copenhagencolors.com Bewertungen 14

TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

14 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ubegribelig ringe 'kundeservice'.

Ubegribelig ringe 'kundeservice'.
Var til lagersalg med det her ellers fine brand, og her har man så valgt den noget spændende strategi at have én prisliste (meget normalt til lagersalg) - men også et par enkelte tilbud, der er klistret op på væggene.
Foran en af de tilbud på 100 kroner står et stativ med en speciel style. Dem køber vi til begge unger, men da vi kommer ud, kan vi se, at de er faktureret til prislisteprisen på 180 kroner for bukser og trøjer.

Min kæreste går ind igen for at få trukket differencen fra, hvilket vi begge vurderer som en selvfølgelighed. Hun kommer dog ud - ganske paf - da man ikke vil give pengene tilbage, selvom købet er lavet for tre minutter siden. Det 'kan' man ikke, lyder det. Det er kun muligt at vælge noget andet til lagersalget... are you kidding me.

Min kæreste spørger så, om jeg gider gå ind og prøve at forklare, at vi skal have pengene tilbage jf. Markedsføringsloven (og sund fornuft i øvrigt), da hun selv blevet taget lidt på sengen over modstanden derinde.

Jeg går derind og bliver mødt af en absurd attitude fra det, jeg senere finder ud af er ejeren - det gør det blot endnu vildere. Der er åbenbart INTET at gøre, selvom man nu har flyttet stativet fra 100 kroners-sedlen. I stedet skal jeg mødes med en regulær løgn om, at stativet ikke stod foran, men ved siden af.... come on - fuldstændig pinligt. Det var meget tydeligt, at det stativ stod foran en rude med den seddel.

Jamen de har vel flyttet stativet, fordi de godt kan se, at det stod foran prisskiltet med 100 kroner? Nej nej, lyder det fra ejeren. Det er 'fordi din kæreste har brokket sig'. Nu er vi altså henne i børnehavelogikken, hvor jeg skal tro på, at man vælger at rykke stativet pga. en kundes klage, som man i øvrigt påstår, at man ikke er enig i? I hvilken verden giver det mening? Man laver det vel stå, hvis man er så stålfast på, at der intet problem er?

Det hele kulminerer dog, da ejeren af fuldstændig uransaglige årsager begynder at sige ting som: 'Tror du, at vi ville behandle det anderledes, fordi du kommer ind som mand' - 'vi behandler mænd ligesom kvinder herinde'. Utilstedelige og ubehagelige kommentarer i en situation, hvor man som ejer selv har lavet en fejl, man ikke agter at rode bod på. Hvad har det med sagen at gøre, at jeg er en mand? Det ville være så nemt at tage imod de fire stykker tøj og betale dem tilbage - virksomheden har INTET at tabe andet end et køb, der ikke fandtes fem minutter forinden. Og hvis det nu ikke var teknisk muligt den dag, så kunne man jo sagtens bede om, at jeg sendte en mail og ordne det efterfølgende.

Det bliver aldrig en anbefaling herfra. Ja, faktisk bliver det nok en anbefaling fra mig om at holde sig langt væk derfra.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk service online

Fantastisk service online, vi havde bestilt forkert str , og fik lov til at bytte direkte i deres butik. Så fin oplevelse, kommer stærkt igen!

18. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kundeservice



Bestilte 4 trøjer d.9/1
1 trøje blev leveret med DAO d.12/1
2 trøjer blev leveret med GLS d.13/1
D.20/1 er der fortsat ingen information vedr den sidste trøje der mangler at blive leveret.
Jeg kontakter kundeservice d.20/1 kl.09 og bliver, af en noget uhøflig medarbejder, lovet at blive ringe op efter hun har kigget på min ordre.
Da jeg stadig ikke er blevet kontaktet kl.13:45, ringer jeg igen til kundeeervice. Jeg ringer denne gang forgæves 3 gange, hvor der ikke er nogen der svarer.
2 min efter sidste forgæves opkald får jeg en sms om at varen desværre ikke er på lager.

Jeg kan ikke anbefale nogen at handle med denne virksomhed.

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Har en igangværende reklamationssag i…

Har en igangværende reklamationssag i gang hos Copenhagen Colors. Tøjet er super fint, men af dårlig kvalitet. De svarer ikke på mails før man kontakter dem via Instagram. Jeg sendte min pakke retur i november og har stadig ikke set skyggen af pengene på min konto.

29. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super god kundeservice!

Jeg havde købt en babynets i babysam i november 2023, men da den bliver taget i brug i 2024 bemærker jeg, den har en bule i den ene side, som ikke bliver udlignet, når baby ligger i den. Jeg kontakter babysam, som er i forbindelse med Copenhagen Colors. De mener ikke, det er en reklamation, da madras og plade ikke er syet sammen af sikkerhedsmæssige årsager.

Jeg tager selv kontakt til Copenhagen Colors, da jeg er uforstående over deres beslutning, da jeg ikke mener, at baby skal ligge på en bule og dermed ligge skævt i babynets. Vi har en god dialog og de sender en ny babynets til mig. Den er netop ankommet og den er helt perfekt.

Virkelig god kundeservice!

23. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God kvalitet, hurtig afsendelse og fine varer

Jeg bestilte et sæt tøj til min datter via Copenhagen Colors egen hjemmeside. Ved at blive medlem, kunne man få flere goder, blandt andet gratis fragt. Det er jo altid rart :-) Tøjet blev hurtigt sendt afsted, og kunne efter få dage hentes på posthuset (jeg havde bestilt i en weekend).

Selve sættet (bodystocking og leggings) er i så god kvalitet. Det er virkelig blødt og virker rart at have på. Vi har andet tøj fra Copenhagen Colors til vores datter, og de laver virkelig fint tøj i fine prints i den blødeste kvalitet. Så både tøj og hjemmeside kan varmt anbefales.

16. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kvalitet til gode priser.

Jeg har længe søgt efter den perfekte babylift, og endte med en fra copenhagen colors, uden tvivl den bedste på markedet!
Har nu også købt flere sæt tøj derfra, og man bliver bare glad når kvalitet og pris går hånd i hånd! Selv efter flere vask holder det bare formen!

14. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk tøj og enestående service!

Jeg har haft en virkelig god oplevelse med Copenhagencolors.
Kvaliteten af deres tøj er virkelig imponerende – materialerne er bløde, holdbare og behagelige at have på hvilket gør at børnene elsker tøjet.

Jeg oplevede et problem med en bestilling, og de håndterede det hurtigt og professionelt. Kundeservice var venlig og imødekommende,

leveringstiden var som lovet og tøjet var omhyggeligt pakket.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med dette tøjfirma og vil helt sikkert fortsætte med at handle hos dem.
Jeg kan varmt anbefale det til alle der går efter et stilfuldt og kvalitetsbevidst tøjmærke samt en fantastisk købsoplevelse.

5. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Den bedste service!!

Den bedste service!!
Jeg lavede en kæmpe fejl 40, da jeg skulle bestille tøj til den lille og valgte den forkerte str. Jeg så det desværre først for sent. Skyndte mig at skrive en mail til CopenhagenColors, desværre foretog jeg mig købet en lørdag...

Mandag fik jeg svar og de hjalp med at få returneret min ordre og sendte den rigtige str. Tusind tak!

31. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Jeg modtog mine varer dagen efter…

Jeg modtog mine varer dagen efter bestilling, og produkterne var tilsvarende Packs billederne.
Det eneste der kunne være bedre er at kassen godt kunne være lidt mindre. Men overordnet set godt service og fine varer.

8. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr