Windsor.ai Bewertungen 

81
•
TrustScore 3.5 von 5

3,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So far seem legit and really boosts our work. Asked for an additional field for one of the connectors, got answers quickly and the requested field will be made available.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Uygulamanızı sorunsuz kullanıyorum, Claude ile bağlantı sağlıyorum bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım, e ticaret mağazam var ve şu anda free versiyon kullanıyorum, fiyatlarınızı inceledim benim... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I don't see why some reviewers were not happy with the customer service quality, but for me Windsor support is really awesome! They provide fast-response support with real human agent (not AI chatbot)... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This tool is supposed to connect directly to Amazon so you can work with your data through ChatGPT. However, every request I made was shown as invalid. When I contacted support, they told me I... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Softwareunternehmen

Vom Unternehmen geschrieben

Windsor.ai helps marketing and data engineering teams turn scattered data from 325+ platforms into analytics-ready ELT/ETL pipelines. Our native connectors stream raw or pre-transformed data to your preferred destination—whether it’s a BI tool like Looker Studio, Power BI, or Tableau; a data warehouse like Snowflake, BigQuery, Databricks, or Redshift; a database; or a spreadsheet. In just a few minutes, you can retrieve hundreds of metrics, such as clicks, cost, conversions, and more, and have them automatically updated in your connected destination, with no code or manual uploads. Built by a team that has managed millions in media spend, Windsor.ai eliminates the pain of slow, manual reporting and siloed data. With transparent, volume-based pricing and unlimited seats, both fast-growing startups and global enterprises get enterprise-grade data pipelines at a fraction of traditional ETL costs. Security and reliability are built in. Windsor.ai is SOC 2 Type II certified, hosts data in ISO 27001–compliant facilities, and gives you full control over where information is stored. Thousands of brands across 124+ countries trust Windsor.ai to handle fast and reliable data movement—accelerating time to insight. Ready to spend less time exporting reports and more time scaling your business? Try Windsor.ai free for 30 days and build complex ELT/ETL pipelines in minutes.


Kontaktinformationen

3,6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

81 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 88 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,6

Alle Bewertungen

(81)

53 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So far so good!

So far so good! The ideal connector for our business Claude that allows us to coordinate our data.

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Wonderful. Great to hear!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Affiliate commissions unpaid for 4 months — no response to inquiries

I've been running affiliate campaigns for Windsor.ai and have referred paying customers consistently since March 2026. Four commission periods are still sitting in my dashboard marked "Pending" with no payment date:

March 2026 — $12.07
April 2026 — $72.25
May 2026 — $47.47
June 2026 — $47.47
Total: $179.26

Their published payout terms are clear: monthly, Net-30, paid the following month on the 30th, provided the balance exceeds $20 and the affiliate has at least 2 paying customers. Every period listed meets both conditions. By those terms, March through May are all past due — March by roughly four months.

My PayPal payout method is configured in the dashboard and I've never received any notice of a problem with it, a missing tax form, or a verification issue. Nothing on my end explains the delay.

I emailed the affiliate team twice asking for a payment date and whether anything was blocking the payout. Neither email received a reply. The commissions simply accumulate in "Pending" with an empty "Paid at" column.

This review is about the affiliate program specifically, not the product — the analytics tool may work fine for its users. But if you're considering promoting Windsor.ai: understand that in my experience the published payout terms were not honored, and support did not respond when asked about it. Get written confirmation of payout timing before you invest traffic or ad spend.

I'll gladly update this review if the commissions are paid.

17. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Trinh,

Thank you for raising this, and we're sorry that your earlier emails went unanswered. That part is on us and we're addressing it.

For anyone else reading: this is not a payout-processing delay. When we reviewed the account, Windsor.ai was being promoted through a coupon and deals site presenting "deals" and savings that did not correspond to any actual offer. Our Partner Program terms, which every partner accepts at signup, do not permit promotion through coupon or deal sites, or advertising discounts and savings we have not authorized. Commissions generated that way are not payable under the agreement, which is why these were held rather than paid.

We've now contacted you directly by email with the full explanation.

Windsor.ai Partner Program team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worked well for us.

Worked well for us.

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks, Kovid — glad it's working well for your team. If anything ever comes up, we're at support@windsor.ai.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good product

Good product, reliable service

2. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thank you, Fran! "Reliable" is exactly what we aim for — happy to have you with us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely insane once connected with…

Absolutely insane once connected with Claude. It will be a life changing software as a content creator, using data a lot, and AI.

Can't wait to see its full potential

29. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks so much, Romane — the Claude connection is one of our favourite features too, and it's great to hear it's clicking for your content and data workflows. Lots more coming on that front, so stay tuned. If you ever want to share ideas on what would help you most as a creator, we'd love to hear them at support@windsor.ai.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service! I received fast and professional support, and my issue was resolved quickly. The team was knowledgeable, helpful, and efficient throughout the process. I am very satisfied with the service and would highly recommend it. Thank you!

17. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thank you, Steffen! Fast, professional, and knowledgeable is exactly the standard our support team works toward, so this made their day. We've shared your kind words with them — and thanks for the recommendation. If you ever need anything again, you know where to find us.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Buggy & Slow support

Buggy, support are dismissive & dont offer good solutions to simple troubleshooting issues.

Alternatives like Supermetrics are a lot stronger, despite being a much higher price.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Robbie, thank you for the feedback, and we're sorry the experience felt slow. On the substance you were right: the Google Ads year and month aggregation issue you reported was a real bug, our developers confirmed it and deployed a fix on 25 June. We should have gotten there faster and kept you better informed while it was being worked on. The other Google Sheets issues you raised were still being worked through, and we'd welcome the chance to finish resolving them, just reply on your ticket or write to support@windsor.ai. Your detailed reports genuinely helped improve the product, thank you for those.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Read Only - Very Disappointed.

I purchased an annual plan, thinking that Windsor could write as well as read to Google Ads (it was not clear on their website that it would only read). I immediately requested a refund and for my account to be closed, as I really needed write capabilities. They steadfastly refused the refund. Pretty poor form. Would not recommend.

2. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Shaun, thank you for the feedback, and we're sorry Windsor didn't match your expectations at purchase. For accuracy: we didn't advertise write capabilities before they launched, and at the time of your review the first Google Ads write actions were already rolling out. In the weeks right after, we released exactly what you described needing: creating campaigns, ad groups and ads, editing budgets and bidding strategies, and managing keywords. We do take the point that our plan comparison left room for assumptions, that's fair feedback. On the refund, our terms make all sales final and we apply them consistently to every customer. If you'd like to put the year you purchased to use now that write is live, we'd be glad to help you get set up: support@windsor.ai.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

dont move forward if you care about salesforce

the documentation is outdated, templates are from before covid, the salesforce connections are half baked, and heads up they don't offer refund

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Sebastian, thank you for the direct feedback. We couldn't match your review to a support conversation, so if you raised these points with us and didn't get a proper answer, please reach out at support@windsor.ai, we'd like to fix that. On the substance: the Salesforce connector has had a significant round of improvements since early June, including Opportunity Record Type and OpportunityLineItem support, campaign hierarchy fields, and reliability fixes, with more on the roadmap. Your point on documentation and templates is fair, and it has gone to the team. On refunds, our terms do make all sales final, we state this openly and apply it to everyone equally. If you tell us what was missing for your Salesforce use case, we'll answer honestly whether it's covered now.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I got scammed by their customer support!

I tried to cancel my subscription before a succesful charge for a yearly subscription. I was receiving an error that i cant cancel since my card expired. Customer care assured me there will be no extra charge.
But again a yearly subscription was paid. I asked for a refund but cutomer care said that their charges are final and I am unable to receive one. It is ilegal according to EU Law not to offer a refund in 15 days time after charge (i wrote them the second day).

Horrible!

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Vlad, you were right on this one. When you asked us to cancel on 21 May, we told you that you could leave the unpaid renewal alone and that it would cancel itself after a few retries. That advice was wrong: the retry succeeded five days later and you were charged for the full year. We have refunded the 228 USD and the subscription is cancelled. The part we most need to fix is that when you came back and pointed at that conversation, the refund was declined on policy grounds without anyone checking it, so we are changing both the advice we give about failed renewals and how we handle a refund request that refers to something we promised earlier. Sorry for the time this took, and thank you for pressing on it.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The app halucinates, and they do not give refunds

The app halucinates. They will charge you immediately once they get a chance. When you try to get a refund the say that they do not give refunds, when you try to remove the card they do not allow it, when you try to delete the account it is also black.

Poor working product and shady company.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi Nodari, thanks for the feedback. We want to understand what happened, but one quick note: our app isn't an LLM, so "hallucinating" in the AI sense isn't something it can do. That makes us think you ran into a specific bug or unexpected behaviour, and we'd like to pin it down.
Could you share a bit more so we can investigate?

- What exactly did you see the app do? A screenshot or short description of the screen/feature would help a lot
- The email on your account and roughly when this happened

Please send the details to support@windsor.ai with "Trustpilot Nodari" in the subject, or reply here with a private contact. Once we've got the specifics we'll look into both the app issue and the account/refund concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

There customer support is very…

There customer support is very unresponsive. While they expect the payment to be done fast, when it is time for them to troubleshoot anything they will take there sweet 10 - 15 days time :)

25. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi — thank you for the honest feedback, and I'm sorry we let you down. A 10–15 day wait for troubleshooting is not acceptable, and the contrast you're pointing out (fast at billing, slow at helping) is exactly the kind of experience we're working hard to fix.
We've been growing quickly over the last few months and our support response times suffered for it. That's on us, not an excuse. We've just expanded the support engineering team specifically to bring response times back to where they should be, and you should see a real difference over the coming weeks.
If you're open to it, I'd like to make this right. Please email me directly at support@windsor.ai with your account email and a one-line reminder of the issue, and I'll personally make sure it gets unblocked today.
— The Windsor.ai team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Totally worth it.

I was using another tool for a client, but we had several issues. So we switched to Windsor even though it was more expensive. Everything went smoothly, and my client is happy to have a report that works well. Totally worth it.

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thank you, Fanny — this made our day. Switching tools for a client project is never a small decision, so it means a lot that the experience held up and your client ended up happy with the report.
If there's ever anything we can do to make the next project even smoother, just reach out — we'd love to hear what's working and what we could sharpen.
— The Windsor.ai team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Edit: After Reviewing the Platform More Deeply...

They’re genuinely unique in their field and the integrations are impressive. The platform works well overall, but I’d love to see a bit more flexibility for long-term free users after the initial trial period. Still one of the better data connector solutions out there. 4/5

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks for the kind words. Quick heads-up in case it's useful: the free plan gives you 10 sources for the first 30 days before stepping down to 1 — so there may be more room than you've used.
What would've made it 5/5? Happy to hear it: support@windsor.ai.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Support was helpful tbf

Support was helpful tbf, Pamela helped me and we got the issue cracked out

12. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks Sunny — I'll pass this on to Pamela, she'll be glad to hear it landed well.
— Windsor.ai

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Windsor is great for UA and Growth…

Windsor is great for UA and Growth Enthusiasts. IT simply removes any dependency on data teams. The stack I used was to connect windsor with Meta, Google, MMP and dump it to claude via connector and get daily reports or analysis upto creative level ROI. Amazing work. Great customer service as well. Was facing an issue connecting MMP and they helped it with small tech intervention in 15 minutes.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks for the detailed write-up — Meta + Google + MMP into Claude for daily creative-level ROI is exactly the kind of stack we love hearing about. Glad the MMP hiccup got sorted quickly too.
— Windsor.ai

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best AI Communication Tool

This is the first time I have given feedback for an online tool with a trial edition. I used this tool to communicate between Claude.ai and Google Ads, and it works perfectly. I plan to continue with them after a one-month trial, and I recommend them to anyone looking for the best AI communication tool.

17. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thanks Sasan — glad the Claude + Google Ads combo is clicking. Small heads-up: there's no trial cost to worry about — the free plan stays free forever (just steps down to 1 source after day 30). You only pay if you want more capacity.
— Windsor.ai

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't bother - Poor customer service

Don't bother, they run a bait and switch - Trial gives your 7 connections when you upgrade its down to 3 - Was not informed of this. Cancelled the same day - Oh and now they dont offer refunds.

Great customer service.

Thanks

12. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Hi, thank you for taking the time to share this — and we're sorry for the frustration.

You're right that the trial includes 10 data sources while the paid plan starts at 3, and we should have made that contrast more visible before you upgraded. That's on us, and it's useful feedback.

A bit of context on the thinking: we designed the trial to be generous on purpose, so people can plug in everything they're considering and properly test the product before committing. The paid tiers are structured differently, and most users have responded well to the change since we rolled it out a few months ago — but your review is a good reminder that the transition between trial and paid needs to be clearer.

We'd like to make this right. Could you reach out to us at support@windsor.ai and reference this review? We'll take another look at your account and see what we can do.

Thanks again for the honest feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recommend Windsor.

I recommend Windsor.
We are using it to track the investment performance and to import funnel data from GA4, Google Ads, Meta Ads, Bing Ads and Tiktok.
In like a year, we've had two problems with importing data and they were resolved very fast (no more than 2 hours...).
Support is fast and they give quality responses.

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Windsor.ai-Logo

Antwort von Windsor.ai

Thank you for the great review, Sebastián. We’re glad Windsor.ai is helping you track investment performance and bring GA4, Google Ads, Meta Ads, Bing Ads, and TikTok data together in one place. We also really appreciate your kind words about our support team. Fast and reliable support matters a lot to us. We’ve also recently added Claude and ChatGPT destinations, so customers can now query their connected marketing data directly in AI tools as well.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr