Cashback XL Bewertungen 

164
•
TrustScore 1.5 von 5

1,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oplichters, ze geven een select groepje mensen cashback en voor de overigen die krijgen niks en steken ze de cashback die ze krijgen van de bedrijven in eigen zak, uiteraard schreeuwen degene... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ben.nl cashback van €42 onterecht afgekeurd. Reden volgens CashbackXL: Abonnement geannuleerd. Abonnement loopt nu al twee maanden, verschillende keren afgeschreven. CashbackXL doet er helemaal niets... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I regret I did not check this site before using cashback. I bought phone on aliexpress, I should get cashback, but I got nothing. Do not use it Edit: I contacted their support. They deleted my ac... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dit bedrijf is niet betrouwbaar! Meerdere malen cashbacks aangevraagd, voldaan aan alle eisen maar niks wordt meer geregistreerd en claims worden niet in behandeling genomen want ja, jij zit fout door... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Affiliate-Marketing-Service

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Met de online cashbacks van CashbackXL krijg je honderden euro's per jaar terug op jouw online aankopen.


Kontaktinformationen

1,7

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

164 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 25 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,7

Alle Bewertungen

(164)

33 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Onbetrouwbare service: Vertrouw hier niet op voor je grote deals!

Laat ik vooropstellen: CashbackXL werkt af en toe best aardig, maar alleen als het om wisselgeld gaat. Koop je iets van een tientje? Dan krijg je keurig je paar centen cashback. Maar zodra het om serieuze bedragen gaat, gaat het structureel mis.

Mijn ervaringen op een rij:
Telefoon van €699 (MediaMarkt): Cashback ineens 'niet geregistreerd'. Claim ingediend, maar ijskoud afgewezen.
Parfum van €120 (Douglas): Omdat het eerder misging, heb ik dit keer extreem nauwkeurig alle stappen doorlopen om te zorgen dat de registratie niet kon mislukken. Wederom geen cashback doorgekomen.
Sim Only-abonnement (Simpel): Dit was voor mij de druppel. Ik gaf nog één voordeel van een twijfel ik deed alles weer mega nauwkeurig volgens de cashback regels. Wat denk je? Weer niet bevestigd / geen cashback.

Het patroon is overduidelijk: bij lage bedragen gunnen ze je die paar cent, maar bij hoge aankoopbedragen of waardevolle abonnementen laten ze het afweten.

Het voelt als een verdienmodel over de rug van de consument. Simpel krijgt dankzij mij een nieuwe klant (en CashbackXL krijgt hier waarschijnlijk gewoon een vergoeding voor), maar wie zit er met de gebakken peren? De gebruiker. En de klantenservice van CashbackXL? Die schuilt achter reacties als "we weten ook niet hoe het kan" en "we kunnen niks voor je doen". Daar heb je als klant natuurlijk helemaal niets aan.

Ik sloot dit telefoon abonnement van simpel en deze aankopen specifiek af omdat de deal mét cashback de scherpste prijs gaf op jaarbasis. Achteraf voel ik me gewoon opgelicht en misleid. Het voelt absoluut niet betrouwbaar.

Mijn raad aan iedereen: VERTROUW HIER NIET OP!!

Reken jezelf niet rijk en gebruik cashback-acties nooit als doorslaggevende reden om een aankoop of overstap te doen. Zie het puur als een 'leuk extraatje' als het toevallig wél een keer werkt. Kortom: vertrouw CashbackXL niet, maar gebruik ze alleen als het jou uitkomt voor de kleine dingen. Voor mij is de maat in ieder geval vol.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WAARSCHUWING.

