The Little Bumble Co. Bewertungen 134

TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was searching for replacement storage boxes for an IKEA Kallax storage unit in my granddaughter's bedroom when I came across the LittleBumble company. The gingham patterned cube storage boxes were... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service. Speedy delivery. Ordered 9 of the cube storage boxes which fit perfectly in our baby’s IKEA Kallax. None of the other non-IKEA ones that I found online had these exact meas... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered two of the cowboy print changing mats and the matching bedding for my baby boy’s next to me crib. The pattern is just so cool with excellent quality products! I have washed the bedding sooo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I discovered The little Bumble co on google when searching for a new changing mat for my daughter. First off I thought their products are beautiful but after placing an order (which arrived incredib... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kinderladen

Vom Unternehmen geschrieben

The Little Bumble Co. is a UK-based baby and children’s décor & essentials brand, offering stylish, high-quality products that combine modern design with practical functionality. From comfortable sleepwear and cosy blankets to beautifully printed changing mats, cot sheets, storage solutions and nursery furniture, our range is thoughtfully curated for both babies and young children. Whether you’re outfitting a nursery or looking for a thoughtful gift, The Little Bumble Co. combines style, practicality and value in one reliable shopping destination.


Kontaktinformationen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

134 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nice company, poor choice in delivery partners

The products seem well made with good reviews, however I cannot confirm this as I have not received any of them!

Little Bumble uses DPD - aka Deliver Parcels Dont. DPD have lied on their delivery status updates, no one has bothered making a delivery attempt, this seems to be a recurring theme with DPD, Unless Little Bumble is locked into a contract with them, I advise you get out and use a reputable delivery service. I have emailed little bumble requesting a delivery refund and a full refund if my products don't arrive. Will update when I know more.

6. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
The Little Bumble Co.-Logo

Antwort von The Little Bumble Co.

Hi David,

Thank you for taking the time to write this review about my small business, although it would seem that this is more about your experience with DPD.

You placed your order on Saturday 2nd August. I don't ship at weekends so the next day to dispatch your parcel was the 4th August. I dispatched your parcel on the 4th August so well within the dispatch time stated. I would say this is good service.

You emailed me on the 6th August at 8.21pm demanding a refund for your shipping (which I didn't have to give you, but as a gesture of goodwill I did). This is out with business hours but I replied to you that evening to say I'd contact DPD immediately to make sure your parcel was delivered on the 7th - again, I'd say this is good service.

On the 7th I emailed you again to give you an update. I advise I'd spoken with DPD and they were going to ensure your parcel was delivered on the 7th. Again, good service.

You didn't respond to either of my emails.

Your parcel was delivered on the 7th August.

I'm sorry DPD didn't deliver on the date they said they would. Sadly this is completely out with my control. If I could personally deliver each order I would, but unfortunately thats impossible so I have to rely on a courier to do that for me. You've mentioned I should change to a reliable delivery service - I'd like to hear your recommendation? No courier has a 100% rate of delivering on time. If you do know of one please pass along their details as I'd love to get a quote from them!

On that note, you chose DPD. I also offer local pick up from Evri parcel shops so customers have more than one shipping option. If you dislike DPD as much as you seem to, you could have chosen another option or alternatively you could have contacted me before purchasing and I'd have happily used the courier of your choice. Would I really do this for a customer? Yes I would. A perk of shopping at a small business is they will generally go out of their way to help their customers, which I always do where possible.

If you don't like the courier I use maybe knock a star off, but did I really provide a 1 star service? I don't think so. Things are hard enough for small businesses without people mindlessly taking down their whole Trust Pilot rating because of something they cannot control.

Have a great day, David.

Louise

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Couldn't recommend enough!

Every item I have bought from The Little Bumble Co has been fantastic quality. Delivery is incredibly quick and customer service is great. One of our favourite baby companies!

25. Juli 2025
The Little Bumble Co.-Logo

Antwort von The Little Bumble Co.

Dear Abbey, Thank you so much for such a lovely review - it's made my day! I'm delighted to hear that you had a great experience. It means a lot to know I'm getting it right ❤️

Louise

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

LOVELY customer service

LOVELY customer service!

Super helpful when a product I wanted was out of stock. Organised one to be delivered asap.

Will be buying more from here!! 5*

9. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never got my package or a refund

Never got my package or a refund
Apprently was undeliverable to my address didn’t get sent back to DPD or nothing

27. Januar 2025
The Little Bumble Co.-Logo

Antwort von The Little Bumble Co.

Hi Olivia,

Thank you for your review, I am saddened to read this. I'm just going to detail a timeline here of what happened as I believe this to be wholly unfair.

26th January – Customer placed their order.

27th January – I dispatched the customers order. Sent with DPD.

29th January – DPD tried to deliver the parcel however the parcel was refused at the address. It later transpired that the shipping address is a hotel. I can only assume it was someone at the hotel reception that refuse the parcel. This is completely outwith my control.

30th January – I logged into my DPD portal and saw there was an issue with a parcel. I saw it was this parcel and immediately emailed the customer.

My email read:

“Hi Olivia

I've received a notification that you or someone at the delivery address refused to accept your parcel. Is this an error or do you no longer want the goods ordered?

Kind regards
Louise”

I thought I’d give the customer a couple of days to respond. I got no response from the customer.

3rd February – Parcel arrived back to my warehouse and within an hour I received this one star review. I was given no opportunity to try and contact them again or contact them via a different method and the customer never tried contacting me. If the customer had tracked the parcel, they would have seen the parcel had been refused when the delivery attempt had taken place.

I then assumed the customer must not have seen my email sent on the 30th January so my next method of contact is by phone. I called the customer to explain I had sent an email trying to find out the reason the parcel was refused when DPD tried to deliver it. The customer said they received no email. I can only assume it went to their spam/junk mailbox. They advised they did still want the goods. I then followed up by sending a screenshot of the email just in case they still couldn’t find it.

I immediately sent the parcel back out at no extra charge (even though it was someone at the delivery address that initially refused it). I also added instructions to the parcel to make sure the driver delivered the parcel to reception and highlighted the recipients room number. To my knowledge the customer now has their order.


I’m disappointed you feel this service warrants a 1 star review as I honestly don’t know what else I could have done. I tried contacting you before you would have even realised there was an issue to find out what had happened. I hope I’ve provided you with sufficient proof that I really did try and contact you to resolve the issue.

Kind regards
Louise

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great company!

Such great customer service, I made a mistake on my order so I emailed to see if they could change it for me and they changed it within minutes! The material of the baby-grows are so soft and they're also very stretchy so will last longer, very reasonably priced too. Would definitely recommend x

13. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Such a gorgeous and great quality…

Such a gorgeous and great quality company! The best crib sheets I have found for my little ones cot, SO soft as made with bamboo all made even better with coming in lovely patterns and colours! Also lovely and personal customer service and emails!

12. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr