Vehicle-Spares.com Bewertungen 

171
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really cannot fault the customer service from these guys!! They Took the time to make sure we ordered the correct part, and also took time to troubleshoot the issue we were having over whatsapp, to en... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

End to end process extremely smooth: from initial enquiry through to delivery. Ite ordered on the Tuesday morning, and received the next day at lunchtime: excellent condition, and well packaged

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Second time ordering from this company, first time no issues hence returning customer. Sadly won’t be using again - need to return an item (as my consumer rights) but impossible to get any communicati... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased a bonnet. I had no clue which one I needed but this company helped me through to end up with the correct one for my vehicle along with technology assistance. It arrived the next day pack... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Karosserieteileanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Vehicle-Spares.com supply the largest range of brand new Car Lights, Wing Mirrors, Bumpers, Bonnets, Wings, Grilles and Trims to customers all over the UK.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

171 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(171)

37 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful fitting out of shape wing…

Dreadful fitting out of shape wing purchased for £193.
I know it is a copy but I paid more for what I thought was a quality part I should have bought a cheap Chinese copy from eBay would have fitted the same.
I emailed the company twice explaining the bad fitment and they couldn’t even be bothered emailing me back. I’ve been in the trade for over 30 years and this part was a bad fitting out of shape panel fit for the scrap heap £193 down the drain. AVOID‼️

1. September 2024
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scum

Scum. Don't believe the fake paid reviews they're clearly disingenuous. DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE. Scammers. NO contact, I've returned my item as they sent me the wrong one and they refuse to acknowledge despite it being recorded delivery. Give me my refund. I'll be going to the relevant authorities to get this sorted as you disgust me.

31. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow 🙌 a company that actually makes a…

Wow 🙌 a company that actually makes a purchase online feel like you literally are there in a shop buying it, communication by WhatsApp for any queries you have. In a modern digital world were companies just don’t do the ground work to give the customer a good experience 9 times out of 10 anymore, I have to say I was so impressed by this honestly from purchasing to delivery they have been there updating and putting me at ease regarding ordering the right size item to updates on delivery. I will know where to go in the future now for any parts I need, don’t hesitate to youse this company everyone if you want to feel like a valued customer and get quality items I can say this is the company for me 😁 thanks 🙏🏼

24. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID I suggest to contact ombudsman…

AVOID I suggest to contact ombudsman about this company.
Pick up the phone. You've sent me the wrong mirror. NO RESPONSE ANYWHERE. I think this lot are related to WINGMIRRORMAN. Check out their reviews too! OH DEAR

In reply to your lovely caring innocent professional response below. You horrible cowards I HAVE CONTACTED YOU VIA EMAIL AND YOU DO NOT RESPOND SO DON'T PLAY THAT GAME. GIVE ME MY MONEY BACK. MY ITEM WAS TRACKED AND RECORDED PAID FOR MY BE. You are thieving low lives.

24. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Mr Boardwalk, I am sorry to hear that you have had a bad experience. This is not what we are about and we go over and above to ensure customer issues are resolved. We requested more information from you on 24th July so that we can look further into this. Unfortunately you have failed to respond with further details.

Should you wish for us to resolve this issue, please contact us. We are not associated with the company you mentioned.

All the best,

Vehicle-Spares.com Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Ordered the bonnet and recieved a call checking to make sure it was correct to vehicle
Dispached straight away and recieved within a few days couldnt fault at all

30. Juni 2024
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Thank you for your genuine feedback Patrick 👍

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service .

My delivery was late , so I've contacted them by WhatsApp, and they responded immediately providing Tracking number and just got my part delivered safe and sound.

Thank you very much Vehicle-Spares .

Keep it up.

11. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never received anything

Never received anything, no one answering phone and no one replying to email as well. I do not recommend tvis rubbish seller to anyone

25. Juni 2024
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Hello M Z Khalid,

Thank you for your feedback. We responded to your email on Thursday 27th June at 22:16 chasing the delivery. Your order was placed after our 4pm cut off on the 25th June so was therefore due for delivery on Thursday 27th June.

FedEx attempted to deliver your order on Thursday 27th June but no one was home and no safe place to leave it. The item has now been returned to us and a refund issued as the courier was unable to reach you by phone.

I can see you also purchased the same item back in January 2024 with no issues.

If you still require the part, please get in touch and we would be happy to send the part out again. You can reach us by phone or whatsapp on 03332244847 or email sales@vehicle-spares.com.

We look forward to hearing from you.

Vehicle-Spares.com Team :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Broken and bad quality bad customer service

Part was delivered swiftly 👍🏻. But that’s it , after that it was all bad . So I work abroad and was not back in the uk till end of the weeek, slapped on the packaging ( Check within one 1 of delivery ) that wasn’t going to happen. Needless to say when I got back and opened up the part. There was parts broken off completely. Part snapped. Where holes should be there was none . Cheap pattern part at premium price .

So! Reached out sent details, photos, and no reply….. make of this what you will ! Customer service second to none 🤔😂

24. Juni 2024
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Hello S Ward,

I am sorry to hear that you have had an issue with a part we have supplied. When customers order large items we do expect the customer to be in to receive the item. We ask that the item is checked on delivery so that if there are any issues we can rectify it immediately. If its damaged in transit, we can also open a claim with the courier. Your order confirmation email at the point of ordering also stated that you would need to check the item on delivery.

Regarding the product itself, we have sold a significant amount of these Front Panels since 2018 with no reported issues. If you would like to get in touch and provide photos of the issue we would be more than happy to look at this from a fitment point of view - assuming you have ordered the correct part for your van.

Kind regards
Vehicle-Spares.com Team :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Really helpful and friendly. Offered lots of advice to ensure I was ordering the correct part and provided next day delivery. Excellent service. Thanks!!

4. Juni 2024
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Thank you for your feedback Mike!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The package was damaged

The package was damaged, the new bolts didn’t fit and we have tried to get hold of the company for a number of days to explain but no response.

2. Juni 2024
Vehicle-Spares.com-Logo

Antwort von Vehicle-Spares.com

Hi Kieran,

Thank you for your feedback. When you say the package was damaged, was the product damaged too? I've had a look back through call records, emails and Whatsapps and I cant see that we have had any communications from you. So I am sorry about that.

I have checked your order and can see that a registration number was not provided at the point of order so we wont have checked the fitment against your vehicle before dispatching it. We also dont have any other reported issues with this part. With that said, please do get in touch to let us know what issues you had so that we can try to resolve it.

Kind regards

Vehicle-Spares.com Team :)

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr