Wantthatsuit Bewertungen 42

TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’ve used Want That Suit a number of times in previous years and always received my order in reasonable time. Unfortunately I tried to order for last Eid (ordered 12/04/23). I’ve left it long enoug... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Some very unique classy items, seriously my go2 place i dont wear much asian clothes but the clothes on this site are just modest classy and in trend, to even wear with leggings etc. Iv ordered a few... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service. They sent me an order that was different to the picture on the website. Tried to contact them for return and refund. No replies. Be warned when purchasing goods from them.

Unternehmensdetails

  1. Damenmodengeschäft
  2. Bekleidungsgeschäft
  3. Herrenmodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

WANT THAT SUIT - The Founders Want That Suit is the pioneering brainchild brand belonging to a Father & Daughter business partnership. We believe, in todays fast paced and demanding world, workplace & life demands are placing considerable pressure on time. Shopping for quality authentic Pakistani designer clothing at affordable rates is becoming increasingly difficult. Trusting a seller and expecting them to deliver exactly what you bought quickly and in a timely manner is an expectation many have and are left disappointed. Recognising the need for easy, convenient shopping, we aim is to fill a gap in the online shopping market, bringing you FAST, AFFORDABLE & DESIGNER clothing direct from our suppliers in Karachi, Lahore and Wider Pakistan. 100% Original Range Our '100% Original' range are sourced directly from big brand suppliers, Nishat, Gul Ahmed, Khaadi to name but a few. You can be assured you are paying for and receiving a 100% original item in original packaging. Inspired by Range Our 'Inspired by' range are master replica A+ copies sourced from quality outlets bringing you the option of affordable brands at a fraction of the price. JAAN Our JAAN collection showcases our creativity. It is our in house designer branded collection. The pieces in this collection are truly unique to our store. Each collection is limited with intricate design and detailing providing you with an individual suit. Take note of our creative designer flair as we personally source the highest quality material and ensure it is stitched to perfection in our Lahore factory. J A A N is a truly unique collection, down to the very last detail. Want That Suit. SEE it. WANT it. ORDER it. Love from, Father & Daughter Want That Suit Ltd


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

42 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Once again excellent service

Once again excellent service, items were on time, products of good quality and high standard.

15. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thank you Nadia! we strive to do our best. We definitely have FAST SHIPPING 2-3 DAYS TURNAROUND TIMES mainly because all our items are in the UK and despatched same day!

We look forward to your order again in due course!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely loved everything about the…

Absolutely loved everything about the kurta i ordered, from the quality to the detail!😍🤩 And it arrived within 3 days of ordering! Will definitely be ordering again Thankyou so much x

14. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

This is SO NICE to read!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointed

Disappointed.

I am further disappointed to have read your response below. Firstly I did not contact you or have not requested a refund and you have not refunded me the total paid for the Kurta. It would be helpful if you present the true facts and not attempt to mislead customers!

After the response below and the repeated mention of a refund I emailed Wantthatsuit this morning (27/7/21) for a refund as a gesture of goodwill given the inaccurate information given in the initial response, the upset and stress caused by this whole unfortunate matter.

Wantthatsuit responded to my email (27/7/21) in which reference to the UK policies and procedures which, I am already fully aware of were made and my request for refund has been refused.

It is important to state that past online purchase experience with other sellers have been nothing but positive.

I would also like to further state that I am not happy in you posting the content of my emails onto a public forum whilst there is nothing to hide, it does however, question the moral of right, wrong and customer having the right to confidentiality.

I am totally disappointed at the apparent lack of customer care and offering any gesture of goodwill in resolving this unfortunate matter!

Totally disappointing experience.

Furthermore, like you have said I had the right to give feedback as I initially did, my request of a refund after the 28 days is purely based on your inaccurate reactive post where you stated you have given me a refund hence my follow up of requesting this as a gesture of goodwill which you have evidently stated you will not do!

I am not in the habit of misrepresenting and deal with honesty and integrity which you will agree I have done throughout this unfortunate experience.

In addition, I have given my feedback expressed my total disappointment, I am bringing this disappointing unfortunate debacal to a final end and will appreciate if you can kindly do the same.

I wish you well.

12. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

In response to this review we felt it was necessary to copy and paste the actual email sent to the customer dated 27/07/2021 at 9.41am. This is to showcase our transparency as a business and to allow future customers to understand just how we operate:

Asalamualykum Sharifa,

I have looked into your email and request. We do apologise, It seems your trustpilot response was not accurate to reflect your case and was mixed up with another customers whom had actually contacted us and started to communicate with us for a refund. You are absolutely right - you did not do this. You simply gave us a 1 star review and this was the first time we heard that you were not happy with your order. There was absolutely no communication from you after you had received your order to say you weren't happy and you wanted a return/refund. Had you done this we would of course have happily done this for you. Thank you kindly for bringing this to our attention. The response will be updated to

'we hope you had contacted us to benefit from our return/refund policy and receive your money back as we do not infringe on any customers consumer rights or distance selling laws if any customers are disappointed all they need to do is contact us. We are sorry you felt that you couldn't contact us to discuss a refund which we would have happily honoured and was within your rights. We would like to thank you once again for leaving us negative feedback so we may once again showcase our flexibility and announce to our future customers reading this feedback that all they need to do is contact us via email - which in this case you did not do and we can happily arrange a resolution to suit you if that means a refund then we will do this as we do not affect our customers statutory rights'.

This has been updated on your trustpilot review and as always, we would like to thank you for the opportunity you have provided to us for allowing us to respond in such a positive way which our future customers can read. It really does help us out as people reading our response can see we are not that type of business and all they need to do is contact us if they're not happy - which again you are right, you did not do as we can't find any email correspondence from you except asking where your order is.

I hope you understand that we are not that type of business who rips off customers and we understand completely how distance selling laws work.

We hope to see you again.

Regards,
Neelam.

WANT THAT SUIT

Reply from customer via email 27/07/2021 10.45am

Thank you for your below response. Given the numerous mentions of a refund, including your statement saying ‘even after we have sorted a refund for you’, and not having received one, I would now like to request a full monetary refund. As you have mentioned this will not affect customer statutory rights and does indeed demonstrate a willingness to rectify what has been a dissatisfying experience.
To extend good will on my part I would equally be happy to return the item on receipt of a pre paid envelope in order to prevent further expense and time over the drawn out transaction.
I appreciate your responses, even if in a public forum and hope this can be resolved in a kind and civil manner.
I appreciate the time taken to draft your replies and the encouragement to speak to your team when unhappy with an item.
I shall await your reply
Kind regards

Sharifa


Reply from us via email 27/07/2021 10.50am

Asalamualykum Sharifa!

Thank you for this email. Unfortunately your 14 day period for requesting a refund or return has passed. You purchased the item on 29th June and you have only sent us this email today (you have requested a refund 28 days later, UK policy states customers have 14 days to reuest a return/refund).

This will not be possible at all and this does not infringe your UK statutory rights nor are we in violation of this. The point to make is all you had to do at the time was request a refund which we have happily done for hundreds of satisfied and returning customers. It is a deep shame that this has ended the way it has - next time just please keep in mind that not all online sellers are the same as it seems you may have had bad experiences with a few.

We are as transparent as they come and hope to continue doing so. We hope to see you again and hopefully a better outcome. Take care!

Regards,
Neelam.



WANT THAT SUIT

again for transparency this email has been uploaded onto our trustpilot response.

Lesson to be learnt - just communicate with us if you are not happy.

Update: further email sent in by cutomer 27/07/2021 at 12.28pm

I see you have copied and pasted my emails, can you confirm when and where I have given you permission to post my emails onto a public forum?

I think you will agree this can be considered to be morally wrong!

Regards, Sharifa

Response from us 27/07/2021 at 12/55pm

Asalamulaykum Sharifa,

Since there was no disclaimer stating whether the information contained within the email was protected by the GDPR act we reserve the right to own all contents of emails sent to us and use these subsequently on our public feedback forum. You will be pleased to know that the information posted does not directly identify you as a person or individual, location or name except for that which you yourself willingly advertised in the first instance by posting your 1 star review of us ( you provided everyone publically with your own full name). This was information you made available to the public yourself. To summarize therefore there is absolutely no need to remove anything as it serves as a purpose of clarity for our future customers to read and promotes transparency.

We reserve every right to continue showing our current and future customer base as to the position we hold as a company and prevent false misinformation from being interpreted which it seems was suggested by your initial 1 star review of us 'Dissappointing' without ever having contacted us ever to request a refund/exchange or return. This is the truth of the matter. Furthermore we reserve the right to clarify facts around this case which shows you contacted us yourself after 28 days of purchase with the first request made of a refund - this is not within your statutory rights anymore and we do not need to honour this.


To summarise, review platforms such as trustpilot are here to showcase a companies trustworthiness, transparency and give feedback to the hgeneral public. You exercised your rights to do this by leaving us a 1 star review. We also have every right to exercise this by stating communications to and from customer so that future customers can gain a clearer insight as to what's happened.


I hope this explains our position.
Regards,
Neelam.
WANT THAT SUIT.

This information has been updated on our trustpilot reviews and in the interests of communication this email thread is now resolved.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good fast service

12. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Collection of tops are very good along…

Collection of tops are very good along with good advice on sizing.
In terms of service, the refund policy email sent out is very strict. They expect urgent return of items but refund itself is quite delayed with a lot of following up required.

10. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Hi, I'm pleased to hear we sorted out your return and refund for you promptly. The reason we require urgent return is because we have a quality control check which takes up to 3 working days once received back and then refunds processed within 14 working days. Hence an urgent return of items from the customer means we can process your return in a speedy manner and get you your money back asap!

We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had a great experience buying from…

We had a great experience buying from wantthatsuit. The customer service was very friendly and helpful and they have amazing quality clothes.
Would highly recommend it.

7. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! It was lovely meeting you guys in our shop today. Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best service

Best service, quality product and reliable company

3. Juli 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I was really looking forward to…

I was really looking forward to receiving these tops These suits were good quality and well made but were way too big. I bought large size thinking it would equate to about a ladies size 14 but the kameezs just drowned us.

21. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Hi Sabena,
Thank you for your feedback, we value your comments. All our items have a Sizing Advice section which describes the sizing of each kurti. We also state clearly on each product ad that due to variation in Pakistani Designer Sizing cusomers should send us a quick whatsApp and check in with us if they are unsure on our dedicated whatsApp number which offers sizing advice only - this number is also listed on each product ad 07577234830. The response time on our sizing whatsApp is usually within 3 hours you will be notified on the perfect size for you. Had you sent us a whatsApp to request this we could have prevented this issue from ever happening with you. However we hope you will now benefit by sending us your items back in new, tagged and unworn condition for a refun as we have already communicated to you via email before you left this review. We hope to see you again and don't forget the dedicated sizing whatsApp line is there ready for you to use at any time between 5am - 12pm every day!

Regards,
WANT THAT SUIT

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kurti outfit

I ordered a Kurti , my initial Outfit sent was too big.
Pls contact them before placing your order for a size check. Very important .
They changed 2x before getting it .But it was worth the wait !
The patience from Neelam and team is astonishing.
I recommend this online shop any day !
Thank you again !!
Happy customer Janette

16. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Hi Janette,

We FINALLY sorted you out - we do not have any issues working with our customers in exchanging, returns and refunds - we aim for our returns process to feel as smooth as possible with updates and notifications sent to our customers at every stage to let them know what stage their return is at and when they can expect an outcome - we are pleased that you communicated with us at every stage to let us know what it is you wanted and that we could help you out to achieve the right fit for you.

We hope to hear from you again soon. Remember communication is Key if we don't know what you're thinking we can't help you - any issues at all just send us an email at sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have always had a great experience…

I have always had a great experience with want that suit. There kurthas are good quality and exactly what I asked for. The service is efficient and communication is excellent. I liaised with want that suit right from the start about sizes and Kurthas they had and I always got a prompt response. Want that suit catered for what I was looking for and I wasn’t disappointed. A great place to shop online for quality, stylish and modest clothes.

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! We hope to hear from you again soon. Remember communication is Key if we don't know what you're thinking we can't help you - any issues at all just send us an email at sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Lovely products and good quality

Lovely products and good quality. Good service and fast delivery.

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! We hope to hear from you again soon. Remember communication is Key if we don't know what you're thinking we can't help you - any issues at all just send us an email at sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The product is good and well stitched.

The quality of the product is good and fast service. I am very please with my order.

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! We hope to hear from you again soon. Remember communication is Key if we don't know what you're thinking we can't help you - any issues at all just send us an email at sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have brought a few suits from here…

I have brought a few suits from here excellent service very Gud qulity of the suits...will be buying again from them

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! We hope to hear from you again soon. Remember communication is Key if we don't know what you're thinking we can't help you - any issues at all just send us an email at sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have brought over 15 suits and all…

I have brought over 15 suits and all are so beautiful, exactly as the pictures.
I will continue to buy from want that suit.
Excellent customer service, fast delivery, quick responds to any enquiry about the suit(s) exchange and refund.
Neelam exchanged my suit promptly, sent me a return label even though it took me over a week to return the item and she kept hold of the khurta I wanted to exchange it with.
Best shop ever to buy khurta from.
Outstanding service by Neelam.
Overall a very happy customer and have recommend WTS to all my friends and family.

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stunning Kurthas

The Kurthas sold here are beautiful, the customer care is outstanding, I have bought over 10 kurthas and each one of them is the same as the pictures shown, I have recommended this website to family and I will continue to buy from here in the future, the quality is spot on. 👍👍

10. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worth shopping here

Nice original suits, good delivery

9. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stitched LIMELIGHT inspired embroidered lawn outfit

Very happy with the outfit i ordered !
Good quality !
I highly recommend !

9. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful stunning kurta

Beautiful stunning kurta. Cotton, yellow true picture.
Only one down fall is, I wore this only the once. Under arms it had bubbles come out.

9. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good communication

Good communication, fast delivery beautiful items.

9. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Awesome

Super fast delivery, amazing customer service! The Fabric of my dress is beautiful and genuine, love the fact that the sizes go up to XXL and I had a choice to but quality 👌 at the right size and price, will be buying again. 😀

9. Juni 2021
Wantthatsuit-Logo

Antwort von Wantthatsuit

Thanks ladies! Thank you for such lovely feedback. We hope to hear from you again soon. We believe communication is key and that if we don't know what you're thinking we can't help you with any issues you may have and assist you...just send us an email with any order issues to sales@wantthatsuit.com.

Regards,
WANT THAT SUIT
www.wantthatsuit.com

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr