TopLady.no Bewertungen 17

TrustScore 2 von 5

2,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Dessousgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Sexy undertøy i forskjellige varianter online for dame. Vi tilbyr sexy undertøy på nettet til billige priser og med raske leveranser. TopLady streber etter å holde deg oppdatert med sexy undertøy til dame av siste mote. Vi utvikler stadig tilbudet med det mest feminine og sensuelle undertøyet på markedet.


Kontaktinformationen

2,0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

17 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

De sendte meg en ødelagt vare

De sendte meg en ødelagt vare. Da jeg jeg melder i fra om dette gir de meg kun valget om å få et nytt. Noe jeg ikke ønsker. Når jeg ikke ønsker nytt krever de at jeg sender det tilbake for egen regning, noe som er brudd på forbrukerkjøpsloven. Når jeg melder i fra om dette etter at jeg gjentatte ganger har sagt at jeg ikke ønsker erstatning sier de at de sender meg et nytt uansett. Det er den dårligste kundeservicen jeg har vært bort i. De kunne bare refundert det ødelagte produktet og jeg hadde kunnet kaste det. Jeg har nå meldt i fra til Forbrukerrådet.

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei,

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at pakken fikk transportskader på vei til deg.

For å presisere saken: Korsettet hadde fått en transportskade. Vi tilbød derfor å sende et nytt korsett uten kostnad, som er en normal måte å løse en reklamasjon på. Vi avventet kundens svar før vi sendte dette ut, fordi kunden først skrev at hun ikke ønsket et nytt korsett.

Det var også en mindre transportskade på emballasjen til strømpebuksene. Selve produktet var ikke skadet, men vi valgte likevel å løse dette med en gang som goodwill ved å sende en ny, valgfri strømpebukse.

Vi synes derfor ikke omtalen gir et helt riktig bilde av saken. Vi har ikke avvist reklamasjonen, men forsøkt å løse den ved å erstatte den skadde varen. Vi ønsker fortsatt å finne en ryddig løsning direkte med kunden.

Med vennlig hilsen
TopLady

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STYR UNNA!!!!!!!!!!!!

STYR UNNA!!!!!!!!!!!!
Bestilte pakke hos Toplady i november, fikk mail samme dag om at den har på vei. Det har nå gått 4 måneder og jeg har verken hørt eller sett noe til den pakken!!! Har sendt flere mailer til dem uten å fø noe svar tilbake. Rett og slett respektløst å drive butikk uten å faktisk sende kunden det de betaler for!!!

24. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei Kaja Holm,

Jeg har nå sett på saken din.

Du bestilte varen din:
23. november 2025 kl. 22:57

Vi sendte varen din dagen etter:
24. november 2025 kl. 10:46

Sporing:
https://track.shipmondo.com/post_nord/UO293289971SE

Du kontaktet kundeservice med en feil e-postadresse (.con i stedet for .com). Det er derfor du ikke mottok svar:
https://toplady.no/wp-content/uploads/sites/2/2026/02/kaja-holm-fel-epost-1.jpg

Vi har deretter refundert deg 100 %.
https://toplady.no/wp-content/uploads/sites/2/2026/02/kaja-holm-aterbetald.jpg

Jeg vet ikke hva som gikk galt hos PostNord. Men du er selvfølgelig velkommen tilbake.

/Nicklas

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Her var det mye rot

Her var det mye rot. Bestilte flere varer, som ble sendt i to forsendelser. Da varene kom frem, viste det seg at flere varer manglet. Tok kontakt og gav beskjed flere ganger, men vedkommende gjentok at de hadde sendt to forsendelser, men skjønte ikke at flere varer manglet. Flere forsøk på å gjøre retur vanskelig av hensyn til hygiene, men dette er misbruk av lovverket da korsett ikke er hygieneprodukt (det er for eks. fullt lovlig å prøv en bh for så å benytte angreretten på denne, da bh ikke regnes som hygieneprodukt; derav heller ikke korsett). Det var også utydelig at det skulle være så kostbart med retur, da jeg trodde jeg bestilte fra en norsk nettside. Da jeg bor ved sverige, avtalte jeg at jeg da sender den fra Sverige for å spare returkostnader som følge av mva i følge toplady.
Gjentatte ganger måtte jeg purre på refusjon, og de har da klart å refundere meg 846 kr for lite.

Bærer preg av lite styring og kontroll både på lovverk, varelager og regneferdigheter.

Imøteser deres svar og håper de siste pengene refunderes asap.

Ellers er korsettene fine, men veldig ulike i str og fasong.

Tilleggsinfo på toplady sitt svar:
Vekten du referer til kan du ikke sammenligne med, da de savnede varene faktisk ikke ble sendt. Da må dere i så fall pakke varene på nytt, med samtlige varer, og sammenligne med de pakkene dere sendte. Først da se du vektdifferansen. Dere burde være i stand til å håndtere en ordre på 6000 kroner, dette er ikke rocket science.

Jeg krever full tilbakebetaling innen 14.09.25, hvis ikke tas dette rettslig.

9. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hej May-Lill!

Saknade varor:
Det är jag själv som packade din order och alla produkter var med i dina två försändelser (18 varor). Detta framgår även i vikten på dina två försändelser.

Återbetalning:
Vi har återbetalt dig för alla dina varor som vi fick tillbaka plus ett extra set för 599 kr i goodwill till dig. Vi har inte tagit ut någon kostnad för din retur då du ordnade med eget porto. precis som det ska vara.

Returpolicy:
Det är helt fritt att returnera alla våra produkter, även från Norge. Dock får inte underkläder ha spår av användning när de kommer tillbaka.

Vikt:
Jag skickade ut till dig två paket:

Paket 1 : +2000 g (mer än 2000g, PostNords gräns)
https://track.shipmondo.com/post_nord/UO254013056SE

Paket 2: 1340 g
https://track.shipmondo.com/post_nord/UO254013691SE

2000 g + 1340 = 3340 g.

Din retur kom tillbaka på 2188 g

https://toplady.no/wp-content/uploads/sites/2/2025/09/retur-may-lill-2-scaled.jpg

https://toplady.no/wp-content/uploads/sites/2/2025/09/retur-may-lill-2188g-scaled.jpeg

Lösning:
Vad jag kan se av dina tidigare lämnade recessioner så kanske du står fast vid din 1:a, men jag gör så att jag kommer att återbetala dig för alla varor som du säger att du inte har fått, oavsett var dessa har tagit vägen någonstans. Jag hoppas att det blir en bra lösning för dig.

Tack,

/Nicklas

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uetisk bruk av hygieneforsegling

Jeg bestilte et korsett fra Toplady og er ikke fornøyd med hvordan det sitter på kroppen. Samtidig fulgte det med en stringtruse som ikke var nevnt i annonsen. Den falt ut sammen med korsettet da jeg åpnet forpakningen, uten egen hygiene-forsegling. Det kan knapt kalles en stringtruse – det så ut som en billig mock-up, åpenbart laget for å benytte hygiene-forseglingen på hele produktet, noe som i praksis hindrer meg fra å returnere det.

Dette opplever jeg som en kynisk og uetisk måte å omgå angreretten på. Jeg valgte å ikke returnere produktet, da returfrakt og toll ble nesten like dyrt som korsettet selv. Vær obs når du handler her.

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hallo Marte Rennemo!

Hvis det følger med en tanga, som det gjør med de fleste korsetter, har det ingenting med din returrett å gjøre.

Du har akkurat samme returrett med eller uten g-streng.

Du er hjertelig velkommen med din retur!

Med vennlig hilsen
Nicklas

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fornøyd

Var skeptisk mtp. review'sene her. Men jeg er fornøyd med mine korsetter. Virker som de er av god kvalitet, og rask leveranse. På det korsettet var en pynteknapp/detalj ødlelagt, men ikke værre enn at jeg kan fikse selv 😊

14. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei kjære Cecilie!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en perfekt anmeldelse som en fornøyd kunde. Vi setter stor pris på det...

Hjertelig velkommen tilbake til oss på TopLady Cecilie!

Taaack!

BESTE HILSENER
Nicklas @ toplady.no

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte et korsett 22 Oktober

Bestilte et korsett 22 Oktober, mottok mail 23 oktober om at varen er klar til å bli hentet av postnord. Det var garantert levering før halloween. Når jeg sjekker sporing er varen fortsatt ikke blitt sendt/ hentet av postnord... prøvd å ringe kundeservice uten å få svar.

31. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei, Julia!

Vi er veldig tydelige på at forsendelsene våre til Norge ikke er sporbare. Det er derfor du ikke vil se noe på sporingen. PostNord/Bring leverer på 3-5 dager (maks. tid), da vi sender alle bestillinger samme dag som de kommer inn (cut-off-tidspunkt kl. 12:00).

Når en forsendelse blir forsinket, skyldes det som regel at navnet på den som bestiller ikke er synlig på postkassen eller brevkassen. Pakken vil da gå til ditt nærmeste postkontor, noe som tar en ekstra dag. Etter det må ombudet gi deg beskjed, selv om navn/adresse/kontaktinformasjon av en eller annen grunn ikke stemmer.

Hvis du ikke har mottatt leveransen, kan vi selvfølgelig refundere deg, men da trenger vi ordrenummeret ditt, som vi har bedt om, men ikke har fått svar fra deg.

Ta kontakt med oss, så fikser vi dette!

Med vennlig hilsen
Nicklas

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Det sto det var garantert skulle komme…

Det sto det var garantert skulle komme før Halloween. Det står at pakken ikke har blitt levert og den har ikke kommet.

30. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei Emine!

Du har lagt inn bestillingen din:
27/10 kl. 19:18 om kvelden.

Bestillingen din ble sendt direkte fra lageret vårt neste dag:
28/10 kl. 10:34

Bestillingen din ankom Norge :
29/10 kl. 03:19
Se link: https://sporing.bring.no/sporing/UU910102865SE

Hvordan kunne vi ha sendt den raskere til deg?

Du må nå sjekke at både fornavn og etternavn står på postkassen din. Ellers vil leveransen din ende opp på ditt nærmeste lokale postkontor. Bring vil da gi deg beskjed, så sjekk også at kontaktopplysningene dine er korrekte i bestillingen din. En vanlig feil er at du oppgir feil mobilnummer eller e-postadresse, noe som forsinker leveringen.

Ta kontakt med oss hvis du trenger mer hjelp. Du kan kontakte oss her:
https://toplady.no/contact/

Nå vil jeg tro at bestillingen din vil bli levert i dag hvis alt er riktig med informasjonen din. Hvis ikke, vil vi selvfølgelig hjelpe deg med dette.


Med vennlig hilsen
Nicklas @toplady.no

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Fra elendig til bedre kundeservice

Elendig kundeservice! De godtar ikke retur av korsett hvis plomberingen er brutt.... Hvordan skal man prøve et korsett uten å ta det ut av posen?
Kommer ALDRI til å handle her igjen.

Svar til Top Lady/Nicklas 09.05.24
For det første heter jeg ikke Einar!
For det andre mener jeg et korsett er på linje med ei t-skorte eller en topp og det er ting som man kan benytte seg av angrerett/bytterett i Norge.
Forøvrig er det slik på Deres nettside at Korsetter er en egen kategori og ligger ikke under kategorien Undertøy.

Takk, det blir bra 😀

7. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei Roar!

Vi bruker den lovgivningen dere har i Norge for retur av undertøy. Hvis det er noe du mener vi bør endre, så si ifra, så skal vi fikse det!

Ok, jeg skjønner hva du mener. Vi kan ta imot returen selv om forseglingen er brutt. Håper det blir bra!

DE BESTE HILSENER
Nicklas

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Svarer overhodet ikke til de…

Svarer overhodet ikke til de forventningene man får når man ser på bildene og priduktbeskrivelsen

4. November 2023
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei!

Vi tar de fleste produktbildene våre selv.

Hvilket produkt refererer du til? HVIS det er noe som ikke stemmer i produktbeskrivelsen, vennligst fortell oss hva som ikke stemmer?

MVH
Nicklas

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Helt umulig å komme i kontakt med…

Helt umulig å komme i kontakt med prøver å sende flere meldinger om å kansellere ordren men ikke noe svar og få
Ordre nr er 57972 og ville gjerne kansellere ordren

30. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei Erik!

Halloween er årets travleste uke, så kundeserviceteamet vårt har mer å gjøre enn vanlig.

Hva ønsker du hjelp med? Bestillingsnummer?

MVH
Nicklas

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Samme opplevelse som de andre. Treg eller ingen respons fra kundeservice. Bildene og størrelsene på nettsiden samsvarer ikke med virkeligheten.

Samme opplevelse som de andre. Jeg hadde til og med før bestilling ringt til kundeservice for å høre med dem om størrelser og leveringstid, men allikevel kom varene 2 uker forsinket og det ble sendt feil størrelser. Sendte først mail med forespørsel om hvor varene mine ble av. Fikk respons at de skulle sjekke opp, men hørte ikke noe siden. Tok senere kontakt igjen pga. feil størrelser. Da svarer Katja fra kundeservice at strs. 32 til 36 tilsvarer small til medium. På nettsiden står det sort-hvit 32-34= xxs-xs, og 36=s. Deretter skriver hun at S og M er artikkelnummer. Skjønner ikke noe, eller for meg virker det som de bare snur på alt for å unngå å rette feilen. De har deretter sluttet å svare meg, så nå har jeg tapt 1300kr.

Oppdatering: Jeg fikk kontakt med Nicklas som var hjelpsom og løste problemet.

5. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hei Vivi!

Tusen takk for tilbakemeldingene dine!

Vi vil starte justeringen av alle Shapewear-størrelsene våre med en gang! I et forsøk på å gjøre størrelsesintervallene for Shapewear tydeligere, ser det ut til å ha blitt vanskeligere å velge.

De neste 7-14 dagene vil ALLE shapewear-størrelser ha de samme størrelsesalternativene som korsettene våre. Det blir mye enklere, så takk for tilbakemeldingen Vivi!

Hvorfor bestillingen din har tatt lengre tid enn normalt vet jeg dessverre ikke, det jeg vet er at vi sender ALLE våre bestillinger til Norge 3 dager i uken. Ventetiden bør da være maks 3-5 dager avhengig av helgen. Vi beklager den lengre leveringstiden du fikk i dette tilfellet.

Hvis du kontakter meg med ditt ordrenummer og hvilke størrelser du ønsker, skal jeg sørge for at vi løser dette, direkte.

Tusen takk skal du ha!

MVH
Nicklas
ADMINISTRERENDE DIREKTØR
nicklas@toplady.se
Dir. +46 737 430 800
Office: +46 31 98 90 91

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Svært dårlig kundeservice

Svært dårlig kundeservice.
Husk at varer som du kjøper på Toplady tilsvarer slett IKKE beskrivelsen, du får ikke noe hjelp eller refusjon om du bestiller noe allikevel.

16. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Veldig vanskelig å komme i kontakt med…

Veldig vanskelig å komme i kontakt med dem. Jeg har prøvd å bestille et korsett hos dem. Men bestillingen gikk ikke gjennom, så jeg prøvde en gang til.
Nå har de plutselig valgt å sende meg to korsetter, selvom jeg har sendt flere mailer angående dette. Jeg har også sagt at jeg kun ønsker én av bestillingene.
Veldig rart at de sier en feil har oppstått, for å så plutselig velge å sende to korsetter.

Oppdatering:
Jeg har fått svar, og alt er ordnet opp i! Tusen takk:)

20. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hej Lone! Du har beställt två gånger både 18/10 och 19/10.

Jag vet inte varför, det blivit så, kanske fastnade den första orderbekräftelsen i skräpposten?

Jag har i a f återbetalt dig 100% för din första order, hoppas det blir bra!

(du får behålla bägge)

Allt gott!

MVH
Nicklas

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kundeservice

Dårlig kundeservice! Krever betaling for korsetter dem bekrefter å ha fått i retur og beskylder kunder for å ha brukt korsetter som kun er prøvd på!

Det at dem idet heletatt kan påstå at klær er brukt er så indirekte frekt når dem faktisk ikke er det. Men ser jo ut ifra anmeldelser her at jeg ikke er den eneste som blir behandlet dårlig.

Legger til at jeg har sendt dere flere mailer på at jeg ønsker bilder av korsettene. Men jeg får aldri noe svar ifra dere!

Oppdatering på anmeldelse. Festlig at dem først gidder å svare meg på mail etter jeg redigerte denne med å informere at dem ikke svarer på kundeservice.
Korsetten hadde litt hundehår på seg og støv. Dette var grunnlaget dems for at jeg hadde brukt den. Skjønner jeg tydeligvis dret meg ut når jeg mistet korsetten på gulvet under prøving. Nok en gang dårlig kundeservice.

Jeg ser også på bildet dem har sendt meg at vedsiden av korsetten ligger det en klesrulle for å fjerne hår ifra klær. Så regner med dem har til vane å fjerne hårene (i dette tilfellet hundehår) for så å selge korsetten jeg har måttet betale for vidre til en ny kunde. Svindel kaller jeg det.

Ser på svaret at jeg nok en gang må legge til en kommentar. Mailene jeg har sendt ble sendt for ca 2 uker siden. Så dem har hatt god tid til å svare.

16. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hej Stian,

Vi har ju svarat dig flera gånger. Det är måndag idag och det har varit helg.

Underkläder som kommer i retur med hundhår och damm är inte godkända.

Jag är ledsen men avdraget kommer att vara -50% på en sådan korsett.

____

Hej Tina og Stian!

Bilderna är skickade, kolla gärna så att de kom fram.

Hör gärna av dig till mig så ser vi till att lösa detta.

En av era korsetter var mer än bara provad. Därav prisavdrag på 50% på den korsetten.

För att en korsett ska kunna returneras så får den inte ha veck, hår, hud, fläckar samt ej påverkad snörning.

Vi ställer lite hårdare krav på underkläder än vad vi gör på t.e.x. vanliga kläder. Detta framgår mycket tydligt när man beställer sin returetikett av oss.

https://toplady.no/retur-og-bytte/

Hoppas på Er förståelse,

Vänligen,
Nicklas

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig

Bestilte noe i begynnelsen av desember. Når varen fortsatt ikke hadde dukket opp over nyttår og jeg heller ikke hadde mottatt e-post/sms med informasjon om leveransen rapporterte jeg et problem i Klarna. Da ble ordren min annullert og jeg fikk en autogenerert e-post om det. Allikevel krangler jeg fortsatt med kundeservice (midten av januar) om at det er urimelig at jeg skal betale 200kr i gebyr fordi deres distributør har registrert adressen min som ukjent og sendt bestillinga mi i retur. Jeg er folkeregisteret på den aktuelle adressen, har navn på både ringeklokka og på postkassen og har sendt kundeservice Mail med både kartutsnitt og resultat fra adressesøk på posten.no som bevis på at adressen er korrekt. Allikevel er den «ukjent». Fullstendig useriøst og elendig.

19. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hej Hanne!

Tack för att du hör av dig. Beklagar det som hänt med Bring.

Kan du skicka mig ditt ordernummer så hjälper jag dig. (skickade en förfrågan härifrån) Vad jag kan läsa här så är paketet inte uthämtat hos ditt ombud. Efter 20 dagar så går det då tillbaka till oss igen.

Men som sagt, hör av dig till mig så fixar vi detta!

Vänligen,
Nicklas

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Akkurat som på wish

Betalte 500 kroner for et skjørt, desverre så det ut som så ut som det var fra wish- det er kjempelett, veier nesten ingenting, og er så krøllete at jeg må stryke det. Jeg ser ut som en klovn når jeg har det på. Det går rett i søpla. Kunne gått i en faktisk butikk og fått et helt rått skjørt til 500 kroner, uten å betale frakt for det.

3. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
TopLady.no-Logo

Antwort von TopLady.no

Hej Ingrid-Anette Røkke!

Tack för din feedback och beklagar din upplevelse. "Volangkjol Gothic Midi Steampunk" finns inte kvar i vårt sortiment som är väsentligt uppdaterat till det bättre. Här kan du t.ex. se våra produkter i verkligheten på riktiga personer i Sverige:

https://www.instagram.com/toplady.se/

Alla våra uppdaterade Norska produkter hittar du här:

https://toplady.no/

Vi har ingenting med wish att göra och har aldrig haft. Du har heller inte betalt någon frakt på din beställning hos oss men förstår att det kan bli fel ibland. Om du vill testa oss igen så är du varmt välkommen tillbaka till oss.

Tack för att du hjälper oss att bli bättre på det vi gör, allt gott!

Vänligen,
Nicklas

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr