Touchstone CPS Bewertungen 624

TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give the rating a minus 1 if I could. Customer service disgraceful. No communication no matter how many emails and phone calls you make. Natalie Johns ignored us when we were trying to get cla... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really happy with my experience with touchstone, my property manager has been awesome answering any queries i have. Her initials is PS (not sure if i should mention name). Condition of the property is... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish it was possible to give 0 stars because Touchstone CPS don’t deserve even 1 star. AVOID THEM AT ALL COSTS!!! My partner and I moved into a property managed by Touchstone CPS and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had such a good experience with the team during my tenancy. My tenancy was soo comfortable and easy going because of them. Annabelle, Charlie, Emily were all soo prompt and helpful. Much appreciated... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Hausverwaltungsunternehmen

Vom Unternehmen geschrieben

We’re Touchstone. Renting is changing and we’re helping to shape that change. We’ve been in business for nearly 30 years, managing thousands of properties across the UK, from city centre apartments for young professionals to suburban semis for working families. With us, you’re in safe, experienced hands. If you are experiencing any maintenance issues, please contact us either by calling us or via email: feedback@touchstoneresi.co.uk with details of your property and any outstanding issues. Thank you.


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

624 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 98 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

the repairs were made and completed in…

the repairs were made and completed in a timely fashion

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello

Thank you for taking the time to rate and review your latest repair interaction with us; it's much appreciated.

Best wishes
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Moving House

Max is a credit and asset to your business, he was able to move me from one property to another after the estate agents which whom they work alongside advised it couldn’t be done. Both me and my partner love the new house which hopefully we can move to next week.
We can’t thank Max enough for his through dedication and hard work in making this move possible.

5. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Robbie

We greatly appreciate you sharing your experience with us.

Also, thank you for praising our colleague, Max. We're delighted to hear that Max was able to make the move happen for you with minimum fuss; he will be very pleased with your kind words.

Best wishes for the move, and we hope that you enjoy settling into your new home.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Completely unresponsive regarding change of occupant

Around two and a half months ago, my co-tenant and I contacted the agency regarding a change of sharer, which was due to take place this week. We initially received no response for nearly a month, despite following up. When we finally did hear back, our agent informed us that the only option was to sign a new 36-month contract – a significant and unexplained change from our previous 12-month terms. No evidence or justification for this policy was provided, despite our repeated requests.

Eventually, the contract offer was rescinded with the claim that my co-tenant had been ‘unresponsive’ – a baffling accusation given the consistent communication attempts. After reaching out to the landlord directly, our case was handed to a new agent who, rather refreshingly, confirmed that a 12-month contract was indeed possible. However, since we confirmed our agreement to those terms two weeks ago, we’ve had absolutely no further communication, despite leaving several voicemails and sending multiple emails.

This complete lack of response is causing unnecessary delays for everyone involved – the previous tenant who is trying to move out, and the incoming tenant who is ready to move in – all despite the fact we gave notice back in mid-March. My advice to any future tenant considering a Touchstone-managed property: prepare for poor communication and little regard for tenant experience.

30. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Joshua

Thank you for providing feedback. We are very sorry to hear that you have been having difficulty updating your tenancy; please accept our apologies for this.

We are unable to locate your account from this review without further details. Could you please supply us with some more details by emailing feedback@touchstoneresi.co.uk using the Ref: Tenancy Renewal. Once received, we can connect you with the appropriate team.

Thank you for your patience as we work to progress your tenancy changes.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beyond exceptional Employee

My wife and i have been tenants of a touchstone managed property for the last 3-4 years and we just recently were fortunate enough to move into a larger apartment with our baby girl. We have always received top notch care and communication from the touchstone but since the move to a larger apartment Lucas Bartesch has made the experience so much more pleasant. Lucas has always communicated promptly when we had any concerns about the property. He made sure that all the maintenance works were carried out a soon as possible making sure we have a stress free stay in the touchstone property. I am sure all touchstone staff are exceptional in their own way but Lucas Bartesch needs to be acknowledged as employee of the year.

4. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Daniel

Wow! What an excellent review for our colleague, Lucas. Thanks so much for sharing your experience with Lucas and Touchstone; it's much appreciated.

It's great to hear that Lucas has made your time with us stress-free; it's music to our ears 😊. We will be sure to pass on your kind comments to Lucas; he'll be delighted with your feedback.

Best wishes
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Issue has been sorted on time.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Hina

Thank you for taking the time to share your experience with us; it's much appreciated.

We're delighted to learn that your issue was resolved in good time. Thank you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good service but We need two appointements

The service was very good !! Thank you !
But
We need two appointements. It means we had to organize twice… the first appointment was cancelled at the very end of the afternoon we scheduled.

2. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Jérémie

Thank you for sharing your experience with us; it's much appreciated.

We're sorry to hear that the contractor had to reschedule the initial appointment so soon after making arrangements; that's frustrating. We will pass your comments on to the team so that they can raise it with the contractor for future callouts.

With kind regards
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lock repair

Contacted Parmis regarding an issue with the lock on my door and it was sorted within a couple hours. Fantastic service.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Lynne

Thank you for taking the time to share your experience with us; it's greatly appreciated.

Thanks too for the shout-out for our colleague Parmis, who handled your repair; that's fantastic to hear 😊

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Completely unresponsive regarding change of occupant

We contacted the agency around 2.5 months ago with regards to a change of sharer which was due to happen this week. We received no response until prompted a month later. Our agent stated that we could only sign a new contract for a 36 month term which we were provided no evidence of this policy and why we could not renew on the same terms as previously (12 months). Despite contacting the agent multiple times to discuss this, the contract offer was rescinded stating I was 'unresponsive' which was utterly bemusing. Upon contacting the landlord directly, our case was transferred to a new agent whom promptly stated a 12 month contract was possible, however, this was two weeks ago and we have received no correspondence since replying stating our wish to go ahead with those terms. Myself and the other tenant have left multiple voicemails and emailed numerous times asking for an update and have received zero communication. This is causing completely unnecessary delays to both the previous co-tenant moving out and the future tenant moving in, especially considering we gave notice mid-March. My advice to any future occupant living in a Touchstone managed property would be to have low expectations, they do not seem to have much care or thought for their tenants.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Luke

Thank you for providing feedback. We are very sorry to hear that you have been having difficulty updating your tenancy; please accept our apologies for this.

We are unable to locate your account from this review without further details. Could you please supply us with some more details by emailing feedback@touchstoneresi.co.uk using the Ref: Tenancy Renewal. Once received, we can connect you with the appropriate team.

Thank you for your patience as we work to progress your tenancy changes.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A Warning to Future Tenants

A Warning to Future Tenants – Deeply Mismanaged and Unaccountable

I’m a current tenant under Touchstone, though thankfully not for much longer—our tenancy is ending soon, and not by coincidence, but by necessity. Touchstone’s consistent mismanagement, lack of accountability, and disregard for tenant wellbeing has made remaining impossible.

We reported a serious leak on 17 April—an issue that persisted for over six weeks before even a temporary fix was arranged. During that time, we were left to manually empty litres of water per day, at times overnight, to avoid flooding. No urgency, no transparency, no care.

Reporting the issue was made worse by the fact that we were never onboarded to the Residently app, which Touchstone insists is the only way to raise maintenance issues. Despite repeated attempts to gain access—and documented communication going back to September 2024—nothing was done. We were ignored or misdirected at every turn, and now, with our tenancy nearly over, it’s only just being addressed. Too little, too late.

When trying to follow up on issues, we encountered unmonitored email accounts, missing responses, and a carousel of changing contacts. Promises made verbally were never confirmed in writing. Our request for written clarification of key explanations has now gone over a week without response.

Worst of all, the leak has been running through our water meter the entire time, meaning we’re paying for the water loss caused by Touchstone’s delay. We’re expected to absorb the financial and emotional cost of their failure. And to top it off, the Property Redress Scheme requires 8 weeks of inaction before a complaint can even be lodged—leaving tenants like us trapped in limbo.

This is a property management company that deflects responsibility, withholds access, and buries accountability. Do not mistake their polite emails for competence. If you’re a prospective tenant or landlord considering Touchstone, ask yourself: would you trust a company that needs to be chased for weeks just to fix a leak?

We wouldn’t. And we won’t again.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Jason

Thank you for providing your feedback; we appreciate all customer input. We are very sorry to hear that you have experienced multiple issues with our service during your time with us; that's not what we want for our customers.

Given the issues raised in your review, could you please confirm your details using the link that's been emailed to you from Trustpilot? Once received, we can investigate the reported issues. Thank you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely horrible experience.

Absolutely horrible experience so far. Started process with them about 20 days ago for a property which was advertised to be available since 27th March. I gave move in date 28th May. They took holding deposit and did references all approved on 15th of May just to be then told that they are waiting for contracts to change carpets and once they get confirmation I will be issued contract. It is 1st June today, still have no contract, I have been chasing for last 16 days with the same response that they are awaiting confirmation from the contractors. So the half term I had planned to move is ended now with my house all packed up with no confirmation of move in date.
If I have known they were going to be so unprofessional, I would have avoided them like plague.
I might have to look for another property as I have to leave this house. I will be looking to take a legal action against them for falsely advertising a property as available to move in which was not ready.

30. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Nazima

Thank you for reviewing your experience with us thus far; we value all feedback from our customers. Naturally, we are disappointed that your experience hasn't started well and apologise for any inconvenience caused. We've shared your feedback with the team to see how the contractor and installation of new carpet might have been handled more effectively.

We understand that one of our colleagues contacted you yesterday to discuss the next steps with you. In the meantime, thank you for your patience as we work to rectify the situation.

With kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The response from Touchstone to our…

The response from Touchstone to our request for a parking permit that meets my daughter’s needs for parking her Motability car was not very helpful. As registered blind person she can only make use of her car when I am there to drive it for her, ie three or four days per month at that location. The proposed charge of £75/month is only the same as for sighted drivers resident at the property, able to use their cars every day of the month.
We had asked for permission to park in the visitor bays for more than the 24 hours without return for a further 24 hours, that currently applies at that location, for the times when we need to stay there more than just the one day, but that seems not to have been given due consideration.

29. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Jeffrey

Thank you for your feedback. We are sorry that you are unhappy with the current parking arrangements on site. Parking has become a challenging issue across the country, and in locations that offer on-site parking, we must consider the needs of all residents.

If you would like to discuss this matter further, then please email feedback@touchstoneresi.co.uk using the ref: Trustpilot – Parking and the details of your daughter's tenancy, and we will put you in touch with the team.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor communication

Very poor communication from this company and haven’t even moved in. We are due to move in to a property in a weeks time and have had such limited communication.

Firstly have had no tenancy agreement sent to us, with one week before we are due to move in, despite me asking for the last 3 weeks when are we going to receive it. Which makes me concerned that something is wrong and that we won’t be moving in.

They are asking for us to send a security deposit and first months rent before sending the tenancy agreement and signing for the property, even though we have already sent a holding deposit. I have tried to ask if this is normal to ask for a large sum of money before even being able to read the tenancy agreement but have been unable to speak with anyone.

And then when I have tried to speak to someone as the move in date is approaching, nobody ever answers the phone or replies to the voicemails or replies to any of the emails! Initially we were told the best way to contact them is through the Residently app, which I have sent multiple messages on to which I have received no replies and then on the one off time I managed to talk to someone over the phone a few weeks ago he said ‘yeah the app has problems and isn’t working at the moment’ (how is this your best way to communicate with the team about the rental then and why not inform people of a different way to contact them)

All of this has made us very concerned to rent with them, as if this is how poor they communicate now how we will report any issues with the property, we will never get a response from them!

Feels like there is nobody actually to answer any of our questions, such poor communication which has made this a horrible stressful experiencing for our first time renting. I really don’t know what the next steps are and if I will even be moving out anymore.

28. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Amelia

Thank you for your feedback. We apologise for the problems you have encountered recently when trying to contact the team about your pending move-in.

To get things moving for you, please email us at feedback@touchstoneresi.co.uk, referencing 'Trustpilot – Move-In' and including the details of your tenancy. Once received, the team will reach out to you if they haven't already done so.

Thank you for your patience as we work to resolve this situation for you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Un trust worthy

Un trust worthy why did touch stone not degreas e the kitchen clean the mould from the window s and made sure there was both parts of a door bell and didn't check all the lights are working before we moved in and why do they let the maintenance put A big hole in the ceiling and then not charge them for there mistake I bet touchstone will not answer will they

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Alan

As below, we are sorry that you are unhappy with the outcome of your check-out. Independent inventory clerks guide our teams on any dilapidations noted during the check-out, and we seek like-for-like quotes for any necessary repairs.

The matter was referred to the TDS for independent adjudication as we were unable to agree on elements of your deposit return. On this occasion, the TDS ruled in the landlord's favour.

Moving forward, we wish you the best in your new home.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing

Do not recommend. Had I known all the additional rules about renting with them that are not within the contract, that you get zero sight of until you’re about to move, I would not have bothered.

I’ve rented 6 homes, both privately and via an agent, and not a single one has as many rules and stipulations as Touchstone set out. You can’t even hang a curtain rail (they can hang blinds though). Yes it’s a rental but it’s also my home until I chose to move out.

Communication is terrible, no one to meet you on move in day, which I’ve never experienced - you always get a walk though, inventory and shown how things work etc. You do get a list of things that you absolutely cannot do but they can though.

Utterly ridiculous company to work with. Just extremely disappointing… happy new home indeed.

13. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Carol

Thank you for your feedback; we really do appreciate all customer input.

We are sorry to hear that your recent experience left you disappointed; that's not what we want for our customers.

We know that you have probably already contacted the team about the issues you encountered, but we would appreciate it if you could email us at feedback@touchstoneresi.co.uk with the ref: Trustpilot - New Home, confirming your tenancy details and any ongoing issues you need help with. By doing this, you can help us understand how we can improve our service to our customers. Thank you.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A happy 18 months

I spent 18 months in a Touchstone property. And my time there was great, with very few issues.
The communal areas were kept clean and safe.
Responses to any issues were dealt with promptly.
Would definitely look out for them if i was to rent again.

11. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Pete

Thank you for sharing your experience with us; it's much appreciated.

We're delighted to hear that any issues that arose during your time with us were dealt with promptly and that the communal areas have been properly maintained. Thank you too for the compliment; it has made our day!

Best wishes
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A shambles

Delayed 8 months due to the property developer but a serious lack of communication and care from Touchstone.

Eventually moved in, no welcome - collect your keys from a keysafe, there's a book on the counter to answer any questions.

Property Manager was on holiday for 2 weeks but no-one advised so no questions answered.

Chased incessantly to sign off on inventory despite it coming a week late and there being issues to rectify.

Have been told that despite this being my home I cannot put so much as a thumb-tak on the wall - even the developer said "you can hang things, you just cant paint or paper the walls".

Property comes with blinds, which is great but you can only install curtains with a tension rod, which would sit behind the blind and in the window recess and prevent you opening the windows - the same reason the blind is installed where it is?!

The garden must remain communal due to warranty (?!) and if you have garden furniture you must not leave it outside - other properties must not have warranties because they're not communal.

You are allowed pets but they cannot use the garden or urinate on the grass?

You also must NOT cut that grass, we will send someone "soon" - it's about three foot tall right now.

You are told to download an app for tenant records/issues but it doesn't work, emails go unanswered - if you call you're told someone will get back to you or "that's not my department"!

I appreciate we are the first tenants and they want to keep them nice however, they are still someone's home. A Touchstone contractor could hang the pictures if they must!

A prison would be more welcoming - and have less rules.

Lovely flooring though!

13. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello CS

Thank you for providing feedback; we value all customer input.

We are sorry to see that your move-in experience with us was lacking.

We appreciate that you have probably already contacted the team about this but it would be useful to learn more about your experience. Could we ask that you email us at feedback@touchstoneresi.co.uk using the Ref: Trustpilot - New Build, including your property details and any ongoing matters that you need assistance with.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Useless

Useless, absolutely useless! Avoid like the plague. No proper communication. No active progression regarding issues to be dealt with. No updates on the situation. Not sorted any of the issues at all. Told me outright lies on the phone, which I then proved as lies within 15 minutes of taking the reins myself. NOT impressed...especially for a company that gives itself so much praise in advertising its services!

I'm the joint owner of a property given to my ex-husband in 2012 post-divorce. A very big judicial mistake! After 2 years of the husband refusing to pay the mortgage, the lender finally made a move ...engaging Touchstone last year to take over the management and collect the rent to then pay to the mortgage lender - the house was still being rented to tenants by the husband. This would at least stabilize the rising debts a little.

I contacted Touchstone and gave them a mass of information. The debts kept rising. No rent was being collected. They claimed to have 'sent a letter' to the tenants but 'the tenants didn't reply'. They made no other active / positive attempt to engage with the tenants and receive the rental payments. They just ignored the situation, it seems.

Again I contacted them, and again I gave them the letting agent details who'd tenanted the property. They said they'd tried to ring them but 'couldn't get any reply on their phone number' ...despite being a local high-street estate agent....so I immediately contacted the letting agent myself and got an instant reply. They'd not heard from Touchstone it seems...so I'd been lied to. Touchstone hadn't written to them, despite the claim of not being able to get a response on the phone!

The tenants have now moved out and not one penny of rent was collected by Touchstone despite the time -scale from last year to this...so the mortgage arrears are now nearly £20,000 on top of the actual mortgage loan...and I am still liable for this mortgage, plus all arrears.

I didn't feel as though Touchstone was even trying to secure receiving the rent to pass on to the mortgage lender. They did not take the situation seriously at all - despite all my phone calls etc. - and the end result is that the tenants have now left without a penny being paid to Touchstone. The house has been put up for sale by the husband...the mortgage arrears and debts are still rising.

I am very angry that this company did not make the efforts necessary to secure the payment of rent despite the many months they had to do it. They do not appear to have done anything in fact. I don't know whether they are to be involved if the house gets a buyer. The mortgage lender is no help either...they just tell me to deal with Touchstone!! I feel very, very let down.

1. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello Helen

Thank you for sharing your experience with us. We welcome all feedback, as it helps us enhance our service to our customers.

We are sorry that you are dissatisfied with our service; that's not what we want for our customers.

We are unable to locate your account from the information in this review; so at your earliest convenience, could you please supply us with some more details with the link that's been emailed to you from Trustpilot? Once received, we can put you in touch with the appropriate team. Then hopefully we can resolve any ongoing issues for you. Thank you.

We look forward to hearing from you.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just moved into one of the houses and…

I just moved into one of the houses and i had some maintenance issues
LARS has been so helpful and been untop of all the issues and has created good solutions for me
I got the best service and reassurance today
I am very grateful for him

12. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Iyana

Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear your feedback about our colleague Lars. Moving can be a stressful time, so we're pleased to hear that Lars was able to quickly fix any snagging issues for you.

Best wishes for your new home.

Kind regards
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer Service Person

Great customer Service Person

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hello

Thank you for taking the time to review our service; we value all customer feedback.

Please let us know which colleague you worked with so that we can pass on your praise. You can do this by either emailing us at feedback@touchstoneresi.co.uk or, if it's more convenient for you, you can add it to your review to let us know which of our colleagues provided great customer service.

Many thanks.

Best wishes
Touchstone

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick to reply and action our concerns…

Quick to reply and action our concerns and issues. Jess was very helpful the entire tenancy and post-tenancy

7. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Touchstone CPS-Logo

Antwort von Touchstone CPS

Hi Bernard

Thanks so much for sharing your experience; it's means a lot to us. We're pleased to hear that our colleague Jess was able to assist you, whenever needed. We will be sure to pass on your comments to Jess, she'll be delighted.

Best wishes
Touchstone

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr