Barton Watch Bands Bewertungen 

276
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've owned several Barton watch bands. Nice quality and easy to switch out. Their customer service is fast and effective. Highly recommmend.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Getting a solid quick release leather band for a fair price seemed impossible until a renowned watchmaker sent me to Barton Watch Bands. I have now had experience with three bands Barton Bands, all... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a new band as a gift, website has not provided any information other than an order number, they are good at taking money. Absolutely ZERO CUSTOMER SERVIC. Phone calls go ignored as do emai... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have bought a few bands from Barton. I appreciate their quality for the price, and their customer service team has been helpful with questions and the occasional return. I own a few of their Elite S... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Uhrenhersteller

Vom Unternehmen geschrieben

Shop hundreds of watch bands for thousands of watches. Leather, Silicone, Nylon, Canvas, Rubber, NATO Style & Quick Release Watch Straps. Many colors, lengths & widths. Exceptional service & guarantee. Common watchband widths including 16mm, 18mm, 20m...


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

276 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 85 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(276)

50 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great service, good rubber straps…

Barton provided excellent customer service. I had a query that they responded to immediately and resolved perfectly. Great service!

I ordered a couple of rubber straps and a couple of fabric straps.

The rubber straps are really good quality and I was very impressed at this price point. One is for an Apple Watch, the other to wear with a few different watches. The quality does not look out of place when paired with a luxury watch.

The quality of the fabric straps is not as good, feels and looks cheap, in fairness it is a 25 dollar strap. The material is quite stiff and it just looks like a strap for 50 dollar watch and not to be paired with anything decent.

In summary, the rubber straps are good, the fabric straps not so good.

4. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Andrew,

Thanks for your comments, we really value them and use them to improve what we do. If there is anything we can do to follow up on an outstanding issue, please send us a message at customerservice@bartonwatchbands.com so we can resolve it.

We hope you visit our site again soon and check out the new items we offer in the future.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Example of what customer service should be like

First of all, I talked to a live human being, Josh. Seriously the best customer service experience I’ve had in maybe two or three decades. Maybe even ever. He was extremely polite and courteous. If the rest of the company is anything like Josh, it’s a hell of a company.

2. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Thank you for the honest review. We truly appreciate the positive feedback. We will continue to strive for great customer service. Thank you for supporting Barton Watch Bands. We hope to see you again soon!

Best,
Barton Watch Bands

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product and quick shipping

Strap arrived quickly considering coming from US and without any extra charges. Looks and feels great.

3. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Thank you for your honest review. I am happy to hear your international Barton Watch Bands order arrived in a timely manner. Enjoy the new strap! We hope to see you again soon.

Best,
Barton Watch Bands

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Products From a Good Company

I’ve purchased three replacement bands from Barton and I couldn’t be more pleased. The quality of their product (especially for the price) combined with a prompt delivery has been great. I’m aware that they did have an internal challenge(s) due to their rapid growth. However, from my experience they’ve been resolved . Great products from a good company. Steve K.

15. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent from start to finish

Excellent from start to finish, one small problem with currency USD To GBP, immediately solved A/c credited, very satisfied with both orders, the finish and general appearance are spot on, complementary comments

30. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The bands are reasonably priced and…

The bands are reasonably priced and affordable. I was not satisfied with one of the bands I purchased and a simple call to their support services resolved the issue. They stand behind their guarantees and very easy to work with.

20. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers one and all usual response of…

Scammers one and all usual response of lack of stock lost,back order, we will walk your order through personaly, have received nothing placed order in December last year now March 14th have reported site to Google hopefully they will take down 👎👎👎👎 website saving others from this ever increasing problem of Scammer Sites they even went to the trouble of setting up a fake review pages. DO Not purchase anything from this site

14. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Wendell. Barton Watch Bands is not a scam. It's a real company, with real people who work here, in Dallas, TX. If we say an item is out of stock, that's probably because it is. We've gotten quite busy.

I'm sorry if something went wrong with your order, and if you've waited this long, it's certainly not typical. We will happily work to make it right. Please send us a message to customerservice@bartonwatchbands.com and we will resolve your issue or chase down your order.

Please be patient with a small but quickly growing company as we work to handle an unprecedented load of orders.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered watch band straps on December…

I ordered watch band straps on December 23, 2022. I have reached out numerous times, and been told occasionally that they are on the way. Yet, as of February19th2023, I have yet to receive my order.

19. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Jim,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

If there is anything we can do to follow up on your issue, please send us a message at customerservice@bartonwatchbands.com so we can resolve it.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a watch band and paid the 35…

I ordered a watch band and paid the 35 dollars. I received an email saying your shipment has been sent the next day. two weeks went by and still no watch band. I went to Bartons website and checked the tracking. The company's website said the band had been delivered but when I put the tracking number in to the USPS tracking website it said label created but not yet shipped. the next day I received an email from Barton saying my shipment had been delayed due to new computers. I reached out and told them I had not received the band and wanted a refund and not to worry about the order because I had already bought and received another from a different company. the rep Cory said you want a refund for a band that has been delivered? I explained and he did not respond. I emailed again the next day and he apologized and said no problem I would get a refund. long story short they never gave me the refund and sent a band out much later. also you can not get a human on the phone. NEVER BUY FROM BARTON

3. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Max,

While I am sorry that you've had a frustrating delay with your order, we sent the refund immediately upon request. I'm not sure why your card has not received it, but I did send you a follow up email today. Bottom line, we are working toward your complete satisfaction and will resolve this as soon as we can.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So many things are wrong here

So many things are wrong here. No matter what you send them for problems you get the same email back about software issues and your product is coming even if that's not what your writing them about. Second I ordered a weathered looking watch band but what I received was a regular looking watch band and the pins were too short. The box said weathered band and it was the right size for my watch but that's not what I received. At this point I can not recommend this company. Buy elsewhere.

11. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Keith,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer service doesnt exist

Ordered a new band as a gift, website has not provided any information other than an order number, they are good at taking money. Absolutely ZERO CUSTOMER SERVIC. Phone calls go ignored as do emails and forget live agent service from the website, wish there was a -10 star, DO NOT buy from Barton Watch Bands unles you want to throw money into a black hole

27. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi John,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Have not received my order

Have not received my order.
Order #87483982
My order took ages so Barton refunded me for the strap and it arrived a couple weeks after.
Nice looking strap. I originally wanted it for my Casio GWG 1000 but when the strap took longer to arrive than expected I got a black GWG 1000 strap to replace my green one and it fits perfectly so I’ve yet to try on the Barton strap. Thanks for the refund.

16. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Courtney,

It looks like even though your order is still on its way, we refunded you due to late shipping. Let us know if there is anything else we can do at customerservice@bartonwatchbands.com.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam company

Scam company. I ordered a watch band, and it was never shipped. I tried calling and emailing never got a response. Ended up going to my credit card company to get my money back. Avoid. This scam company!

31. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Dave,

We are not a scam, I assure you. We're a real shop with a bunch of people working hard here in Dallas, TX. We've just fallen behind.

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I wish I have read the reviews here first

I ordered a watch band at a discounted price from them just after the New Year. A week after, I did send them email asking for updates and why it wasn't shipped yet. A staff named Sam answered my email 2 days after saying they were overwhelmed with the orders and said they will be sending my order very soon. The "very soon" took 3 more weeks after I sent them another follow-up as to why it's still on "prepared" status. This time, nobody replied but just received a shipment email from UPS saying the order is on the way. Now, it's been 10days since that email, and the item just departed from Fontana, TX. All along I was thinking the item was just in Australia. I wished I read the reviews here first before I ordered.

Update:

After I have made this review and did order a couple of bands again from them, I find that the response and shipping time was a bit faster, thus making me update this review. Moreover, they are giving out lots of promo codes you can avail to, so it's a plus thing as well. Looking forward to more orders from them

30. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi John,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pretty sure this place is a scam

Pretty sure this place is a scam. They most frequently on social media (about once a day) and their comments are filled with people not receiving their orders. I got some bogus dm from someone saying they would take care of it but they haven’t. This is a company that is 100% fake and if you order from them you will never get what you ordered.

1. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Jamie, I assure you that we are real and not a scam! Real people working in a small shop in Dallas, TX. I've worked in the assembly, shipping and customer service departments here.

We sincerely apologize for the disappointing experience. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Service client déplorable

Bracelet commandé le 5 janvier 2023, en stock au moment de l'achat mais toujours en préparation d'expédition. Le service client est déplorable, ils ne répondent aux mails que de façon automatique.
Je regrette mon achat.

4. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Thierry,

Nous nous excusons sincèrement pour cette expérience décevante. En tant que petite entreprise en croissance rapide, nous avons été confrontés à un volume de commandes sans précédent. Cela a entraîné des retards dans la façon dont nous servons nos clients, et nous le regrettons.

Si nous pouvons faire quelque chose pour donner suite à votre problème, veuillez nous envoyer un message à customerservice@bartonwatchbands.com. Nous faisons de nouveaux progrès pour nous améliorer avec un service plus rapide et plus attentionné.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

Terrible customer service.
They canceled the wrong order even after I gave them an order number, then proceeded to ignore me, telling them that they got something wrong.
I wanted to cut all ties and cancel my order, but it seems they choose not to answer when it doesn't benefit them.

26. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Micah,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish I could leave zero star…

I wish I could leave zero star rating!!! I placed an order on 1/14/23 I received a confirmation and of course my credit card was charged. On 1/18/23 I placed another order hoping to receive them both at the same time. I also received a confirmation and my credit card was charged again. Today is 1/25/23 I received a email saying that my second order has been delayed because of a strike. Then a couple of minutes later I received a email stating that I have been refunded $3.18 for my second order. They have yet to say anything about the first order. I immediately replied to both emails and I haven’t received any response. I also sent a email to customer service and have yet to receive a response. After reading reviews I am afraid that I have just became another victim. The communication with this company sucks!!! After 7 business days there’s no reason that my order shouldn’t have shipped out. It obvious that’s something isn’t right because they are not even mentioning my first order. This is definitely not a company you want to do business with. At this point I feel that I have definitely been scammed.

25. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Michael,

We're not a scam, I assure you. We are real folks working hard at a real shop here in Dallas, TX!

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered an in stock item on Jan 4

Ordered an in stock item on Jan 4, 2023 and it has still not showed up. Received a "We are backed up" email with no date promised . SHOP ELSEWHERE if you need a watch band.

4. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Eric,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service ever

Worst customer service ever. I placed an order for some watch bands which was acknowledged. After a couple of weeks I chased delivery and they said they had dropped the ball and the items were out of stock. I then replied and asked when they will be re-stocked and that was never answered despite me sending three reminders. Now I am trying to get a refund which is the next challenge.

25. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Barton Watch Bands-Logo

Antwort von Barton Watch Bands

Hi Roy,

We sincerely apologize for the disappointing experience you've had with Barton Watch Bands and our failure to meet your expectations. As a small but rapidly growing business, we've been challenged by an unprecedented volume of orders. This caused delays in the ways we serve our customers, and we regret that. It's also driven many of our products out of stock before we can refill them. But we are catching up as fast as we can.

We're sorry this demanded more of your patience than expected, and are making new strides to improve with speedier, more attentive service. We value you as a customer and look forward to winning back your trust and your business.

Cory
Barton Watch Bands

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr