Vesper Bewertungen 

111
•
TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I bought 2 dresses on ASOS for next day delivery and it did not turn up. The dresses arrived later than expected so were no longer needed. I followed the return process only to realise it was not from... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant customer service! I was really surprised at how quickly and professionally my response was dealt with by Julia. Often with internet brands it can be a bit hit and miss but she helped with al... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful dresses and stunning colours. The material is brilliant, slight stretch in it but nice and thick to hide lumps and bumps. Size is very true as I ordered 4 different styles of dresses in t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unfortunately I too fell into their trap. Their dresses were actually nice, and ended up keeping one and returning the rest which I got no response from. Followed up and they had said they went into... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Damenmodengeschäft
  2. auch in
  3. Bekleidungsgeschäft
  4. Fachgeschäft für Damenmode
  5. Fachgeschäft für Fest- und Abendmode

Über Vesper

Vom Unternehmen geschrieben



About Vesper
Step into a world of meticulously curated collections where figure-flattering dresses take center stage. At Vesper by Luxe Element Limited, we specialize in crafting garments from luxurious, super-stretch fabrics designed to sculpt and enhance your silhouette. Each piece is a testament to our dedication to quality and cutting-edge design, reflecting our commitment to empowering women through fashion. Our exclusive Sculpt Technology is engineered to make you not only look your best but feel unstoppable with every step, blending chic sophistication with unparalleled comfort. Since our launch, we’ve consistently pushed the boundaries of style, creating pieces that inspire confidence and redefine modern elegance.

Our Mission
Vesper is more than just a brand; it’s a movement aimed at empowering women through fashion. Our mission is to redefine what it means to feel confident, one garment at a time. We believe that every woman deserves to feel powerful and self-assured in her wardrobe, and we are dedicated to making that a reality. With each collection, we innovate and elevate, creating designs that inspire self-assurance and celebrate the strength and beauty of the modern woman. At Vesper, sophistication isn’t just a style—it’s a revolution. Get ready to elevate your wardrobe and your confidence.
Get Vesper Ready.

Kontaktinformationen

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

111 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 25 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,2

Alle Bewertungen

(111)

7 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst customer service I have ever…

The worst customer service I have ever experienced from a company. I have emailed on multiple occasions and have also reached out on social media and have had zero response. I will not be ordering from this company again. Customer support is vital!

9. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Laura,

Thank you for taking the time to leave a review. We haven't been able to find an order under your details. If you have placed an order with Luxe Element limited and need some assistance please reach out to us at help@luxe-element.com

Warm regards,
Julia The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a dress with express delivery…

Ordered a dress with express delivery and it had a big rip down the side. Then they wanted to charge me to return it!

25. Juni 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

HI Lynette,

We are really sorry you received a faulty item. I can see my collague reached out to see if we could resolve this for you. We have sent you an email now, please could you kindly check your spam folder.

Kind Regards

Toni
Head of Customer Services | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service

Brilliant service

22. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Georgii,
Thanks so much for taking the time to leave us a review!
Warm regards,
Julia The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Whole in dress

Dress arrived on time and is lovely. However, i received it with a rip/ small whole at the back near the zip

13. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Loretta,
Thank you for taking the time to leave us a review. We are really sorry to see you received a faulty item.
I have reached out via email to resolve this for you.

Warm regards Julia The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and great quality…

Quick delivery and great quality products

19. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Billy-Bob,
Thank you for taking the time to leave a lovely review.
We are glad to hear you are happy with the service you received, and the quality of our products.

Warm regards,
Julia The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing.

Amazing.
Perfect size, perfect dress, perfect delivery!

15. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Cristina,

Thankyou for taking the time to leave such a brilliant review. We really do love to hear your feedback.

Warm regards
Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Such a disappointment

The dresses look beautiful online, and whilst the colours were true to the images online and were beautiful, the fit of the dresses and the quality were terrible. I ordered a number of dresses for a wedding and sent them all back. The are all made of the same thin and very unforgiving material which is very uncomfortable

13. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Lisa,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you have had an issue with your dress. One of my collagues has reached out to you on email to resolve this for you.

Kind Regards

Toni
Head of Customer Services | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely quality dresses

Lovely quality dresses, true to size. Bought for my graduation and was perfect. Stretchy without losing the quality look and feel.

17. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Claudia,
We hope you had a lovely graduation! Thank you so much for your review. We are thrilled to hear you are happy with the quality and sizing of our products!

Warm regards
Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Lovely look, impractical design

The dress looked lovely, however, there was absolutely no stretch on the bottom hem, so every time I needed to go to the bathroom, I had to unzip and take the entire dress off. The zip went right up to the top of my neck at the back, so I had to ask whoever was waiting outside the bathroom to help me zip back up each time.
It was really impractical and not sure I’d order from here again if that’s a design fault on every dress, which is a shame because the dress looks lovely.
I hope this feedback is helpful.

16. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Sophie,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you have had an issue with your dress. One of my collagues has reached out to you on email to resolve this for you.

Kind Regards

Toni
Head of Customer Services | Luxe Element Limited

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Honestly

Honestly, i absolutely love the brand, I have some gorgeous dresses that have made me feel absolutely amazing.
I brought this dress for my hen do, it was obviously white. When I tried it on at home it seemed perfect so I packed it in my case!
Unfortunately when it came to wear it you could see my white underwear through the dress….i had to just wear it with my pants on show!
I can’t give this brand a bad review as they have some amazing dresses..this one just missed the mark to be honest!
But, I do love Vesper, so much x

26. Juli 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Elizabeth,

We hope you had an amazing time on your hen do! Thank you so much for your review, we will pass your feedback onto our design team for future styles!

Warm regards
Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered same dress in 2 sizes

Ordered same dress in 2 sizes. Love it!! Sent back one I didn’t need all done simply and quickly and received my refund quickly too!!

11. Juli 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Deborah,

We are so happy you loved your dress, we bet you looked stnning in it! We've had some amazing new maxi dresses launch on site this week perfect for you next event!

Warm regards
Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service and gorgeous dress

I ordered a dress for a wedding in July very last minute. I thought I had added the express delivery option but realised I hadn't after I'd put the order in. I contacted customer service who were super helpful and upgraded my delivery to express for free - just because they could! The dress arrived the next day and I LOVED IT! Gorgeous fit, quality material and I felt amazing in it. Would definitely recommend

3. Juli 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Hollie,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We know how important it is to receive your dress in time for your event! We hope you had a fabulous time wearing your Vesper dress!

Warm regards
Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The time it took to receive my refund…

The time it took to receive my refund was way too long. Had to chase 3 times!

9. August 2024
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that you feel like the customer service you received by our team at Luxe Element was not up to the standard that you expected.
We have taken a look into your order and can see your refund was issued in a timely manner, within a few days of you contacting us.
If you need any further assistance please don't hesitate to reach out to us.

Warm Regards

Julia
The Customer Care Team | Luxe Element Limited

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NO ORDER WITH VESPER TERRIBLE CUSTOMER SUPPORT 🤮

AVOID THIS TRASH 🗑️
I ordered something with them and they just shipped to a wrong address ( HOW A SERIOUS COMPANY SHIP YOUR ITEMS TO A WRONG ADDRESS IF YOU PROVIDED A RIGHT ADDRESS )
I contacted them for help to change the delivery address and they just give a
damn F U C K they are a piece of 💩🗑️ scammers, unprofessional, terrible customer service, NO help support to the customers, and they don’t have a customer support line because there are a lot of complaining and they decide if they will answer you or not
Just stay away of this Vesper they don’t value our time and money
Completely disappointed, FRUSTRATED and annoyed for waste my time and money with them🖕🏽🖕🏽

Check out the thousands of bad reviews on vesper247 they changed the name because they couldn’t handle the millions of complaining about them. Terrible l didn’t know they were a big scam

AVOID THIS SCAM they don’t REFUND YOU ❌❌🖕🏽😤😤

5. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vesper-Logo

Antwort von Vesper

Hi Juli,

We are sorry to learn of the difficulties you faced with the Luxe Element customer service team. The issue with your address was rectified and was communicated to you via email. We have tracked your parcel and have seen its been safely delivered to the correct address. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused and we are glad it has all been resolved.

Please do let us know if we can be of further assistance and we hope you enjoy your purchase.

Kind Regards

Toni
Head of Customer Services | Luxe Element Limited

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have personally never had a bad…

I have personally never had a bad experience with vesper purchased dresses in Nov 2023 and recently June 2024 I buy a few a send some back and have always received a refund
I love there dresses so wanted to write a positive review!

5. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same company

Same company, different name. Don’t anything if you are thinking of sending it back. They will take the goods and you’ll never see any money

25. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM COMPANY

SCAM COMPANY, DO NOT USE!!!
Owed £450 refund from December 2023 and have been advised company is in liquidation so will not get this back. As I ordered through Klarna not my credit card my hands are tied and it doesn’t look like I can claim anything. I’m currently £450 down and no dresses to show for it as they were returned. Owner apparently now trading under a new name, surely this is illegal?

29. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I could give them a a minus…

Wish I could give them a a minus review. The dresses arrived on time, unfortunately they were not good and didn’t look good so I returned them as per the policy and on time. After that starts the chase for refund. No reply from the customer service at all. They took all the dresses back but not even an acknowledgment. After I sent the proof to my back I filed for a chargeback. AVOID this company at all costs. Scammers. If you don’t want your money back if you don’t like something then this is the company to shop on.

18. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam company, never refunds returned orders

Refused refund on return goods dating back over 6 months. I referred it to my credit card company, they have been trying to resolve the refund now on my behalf.

They are still refusing to refund despite the goods returned back in November 2023.

27. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr