Pas op pas op pas op voor deze oplichter
Pas op pas op pas op. Dit is een bedrijf van oplichters. Helaas voor mij is dit bedrijf eruit gegooid bij mobile.de.
Ik heb voor 68000 euro een mercedes GLE 400e bij hen gekocht. Alles keurig netjes tot er betaald was. De autopapieren waren officieel maar waarschijnlijk gestolen, want de auto rijdt in de omgeving frankfurt rond. Dus wees gewaarschuwd!!!! dit is ook een onderdeel van MGauto, contactpersoon Valery Shashko. Niks storten op Sparkasse DE85720500000252863204
