Carolyn's Sweets Bewertungen 

369
•
TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had Carolyn Sweets for Sarah’s 18th birthday, and they were absolutely fantastic! The light-up numbers, magic selfie mirror and sweets were all gorgeous and really added to the night. Ian and... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

There is so much variety and the quality of the sweets is excellent. I ordered almost 60kg for a work event and the feedback from employees also contributes towards the 5 stars. Also a special call o... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I order off Carolyn sweets very regularly Ian,Shannen & Jamie always go above and beyond for each and every order watching your order been packed in tiktoc live always brings joy. So many free items t... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We couldn’t recommend this photo booth enough! It was such a huge hit with our guests from start to finish. The attendant was so lovely and an absolute pleasure to deal with all night. It ended u... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Hochzeitsservice

Vom Unternehmen geschrieben

Carolyn's Sweets supply Chocolate Fountains, Candy Carts, Popcorn, Candyfloss, PhotoBooths, Sparkle Dance Floors etc for weddings, birthdays and corporate events throughout Ireland.


Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

369 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 85 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,7

Alle Bewertungen

(369)

81 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wouldn’t recommend.

Just a warning if ordering from Carolyn’s sweets. They mix vegan and non vegan sweets in the one bag. I thought I added a note to stop this but they’re saying they didn’t get it 🫩 I sent the sweets back. However, I thought not mixing would be obvious for specific dietary requirements.

Customer service has been rather poor from this company. I would not recommend ordering. No communication regarding refund after 3 working days once the parcel had been received back. I had to follow up.

26. Juli 2026
Carolyn's Sweets-Logo

Antwort von Carolyn's Sweets

Hey Chelsea

Just to confirm the truth here on this order.

A note wasn’t left with the order.
Not only Vegans can order Vegan sweets. We have multiple notices on the website regarding mixing sweets of all kind. Even a large warning sign before you press pay.
You item was left in the post box on Friday afternoon of the bank holiday. I personally issued your refund on the Sunday of the bank holiday when we weren’t in the office.
as it was a bank holiday the notifications will of course be delayed. It certainly wasn’t 3 working days!

This was all resolved promptly and we went above and beyond with accepting the return and issuing the refund.

To say our customer service is poor is very odd.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We hired the 360 photo booth for…

We hired the 360 photo booth for Michael & Kim's wedding, even with wrong name on videos at start that's was nothing, that was quickly fixed, didn't stop everyone have ball, staff on the night were lovely and polite & patient with kids, even Bride & Groom had shot on it, I would 100% recommend them Carolyn's Sweet, From Janet Gray,Thanks Ian all staff

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful

Great selection. Decent prices. Prompt delivery and good communication. So far, the sweets I have tried are beautiful, but the fudge is out of this world!! Will definitely be buying more sweets in the future

29. April 2026
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This is my second order with you.

This is my second order with you.
I saw you advertised sweet peanuts and ordered them with others to make postage viable but was disappointed to see that my peanut order was not fulfilled and my monies credited.

26. April 2026
Carolyn's Sweets-Logo

Antwort von Carolyn's Sweets

Hi Thomas

We’re very sorry about the disappointment with the sweet peanuts on your recent order.

As your order was placed late on Friday evening, we only became aware on Monday morning that the item had sold out over the weekend, as we do not operate on weekends. Rather than delay your full order for up to two weeks waiting on restock, we issued an immediate refund for the peanuts and shipped the remaining items as quickly as possible.

We completely understand your frustration, especially as the peanuts were the main reason for your order, and we do appreciate your continued custom and support.

Unfortunately stock issues can occasionally happen despite our best efforts, but we always try to resolve them as quickly and fairly as possible.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Unfortunately one of the bags was…

Unfortunately one of the bags was opened and then just sellotaped closed.

22. April 2026
Carolyn's Sweets-Logo

Antwort von Carolyn's Sweets

Hi Robbie

Sorry to hear this happened. As mentioned via email these are packed externally and we never had an issue like that.
We did offer you a free return with collection but you refused as you said you already ate some.
Offer is still there if you want to avail.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr