Aspect Health Bewertungen 

45
•
TrustScore 3 von 5

2,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS!!!!!! They get you with a .99 cent trial. I got it, they wanted more money before you could even see anything. I cancelled the trial THE SAME DAY, 3 days later they take $29.99 out o... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I struggled with PCOS for years, and Aspect provided a data-driven approach that made a real difference. The continuous glucose monitor helped me understand how different foods impacted my blood sugar... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I feel like this company has so much potential as a woman with PCOS I was so excited to try this out. The only reason the review is so low is the lack of transparency when signing up. They make it see... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've had an incredible experience with Aspect! Their app and sensor were immensely helpful for monitoring the impact of sugar in my blood and managing my weight loss goals. I loved using the app and t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

2,8

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

45 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Das haben sich andere Leute angesehen

2,8

Alle Bewertungen

(45)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the best decision I've ever…

This is the best decision I've ever made for my health. I received the support I needed all these years after being diagnosed with PCOS at 19. Now, I'm eating and sleeping much better, I know how to manage stress, and I actually enjoy moving my body. It's a whole new me!

11. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Learn About YOU

I joined CGM monitoring with Aspect as I was looking to understand how my food choices impacted my body and what I have learned using the tools provided is much more than that. I have learned how movement, sleep and stress directly impact glucose levels in my system and working with my Aspect Coach I have been able to get tools to manage such impacts. I have also learned what I came to learn and now I have been able to draft a routine with food choices that allows my body to maintain stable levels of glucose having the effect of me feeling more energetic throughout the day and having more restful sleep at night, changing from a vicious to a virtuous cycle. I am still not done, so much to learn, I love how easy it is in the app to see my good days and try to replicate them. Also, with the follow up and great insights of my coach I will be able to expand my knowledge and change my behaviors to build sustainable habits for life.

7. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

CGM for health

I recently started using the CGM system from Aspect Health, and I'm thoroughly impressed. The continuous glucose monitoring has been a game-changer for managing my blood sugar levels. The real-time data is invaluable, allowing me to make informed decisions about my diet. What sets Aspect apart is their exceptional team of health coaches. They are not only knowledgeable but also incredibly positive, helpful, and encouraging. Their support has made my journey with CGM smoother and more empowering. Highly recommend!

9. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helpful program

I really liked being able to use the CGM and getting the data on how different things affected my body. The company was very responsive to any issues that I had during the program. The health consultant was very helpful each month to discuss goals and to keep on task.

30. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

real time data…

It is amazing to see the real time data that the cgm provides. I had been reading about keeping my glucose level low and applied the tips and tricks, but one does not really know until they see the data. With the help of the health coach we are moving a good direction! Their insight and information is so important in the journey to wellness.

14. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Do It!

I'm really enjoying my time with this program. The coaches and customer service have been great - always responsive and helpful. My coach has been amazing. She has set up experiments with different types of food and the CGM. She has been a great accountability partner. And it's so much more than just food. She has talked to me about sleep a lot and even some DNA information that I had been looking at from previous ancestry.com stuff. The CGM provides great realtime data. It would be helpful if you had a full month of CGM at the beginning to get you in the routine of logging and really digging into those experiments, but You can always buy an additional CGM.

13. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Dealing with facial hair growth has…

Dealing with facial hair growth has been a constant struggle for me. Traditional healthcare jyst didnt seem to understand the interconnected factors affecting my health. Thats where Aspect Health came in. Its a real game-changer for womens health.

30. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've struggled with infertility for a…

I've struggled with infertility for a long time, and Aspect Health has been a beacon of hope. By continuously monitoring my hormonal levels and providing personalized coaching, they given to me the support I need on my fertility journey. It's comforting ti have a dedicated team by my side.

2. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've tried countless diet and fitness…

I've tried countless diet and fitness plans in the past, and vjst of them required calorie tracking and crazy workouts that just didn't fit into my busy lifestyle/ Aspect don't require calorie tracking? and their coaches devise plans that are tailored to your lifestyle. It's a practical approach that actually works!

5. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I started struggling with excess weight…

I started struggling with excess weight after my first pregnancy. I spent all my time in the gym, but there were no results. I turned to Aspect and ordered test and a CGM for myself. It turned out that I had a hormonal imbalance due to high glucose levels. Tjgether with my coach we've already planned a treatment strategy of sugar spikes and are on the path to a health body!

6. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

As a mother of two

As a mother of two, I always put myself last. I knew I needed to prioritize taking care of myself, but it was hard. Thus, I brought down my hormonal background .. Now, together with the coach, I change my habits and try to listen to my body

20. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible to cancel

Impossible to cancel! Beware!!

My first monitor was a dud after about a week (it started giving wildly high and low readings which I checked with a finger stick and they were wrong) and I switched back to using Nutrisense and another sensor I had on hand. Whatever, it happens. I had a spare. After a couple months I realized I was paying $150/month for it but not using it so I tried to cancel. Hopped in the app and could not for the life of me figure out how to cancel. Tried using the Contact Support butting and it sent me in a loop and I got nowhere. A week or so later I tried pinging the dietician in the chat to see if she knew how to cancel and she was very helpful and contacted support. Meantime I'd also tried support again and this time the ticket went through and I got an auto-response that they saw the ticket. And another auto-response they saw the other ticket. And then nothing - it was not canceled. Then a couple weeks went by and I got a response from support asking if I still want to cancel. If I do, I'm required to book a 15 minute live video appointment with Elad (who turns out to be their Chief Product Officer) and that's all they have to say. Apparently, there is a $700 early cancellation fee they haven't mentioned in all this communication (probably it was on the sign-up page - I don't remember). The only time Elad and my calendars line up is 7:30am and I get on the video call and he is the first to mention "Oh it'll be $700 to cancel before your 12 month subscription is up." And then he wants to have a lengthy conversation about my experience with the product and why I want to cancel but it's been a month of frustration being trapped in this thing and I don't even remember the 3 days I used the app.

I have no opinion on the Aspect app except sometimes they send dud-sensors. But the fact that they don't let you out, don't even tell you in the app HOW to get out or what it will cost, don't even follow up on what is now 4 customer support tickets for weeks and THEN won't cancel unless you get on video with their staff to give them free feedback on their product which just costs even more time... no. Go with Nutrisense. It is much better, the app is more intuitive and they aren't cheats.

28. Juli 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Affordable and effective

Aspect is both affordable and effective. I started using it in January and it has been incredibly helpful in managing my weight and understanding my body. The app is easy to use and the coaching is great. I would definitely recommend it to anyone looking to make positive changes in their life.

20. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really enjoyed the insights gained from…

Really enjoyed the insights gained from wearing a CGM and appreciated the explanations and direction from my health coach. The app itself is very slick and easy to use. Highly recommended for anyone wanting to understand how their body reacts to food and other stimuli!

6. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great support and advice

I had a very good experience with Aspect. The support girl was extremely responsive and helpful with the questions I had. coach julia provided helpful advice and guided me to better understand my metabolism. The app was easy to use and I could fill in my meals easily by taking picutres. I highly recommended aspect to my partner and I recommend to you as well.

23. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Positive results.

Gave Aspect Health a try as I was disappointed with Nutrisense. Overall the experience was positive and the report results were quite insightful (despite a short delay). Comparing the results, I also think Aspect Health sensors are more accurate which helped me better track my nutrition and improve my workout routine.

10. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aspect Health-Logo

Antwort von Aspect Health

Hello Charles,

Thank you for your 4-star review and your honest feedback. We are happy to hear that you gave Aspect Health a try and that you had a positive experience with us. We are also pleased that you found our report results insightful and our sensors accurate. We are glad that our product helped you better track your nutrition and improve your workout routine.

We apologize for the short delay in delivering your report results. We are working hard to improve our service and ensure timely delivery. We appreciate your patience and understanding.

We hope you continue to use Aspect Health and enjoy the benefits of our health and wellness solution. If you have any questions or suggestions, please don’t hesitate to contact us. We value your opinion and we want to make sure you are satisfied with our service.

Thank you for choosing Aspect Health!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I received the product from my husband…

I received the product from my husband as a Christmas gift. There was a bit of confusion as to who was starting the program but once that was cleared up the delivery and set up of the Dexcom was great. I was unable to set my discussion with the dietitian at the start of the program, and did it towards the end which was not very helpful, but she was informative. Once the program was over, I was looking forward to receiving the results report. Unfortunately, I waited over a month for my report, and that came after 2 text messages. My husband paid for 3 weeks, but in reality you get 2 weeks. The Dexcom can only remain in place for 2 weeks before needing to be replaced, but only 1 sensor is included. If the 3rd week is for the report to be completed, that should be stated in the description of the plan. Overall, I loved using the sensor and seeing how and what foods impacted my glucose levels. However the experience had many bumps in the road that made it less than noteworthy.

1. Februar 2023
Aspect Health-Logo

Antwort von Aspect Health

Hello Amy,

Thank you for your 3-star review and your detailed feedback. We are sorry to hear that you had some confusion and delays with our service. We apologize for any inconvenience this may have caused you.

We are glad that your husband gave you Aspect Health as a Christmas gift and that you enjoyed using the sensor and seeing how different foods impacted your glucose levels. We hope that this helped you gain more insights into your health and wellness.

We appreciate your comments about the dietitian session and the report delivery. We are always looking for ways to improve our service and provide more value to our customers. We will take your suggestions into account and work on making our communication and timing more clear and efficient.

We also understand your concern about the 3-week plan and the sensor duration. We want to clarify that the 3-week plan includes 2 weeks of sensor use and 1 week of report analysis. We include only 1 sensor in the plan to keep the cost affordable and to give you a sample of our service. If you want to continue using the sensor for longer periods, we offer other plans that include more sensors and features. You can check them out on our website or contact us for more information.

We hope this explains our service better and addresses your issues. We value your opinion and we want to make sure you are happy with our service. If you have any questions or concerns, please feel free to reach out to us anytime. We would love to hear from you again.

Thank you for choosing Aspect Health!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The app on Android is almost unusable

The app on Android is almost unusable. When you type messages to the health professional, after a message or two, the key presses vs what's being entered skew and so you can't see what you're typing in real time...there's a big delay. Also, when typing and entering messages the last word will get cut off. There's no easy way to just enter your food as the app wants a pic. Would be great if it either embedded a macros field for you to enter with barcode scanner like other macro tracking apps or was able to call that from a different app via API. There's no way to sync directly with the CGM from Android so you have to go thru Freestyle Libre (for example). This creates an inconvenient delta in the info that shows in the Aspect app. The reading is about six to eight hours behind. It's a great idea for a product and would be so much less disappointing if it actually worked in a way that was useful. I gave feedback to Elad (CTO) in January but it doesn't look like anything's really changed since then. Needs more development and a seamless user experience.

18. Februar 2023
Aspect Health-Logo

Antwort von Aspect Health

Hello Nicholas,

Thank you for your review and your incredible feedback. We are sorry to hear that you had a negative experience with our app on Android. We apologize for any inconvenience this may have caused you.

We appreciate your comments about the app’s performance, usability, and features. We are aware of the issues you experienced and we are working hard to fix them as soon as possible. We are also planning to update the app on Android soon to improve its functionality and user experience.

We also wanted to thank you for speaking with our CTO and to assure you that we have not forgotten about his promise to send you a new CGM when we resolve the issues. We want to assure you that we are doing our best to deliver on our promise. We value your patience and understanding.

In the meantime, we have some alternative ways for you to enter your food or sync your CGM data. They may be a less than ideal, but if you would like to use them, they can help you get the most out of our service. If you are interested, please contact elad@aspectapp.com and we will guide you through the process.

We hope this helps you and addresses your concerns. We value your opinion and we want to make sure you are satisfied with our service. If you have any questions or suggestions, please feel free to reach out to us anytime. We would love to hear from you again.

Thank you for choosing Aspect Health!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Just bad:(

Honestly everything ;)
The manual was bad, there were lots of details missing.
I installed device before a I got a chance to work with coach, and when we reached each other the device was almost done in terms of battery.
There was no warning that battery will last only 2 days.
The same goes, if I will not scan readings it will be lost.

Awful experience.

We even talked with coach about trying this path one more time but nobody reached me out again.

Sooo bad

12. Januar 2023
Aspect Health-Logo

Antwort von Aspect Health

Hello Bohdan,

Thank you for your honest feedback. We are very sorry to hear that you had an awful experience with our service. We apologize for any confusion or frustration this may have caused you.

We appreciate your comments about the device, the coach, and the readings. We want to clarify a few things that may have affected your experience:

We do not provide a manual for our service, but we do provide a guide on our website and in our app that explains how to use our service and what to expect from it. You can also contact our support team anytime if you have any questions or issues.
You should not have worn the device before chatting with the coach, as the coach would have helped you set up the device properly and explained how to use it effectively. Wearing the device without guidance may have resulted in inaccurate or incomplete readings.
The device battery should last for 14 days, not 2 days. If your device battery lasted for only 2 days, that means there was a defect or a malfunction with the device. In that case, we will give you a full refund for your purchase and send you a new device for free.
You can still access your readings on our app or on our website, even if you did not scan them regularly. However, scanning them more frequently would have given you more insights and feedback on your glucose levels and how they are affected by different factors.
We are glad that you talked to your coach about trying our service one more time and that you were willing to give us another chance. We want to assure you that we are still interested in helping you and that we want to make it up to you. We will contact you as soon as possible to arrange a new trial with a new device and a new coach. You can also reach out to our support team again and include the founder elad@aspectapp.co to get a free re-do.

We hope this helps you and addresses your concerns. We value your opinion and we want to make sure you are satisfied with our service. If you have any questions or suggestions, please feel free to reach out to us anytime. We would love to hear from you again.

Thank you for choosing Aspect Health!

Best regards,

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr