Echt klasse
Top! Alles klopte gewoon. Nette chauffeur, koelkast met daarin de drankjes zoals afgesproken, muziek aangesloten en rijden naar de afgesproken plekken. Twee geweldige uren gehad.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Top! Alles klopte gewoon. Nette chauffeur, koelkast met daarin de drankjes zoals afgesproken, muziek aangesloten en rijden naar de afgesproken plekken. Twee geweldige uren gehad.
De Limousine Service...
Weet niet of dit hetzelfde bedrijf is als Basic maar het verhaal komt wel heel erg overeen!
Ga er nooit mee in zee!
Ze storten je borg niet terug.
Schoonmaakkosten in rekening brengen terwijl je de limo netjes hebt achter gelaten! Volgens hun heb ik het onderwerp in een email veranderd?...brengen ze kosten voor in rekening.
Onnodige communicatie....ze brengen kosten in rekening!
Ik kreeg €0,17 van de borg terug!
Ze zijn nauwelijks te bereiken en als je ze spreekt zijn ze onbehoorlijk aan de telefoon en laten je niet uitspreken!
Regelement van 150 punten...€100,- inhouden op "onderbuikgevoel "??!! Hoe dan!!
Gewaarschuwd mens telt voor 2....ga er niet mee in zee!
Ze liegen en bedriegen!
Een limousine gehuurd voor een bruidspaar. Er moest eerst een borg betaald worden van €100.
Daarna heb ik een keer gebeld, of het tijdstip gewijzigd kon worden. Voor de bewuste dag, werd ik gebeld, met de mededeling dat de limousine waarschijnlijk niet zou kunnen rijden, omdat deze met pech stond. Zij hebben mij die dag op de hoogte gehouden via WhatsApp. S nachts om 0:33u kreeg ik een appje, dat de limousine gemaakt was.
Zoals bij hun voorwaarden staat, zou de borg binnen 48u teruggestort worden, als de rit gereden is. Na enkele dagen had ik nog niets ontvangen, dus maar gebeld. Antw, dat er 1 blikje gedronken was, en dat dat de reden is, dat het stagneerde. Na 1 week wachten, maar weer een keertje gebeld, waar mijn borg bleef.Antw.dat de bankgegevens niet juist zijn ingevuld, met de vraag wat zij dan miste. De bank waar hij gevestigd is waar ik de rekening ooit had geopend. Hahahaha. Dit is een goede grap, dit had ik nog nooit gehoord. Toch nog maar een keer gevraagd wanneer ik de borg nu, dan wel terug kon verwachten. 28 juli. Het bruidspaar is getrouwd op 17 Juni.
De borg is nu eindelijk teruggestort. Geen €100 maar een bedrag van €48,27.
Omschrijving van terug gestorte borg:
Aanpassing tijdstip
Nuttigen van blikjes, was er maar 1.
En overbodige communicatie.
Wat nou overbodige communicatie!!!!!
Dag voor de ceremonie mij inlichten over een kapotte limousine tot middenin de nacht.
Ik vind dit echt oplichterij, voor mij geen basic limousine meer.
M.
Eerlijke feedback...?
Slecht.
Communicatie drama, ellenlange mails met taalfouten, telefoon word niet opgenomen.
Vaag contact via verschillende mensen.
Rekening nummer lijkt ook particulier.
Dan word de auto ineens gewijzigd 2 weken na afspraak gewijzigd omdat deze ineens geboekt zou zijn.
Dan verschijnt de limo bij op de dag van de afspraak meer dan een uur te laat, waardoor het begin van het examen gala werd gemist.
Een rijstijl als een raket door de straat.
Ook nog eens een andere auto dan de foto's, met deuken, vuil aan de buitenkant, kleden over de kapotte en vuile bekleding.
Ook was de limo bestickerd.
Een onpersoonlijke chauffeur, die de hele tijd tijdens de foto's een mondkapje droeg.
Dan krijgt hij nog pech op locatie waardoor hij na het afzetten nog uren moest staan wachten op pechhulp.
Dan de borg... blijkt dat onderaan de mails, waar steeds het hele reglement in gekopieerd word werd gevraagd om de bank vestigingsadres?
Mijn bank vind dit ook vreemd, er is niemand die dit zo nodig heeft. En twijfels of ik dit wel moest doorgeven, zelfs de bank heeft moeten uitzoeken wat een hoe omdat dit er tegenwoordig er niet toe doet. Maar goed, na eindelijk contact, blijkt dat ze voor alle communicatie extra geld rekenen en dat ze met een accountant werken enz.. bijzonder, zeker omdat de betaling via een wat lijkt op een particulier rekening verloopt.
Ik moest nu maar wachten op mijn geld een maand later.
Ik krijg mijn borg weer van een andere rekening gestort?
Wat blijkt er is een bedrag in mindering gebracht, wat ook nog niet eens klopt..
Nu probeer ik te bellen zijn beide telefoonnummers afgesloten???
Omdat er niet meer werd opgenomen besloten voor mijn 34,= extra in rekening gebrachte bedrag deze review te plaatsen.
Eind goed al goed en slechte ervaring onprofessioneel afgehandeld.
Kijk uit met deze firma.
Van het begin af aan vage communicatie, waardoor het spannend was of de limousine wel zou verschijnen. Borg is €100,-. Bij elke vraag die je stelt rekenen ze €27,50. Het lijkt erop dat ze erop uit zijn om je vragen te laten stellen, zodat ze dit van je borg kunnen in houden. Nadien krijg je ook geen antwoord meer op vragen. Levering van oude/smoezelige limousine met vieze bekleding die ze bedekken met kleden. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden!
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.