WAARSCHUWING.
Doe GEEN aankopen via www,cashback.nl. Zij komen hun afspraken niet na en betalen opgebouwd tegoed niet ui

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oplichters

Oplichters, ze geven een select groepje mensen cashback en voor de overigen die krijgen niks en steken ze de cashback die ze krijgen van de bedrijven in eigen zak, uiteraard schreeuwen degene die WEL cashback krijgen hoog van de toren dat dit fantastisch is. Waarheid is dat dit een corrupte criminele bende is. BLIJF WEG VAN DEZE OPLICHTERS, check de reviews zelf over wat deze lui doen, dan weet je genoeg

31. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Beste Nomen,

Wat vervelend dat je zo’n negatieve ervaring hebt met cashbackXL. We begrijpen dat het frustrerend is als een transactie niet wordt geregistreerd of cashback niet wordt uitbetaald.

We willen wel graag een misverstand wegnemen: CashbackXL verdient alleen aan een transactie wanneer de webshop de aankoop goedkeurt en de cashback daadwerkelijk wordt uitgekeerd. Ons belang is dus hetzelfde als dat van onze gebruikers: dat cashback correct wordt geregistreerd en uitbetaald.

Online tracking is helaas technisch complex en niet 100% perfect. Zo kunnen bijvoorbeeld een cookieblocker of een andere laatste verwijzing ervoor zorgen dat een aankoop niet goed wordt geregistreerd. Achteraf is de precieze oorzaak meestal niet vast te stellen.

Kun je contact opnemen met onze klantenservice met de betreffende transactie? Dan kijken we graag samen wat er mogelijk is en of we een claim kunnen indienen.

Met vriendelijke groet,
Team CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Veel gedoe, tijdverspilling en uiteindelijk geen cashback

Mijn ervaring met CashbackXL is helaas zeer slecht.

Ik zag bij CashbackXL een actie waarbij nieuwe Temu-gebruikers €100 cashback konden krijgen. De actie liep bijna af. Ik heb daarom netjes via CashbackXL.nl doorgeklikt naar Temu in Google Chrome en mijn winkelwagen gevuld. Ik kreeg echter geen voucher of andere aanbieding te zien waarmee ik van de actie gebruik kon maken.

Ik heb hierover gebeld en via de website contact opgenomen met CashbackXL. Positief was dat ik, ondanks het weekend, de volgende dag al een reactie kreeg van Ditmar. Hij verwees mij echter naar Temu.

Vervolgens heb ik meerdere dagen en meerdere e-mails aan contact met Temu besteed. Temu vertelde mij uiteindelijk dat ik bestellingen moest plaatsen om voor hun reclameacties in aanmerking te komen. Kortom: Temu verwees naar de reguliere Temu-acties en kon mij niet helpen met de specifieke cashbackactie die door CashbackXL werd aangeboden.

Dit heb ik weer teruggekoppeld aan CashbackXL. Ditmar gaf aan dat hij het zou uitzoeken en mij dezelfde dag of de dag erna zou terugbellen. Dat gebeurde niet. Drie dagen later heb ik zelf maar weer gebeld. Ik kreeg toen een verklaring waar ik weinig mee kon.

Kort daarna verscheen op CashbackXL nota bene een nieuwe Temu-actie van maar liefst €200 cashback, geldig t/m 30-09-2026. Omdat daarbij duidelijk stond aangegeven dat de actie via de Temu-app moest verlopen, heb ik het opnieuw geprobeerd. Ik heb de richtlijnen gevolgd, mijn winkelmandje opnieuw gevuld via de app en daadwerkelijk een bestelling geplaatst.

Nu, 16 dagen na mijn bestelling, blijkt de cashback helemaal niet geregistreerd te zijn.

Het resultaat: ik heb veel tijd besteed aan bellen, mailen en contact met Temu, vervolgens speciaal vanwege de cashbackactie een bestelling geplaatst en uiteindelijk staat er geen cashback geregistreerd.

Voor mij voelt dit inmiddels als flauwekul en enorme tijdverspilling. Zonder de cashbackactie van CashbackXL had ik de bestelling bij Temu überhaupt niet geplaatst, mede omdat bestellen daar voor mij door bijkomende kosten minder aantrekkelijk is geworden. Temu heeft dus in ieder geval een bestelling aan deze actie overgehouden; ik heb tot nu toe niets van de beloofde cashback gezien.

Op basis van mijn ervaring kan ik CashbackXL dan ook niet aanbevelen. Tenzij je zin hebt in stress, gedoe, achter mensen aanbellen en uiteindelijk maar moet afwachten of de cashback waarvoor je de aankoop deed überhaupt wordt geregistreerd.

10. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I regret I did not check this site…

I regret I did not check this site before using cashback. I bought phone on aliexpress, I should get cashback, but I got nothing. Do not use it

Edit: I contacted their support. They deleted my account. Scammers.

Suspicious? XD you see what you read?

21. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Kliencie,

We’re sorry to hear that your AliExpress purchase didn’t result in cashback. We understand why you’d be disappointed.

Cashback tracking isn’t 100% perfect, and unfortunately, we can’t always determine afterwards why a purchase wasn’t tracked. However, this doesn’t mean the cashback is simply kept by us.

Please contact our customer service with your order details.

Edit: We don’t remove accounts without reason. If an account has been taken offline, we have detected unusual or suspicious activity that led us to temporarily block the account.

If you have any questions, feel free to contact us again.

Kind Regards,
Team CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Totaal zinloos om via Cashback XL te…

Totaal zinloos om via Cashback XL te bestellen.
Ik heb 2x bij Amazon een (flinke) bestelling gedaan.
Eerst "getest" of de instellingen goed stonden.
Nog een keer extra gecheckt, maar helaas!
Geen idee, maar ze zullen op de een of andere manier geld aan ons verdienen. Maar niet meer aan mij! Cashback geven ze iig niet!!!

23. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Beste Remco,

Wat vervelend dat je na twee Amazon-bestellingen nog geen cashback hebt ontvangen. Zeker omdat je vooraf bewust hebt getest, begrijpen we dat dit extra frustrerend is.

Het merendeel van de duizenden transacties per dag wordt gewoon goed geregistreerd, maar online tracking is helaas niet foutloos. Een bestelling kan door externe factoren alsnog niet aan CashbackXL worden gekoppeld. Achteraf is de exacte oorzaak vaak niet vast te stellen.

We verdienen bovendien alleen aan transacties die door de webshop worden goedgekeurd en waarbij cashback wordt uitgekeerd. We hebben er dus hetzelfde belang bij dat jouw cashback goed wordt geregistreerd.

Neem gerust een kijkje op onze pagina 'goed om te weten', hier delen wij hoe CashbackXL werkt.

https://www.cashbackxl.nl/goed-om-te-weten

Team
CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte ervaringen - onterecht cashback afkeuren

Zeer teleurstellende ervaring. Ondanks dat ik mijn cookies correct had ingesteld en alle voorwaarden nauwkeurig heb gevolgd, is mijn cashback toch afgekeurd. Er wordt geen duidelijke of overtuigende uitleg gegeven voor deze afwijzing. Als klant verwacht je dat een cashbackactie eerlijk en transparant wordt behandeld, zeker wanneer je aan alle gestelde eisen hebt voldaan. Dit wekt de indruk dat er naar redenen wordt gezocht om cashbackverzoeken af te wijzen. Loop hierdoor wel mijn cashback mis, wat nu flink al opgelopen is. Ik heb het even aangekeken en geprobeerd aan te kaarten bij cashbackXL zelf, maar helaas geen klantvriendelijkheid / begrip. Ik ben dan ook erg ontevreden over de afhandeling.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hallo Aw,

Jammer om te lezen dat jouw cashback is afgekeurd en dat ons eerdere contact niet prettig is verlopen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, zeker wanneer het om een flink bedrag gaat.

Het is goed om te weten dat CashbackXL een cashback nooit zelf afkeurt. Uiteindelijk bepaalt de webshop of een aankoop aan alle voorwaarden voldoet. Omdat wij alleen een vergoeding krijgen als de webshop de cashback goedkeurt, hebben wij liever ook dat de cashback wordt goedgekeurd.

Helaas geeft een webshop niet altijd meteen een duidelijke reden mee. Als dit bij de webshop waar jij hebt besteld mogelijk is, raden we je aan om via je account een claim 'Onterecht afgekeurd' in te dienen. Dan gaan we de webshop opnieuw om opheldering vragen. Neem gerust contact met ons op, we kijken graag nog een keer met je mee!

Met vriendelijke groet,
Team CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cashback gaat in 99% van de gevallen…

Cashback gaat in 99% van de gevallen goed. Maar het is wel heel ondoorzichtig en oncontroleerbaar.

Zo deed ik een bestelling bij AliExpress, cashback op dat moment 18%. Tot mijn verbazing werd maar 30 euro goedgekeurd. Dit was onjuist, ook al was de cashback ineens bijgesteld naar 15%. Dan nog had ik 63 euro horen te krijgen. Ik had hen een bericht gestuurd, maar daar hadden ze flink wat dagen voor nodig om te reageren dus inmiddels had ik hetzelfde gevonden in de kleine lettertjes: er wordt maximaal 30 euro uitgekeerd. Het is echter volledig oncontroleerbaar of CashbackXL de rest niet gewoon in hun eigen zak steekt.. Wat dat betreft is er in 10+ jaar niets veranderd. Nog net zo onduidelijk waar je op kan rekenen als destijds. Het is in elk geval niet te checken of het klopt.

Het systeem is voor verbetering vatbaar, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Ik denk dat ik op zoek ga naar een wat transparanter cashback systeem.

Update [8 juni 2026]:
Naar aanleiding van mijn review zocht de eigenaar van CashbackXL tot mijn verbazing via privé-mail contact om de discussie achter de schermen te voeren, in plaats van een openbare reactie op Trustpilot te plaatsen. In deze mail gaf hij aan dat de limiet van 30 euro "praktisch bovenaan in de voorwaarden" staat en vond hij het beeld dat ik schets "niet fair". In een tweede mail op mijn reactie gaf hij aan bewust niet meer openbaar op Trustpilot te reageren, omdat hij zich hier niet zou kunnen verdedigen. Ik vind dat in het openbaar en alle openheid juist DÉ plek hiervoor. Daarnaast verschoof hij de schuld van de limiet naar AliExpress en stelde hij dat ik na meerdere eerdere cashbacks "inmiddels wel zou moeten weten" dat er voorwaarden gelden.

Mijn standpunt blijft echter ongewijzigd: als je groots adverteert met een promotiepercentage van 18%, dan hoort een hard maximum van 30 euro direct bij de promotie zelf te staan, en niet pas op de achterliggende voorwaardenpagina. Dat de eigenaar ervoor kiest om via een privé-mail defensief de discussie aan te gaan in plaats van hier openbaar te reageren, bevestigt voor mij helaas alleen maar het gebrek aan transparantie, professionaliteit en duidelijke marketing. Inmiddels heb ik de eigenaar per mail laten weten dat ik deze manier van benaderen opdringerig en intimiderend vind overkomen. Dat had hij volgens zijn reactie niet zo bedoeld, maar excuses maken, ho maar..

Deze autist houd van duidelijke communicatie en openheid en begrip en respect. Niet totale toondoofheid en gebrek aan klantvriendelijkheid.

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Affiliate fraude

Affiliate fraude. Ze laten je een affiliate link aanmaken, zij verdienen geld, en doen alsof de gebruiker zich niet aan de 'regels' houdt, waardoor ze geen cashback hoeven te geven. Makkelijk geld verdienen!

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Flapstaart,

We begrijpen dat een afgewezen cashback vervelend is. CashbackXL ontvangt de commissie van de webshop alleen wanneer een aankoop correct wordt geregistreerd én door de webshop wordt goedgekeurd. Als een transactie wordt afgewezen, ontvangen wij die commissie dus ook niet.

De beoordeling van een transactie en het naleven van de voorwaarden ligt uiteindelijk bij de webshop. Tracking kan bovendien door verschillende externe factoren worden beïnvloed, waardoor een aankoop niet altijd correct wordt geregistreerd.

We vinden het jammer dat je hier een andere indruk aan hebt overgehouden. Als je ons de betreffende transactiegegevens doorgeeft, kijken we graag nogmaals wat er precies is gebeurd.

Met vriendelijke groet,
Team CashbackXL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Works well for me

Works well for me. This is my go to cashback website. It's easy to use and there's almost always a deal for a new phone/internet/gwl contract.

The only thing is that you have to be careful with accepting cookies etc. I use a separate vanilla browser (without any adblockers etc.) just to use this website. It's also easy to check if the cookie settings are ok.

Sometimes it can take a while before you get paid out but I think it has more to do with the e-commerce service and not Cashback XL.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Max,

Thank you for the great review! We’re glad CashbackXL has become your go-to cashback site. And thanks for sharing the tip about using a browser without adblockers, that can indeed help with tracking.

You’re also right that payouts can sometimes take a while, as the webshop needs to approve the purchase first. Thanks again for sharing your experience!

Team
CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dit was een betrouwbare website

Dit was een betrouwbare website, en moet toegeven dat het mij honderden euro's heeft bespaard. Maar laatste tijd lijken juist grote aankopen niet geregistreerd te worden. En juist bij websites waar je geen dispuut kan indienen. Lekker makkelijk. Terwijl je alle regels opvolgt. Ik ga dus helaas stoppen met het gebruik van de website.

4. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Justus,

Jammer om te lezen dat je na alle goede cashbackervaringen nu juist bij grotere aankopen problemen ervaart. We begrijpen goed dat dit frustrerend is.

Helaas zijn er webshops waarbij een niet-geregistreerde transactie niet achteraf via een claim kan worden onderzocht. Dat betekent niet dat we je niet geloven, maar dat de webshop ons die mogelijkheid niet biedt. Ook krijgen wij bij een afwijzing niet altijd een specifieke reden te zien. Bij webshops die wel claims accepteren, dienen we uiteraard graag een claim voor je in.

Goed om te weten: wanneer een transactie niet wordt geregistreerd of de cashback wordt afgekeurd, ontvangen wij hiervoor zelf ook géén commissie van de webshop. We hebben er dus hetzelfde belang bij dat cashback correct wordt geregistreerd en goedgekeurd.

Op onze pagina ‘Goed om te weten’ leggen we uit hoe CashbackXL werkt.

We vinden het jammer dat je hierdoor stopt en hadden je graag een andere ervaring gegeven.

Team
CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Keren geen cashback meer uit!

Afgelopen twee weken zeker bij 10 verschillende webshobs geen cashback meer gekregen terwijl ik 100% zeker weet dat alle settings goed staan. Maar nu het leuke, Cashback XXL heeft nu de optie om een claim in te dienen uitgeschakeld. Dus weg tientallen euro's die ze wel fijn in eigen zak steken. Oplichters zijn het! Mij zien ze niet meer terug deze boeven organisatie!

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Barry,

Jammer om te lezen dat je de afgelopen twee weken bij zoveel verschillende webshops geen cashback hebt ontvangen. Zeker als je CashbackXL al vaker hebt gebruikt en denkt dat je instellingen goed staan, begrijpen we dat dit veel frustratie oplevert.

Dat de claimmogelijkheid bij deze webshops niet beschikbaar is, betekent helaas dat wij de ontbrekende transacties niet achteraf kunnen laten onderzoeken. Dit is een beperking die door de betreffende webshop wordt bepaald. Bij webshops die wel claims accepteren, dienen we die uiteraard graag voor je in. Goed om te weten is dat wij zelf bij een niet-geregistreerde of afgekeurde transactie ook geen commissie ontvangen.

Meer uitleg hierover, vind je op onze pagina ‘Goed om te weten’.

Team
CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Meerdere cashbacks de laatste tijd niet…

Meerdere cashbacks de laatste tijd niet geregistreerd. De laatste keer was 72,50 van Odido. Niks geregistreerd dus weg 72,50. Waarschijnlijk wordt het geld wel uitgekeerd, maar het beland bij Cashbackxl in de zakken

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cashback XL-Logo

Antwort von Cashback XL

Hi Appel,

Wat vervelend dat je meerdere cashbacks mist. We begrijpen goed dat dit erg frustrerend is.

Het is echter niet zo dat wij deze cashback zelf ontvangen en houden. CashbackXL ontvangt alleen een commissie wanneer een transactie door de webshop wordt geregistreerd én goedgekeurd. Bij een niet-geregistreerde of afgekeurde transactie ontvangen wij dus ook geen commissie.

Meer uitleg hierover, vind je op onze pagina ‘Goed om te weten’.

Helaas staat Odido het indienen van een claim bij een ontbrekende transactie niet toe. Hierdoor kunnen wij achteraf niet laten onderzoeken waarom jouw aankoop niet is geregistreerd.

Voor een volgende keer kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan graag met je mee!

Met vriendelijke groet,
Team CashbackXL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Eerst cashback niet geregistreerd

Eerst cashback niet geregistreerd, na wat heen en weer mailen is het geregistreerd maar na paar weken afgekeurd om onduidelijke redenen. Dus verspil je tijd niet aan deze oplichters.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Gaat achteruit

Ik merk steeds vaker dat cashbacks niet registreren, terwijl de cookiesettings gewoon goed staan. Daarnaast laatst een bestelling bij Teufel gedaan waarbij ik dik 40 euro cashback zou moeten krijgen. Registreerde ook niet. En bij een handmatige claim blijkt dat je nu ineens geen kortingscodes meer mag gebruiken (die was van Teufel zelf). Wat heb je er dan aan, ik koop vrijwel nooit iets zonder kortingscodes. Shopbuddies doet daar niet moeilijk over.

4. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Veel technische problemen en nul service

Nul service, ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun eigen technische problemen waardoor cashbacks niet worden geregistreerd. Het zou me niets verbazen als ze veel cashbacks in eigen zak steken en beweren dat ze niet waren geregistreerd door een fout van de gebruiker.

13. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Borderline scammy

Some cashbacks simply never get registered even if you follow all the steps and instructions regarding cookies, clicks,etc. Then you can submit a claim that they simply will forever leave as "pending".

When you have a certain amount of cashback approved for payout, it's also left as "pending" for very long, I guess they just hope you'll forget about it and keep the money for themselves. SCAM

10. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Werkt goed!

Werkt goed! Gewoon alles via de app bestellen. Goed lezen hoe het werkt en je krijgt gewoon je cashback! Aanrader!

3. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloos bedrijf

Sinds afgelopen jaar regelmatig cashbacks niet geregistreerd maar het ligt nooit aan hun zeggen ze.Alles staat goed ingesteld bij mij, dus aan wat aan moet staan en ik doe het via Chrome wat ze zeggen.Stuur je ze een mail waar je alles uitgebreid uitlegt over hoe en wat,maar ze lezen nog niet eens wat je schrijft,je krijgt gewoon een automatisch verstuurd antwoord want dat zie je aan wat ze als antwoord geven.Nu weer niet geregistreerd een contract van Energiedirect waar je een cashback zou krijgen van €45,en ja toevallig kan je hier weer geen claim voor indienen vandaar mijn mail naar hun.Als het kleine bedragen zijn dat word het toevallig wel altijd geregistreerd Ben echt klaar met dit waardeloos bedrijf,

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cashback

Lekkere website, ze sturen een email om je achteraf na aankoop allert te maken op dat je adblock aan hebt staan en hier uit voor moet zetten! Vervolgens als je ze bericht, krijg je te horen dat je nog even geduld moet hebben, want dat het bij coolblue wat langer duurt. En wil je een claim doen, dan kan dat sowieso pas 24 uur later. Ik kan het niet meer annuleren en opnieuw doen als gevolg door hun.

19. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr