Prijs-kwaliteit verhouding matig. Erg basic voor de prijs. Restaurant al om 18.00 dicht. Parkeerplaats alleen buiten dorp.
Hotelletje ligt midden in het dorp, dat is leuk. Nadeel is wel dat je je auto niet bij het hotel kan parkeren en op 5-10 minuten lopen op een openbare en betaalde parkeerplaats moet zetten. Dat is niet fijn als je auto volgepakt is meet vakantie spullen. En niet fijn om met je bagage die je in het hotel nodig hebt zo'n stuk te moeten lopen over de kasseien.
Ik kreeg een kamer op zolder, en moest ook nog eens 4 trappen op met mijn bagage. Hulp vanuit het hotel was er niet.
Ik had het hotel uitgezocht omdat het een restaurant en bar/terras had. Heerlijk buiten eten en daarna zo je bed in rollen was mijn idee. Alleen het restaurant en het terras gingen om 18.00 al dicht. Overigens, ook overal elders in het dorp was alles al om 20.00 gesloten. (Helaas had de hoteleigenaar dit niet van te voren aangegeven.)
De kamer is oké, maar erg basic voor een prijs van over de 100,00. In de badkamer is alleen een eenvoudige wastafel; niet eens een plankje om je badtas oid neer te zetten. Bed was goed. Wifi deed het nauwelijks. Er was alleen een wit doorzichtig rolgordijn voor het raam, dus 's ochtends erg licht in de kamer.
Ik had geboekt via Booking, maar moest bij het afrekenen 5,00 meer betalen dan de prijs die ik bij Booking had geboekt. Geen groot bedrag, maar wel raar dat er verschil zit in de prijs.
Bij het navragen achteraf waarom dit is, hebben noch Booking, noch het hotel gereageerd.




