cost more than subscription price as 8x 1kg does not cover is for 2 weeks.

26. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Caroline for taking the time to review our products and service. So pleased to hear that the food is going down so well and thank you for the feedback on the Subscription service. We have passed this on. Have a good rest of your week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely brilliant customer service

Absolutely brilliant customer service! Can't fault them at all, highly recommended.
(Retail account)

18. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Gail for taking the time to review us here at Cotswold RAW. So pleased it is going down well with your Niteingale clients. Hope you have a good week ahead and can stay cool. Best wishes CR

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The food is excellent but the packaging…

The food is great but the packaging always arrives broken and so when we defrost the food it leaks everywhere. It’s been a continuous problem for years. A combination of poor packaging and a poor courier. I have reported this on several occasions.

17. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you for taking the time to review our products and service. Apologies the packaging has caused you a number of issues. It is something that we do try hard to improve and we have shared your feedback with directors here, so thank you. Have a good week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service.

Great customer service.

8. Juni 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Lynn for taking the time to review our products and service. So pleased to hear your order has gone down well with Eddie. Have a good week and stay as cool as possible. Best wishes CR

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Highly recommend

I supply Cotswolds products in my pet shop, They are helpful, efficient and quick. My products always arrive quickly and well packed.
The only think I would say that could improve is that I was given fridge bags when I first became a stockist which my customers appreciated but when I tried to order more I was told they don't actually supply them, so that was a bit confusing also the loyalty scheme is a bit confusing, but that could be me never having time to look into it properly.

29. Januar 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you for taking the time to feedback on your service to date. We are very grateful to be in your store and we will share the feedback with the retail team. Hopefully they can reach out an explain the loyalty scheme too. Have a good weekend. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Emma at Cotswold Raw could not be more…

Emma at Cotswold Raw could not be more helpful. If ever we have had to amend a delivery date or delivery contents, she has sorted this for us in a friendly and efficient way. Nothing has been too much trouble for her. I would highly recommend Cotswold Raw.

6. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Ruth for taking the time to review our products and customer service. We really appreciate the kind words you have shared on your experience with Emma. It is really appreciated and has been passed onto to our directors. Have a great weekend too. Best wishes CR

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shocking customer service

Sadly, I’ve had an absolutely shocking customer‑service experience. My order was sent to a completely different address, and the parcel even had someone else’s name on it instead of mine. When I contacted customer service, the reply I received was flippant and dismissive, leaving me with the impression that they have little interest in keeping customer details safe, let alone ensuring orders are delivered correctly.

Because of their mistake, it took me the entire day to track down my delivery, and I had to change my plans as a result. The whole situation was stressful and completely avoidable.

If you’re looking for a hassle‑free service with high standards of customer care, I would strongly recommend looking elsewhere.

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent order. We are very sorry that your order was delivered to your neighbour and for the inconvenience and upset this caused. We understand how frustrating this situation must have been for you. Our team did their best to resolve the issue with your neighbour as quickly and respectfully as possible, but we appreciate that this did not make up for the experience you had.

The delivery issue was the result of a manual data entry error on our part, and we sincerely apologise for this mistake. We regret that it led to such a disappointing experience. Your feedback has been passed on to the management and director on the customer service team. Kind regards CR

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

6 of my products were defrosted and…

6 of my products were defrosted and some of the others had started to! If you put your trust in a delivery company as I would you then…. Just need to sort that!!!
But 100% the dog food is amazing

31. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Jane for taking the time to review our products and service. We are sorry to hear you had these delivery issues with DPD and we apologise for the inconvenience this caused you. Glad that our team could resend them and rectify the issue. Please do let us know if you have any issues again. We can also use APC as a provider if you have a preference. Great to hear that Reggie is enjoying the food. Have a good week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My pup is THRIVING!

Really pleased with the products: they are premium so I was prepared to pay for quality - and it is worth the money. You can clearly see the ingredients in the food and there is also a clear breakdown on the packaging. We have tried a number of the raw food products as well as the natural treats. We have found 4 varieties of raw food and a load of treats that my dog just loves. As a result, you can see and feel his coat is softer, shinier and thicker; his temperament is more even; his waste is consistently more compact and firm. The transition from cold-pressed food was really smooth since raw food is more gentle on the digestive system. Overall, we are very, very pleased with this company - the products are great and the customer service has been very helpful and responsive when I needed to contact them about subscriptions.

21. Januar 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Sharon for taking the time to review the products, service and health improvements. We have shared it with the wider Cotswold RAW team as it is great for them to see, so thank you. Great to see that Loki is benefiting from the switch too. Have a lovely week. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First time

Ordering and delivery easy and good

26. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you for taking the time to review our products and service. Glad to hear the experience has been a positive one for you and for Daisy. Have a lovely week ahead. Best wishes CR

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good mince, packaging questionable.

The raw dog food is always good from here.

I just wish the packaging was better though.
They pack some of the cartons in different orientations in the box and some of them crack in transit causing some blood to leak out.

25. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Ralph for taking the time to review our products and service. Glad to hear the switch has gone down well with Basillio. We understand the packaging issues and we apologise. Our team can select DPD or APC as the courier choice, if you have a preference. They can also refund or replace any damaged items. Apologies for any inconvenience. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Consistently great

Consistently great. And our border collie goes nuts over it!

25. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Greg for taking the time to review our products and service. So great to hear that the food is going down so well with Jess. Have a great week ahead. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick easy to order This is my first…

Quick easy to order This is my first time feeding my dog raw food

21. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Elizabeth for taking the time to review your recent puppy food order. Great to hear that Frank is getting on well with the food. If you need any help with feeding Frank a Cotswold RAW diet please do not hesitate to contact our sales@ team. We have customer service and nutritionists on hand. Have a good weekend. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and my dog absolutely…

Quick delivery and my dog absolutely loves these treats. I like that they are small bite size because we need to watch her weight.

21. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you Vivien for taking the time to review our products and service. So great to hear that the British treats have been a hit. Have a great weekend. Best wishes CR

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service

Brilliant service. Quality extremely good. Delivered with plenty of warning. Packaged well

19. Mai 2026
Cotswold RAW-Logo

Antwort von Cotswold RAW

Thank you for taking the time to review. So glad everything arrived well and that George is loving the food. Have a lovely weekend. Best wishes CR

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr