Super service!
Fin webshop med et fint udvalg. Super serviceminded personale!
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Fin webshop med et fint udvalg. Super serviceminded personale!
God service og hurtigt svar i forbindelse med en beskadiget forsendelse.
Til Thomas
Askeladen har informeret om byttefrist på socialemedier og på vores hjemme side og er fleksibel hvis man ringer eller mailer inden udløbet frist hvis man ikke kan nå at bytte pga sygdom eller andre ting. Jeg har sågar mindet om at huske byttefristen ugen op til. (tjæk gerne Facebook) Det have i ikke benytte jer af. Hvis i har støttet os i mange år (mega skønt ) må det ikke komme bag på jer at vi har byttefrist og at i er velkommen til at ringe hvis i ikke kan overholde fristen. Bytning er en service ikke en ret. Og vi yder den service. Vi beklager meget oplevelsen men er desværre nød til at have nogle regler og som gæler for alle .
Grundet corona restriktioner har vi ikke kunne bytte en julegave. Ja. Vi kunnet have prioriteret det mellem jul og nytår, men der prioriterede vi at slappe af med børnene. Slut januar slæber vi så en tung Vilac traktor gennem byen for at få af vide at det er for sent at bytte. Ingen empati. Ingen løsningsforslag! Slæb legetøjet retur gennem hele Århus midtby :-(
Vi har støttet butikken i mange år, men behandling af kunder på den måde tydeliggør at butikken ikke værdsætter kunder det kommer igen og igen og igen, så det stopper vi med! Tillykke til online-handel. De vandt i dag en ny kunde!
Den hyggeligste legetøjsbutik, som de var "i gamle dage", der har et bredt udvalg af lækre legetøjsvarer. Både retro legetøj, og moderne "speltmor"-legetøj. Det føles som et lille legetøjsunivers at gå rundt derinde - jeg elsker det!
Mia skriver at jeg carola har løget for hende, jeg havde puttet den forkerte label på hendes pakke og den var desværre kommet til en anden kunde, da kunden med den forkerte pakke kontakter os kan vi derfor hurtig sende en ny pakke til Mia da vi er klar over fejlen.
Mht barnevogne i butikken er de altid velkommen på måtten i butikken da der er meget lidt plads og især her under corona skal vi tage hensyn til hinanden. vores butik ligger i Gl. munkegade og ikke ved klostertorv hvor der kan være lidt ballade
Fremragende, professionel og i børnehøjde.
Butikken ser rigtig spændende ud, men da jeg kom der for at shoppe, blev jeg bedt om at lade min barnevogn med min sovende baby stå ude foran butikken. Øh nej tak! Mit barn skulle ikke stå udenfor ved klostertorv!
Der var ikke andre kunder i butikken, så jeg kunne snildt være kommet rundt med min lille barnevogn, eller i det mindste have den stående indenfor døren, men nej.
Jeg gik igen og har ikke planer om at komme tilbage!
Den mest hjertevarme personlige hjælp til at finde lige netop den perfekte gave!
Jeg elsker den fysiske butik!
Yderste venlig personale
Kyndig vejledning til valg af legetøj
Rigtigt fint udvalg - er selv særligt glad for udvalget af brætspil til småbørn
Fantastisk sød, tillidsfuld og hjælpsom service skal man lede længe efter! Sidste jul købte jeg en julegave over webshoppen. Jeg ringede nogle dage efter, da jeg endnu ikke havde modtaget pakken. Askeladen oplyste at pakken var sendt af fra det lokale posthus, samme dag som bestillingen fandt sted. Det viste sig at pakken var blevet væk i posten (IKKE Askeladens fejl) grundet massiv julekaos hos postleverandøren (klassisk tilbagevendende problem). At min niece nu ikke skulle modtage sin julegave i tide, kunne Askeladen ikke leve med. De sendte derfor en ny pakke, med aftalen om at når den første pakke dukkede op, skulle jeg blot lade være med at modtage den, eftersom at den så ville sendes retur til dem.
Tillidsfuld, hjælpsom og rørende service! Christmas spirit!
Hej min kone og jeg, har i flere år været kunde hos askeladen, og når højtiderne eller fødselsdage nærmer sig, kommer man næsten ikke udenom et besøg til askeladen. Der er pakket højt til loftet med rigtig godt kvalitetslegetøj. Vores datter har fået rigtig mange flotte ting i tidens løb derindefra.
Tag ind og kig i den fysiske butik, og støt et sted der sælger varer der holder, i stedet for billigt plastik skrammel fra Kina, der har kostet 5 øre at producere, uden nogen sjæl, der nok bliver smidt ud efter første barn.
Skal der være andre butikker end bilka, B R, mf.. Så støt de få der er.
Hilsen Andrew - en yderst tilfreds kunde.
Jeg fik noget personlig vejledning om en regnbue, der kan bruges som balancebomme. Jeg fik af vide, at de kunne klare op til 100 kg. så voksne kunne også lege med – et perfekt køb. Men i virkeligheden så kunne buerne ikke klare op til 100 kg., så jeg gik i Askeladen, og forklarede mit problem med den knækkede bue og den vejledning jeg havde fået, da jeg købte legetøjet.
Her oplevede jeg en helt anden kundeservice end da jeg skulle købe, jeg blev talt ned til, og kunne næsten ikke få et ord indført. Jeg ville ikke andet end forklare problematikken i, at jeg havde fået en slet vejledning, men fik oveni købet, helt gratis, en lille skideballe med mig derfra.
Jeg ved nu, at den personlige betjening og vejledning, som jeg i første omgang kom der efter, ikke var hvad jeg havde håbet. Jeg ville gerne have været den vejledning foruden, for så ville min datter stadig have en HEL regnbue lige nu.
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.