Baadcafe Bewertungen 17

TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Restaurant
  2. Café

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Bådcafe er en cafe og restaurant med plads til fester og møder for både private og erhverv. Vi ligger fast på den hyggelige Marselisborg Havn i Aarhus.


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

17 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig godt

, og stemningen ombord er hyggelig og afslappet. Jeg kan varmt anbefale et besøg på Bådcaféen, uanset om det er for en kop kaffe, en frokost eller en aften med cocktails i styrehuset.

9. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi havde set frem til en hyggelig aften…

Vi havde set frem til en hyggelig aften med god mad på bådcafe, de unge mennesker som serverede var søde og smilende, men så stopper den også der.

Vi bestilte 4x kylling, 2 af retterne var kyllingen rå inden i, og det var alle 4 retter kartofler også.
Vi fortalte det, og de tog maden med igen. Eftersom vi skulle være et andet sted sener, bestille vi en dessert, så vi kunne føle os lidt mætte. Da vi skulle betale, kunne vi godt betale med kontanter hvis vi havde lige penge, da de ikke havde byttepenge , selv om vi tydligt kunne se at det havde de, men de havde fået af vide at de ikke måtte. Ud over det, havde de trukket desserten fra, men tog fuld pris for hovederetten som vi ikke spiste . Dette syntes vi selvfølgelig heller ikke var ok, men de unge mennesker kunne ikke gøre mere.

Meget dårlig oplevelse.

26. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Blandet oplevelse

Vi så frem til at blive budt velkommen på Bådcafén på vores sølvbryllupsaften. Der var hyggelig stemning da vi ankom kl 18:30, men desværre blev vi skuffede over, at der kun var én fiskeret tilbage og heller ingen risotto. Det forekommer lidt underligt at kokken er løbet tør for to retter ud af tre så tidligt på aftenen. Så for to ud af tre i vores selskab var der kun kylling på menukortet tilbage. Men maden var virkelig velsmagende og store portioner. Servitricen var meget sød og professionel.

Der var et meget støjende selskab midt i lokalet; de flyttede desværre over så de sad ved siden af os. De var meget fulde og så højlydte at vi ikke kunne føre en samtale. Pludselig begyndte de at smide med isterninger fra deres isspand og én endte med at hælde hele indholdet af vand ud over en anden fuld gæst. Det viste sig at være ejeren af Bådcafén der hældte vandet ud så gulvet sejlede. Både kokken og servitricen forsøgte at neddæmpe gemytterne, og selskabet forsvandt da også tilsidst.

Men hold da op op hvor var det en ubehagelig, trykket og pinlig stemning. Havde vi ønsket den type underholdning, var vi gået på en billig bodega!!

Da vi fik vores regning var der fejl i den, men med sådan en fremtoning fra caféns ejer er der nok ikke noget at sige til at servitricen var forvirret.

Det var ikke hvad vi havde forventet at opleve på vores sølvbryllupsaften og selvom vi fik et glas Prosecco som kompensation kommer vi bestemt ikke tilbage til Bådcafén.

6. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Min kæreste og mig skulle fejre vores 8…

Min kæreste og mig skulle fejre vores 8 år sammen . Vi bestilte bord på bådcafen en hel mdr før . Da vi ankommer, undrer vi os over at der allerede kl. 17.20 er fyldt op og folk er igang med at spise . Vi får vist os vores bord og efter lidt tid kommer en tjener med menu kortet . Vi fortæller at vi ønsker os en 3 retters menu fra kortet . Hun fortæller her , at det kan vi ikke få ,da det er bingo aften i aften og at der kun serveres en ret . Vi bliver skuffet, da vi ikke lige havde tænkt os , at den romantiske aften skulle være med bingo . Vi svarer at der ikke var planlagt bingo dengang vi bestilte bord for over 3 uger siden. Hun fortæller her , at det er arrangerert efterfølgende . Vi rejser os og siger at vi ikke længere ønsker at spise der. Tjeneren svarer at hun lige vil hører om det var ok med kokken, at vi meldte fra. Ingen undskyldning eller vi er kede at at jeres aften er ændret / ødelagt. At man ikke kontaktede os , om de ændrede planer er ikke ok . Så kun 1 stjerne herfra .

15. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Udsøgt brunch i dag

Udsøgt brunch i dag. Ikke den trivielle platte som de fleste steder servere. Originalt og en stor fornøjelse i charmerende omgivelser. Maden er løftet til et virkelig højt niveau. Samme gælder for aftenskortet - det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer på BådCafé.

25. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedste mad til priser

En ene”r … virkelig en god oplevelse … mad ..drikke …. Alt var helt vildt godt …. Den nye kok laver mad som er super lækkert … takkkk

3. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lækker madoplevelse

Lækker madoplevelse
Normalt anmelder jeg ikke restauranter, men synes nu denne fortjene lidt opmærksomhed.
Var egentlig skeptisk over det ret begrænsede menukort, men det var det hele værd! Vi fik alle en omgang "Den lette start", hvor alle portioner var overraskende store for en "starter". Børnene fik Hotwings som var vel-tilberedt og lækre. Sprøde flæskesvær var mere en slags hjemmelavede, meget fyldige bacon-chips - lækre og med god dip til. Undertegnede fik 'bare' brød med smør, som ikke bare var brød med smør. Lækkert luftigt, sprødt og nybagt/varmt serveret med en lettere skummet smør, som var en oplevelse i sig selv. Børnene fik forret Moules marinières mens vi voksne fik hovedretten Helstegt fladfisk, som ikke flyttede nogen smags-bjerge, men var lækker, frisk og med dejlig sovs og perfekt tilberedte friske kartofler til.
Vi sluttede af med Créme brûlée og en jordbær med fløde, hvor der sneg sig en kugle is med. - Absolut dejlig madoplevelse og hyggelig atmosfære og venlig betjening.

6. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

LÆKKER oplevelse :-)

LÆKKER oplevelse med havudsigt :-)
Den fineste service i byen.
Her var vi til sammenkomst og spisning med en uovertruffen god mad og servering i top - Mine varmest anbefalinger til dette hyggelige sted i skønne omgivelser :-)

25. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En fantastisk aften!

Vi besøgte bådcafeen 31.08.21. Maden var helt fantastisk og vel tilberedt. Det vsr simpelthen så lækker, en hyggelig stemning og en skøn udsigt! Den bedste restaurant oplevelse I lang tid. Kan varmt anbefales! Jeg fik deres kalv med tilbehør og salt, samt frangelico til dessert. Mums!

2. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Skønt gammelt skib med god udsigt

Skønt gammelt skib med god udsigt - venlig og hurtig betjening - men vi fik serveret en mindre pariserbøf uden brød under, og den var tilsat rigeligt med revet løg i midten, peberrod uden bid, kapers fra supermarkedet og lidt krøllet tør salat - det må kunne gøres bedre!

26. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Et skønt sted

Hej d. kl. 15 00 04 06 2021 havde jeg bestilt bord til 6 personer til en forsinlet frokost. Vi blev forevist forskellige siddepladser. Der var hurtig servereing både m.h.t. drikkevarer / mad / opfyldning / kaffe / og jeg kunne blive ved med at rose. 5 store stjerner . Tak for nogle dejlige timer hos jer. Vi ses igen mvh sve

5. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Var lang om længe forbi Båd Caféen på…

Var lang om længe forbi Båd Caféen på Marselisborg havn i går. Havde reserveret et bord til to,og glædet med meget. Det blev desværre noget skuffende. Min veninde og jeg blev anvist, et yderst lille vakkelvorn bord ,ude på gangbroen...og altså ikke i Båd Caféen,som jeg da bestemt fik ud fra. Oven i købet var de små tilhørende pinde stole, det mest umagelige vi nogen sinde har siddet på. En time,så var bagdelen godt øm. Meget skuffende oplevelse ,som vi ikke har lyst til at prøve igen.

17. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid et bord med hav udsigt

Selve cafeen er opbygget med gode kvalitets materialer, og en god placering i Marselisborg Havn i Aarhus. God stemming, som personale er med at skabe, saa man føler sig som en velkommen gæst. Få retter på kortet, men det man får, er en god oplevelse og velsmagende. Et sted som kræver et genbesøg da et besøg ikke er nok.

27. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr