Anemoiair Bewertungen 

43
•
TrustScore 3 von 5

2,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ABSOLUTE SCAM - AVOID AT ALL COSTS We booked Matt to install 3 air conditioning units to our new build and paid a hefty deposit in November 2022. Install was put off several times with poor excus... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Parts and labor warranty, however I'm having to take their company legal for the fact of being ignored. Even with scam reference numbers being given. It also seems like the director has temper issues... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matt worked incredibly hard to install the system in our property and achieved it in the promised one day. This included leaving the site impeccably clean and tidy. Really can’t fault the workmanship,... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matthew Morgan is a fraudster and a scammer. Like many others, he got a deposit from me and delayed the job for months, and when I asked for a refund turned aggressive. I managed to get a CCJ issued a... Mehr ansehen


Kontaktinformationen

2,8

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

43 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,8

Alle Bewertungen

(43)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY HERE

Please read the reviews before you use them

Matthew is unprofessional, aggressive and abusive - my AC was installed in July 2024 it stopped working in January 2025 horrendous experience to try and get them to look it even tho I was willing to pay

I have kids I cannot accommodate last minute bookings at 8am I was met with abusive messages from Matt

I will be reporting Matt and this company and suggest everyone else do the same

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

When I read some of the 1* reviews here…

When I read some of the 1* reviews here on Trustpilot I was a little wary of Anemoi Air - until I read their Google Reviews which there are far more of.

Matt came over very quickly to quote for my new three system air-con install in a 1st floor maisonette flat. The system's now installed and working great!

Why four stars?:
- I was originally quoted a very quick start time, which made me prefer Anemoi's quote over another company. The start of the work was a little delayed, so we ended up getting things done about 10 days after the initial estimated start time.
- There were a few delays with the work from intra-Anemoi communication issues, not having the right equipment or people needed to hoist the unit into the right position. This all got sorted as quickly as possible but a bit more pre-planning could have meant I got the system in one day of work instead of a few.

The people I met: Matt, Sam and Rhea were all kind and professional and I'm happy with my new system. I'd happily recommend them.

13. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM SCAM SCAM!

SCAM SCAM SCAM!

I wish i had read the reviews before going for this company. DEPOSIT PAID, NO AC was INSTALLED
I would assume 5 stars reviews are fake.

Mathew blocked me after taking the money and Rhea stop responding after a week.
Initially she said my accountant is away, when he is back, he'll transfer the money back to my account.
It's been more than a month, still no reply.
I am surprised how this company has been running in UK for so long!!!
PLEASE AVOID IF YOU WANT TO SAVE YOUR MONEY!

Replying to comment - it has not been resolved! i have not received any comms from you regarding my refund!
Matt i am still waiting for my refund.

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

All 5 star are not fake.
Sorry for the inconvenience caused, I believe matter is now sorted?

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

amazing service highly recommend!

amazing service highly recommend!

27. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you Courtney. the guys also say thank you very much for the breakfast you made for them.
Enjoy your air conditioning and to sleeping at night without bing hot!
It was a pleasure working with you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service highly recommend Matt and…

Great service highly recommend Matt and team!

11. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you for the review Ellise.
At least now you can sit in office without sweating (As you would say).
Any problems give us a shout.
Again thank you for your review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t go near this company

Don’t go near this company , they are in the business of taking a large deposit £1000 off vulnerable elderly people, not delivering what they promised and refusing to give the money back!
I’ve just e mailed you to explain the context of this review
Funnily enough the e mail address was out of action! That’s a lie about taking deposits since you took £1000 off a vulnerable older man for a job worth £3000 when he asked for his money back as the invoice didn’t coincide with what he wanted you’ve refused even though it was within three days of payment. This is against the law and he will be taking it further .
Oh btw it is £1375 that the company and Matt has refused to return to the client in question John Taylor and I shall be contacting the police on his behalf
The name of the man you stole from is John Taylor and you have blocked me on both e mail and phone , in fact the phone number on your website is out of use !

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Hello,

Thank you for your review, however we are unsure who this might be? We don't take deposits for jobs unless over £10,000 so we are a little confused on your comments.

I have checked our system and can't find any customer details for yourself, therefore please could you email rhea@anemoiair.uk to discuss further?

Thank you in advance

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matt was very prompt in his competitive…

Matt was very prompt in his competitive quote process and was patient to answer questions. The work was scheduled expediently and completed efficiently by the lads... all in all they did a good job and delivered as promised

21. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you Sam for your review.
Was a pleasure working with you.
Enjoy when we actually get some sunshine.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was very pleased with the service…

I was very pleased with the service received. Within a day of calling I had an installation arranged for the Sunday. When Sunday came, there were no issues at all, guy who came to install was very friendly and did a great job.

19. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

A absolute pleasure James, We aim to please our customers.
Was a pleasure to work with you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from Anemoi air

Great service from Anemoi air, had installation of 1x air condition done and the Engineer (think his name was Neil) was very friendly chatty and done a fantastic job, would recommend 👍

19. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Great to hear, Customer reviews are important to us.
So thank your for taking time to review us, being recommended is a great.
So thank you very much.
Have a nice cool summer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service, great no nonsense pricing, fast site visit and instillation. I would definitely recommend.

18. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you so much for taking the time review, I'm so pleased everything went to plan.
Any issues please don't hesitate to call us.
Have a lovely cool summer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

provided exceptional air conditioning…


provided exceptional air conditioning installation with skilled technicians, resulting in improved home comfort and air quality. I highly recommend them for their professionalism and superior workmanship.

17. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you so much for taking your time to do us a review.
We always aim to please.
Enjoy a nice cool summer.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent communication all the way…👌👌👌👌

Excellent communication all the way through with Matt. Very knowledgeable & meticulous to detail with his workmanship..

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you for taking the time to do a review, much appreciated.
We aim to please.
Now we just need to hot weather to enjoy it. lol.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5 Star Service

Great service, had some installation of air condition done and the guys were very friendly chatty and delivered everything to perfect!

15. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

So good to hear this.
We aim to please.
Thank you so much for your kind review.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding

Matthew came and looked at the job within a day of calling and completed within a week from the site survey. Customer satisfaction is clearly very important to this outfit. All work carried out was very professional. Highly recommend

14. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you so much for your kind review.
Customer satisfaction is of up most importance to us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A great friendly professional outfit

I have a commercial boutique gym and rehabilitation centre in London W1, and when setting the premises up, I had no clue as to how I should regulated the airflow, temperature and quality of the air in these different environments of high activity training on the gym floor
generating a lot of heat and then in the treatment rooms where the patients are still and relaxed.
Fortunately, I had got in touch with the right company to help me from start to finish, with everything explained, no hidden prices, great problem solving with the space limitations for the units outside and a fantastic job overall.
Matthew talked me through all the options, gave me all the data for the size and space and then executed a great service with continued maintenance.
I have always been able to get in touch or get a call back and the service has been friendly from start to this day.
I cannot recommend highly enough.

8. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thank you so much for the review as you know customer satisfaction is very important to us.
If we can help further just give is a call.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Thanks Matt for a brilliant installation. Very responsive, very knowledgable and the best quotation by far! Would thoroughly recommend Anemoi Air

10. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thats great to hear Carly. Thank you for the review.
If you need any more help you know where to find us.
Thank you for the review, it means a lot.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

amazing!

I can’t recommend Matt and the team enough, they were attentive from point of contact right the way through to after the installation.

The units look great and the level of workmanship was very high and they have done an incredible job.

Thank you Anemoi air

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Thats fantastic to hear,we aim to please.
Thank you for the fantastic review.
If we can be of any help to you, just call us.
Have a lovely cool summer.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AT ALL COSTS - DEPOSIT PAID, NO AC INSTALLED

ABSOLUTE SCAM - AVOID AT ALL COSTS

We booked Matt to install 3 air conditioning units to our new build and paid a hefty deposit in November 2022. Install was put off several times with poor excuses. Matt became outrageously rude and started ignoring our calls and communication. Rhea finally agreed to return our deposit, however it has been over 6 months and we are still out of pocket. Having to go through small claims to get our money back.

AVOID AVOID AVOID

25. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Hi Seema,
We hope you are well and thank you for your feedback, however we feel your review is slightly unfair.
We ordered your equipment upon agreement, you then cancelled the job to which we agreed but following from that there is a handling fee which we was waiting on to receive. You then stated you didn't want to take the handling fee charge so we re-ordered the equipment to which you again cancel due to the fact we were a little busy at the time due to it being the height of summer.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Support is atrocious, they will take money and leave you hanging

Mathew initially installed 3 units. One of these units has had nothing but issues. Over 1 year period, I have been trying to get this fixed, as all still under warranty. He dodged calls, makes appointments then doesn't show up. When I get angry with him and complained...he basically threatened me. Avoid this company with a barge pole

22. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Hello Graeme,

Thank you for your comments, we apologise you feel this way. We did try to rectify the problem, admittedly it was summer time and our busiest period so I appreciate there was a slight way, however you had already instructed another company to carry out the work.

If there is anything we can do moving forward, please let us know.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dangerous - Withholding deposit, but no AC was installed

Matthew Morgan, the main contact and director at the company, consistently missed all the agreed timelines throughout the process. The correspondence was dismissive and lacking in detail. When I ultimately decided that I couldn't trust Anemoi Air Ltd as a supplier any longer and asked for my deposit to be refunded it full it was agreed by Anemoi Air Ltd. Since then the communication has dried up and no refund was provided despite ongoing chasing.

11. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Anemoiair-Logo

Antwort von Anemoiair

Further to your response we offered a full refund before we attended your property where the equipment was delivered where we had paid over £3000 of our own money towards and the boxs had been opened and damaged so Mitsubishi wouldn’t take back and as advised we needed to fight case with Mitsubishi to get the money reimbursed for the equipment
We spent over 100 man hours on emails letters getting permission off lease holders management company for you on your flat
We have also installed 5 other flats in your block with out a problem except yours this is due to you deciding last minute you no longer wanted the air conditioning for reasons unknown as was not from missed appointments I can assure you however as you sent court letters and we tried to mediate the matter by needing time to get both our monies back from the manufacturer after you damaged the packaging that it was un sellable we explained this and on numerous occasions offered to do work give you extras which your shut us down in a rude way wen we gave you non stop goodwill gestures I can only come to conclusion you was looking for a way to not pay and get out of the contract

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr